Kan me wel voorstellen dat ze in de studio zo'n lekker rag-stukje in elkaar flanzen en het dan moeten aankleden ... dan gaat idd die oude doos open en kijken wat er een beetje bij past.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef ElDani het volgende:
Dat bedoel ik dus ook.. ik vind het een prima beuker.. Maar dan meteen weer een oude track uit de hoge hoed toveren.. Is toch totaal niet nodig??
echt eeen zwaar lekker nummer , ik heb mn longen uit men lijf geschreeuwd en mijn benen kapot gestampt tijdens deze trackquote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef ElDani het volgende:
Wat moet ik hier van vinden.. Vet nummer.. Maar om dan meteen weer een oude klapper uit de kast te halen..?
ik vind de melodie van Ta Reine niet echt wat hebben en de hele track doet me ook niet echt watquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
02-stephy_-_get_down_(francesco_zeta_remix) deze heeft een zeer aangename bass
01-freqs_vs_n3ck_and_decepticon_-_ta_reineook wel lekker eigenlijk
quote:
quote:
quote:
Die A- kant met Air one van Stephy is ook wel heel lekker moet ik zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
02-stephy_-_get_down_(francesco_zeta_remix) deze heeft een zeer aangename bass
01-freqs_vs_n3ck_and_decepticon_-_ta_reineook wel lekker eigenlijk
alleen de B1 kant is aan te horenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ek%252dApologize.htm
No
liever lui dan moequote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
Stelletje luie donders zijn we ook eigenlijk met al dat ge-quote
quote:1. Project 1 - The World Is Yours
2. Noisecontrollers - Hocus Pocus
3. G-town Madness vs. The Viper - Here it comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4. Alpha Twins - Fragments
5. Stephy - Get Down (Franscesco Zeta remix)
6. Katy Perry - I Kissed A Girl (Keneso Remix)
7. Sasha F ft. Pradera - Get Loose
8. Gentalica - Thunderstyle
9. Freqs vs N3ck & Deception - Ta Reine
10. Outsiders - 99 Problems
11. A-lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
12. Beat Providers - Silence
13. Noisecontrollers - Night After Night
Hm vind hem tegenvallen, en vind "origineel" 20x beterquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die A- kant met Air one van Stephy is ook wel heel lekker moet ik zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |