Hey hey t is nog geen woensdagquote:Op maandag 24 november 2008 12:07 schreef Silaz het volgende:
[..]
Laat ik er nou helemaal niets aan vinden
All for the Thrillquote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef ElDani het volgende:
Redelijke track.. Er zit teminste bass in, dat is relatief nieuw.. Voor de rest eigenlijk niet veel soeps. Te eentonig..
Zonde dat deze niet uit is gekomen.. Beter dan (doet kinderachtig stemmetje) "Hey, rot op met je kutmelodiën".. Waardeloze track, Alles Kapot..
Kom je ook uit Emmen?quote:Op zondag 23 november 2008 14:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nou idd, ik heb lol gehad om die klapperkaken, veel bekenden gesproken, verrassend veel Emmenarentot aan Dune was t sowieso veeeeeeel te soft vond ik. (in de zin van geen happy/geen hardcore/hardstyle maar een soort Trance/Techno/Softe hardstyle, gare meuk iig) *Peewee
* Dune draaide goed maar was in zn eigen wereldje, zonde. Maar kon op een gegeven moment gewoon alleen stilstaan door de drukte. Ook relatief vroeg al naar huis gegaan, gewoon flauw van.. Zonde van t geld idd, wel leuke avond, maar had beter gekund.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef CrustyClown het volgende:
laat Isaac het mixen dan maar aan meneer Isaac over dan gaat dat zeker goedkomen !
Misschien doen ze Team 1 vs Team 2 en daarna Team 3 vs Team 4 ofzo, lekker battlen.quote:Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe willen ze trouwens met Hardbass () zoveel namen op 1 avond in 1 zaal doen ... ze gaan toch niet weer net als bij Flockers het Gelredome verdelen met doeken?
![]()
En dan het publiek laten beslissen (sms-votingquote:Op maandag 24 november 2008 15:55 schreef mstx het volgende:
Misschien doen ze Team 1 vs Team 2 en daarna Team 3 vs Team 4 ofzo, lekker battlen.
Geboren en getogen, nu student in Groningenquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Kom je ook uit Emmen?Hehe Peewee
Dune draaide ook wel goed, maar gewoon helemaal met zichzelf en de knoppen bezig.. het leukste (laatste) nummer gooide hij wel even 1 hand in de lucht, top!![]()
![]()
Voor de rest, mee eensch
quote:
nope, helaas...quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef ElDani het volgende:
Die is ook erg fijn inderdaad.. Komt die nou nog of niet?
strakke plaatquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 19:38 schreef CrustyClown het volgende:
Haha, willen jullie een strakke plaat horen??
*stukje jeugdsentiment* Ik zeg Showtek, hier hebben jullie nieuw matriaal voor een nieuwe 'knaller'
Lololyrics zit er wel vaker naast..quote:En TT lijkt idd 'Bitches & Gentlemen" ... hoewel lololyics het bij Ladies houdt
whahahaha, die kopquote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ome dov denkt er het zijne van.......
Ah ok, duidelijkquote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geboren en getogen, nu student in GroningenWeekenden er echter nog steeds te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |