Unstoppable .. we run the floor .. can't get none of this ... HARDSTYLEquote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef LeonH het volgende:
sjezus wat gaan de topics snel...
echt? hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 20:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wat betreft het eerste had je toen ook gewoon op de posters kunnen kijken die rondhingen in de dome want toen was het al bekend dat zany XQ zou krijgen![]()
bartvrouw leest mee?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zijn allemaal sketten en teven
maar sommige zijn wel mooi
TTquote:
Verhaal gaat al langer, wil zelf niet meer draaien maar zich richten op scantraxx zo groot mogelijk te maken en ook groter maken in het buitenland enzoquote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef ElDani het volgende:
The Prophet stoppen als DJ?? Bron?
Laat ik het beter zeggen.. Waar werd dat gezegd?
Ik zou het niet erg vinden in ieder geval..quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Verhaal gaat al langer, wil zelf niet meer draaien maar zich richten op scantraxx zo groot mogelijk te maken en ook groter maken in het buitenland enzo
Laat me raden, DV 8?quote:this man is preparing an exclusive get-together for him and his followers..
meestal de laatste zaterdag van januariquote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer is dat Xq feestje eigenlijk,
quote:this man is preparing an exclusive get-together for him and his followers..
Wel oplettenquote:Laat me raden, DV 8?
quote:twee jaar terug werden er op Qlimax "subtiele" hints gegeven in de aankondiging van zany
nein..dat zat in de aankondigingquote:
dat was wel dv8quote:"give it up...for the one...and only...exqlusive motherfucker around...DJ...ZAAAANYYYY!!!!!!"
dat stukje waarbij je tijdens de aankondiging levensgroot ' Donky Rollers ' op de schermen ziet?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:13 schreef de_huig het volgende:
(ik heb dat stukje van de donkey rollers op qlimax '06 bést vaak teruggezien..yeahyeah...wat een geile bedoening..shiiiit)
Van mij mag tie...quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Sethje het volgende:
Verhaal gaat al langer, wil zelf niet meer draaien maar zich richten op scantraxx zo groot mogelijk te maken en ook groter maken in het buitenland enzo
De lekkere van de 2quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Eensch ... maarre:quote:Op donderdag 20 november 2008 10:36 schreef MrDice het volgende:
Eigenlijk zouden ze Qlimax live moeten streamen. Kunnen de thuisblijvers ook nog meegenieten...
mee eensquote:
Deze is uitgekomen op white label, ik heb deze thuis op plaat liggenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef ElDani het volgende:
Zonde dat deze plaat nooit is uitgebracht.. Hetzelfde voor Live Forever Bootleg.. Wat een pareltjes!
Wij zijn toch wel een beetje verwend he mensen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eensch ... maarre:Q en streamen
![]()
Zit potverdorie nog steeds te wachten op de Q-base-setjes![]()
ID&T liet Black gelukkig nog wel streamen ... op dat verwende TBY'tje na dan
Gelukkig is ¤60 voor een kaartje, ¤10 voor een parkeerplekje, ¤6 voor een kluisje en ¤5 per flesje water inderdaad spotgoedkoop en maken ze er verder totaal geen winst op.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Wij zijn toch wel een beetje verwend he mensen.
We verwachten ten eerste voor weinig geld een denderende line-up te zien, liefst verassende namen of leuke combinaties die dan natuurlijk wel nieuwe nummers moeten draaien. Vervolgens mag het geluid niet slecht zijn, lichtshow moet zeker aanwezig zijn. En dan tijdens het feest moeten ook nog de livesets zo uitgezonden worden dat we thuis kunnen meegenieten en het liefst alle nieuwe nummers kunnen rippen...
En dat natuurlijk voor zo weinig mogelijk, want tja, we zijn en blijven 'zunige hollanders'..
[/einde wijze-ik-weet alles-en-geef-commentaar-freek-de-jonge-modus]
De organisatie (ID&T, Q, BS2) lever de feestganger een extra dienst zoals een kluisje (Lockerbox) en een parkeerplaats (geleverd door de desbetreffende locatie). Hiervoor schakelen ze verschillende tussenpersonen/organisaties voor in die deze voor de feestganger regelen. Deze tussenorganisatie strijkt hiervan dan ook grotendeels zelf de winst op (het is tenminste hun core business) niet die van (Q, ID&T, B2S) zelf!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig is ¤60 voor een kaartje, ¤10 voor een parkeerplekje, ¤6 voor een kluisje en ¤5 per flesje water inderdaad spotgoedkoop en maken ze er verder totaal geen winst op.
op HSfeestjes heb ik gewoon water nodig om mijn vochtbalans op peil te houden...en als ik een keer (dit gebeurt zelden natuurlijk) 20 biertjes heb gedronken dank ik de volgende dag god op mijn blote knieen dat ik dan géén 5 euro per flesje water hoef te betalen om mn vochtbalans weer op peil te brengen...quote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef CrustyClown het volgende:
En ¤5 per flesje water is natuurlijk ook erg absurd! Maar in de kroeg jaag je er zelf toch ook wel eens 40 euro doorheen (+/- 20 biertjes a 25 cl)... Daar klagen mensen toch ook niet echt over.
ik kom je helpen!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef CrustyClown het volgende:
*Crusty trekt zijn schoenen aan, om buiten maar tegen een boom aan te schoppen en verder niemand lastig te vallen met zijn SOG *
Sorry maar dat vind ik niet. Ik vergeet niet dat The prophet ook crap in de zin van standing strong en rammeluh heeft gemaakt maar als iemand die ondermeer verantwoordelijk is voor cold rockkin, high rollerz, payback, stereo killa, shizzle my dizzle, wreck thiz place, killing scum en nog veel wil gaan stoppen vind ik dat wel jammer.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef ElDani het volgende:
Overigens vind ik het niet eens zo erg als The Prophet zou stoppen, hij is volgens mij wel redelijk over zijn hoogtepunt heen. Voor mij is de magie er een beetje vanaf.
Daar heb ik dus dikke schijt aan hequote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hou mijn shirt aan no matter what:P
Tatanka is zeker 1 van de dj's waar ik me op verheug, naast D-block en S-te-fanquote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatat tanka!!!!
ik heb verdikkie zin in zaterdag en de dvd is alweer in de pre order
ik wil dat al die feestjes gratis zijndan mag de drankprijs hetzelfde blijven...
Aantal +jes zegt ook niks over de kwaliteit van de set, alleen hoe populair hij is.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
LSDB vind ik nogal suggestief.. Als je een standaardsetje hebt krijg je rond de 0, heb je nu-style krijg je +10 en als je Prophet heet +100. Na 25 + jes gaan er mensen zonder luisteren stemmen net zoals met minder dan -10.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig dit feestje geen modje erbijkan ik tenminste veilig wat chickies meenemen
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
je weet het maar nooit met de klep..voor je het weet staat ie weer voor je neus..en voor je het doorhebt staat ie weer 1 van je chickies te humpen als een hondje![]()
![]()
Als D&S die edits van thrill meenemen en ze music made maddict draaien vind ik het op voorhand al prima:Y
Dan zitten we op dezelfde lijnquote:Op donderdag 20 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij afscheid moet nemen en dat het een kutdj is ofzo.. Ik vind zijn set op DefQon1 2007 1 van de allerbeste ooit. Ik heb wel respect voor zijn werk.
die heb ik nog op plaat met als B-kant Tripod Attack, zeer nette vinylquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
*luistert Floor Massacre voor de 754383845387x*
Wat een helden track.
ik heb hem net binnen, ook maar even goed beluisterenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:21 schreef Sethje het volgende:
Net ff de qlimax cd aandachtig beluisterderg vet...
Veel vette tracks, trapped vette plaat. Showtime natuurlijk, nieuwe wildstylez
Download and seequote:Op donderdag 20 november 2008 18:31 schreef Silaz het volgende:
Hmm de pm bevat een linkje naar next dimensional world.. moet niet denk ik
downloading and 10 minutes remainingquote:
Keuze twee.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Kan kiezen, of gezellig avondje samen met 't vrouwtje, of avondje Qlimax met wat maten.. lastig
Combineren kan nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Kan kiezen, of gezellig avondje samen met 't vrouwtje, of avondje Qlimax met wat maten.. lastig
dudequote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig dit feestje geen modje erbijkan ik tenminste veilig wat chickies meenemen
hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Hij kan toch juist als hij gestopt is met draaien, nòg meer voor de scene betekenen. Er zijn volgens mij maar weinig drijfveren in de scenequote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef NLS04 het volgende:
The prophet heeft zoveel goede invloeden gehad op de scene dat zijn mogelijke afscheid (al is het alleen al als DJ) hoe dan ook een groot verlies zal zijn naar mijn idee.
Biafraquote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Voor vijf euro per jaar kan je een jaarlang een biafra-kindje nemen en verzorgen.. en wij betalen dat per flesje water
Coñjo swa, heb nog altijd mn shirt aangehouden maar ik fokking haat zweten .... vandaar de klepquote:ach ik betaal toch wel, ik zweet me altijd helemaal de tering en ik hou mijn shirt aan no matter what:P dus ik heb veeeeeeeeeeel vocht nodig.... veeel vocht patrick
Voor die prijs wil ik ze ook wel door tent heen 'rossen'quote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef LeonH het volgende:
Hoe het wel kon zag ik bij Rowwen Heze waar je netjes 1,70 ofzo betaalde voor een iets groter pilsje!![]()
Jij nog ooit iets van een reactie op je inzendingen gehad Corleone?quote:Als je bij Dov goed valt, kan je er al grotendeels zeker van zijn dat je het goed gaat doen in deze business.
Heb geen angst, stelletjequote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nope, maar heb ook nog niks opgestuurdquote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Jij nog ooit iets van een reactie op je inzendingen gehad Corleone?
Iets zegt me dat jij aan het bier zitquote:Op donderdag 20 november 2008 23:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
is de klep bezet?![]()
en wat is er mis met Biafra![]()
ik vind het gewoon leuk klinken biafra kindjekan ook zeggen novib-neefje of warchild-weesje maar biafra-kindje klinkt veeeeeel leuker
Conjo patrick...
Is daar iets mis mee danquote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij aan het bier zit
nop. donderdagavond= een bieravondquote:
nada bradah - is nix mis met Biafra ... is alleen lang geleden dat ik dat gehoord hebquote:Op donderdag 20 november 2008 23:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
en wat is er mis met Biafra![]()
ik vind het gewoon leuk klinken biafra kindjekan ook zeggen novib-neefje of warchild-weesje maar biafra-kindje klinkt veeeeeel leuker
Conjo patrick...
Iets zegt me dat jij Bartman eens moet ontmoetenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij aan het bier zit
d-block en stefan kunnen me gestolen wordenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verheug me met name op de setjes van D-Block & S-te-fan en Tatanka![]()
Die man spacede hem hard, waarvoor hulde.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben 100% nuchterik schaam me want donderdag is idd bieravond
![]()
maar ik zit thuis op de bank burgerlijk te zijn... met een slapende pa tegenover meen ik ben in een vrij creatieve bui.
Zit lekker te kijken naar midas dekkers die een christen het zwijgen oplegt in de discussie over evolutie vs creationisme.. heerlijk![]()
ik ben zo.. je raakt gewoonweg aan me gewend zo*zingt*
ik ben een patapoefJezus wat een chaos in mijn hoofd
![]()
maar ik heb vandaag gehoord dat ik ergens talent voor heb op mijn stage, en dat ik gek zou zijn als ik er niets mee zou doen.![]()
En nu gaat deze jongen slapen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron brandsteder here I come![]()
Deze jongen signed out, no spang, peace bradazRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tering, wat is TrappedNatural een gruwelijke track!
hangt beetje van de situatie af hèquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
zijn we het voor de helft met elkaar eensquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
d-block en stefan kunnen me gestolen worden, zullen vast wel goede nummers draaien maar ikverwacht niks bijzonders .
van tatanka verwacht ik wel een mega set
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom mag een neger op de brommer nooit harder rijden dan 30 km per uur ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik kan helaas nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef HarryVanDeTap het volgende:
grote kans dat ik vanavond in de asta te vinden ben (vooraan duh)
josh&wesz, a-lusion, kevin kaos
quote:CD1:
1. Djanny vs Max B. Grant - Swiss Revolution
2. Midi J - Drop The Bass (2008 Rmx)
3. The Navigator vs Dj Amon - Save My Soul (Original Mix)
4. Phase 3 vs The Machine - Fine Day (Hardstyle Mafia Rmx)
5. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Rmx)
6. Tatanka pres. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Rmx)
7. Bruno Power - Research Future
8. Doctor Zot - Insound
9. Hardstyle Masterz ft. Max Enfrorcer - The Stage Is Our Home (Original Mix)
10. Dj Gius - Nerve (Original Mix)
11. Stephy - Through The Monsoon (Original Mix)
12. 4 Navigators ft. Premo Stallone - Psycho Fire
13. Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy's Old Style Mix)
CD2:
1. Rim Shotters ft. Mc Remx - Shut Up
2. Plasmaravers - You Go (Original Mix)
3. The Kgb's - Yerba Diabolika (TBY Mix)
4. Squarehead - Forecast (Original Mix)
5. Technoboy ft. Shayla - Oh My God (Technoboy's Callsheet)
6. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
7. Ivan Carsten - Unexpected (Original Mix)
8. Tuneboy - I Will Growl
9. Francesco Zeta - Fairyland
10. Tatanka - Borderline (Parto Mix)
11. Bruno Power - Shotty Snipers (Nu Mix)
12. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Rmx)
Lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:04 schreef Koepert het volgende:
Zit nu n best verrassend lekker cdtje te luisteren. Masters of Hardstyle 2008
[..]
quote:
quote:Timetable
De volgorde van de DJ’s kun je terugvinden op de Qlimax website, de exacte timetable maken wij niet bekend. Zoals eerder gezegd; zorg dat je op tijd binnen bent, dan mis je niks.
Waarom ga je er morgen over nadenken terwijl het vanavond al is?quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:45 schreef poiuytr het volgende:
Waarschijnlijk toch nog Qlimax voor mij, had m'n eigen kaartje verkocht maar is nog kaartje over!
Morgen nog even diep erover nadenken, begin er nu wel zin aan te krijgen.
Ik dat ik vind dat vrijdagnacht nog gewoon vrijdag is, maar ik ben present vanavondquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom ga je er morgen over nadenken terwijl het vanavond al is?
helaas pindakaas speculaas kan ik dan vrijwel zeker nietquote:In de eerste maand van het nieuw jaar zal Q-dance opnieuw groots uitpakken in de Heineken Music Hall. Na zes artiestenedities van X-Qlusive, zoals; Dana, Pavo, Zany, Luna, The Prophet en Showtek geven de gebroeders Janssen op 24 januari 2009 het stokje over aan de grootmeester van de Italiaanse hardstyle: Technoboy.
Cristiano Giusberti krijgt de eer om de volgende X-Qlusive in de Heineken Music Hall te hosten. Dag en nacht zit Cristiano in de studio, het vliegtuig, of staat hij achter de draaitafels. Zijn tracks zijn al jaren een groot succes, van Italië tot Nederland en van Ierland tot Australië. De voorbereidingen voor X-Qlusive zijn al in volle gang en een kleine tipje van de sluier is al gegeven tijdens "Technoboy - a preview" in Outland.
De kaartverkoop voor X-Qlusive start op 6 december bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop.
Zoals elk jaar verwacht Q-dance dat X-Qlusive weer ruim van tevoren uitverkocht zal gaan. Dus voorkom teleurstelling en schaf je ticket op tijd aan.
Houdt Q-dance.nl in de gaten voor meer info.
bedankt , zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef MrDice het volgende:
Dat anthem van Qlimax is toch wel een kippenvel nummer. Denk dat mensen daar vanavond wel even op staan te kwijlen... Veel plezier mensen.![]()
HMH + XQ =quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:02 schreef SMutzskii het volgende:
Veel plezier voor degene die naar Qlimax gaan... !
Zo'n X-Qlusive .. is dat een mooi feestje normaal?
Zoquote:Op zondag 23 november 2008 10:50 schreef MrDice het volgende:
En wat hoor ik nu, Showtek draaide wel goed?
Waaaaaaaaaat was t fucking druk daar zeg.. Maar nog wel kunnen bunny-hoppen op de dansvloerquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:33 schreef NrSiX het volgende:
Veel plezier vanaaf
* NrSiX staat vanavond te hakken tijdens de rainbow rave
Ziet er zeker nice uitquote:Op zondag 23 november 2008 09:00 schreef JortK het volgende:
Ik zag de Hard Bass line up hangen:
[ afbeelding ]
Beetje erg veel lasers en erg dicht op elkaar. Maar wat een onwijs wrede bol is dat zeg.quote:Op zondag 23 november 2008 12:21 schreef NLS04 het volgende:
Bijzonder dik sfeerfilmpje in goede kwaliteit van Qlimax gister :
http://www.vmx.nl/feesten/2532/qlimax-the-day-after/
ik voel me niet vaak verrot als ik eens 'niet naar een feestje ga' maar het was behoorlijk zuur toen ik om 3 uur in mn nest lag en niet kon slapenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:40 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat het net zo kut word als vorig jaar dan heb ik niks gemistmaar wss voel ik me weer net zo verrot als toen ik 5 years tby had gemist.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:21 schreef NLS04 het volgende:
Bijzonder dik sfeerfilmpje in goede kwaliteit van Qlimax gister :
http://www.vmx.nl/feesten/2532/qlimax-the-day-after/
[frustratie mode]quote:Op zondag 23 november 2008 11:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaat was t fucking druk daar zeg.. Maar nog wel kunnen bunny-hoppen op de dansvloer
Nou idd, ik heb lol gehad om die klapperkaken, veel bekenden gesproken, verrassend veel Emmenarenquote:Op zondag 23 november 2008 13:40 schreef NrSiX het volgende:
[..]
[frustratie mode]
Ja idd, je kon nauwelijks bewegen.. ik vond het k*t en zonde van mn geld.
Dune draaide als een mongool, geen interactie met het publiek.. was alleen maar bezig om goede overgangen te krijgen, alleen maar met zn hoofd bij de apparatuur.
Voor de rest, vrij weinig happy hardcore gehoord.. Verheugde me op charly & theo met hun nummers, maar toen ging een doos in glas staan waardoor we naar het ziekenhuis konden![]()
Lekkere avond!![]()
[/frustratie mode]
Dus..Dat is er ook weer uit. Maar toch ook wel lol gehad om sommige space-keesjes
quote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet dat niet zijn Bitches & Gentlemen
Oke, begon te twijfelen dor dit stukje van huig.quote:
Sarcasme dus.. okequote:daarna de gebroeders janssen. wat een heldenset was dat, de ene vette plaat na de andere ben gelijk helemaal los gegaan en mn energie was eigenlijk gelijk al op...superhard geluid ook!
hm nee showtek was het weer niet echt, ondanks dat rock civilization het black anthem wel dik blijft.
Hoe vet is dit danquote:Q-Dance Livesets: nu iedere Zondag avond om 20:00 uur!
Vanaf aanstaande zondag de 23ste november, word er iedere zondag avond om 20:00 uur livesets van Q-Dance feesten uitgezonden.
Aanstaande zondag worden drie sets van Defqon.1 2008 uitgezonden, namelijk;
- Dana
- Davide Sonar
- Luna vs. Deepack
quote:Op zondag 23 november 2008 17:03 schreef MrDice het volgende:
[..]
Hoe vet is dit dan![]()
Hopen dat er de komende weken ook wat setjes langskomen die we nog niet hebben. Of dat de kwaliteit in ieder geval beter is.
al die chagrijnige mensen waren vast de duitsers of de fransen het stikte dr van , was ook een erg groot nadeel vond ik zelf .quote:Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef de_huig het volgende:
-veel chagrijnige mensen
-sommige mensen denken echt dat het Qarnaval isVerkleed als Stewie (van family guy) naar een feest? (ik moest hard lachen hoor, maar t gaat natuurlijk nergens over...zoals een wijs man ooit sprak: as't nie veur d'n muziek is, kust dan m'n kloten)
WILDE GULLIE BAS?!quote:Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef RiKe het volgende:
Zany en Vince, heerlijk hoe ze met die schuiven aan het gooien waren en de nummers mixten (vind ik persoonlijk 1 van de beste sets van de avond)
quote:Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef RiKe het volgende:
Leuke edits erin (veel mensen dachten bij Outside Spacer dat de cd speler echt vast sloeg)
Jammer dat het modje het hele weekend bij mijn ex uithangt!!! Anders kon hij het ff netjes de TT veranderenquote:
?quote:Op zondag 23 november 2008 20:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat het modje het hele weekend bij mijn ex uithangt!!! Anders kon hij het ff netjes de TT veranderen
wat een trackquote:
Rippert doet de ex van Boyquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een track![]()
[..]
Rippert doet de ex van Boy, omdat het niks werd met de andere ex van Boy
dat wist ik ff niet, maar thnx voor de aanvullingquote:
Volgens mij geeft hij je alleen maar een compliment voor je geweldige smaak in vrouwen hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik moet nu weer gaan werken tot 6:00 dus ik hou het hierbij ... hopelijk jij ook!
quote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij je alleen maar een compliment voor je geweldige smaak in vrouwen hoor.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Sethje het volgende:
dacht eerst dat je een grapje maakte, maar het is dus echt zo? waaarom steeds daarop terugkomen dan boy?
piediepiediepiediepiediepiedie
[ afbeelding ]
Zat me gewoon dwars. Sorry... ik hou erover op....quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Sethje het volgende:
dacht eerst dat je een grapje maakte, maar het is dus echt zo? waaarom steeds daarop terugkomen dan boy?
piediepiediepiediepiediepiedie
[ afbeelding ]
Leon!quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef LeonH het volgende:
een serieuze soap hier ook nog eens! we maken wat mee hier in dit topique!
He Resurrected from Beer-death. It's an alcoholic state of sleep.quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon!
JE LEEFT!!!
Vorige seizoen was je toch overleden door een drank overdosis bij Rowwen Heze
jaja dat dacht iedereen maar dat was een flinke coma. Daarna heb ik een tijdje ondergedoken gezeten in Disneyland, En aangezien ik daar een bijna dood-ervaring hebt meegemaakt in de Crush Coaster ben ik uiteindelijk toch maar teruggekeerd om iedereen gerust te stellenquote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon!
JE LEEFT!!!
Vorige seizoen was je toch overleden door een drank overdosis bij Rowwen Heze
ach als het echt zo erg is geweest , weet je in iedergeval dat het een geslaagd feest wasquote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
jaja dat dacht iedereen maar dat was een flinke coma. Daarna heb ik een tijdje ondergedoken gezeten in Disneyland, En aangezien ik daar een bijna dood-ervaring hebt meegemaakt in de Crush Coaster ben ik uiteindelijk toch maar teruggekeerd om iedereen gerust te stellen
quote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef luckass het volgende:
De nieuwe Davide Sonar met Max B. Grant:
Vorige week nog lekker geraved op de Party Animals.
In jan/febr maar weer eens een feestje bezoeken.
Zatox - Feel the bass, staat geloof ik op de B-kant van So High!quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef Silaz het volgende:
Hoe heet dat liedje toch die nu @ qdance radio is/was. zo van Can you feel the bass. purpurruuppr. weet zeker dat ik em op de pc heb, maar om me muziek nou helemaal af te gaan
All you bitches out therequote:Op maandag 24 november 2008 08:20 schreef Sethje het volgende:
can you feel the bass vocal zit in So High
Laat ik er nou helemaal niets aan vindenquote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
://showteknl.hyves.nl/widget/62215533/Showtek_Down_Under_X_qlusive_Showtek_Anthem_Australia/AZ7a/
Nieuwe showtek anthem voor X-qlusive.
Hey hey t is nog geen woensdagquote:Op maandag 24 november 2008 12:07 schreef Silaz het volgende:
[..]
Laat ik er nou helemaal niets aan vinden
All for the Thrillquote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef ElDani het volgende:
Redelijke track.. Er zit teminste bass in, dat is relatief nieuw.. Voor de rest eigenlijk niet veel soeps. Te eentonig..
Zonde dat deze niet uit is gekomen.. Beter dan (doet kinderachtig stemmetje) "Hey, rot op met je kutmelodiën".. Waardeloze track, Alles Kapot..
Kom je ook uit Emmen?quote:Op zondag 23 november 2008 14:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nou idd, ik heb lol gehad om die klapperkaken, veel bekenden gesproken, verrassend veel Emmenarentot aan Dune was t sowieso veeeeeeel te soft vond ik. (in de zin van geen happy/geen hardcore/hardstyle maar een soort Trance/Techno/Softe hardstyle, gare meuk iig) *Peewee
* Dune draaide goed maar was in zn eigen wereldje, zonde. Maar kon op een gegeven moment gewoon alleen stilstaan door de drukte. Ook relatief vroeg al naar huis gegaan, gewoon flauw van.. Zonde van t geld idd, wel leuke avond, maar had beter gekund.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef CrustyClown het volgende:
laat Isaac het mixen dan maar aan meneer Isaac over dan gaat dat zeker goedkomen !
Misschien doen ze Team 1 vs Team 2 en daarna Team 3 vs Team 4 ofzo, lekker battlen.quote:Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe willen ze trouwens met Hardbass () zoveel namen op 1 avond in 1 zaal doen ... ze gaan toch niet weer net als bij Flockers het Gelredome verdelen met doeken?
![]()
En dan het publiek laten beslissen (sms-votingquote:Op maandag 24 november 2008 15:55 schreef mstx het volgende:
Misschien doen ze Team 1 vs Team 2 en daarna Team 3 vs Team 4 ofzo, lekker battlen.
Geboren en getogen, nu student in Groningenquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Kom je ook uit Emmen?Hehe Peewee
Dune draaide ook wel goed, maar gewoon helemaal met zichzelf en de knoppen bezig.. het leukste (laatste) nummer gooide hij wel even 1 hand in de lucht, top!![]()
![]()
Voor de rest, mee eensch
quote:
nope, helaas...quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef ElDani het volgende:
Die is ook erg fijn inderdaad.. Komt die nou nog of niet?
strakke plaatquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 19:38 schreef CrustyClown het volgende:
Haha, willen jullie een strakke plaat horen??
*stukje jeugdsentiment* Ik zeg Showtek, hier hebben jullie nieuw matriaal voor een nieuwe 'knaller'
Lololyrics zit er wel vaker naast..quote:En TT lijkt idd 'Bitches & Gentlemen" ... hoewel lololyics het bij Ladies houdt
whahahaha, die kopquote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ome dov denkt er het zijne van.......
Ah ok, duidelijkquote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geboren en getogen, nu student in GroningenWeekenden er echter nog steeds te vinden.
Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er op PF iets van gelezen, Wackiejacky had het er dacht ik over
gevonden: hij zou TNT - Wacky Chocolate Factory heten, maar volgens haar is er nog geen naam voor bedacht...
maar hij is dus wel van TNT![]()
en ik vond hem ook dik
Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scenequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:53 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.
nee de italiaanse scene zit diep in haarquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scene
Toevallig ook een ex van je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee de italiaanse scene zit diep in haar
Dat had ik ook gezien jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).
* tuned inquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).
true, truequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:
*proest* Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Slowtraxx strikes again!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef ElDani het volgende:
God o God.. Final Destination weer een week later.. Way 2 go Scantraxx...
The Message ook een week later..
We gaan weer lekker zo!
die draaide Tatanka zaterdag bij Qlimax inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 10:39 schreef 16meter het volgende:
ik heb er ook nog geeneen van live gehoord, behalve cocaine fothermucker.
Nog een handballerquote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef ElDani het volgende:
Zit ik ook aan te denken.. Moet alleen die zaterdagavond handballen.. En de dag erna mijn verjaardag vieren.. Maar goed, blijft een interessante optie!
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPMquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef 16meter het volgende:
die hardcore set voor is strakkies op de fietse
Dit is behoorlijk Albert Mol.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPM
164 van de keukentafel in het snoeiharde mengpaneel BPM
Asjemenou, hoeveel BPM is dit?!?!
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
mèn kwil soeper-graag naar die QuakeDance, heb alleen de zaterdagmiddag daarna een Sint-Brunch () met de fam. En tis ookniet wat om daar aan tafel te zitten met een schoenzool-tong
en ogen op half 7 ... maar wie weet; het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan
Die mash-up heeft Jack Of Sound gemaaktquote:Duro and Wild Motherfuckers - Cocaine Fothermucker (Cdr)
He promo, doe nou eens een melodieeeeeeeeequote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPM
164 van de keukentafel in het snoeiharde mengpaneel BPM
Asjemenou, hoeveel BPM is dit?!?!
inderdaad! las op PF dat hij de winnaar was van b2s Hardstyle Rookie Night ofzo?? wel tof dat Tatanka de track dan draait op Qlimaxquote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die mash-up heeft Jack Of Sound gemaakt..
quote:Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakaz (Hardcopy/HC010)
Release date: 19th January
A1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - To Ya Brain
B1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - Phreakerz
Jack-of-sound heeft zeker leuke mash-upjes zeg ! Bartman en ik zijn bij die rookie night aanwezig geweest destijds (de finale). Heeerlijk avondje gehad daar zeg! In het begin beetje stil, maar de rest van de avond lekker staan stampen daar! Vooral toen Zany het laatste half uurtje even Qlimaxjes ging mixen, man man MAN !! Heerlijk heerlijk en nog eens heerlijk !!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad! las op PF dat hij de winnaar was van b2s Hardstyle Rookie Night ofzo?? wel tof dat Tatanka de track dan draait op Qlimax
PS: hoe heet dat nummer waar jullie het over hebben?nevermind: Promo & MC Drokz - Defective Counter
Doe mij dan maar Rock The Party.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.digitalpunk.nl/music.swf openen met je media player en dan luisteren![]()
Rock The Party en Dark Symphony --> geniaal, heldenshit; en dat na de 1e vinyl die ook al dik was![]()
filmpje dat hierbij niet mag ontbreken:
Ik vind er eigenlijk geen fuck aan maar dat gelul is wel geniaalquote:En Defective Counter, wat een heeeeeerlijk diss naar Catscan
Vind het wel vet hoor, dat born to be wild gebeuren voegt weinig toe natuurlijk. Maar dit is gewoon het betere ragwerk. Mag ook wel tussen het blijere nu-style gebeuren van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef ElDani het volgende:
Wat moet ik hier van vinden.. Vet nummer.. Maar om dan meteen weer een oude klapper uit de kast te halen..?
Kan me wel voorstellen dat ze in de studio zo'n lekker rag-stukje in elkaar flanzen en het dan moeten aankleden ... dan gaat idd die oude doos open en kijken wat er een beetje bij past.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef ElDani het volgende:
Dat bedoel ik dus ook.. ik vind het een prima beuker.. Maar dan meteen weer een oude track uit de hoge hoed toveren.. Is toch totaal niet nodig??
echt eeen zwaar lekker nummer , ik heb mn longen uit men lijf geschreeuwd en mijn benen kapot gestampt tijdens deze trackquote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef ElDani het volgende:
Wat moet ik hier van vinden.. Vet nummer.. Maar om dan meteen weer een oude klapper uit de kast te halen..?
ik vind de melodie van Ta Reine niet echt wat hebben en de hele track doet me ook niet echt watquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
02-stephy_-_get_down_(francesco_zeta_remix) deze heeft een zeer aangename bass
01-freqs_vs_n3ck_and_decepticon_-_ta_reineook wel lekker eigenlijk
quote:
quote:
quote:
Die A- kant met Air one van Stephy is ook wel heel lekker moet ik zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
02-stephy_-_get_down_(francesco_zeta_remix) deze heeft een zeer aangename bass
01-freqs_vs_n3ck_and_decepticon_-_ta_reineook wel lekker eigenlijk
alleen de B1 kant is aan te horenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ek%252dApologize.htm
No
liever lui dan moequote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
Stelletje luie donders zijn we ook eigenlijk met al dat ge-quote
quote:1. Project 1 - The World Is Yours
2. Noisecontrollers - Hocus Pocus
3. G-town Madness vs. The Viper - Here it comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4. Alpha Twins - Fragments
5. Stephy - Get Down (Franscesco Zeta remix)
6. Katy Perry - I Kissed A Girl (Keneso Remix)
7. Sasha F ft. Pradera - Get Loose
8. Gentalica - Thunderstyle
9. Freqs vs N3ck & Deception - Ta Reine
10. Outsiders - 99 Problems
11. A-lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
12. Beat Providers - Silence
13. Noisecontrollers - Night After Night
Hm vind hem tegenvallen, en vind "origineel" 20x beterquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die A- kant met Air one van Stephy is ook wel heel lekker moet ik zeggen![]()
Lala songquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
haha echt zielig dat ze dat uitbrengen op vinylquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
echt te erg...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
echt te erg...
vraag me eigenlijk af of ik m'n oude showtek/mr.puta en dat soort crap krijg verkocht aan die aanbiddende blije Polen of Australiërs voor een smak geld
Showtek-bashers bashen gaat het helemaal worden in 2009.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijn
waar slaat dit op.... eens zo'n plaatje maakt me nog geen zak uit maar als iemand dit herhaaldelijk gaat doen ga ik het wel haten ja... en daarbij gaat het misschien om maar 2 of 3 plaatjes die ik heb gekocht omdat de CDJ's toen niet overal stonden en het publiek wat zich aftrekt op Showtek (waaronder jij) wel deze plaatjes wilden horen... dj's zijn er immers om het publiek te vermakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijn
Lala Song is veel beter in het origineel, Showtek Remix is 3 keer niksquote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Lala song.
Die b-kant is goed man.
Ach ja die kon ik verwachten. Maar zo erg ben ik echt niet hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:59 schreef LeonH het volgende:
en daarbij gaat het misschien om maar 2 of 3 plaatjes die ik heb gekocht omdat de CDJ's toen niet overal stonden en het publiek wat zich aftrekt op Showtek (waaronder jij) wel deze plaatjes wilden horen...
AAAAAAAAAAAAAAAA mijn oren wat doe jequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef ElDani het volgende:
En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
Ik sprak ze op qlimax...en ze zeiden dat like Thiz volgende maand uit moet komenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de release datum is voor die Josh&Wesz vinyl?
Heel jammer, en wat ik t erge vind; De melodie is wel aardig, de bass is vet (lekker zwaar en dik) alleen die vocals.... BRAAK.... In de basis vind ik t geen slecht nummer, alleen die vocals. T origineel is best aardig, Hardstyle roeleert, maar de combiquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef ElDani het volgende:
Hij zou Hardcopy010 worden, maar nu is spontaan Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakerz geworden..
Dus misschien WEER label kwijt?
En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
ik kots juist op de originele en kan dit dan juist weer een beetje waarderen in een hardstyle versie al is de plaat nog beter als de vocals eruit zijn... zolang het maar bij een bootleg blijft danquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heel jammer, en wat ik t erge vind; De melodie is wel aardig, de bass is vet (lekker zwaar en dik) alleen die vocals.... BRAAK.... In de basis vind ik t geen slecht nummer, alleen die vocals. T origineel is best aardig, Hardstyle roeleert, maar de combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |