meestal de laatste zaterdag van januariquote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer is dat Xq feestje eigenlijk,
quote:this man is preparing an exclusive get-together for him and his followers..
Wel oplettenquote:Laat me raden, DV 8?
quote:twee jaar terug werden er op Qlimax "subtiele" hints gegeven in de aankondiging van zany
nein..dat zat in de aankondigingquote:
dat was wel dv8quote:"give it up...for the one...and only...exqlusive motherfucker around...DJ...ZAAAANYYYY!!!!!!"
dat stukje waarbij je tijdens de aankondiging levensgroot ' Donky Rollers ' op de schermen ziet?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:13 schreef de_huig het volgende:
(ik heb dat stukje van de donkey rollers op qlimax '06 bést vaak teruggezien..yeahyeah...wat een geile bedoening..shiiiit)
Van mij mag tie...quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Sethje het volgende:
Verhaal gaat al langer, wil zelf niet meer draaien maar zich richten op scantraxx zo groot mogelijk te maken en ook groter maken in het buitenland enzo
De lekkere van de 2quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Eensch ... maarre:quote:Op donderdag 20 november 2008 10:36 schreef MrDice het volgende:
Eigenlijk zouden ze Qlimax live moeten streamen. Kunnen de thuisblijvers ook nog meegenieten...
mee eensquote:
Deze is uitgekomen op white label, ik heb deze thuis op plaat liggenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef ElDani het volgende:
Zonde dat deze plaat nooit is uitgebracht.. Hetzelfde voor Live Forever Bootleg.. Wat een pareltjes!
Wij zijn toch wel een beetje verwend he mensen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eensch ... maarre:Q en streamen
![]()
Zit potverdorie nog steeds te wachten op de Q-base-setjes![]()
ID&T liet Black gelukkig nog wel streamen ... op dat verwende TBY'tje na dan
Gelukkig is ¤60 voor een kaartje, ¤10 voor een parkeerplekje, ¤6 voor een kluisje en ¤5 per flesje water inderdaad spotgoedkoop en maken ze er verder totaal geen winst op.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Wij zijn toch wel een beetje verwend he mensen.
We verwachten ten eerste voor weinig geld een denderende line-up te zien, liefst verassende namen of leuke combinaties die dan natuurlijk wel nieuwe nummers moeten draaien. Vervolgens mag het geluid niet slecht zijn, lichtshow moet zeker aanwezig zijn. En dan tijdens het feest moeten ook nog de livesets zo uitgezonden worden dat we thuis kunnen meegenieten en het liefst alle nieuwe nummers kunnen rippen...
En dat natuurlijk voor zo weinig mogelijk, want tja, we zijn en blijven 'zunige hollanders'..
[/einde wijze-ik-weet alles-en-geef-commentaar-freek-de-jonge-modus]
De organisatie (ID&T, Q, BS2) lever de feestganger een extra dienst zoals een kluisje (Lockerbox) en een parkeerplaats (geleverd door de desbetreffende locatie). Hiervoor schakelen ze verschillende tussenpersonen/organisaties voor in die deze voor de feestganger regelen. Deze tussenorganisatie strijkt hiervan dan ook grotendeels zelf de winst op (het is tenminste hun core business) niet die van (Q, ID&T, B2S) zelf!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig is ¤60 voor een kaartje, ¤10 voor een parkeerplekje, ¤6 voor een kluisje en ¤5 per flesje water inderdaad spotgoedkoop en maken ze er verder totaal geen winst op.
op HSfeestjes heb ik gewoon water nodig om mijn vochtbalans op peil te houden...en als ik een keer (dit gebeurt zelden natuurlijk) 20 biertjes heb gedronken dank ik de volgende dag god op mijn blote knieen dat ik dan géén 5 euro per flesje water hoef te betalen om mn vochtbalans weer op peil te brengen...quote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef CrustyClown het volgende:
En ¤5 per flesje water is natuurlijk ook erg absurd! Maar in de kroeg jaag je er zelf toch ook wel eens 40 euro doorheen (+/- 20 biertjes a 25 cl)... Daar klagen mensen toch ook niet echt over.
ik kom je helpen!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef CrustyClown het volgende:
*Crusty trekt zijn schoenen aan, om buiten maar tegen een boom aan te schoppen en verder niemand lastig te vallen met zijn SOG *
Sorry maar dat vind ik niet. Ik vergeet niet dat The prophet ook crap in de zin van standing strong en rammeluh heeft gemaakt maar als iemand die ondermeer verantwoordelijk is voor cold rockkin, high rollerz, payback, stereo killa, shizzle my dizzle, wreck thiz place, killing scum en nog veel wil gaan stoppen vind ik dat wel jammer.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef ElDani het volgende:
Overigens vind ik het niet eens zo erg als The Prophet zou stoppen, hij is volgens mij wel redelijk over zijn hoogtepunt heen. Voor mij is de magie er een beetje vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |