Lala songquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ek%252dApologize.htm
No
haha echt zielig dat ze dat uitbrengen op vinylquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
echt te erg...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
echt te erg...
vraag me eigenlijk af of ik m'n oude showtek/mr.puta en dat soort crap krijg verkocht aan die aanbiddende blije Polen of Australiėrs voor een smak geld
Showtek-bashers bashen gaat het helemaal worden in 2009.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijn
waar slaat dit op.... eens zo'n plaatje maakt me nog geen zak uit maar als iemand dit herhaaldelijk gaat doen ga ik het wel haten ja... en daarbij gaat het misschien om maar 2 of 3 plaatjes die ik heb gekocht omdat de CDJ's toen niet overal stonden en het publiek wat zich aftrekt op Showtek (waaronder jij) wel deze plaatjes wilden horen... dj's zijn er immers om het publiek te vermakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijn
Lala Song is veel beter in het origineel, Showtek Remix is 3 keer niksquote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Lala song.
Die b-kant is goed man.
Ach ja die kon ik verwachten. Maar zo erg ben ik echt niet hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:59 schreef LeonH het volgende:
en daarbij gaat het misschien om maar 2 of 3 plaatjes die ik heb gekocht omdat de CDJ's toen niet overal stonden en het publiek wat zich aftrekt op Showtek (waaronder jij) wel deze plaatjes wilden horen...
AAAAAAAAAAAAAAAA mijn oren wat doe jequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef ElDani het volgende:
En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
Ik sprak ze op qlimax...en ze zeiden dat like Thiz volgende maand uit moet komenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de release datum is voor die Josh&Wesz vinyl?
Heel jammer, en wat ik t erge vind; De melodie is wel aardig, de bass is vet (lekker zwaar en dik) alleen die vocals.... BRAAK.... In de basis vind ik t geen slecht nummer, alleen die vocals. T origineel is best aardig, Hardstyle roeleert, maar de combiquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef ElDani het volgende:
Hij zou Hardcopy010 worden, maar nu is spontaan Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakerz geworden..
Dus misschien WEER label kwijt?
En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
ik kots juist op de originele en kan dit dan juist weer een beetje waarderen in een hardstyle versie al is de plaat nog beter als de vocals eruit zijn... zolang het maar bij een bootleg blijft danquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heel jammer, en wat ik t erge vind; De melodie is wel aardig, de bass is vet (lekker zwaar en dik) alleen die vocals.... BRAAK.... In de basis vind ik t geen slecht nummer, alleen die vocals. T origineel is best aardig, Hardstyle roeleert, maar de combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |