Nog een handballerquote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef ElDani het volgende:
Zit ik ook aan te denken.. Moet alleen die zaterdagavond handballen.. En de dag erna mijn verjaardag vieren.. Maar goed, blijft een interessante optie!
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPMquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef 16meter het volgende:
die hardcore set voor is strakkies op de fietse
Dit is behoorlijk Albert Mol.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPM
164 van de keukentafel in het snoeiharde mengpaneel BPM
Asjemenou, hoeveel BPM is dit?!?!
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
mèn kwil soeper-graag naar die QuakeDance, heb alleen de zaterdagmiddag daarna een Sint-Brunch () met de fam. En tis ookniet wat om daar aan tafel te zitten met een schoenzool-tong
en ogen op half 7 ... maar wie weet; het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan
Die mash-up heeft Jack Of Sound gemaaktquote:Duro and Wild Motherfuckers - Cocaine Fothermucker (Cdr)
He promo, doe nou eens een melodieeeeeeeeequote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPM
164 van de keukentafel in het snoeiharde mengpaneel BPM
Asjemenou, hoeveel BPM is dit?!?!
inderdaad! las op PF dat hij de winnaar was van b2s Hardstyle Rookie Night ofzo?? wel tof dat Tatanka de track dan draait op Qlimaxquote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die mash-up heeft Jack Of Sound gemaakt..
quote:Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakaz (Hardcopy/HC010)
Release date: 19th January
A1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - To Ya Brain
B1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - Phreakerz
Jack-of-sound heeft zeker leuke mash-upjes zeg ! Bartman en ik zijn bij die rookie night aanwezig geweest destijds (de finale). Heeerlijk avondje gehad daar zeg! In het begin beetje stil, maar de rest van de avond lekker staan stampen daar! Vooral toen Zany het laatste half uurtje even Qlimaxjes ging mixen, man man MAN !! Heerlijk heerlijk en nog eens heerlijk !!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad! las op PF dat hij de winnaar was van b2s Hardstyle Rookie Night ofzo?? wel tof dat Tatanka de track dan draait op Qlimax
PS: hoe heet dat nummer waar jullie het over hebben?nevermind: Promo & MC Drokz - Defective Counter
Doe mij dan maar Rock The Party.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.digitalpunk.nl/music.swf openen met je media player en dan luisteren![]()
Rock The Party en Dark Symphony --> geniaal, heldenshit; en dat na de 1e vinyl die ook al dik was![]()
filmpje dat hierbij niet mag ontbreken:
Ik vind er eigenlijk geen fuck aan maar dat gelul is wel geniaalquote:En Defective Counter, wat een heeeeeerlijk diss naar Catscan
Vind het wel vet hoor, dat born to be wild gebeuren voegt weinig toe natuurlijk. Maar dit is gewoon het betere ragwerk. Mag ook wel tussen het blijere nu-style gebeuren van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef ElDani het volgende:
Wat moet ik hier van vinden.. Vet nummer.. Maar om dan meteen weer een oude klapper uit de kast te halen..?
Kan me wel voorstellen dat ze in de studio zo'n lekker rag-stukje in elkaar flanzen en het dan moeten aankleden ... dan gaat idd die oude doos open en kijken wat er een beetje bij past.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef ElDani het volgende:
Dat bedoel ik dus ook.. ik vind het een prima beuker.. Maar dan meteen weer een oude track uit de hoge hoed toveren.. Is toch totaal niet nodig??
echt eeen zwaar lekker nummer , ik heb mn longen uit men lijf geschreeuwd en mijn benen kapot gestampt tijdens deze trackquote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef ElDani het volgende:
Wat moet ik hier van vinden.. Vet nummer.. Maar om dan meteen weer een oude klapper uit de kast te halen..?
ik vind de melodie van Ta Reine niet echt wat hebben en de hele track doet me ook niet echt watquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
02-stephy_-_get_down_(francesco_zeta_remix) deze heeft een zeer aangename bass
01-freqs_vs_n3ck_and_decepticon_-_ta_reineook wel lekker eigenlijk
quote:
quote:
quote:
Die A- kant met Air one van Stephy is ook wel heel lekker moet ik zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
02-stephy_-_get_down_(francesco_zeta_remix) deze heeft een zeer aangename bass
01-freqs_vs_n3ck_and_decepticon_-_ta_reineook wel lekker eigenlijk
alleen de B1 kant is aan te horenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ek%252dApologize.htm
No
liever lui dan moequote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef Koepert het volgende:
Stelletje luie donders zijn we ook eigenlijk met al dat ge-quote
quote:1. Project 1 - The World Is Yours
2. Noisecontrollers - Hocus Pocus
3. G-town Madness vs. The Viper - Here it comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4. Alpha Twins - Fragments
5. Stephy - Get Down (Franscesco Zeta remix)
6. Katy Perry - I Kissed A Girl (Keneso Remix)
7. Sasha F ft. Pradera - Get Loose
8. Gentalica - Thunderstyle
9. Freqs vs N3ck & Deception - Ta Reine
10. Outsiders - 99 Problems
11. A-lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
12. Beat Providers - Silence
13. Noisecontrollers - Night After Night
Hm vind hem tegenvallen, en vind "origineel" 20x beterquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die A- kant met Air one van Stephy is ook wel heel lekker moet ik zeggen![]()
Lala songquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
haha echt zielig dat ze dat uitbrengen op vinylquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
echt te erg...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
No
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
echt te erg...
vraag me eigenlijk af of ik m'n oude showtek/mr.puta en dat soort crap krijg verkocht aan die aanbiddende blije Polen of Australiërs voor een smak geld
Showtek-bashers bashen gaat het helemaal worden in 2009.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijn
waar slaat dit op.... eens zo'n plaatje maakt me nog geen zak uit maar als iemand dit herhaaldelijk gaat doen ga ik het wel haten ja... en daarbij gaat het misschien om maar 2 of 3 plaatjes die ik heb gekocht omdat de CDJ's toen niet overal stonden en het publiek wat zich aftrekt op Showtek (waaronder jij) wel deze plaatjes wilden horen... dj's zijn er immers om het publiek te vermakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een "hypocriete zak" bent die vroeger de platen van Showtek zo leuk vond dat je ze zelfs in je collectie hebt zitten, maar nu achter de rest van het gepeupel aanhobbelt en meedoet aan het collectieve Showtek bashen. Super man, wat zul je trots zijn
Lala Song is veel beter in het origineel, Showtek Remix is 3 keer niksquote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Lala song.
Die b-kant is goed man.
Ach ja die kon ik verwachten. Maar zo erg ben ik echt niet hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:59 schreef LeonH het volgende:
en daarbij gaat het misschien om maar 2 of 3 plaatjes die ik heb gekocht omdat de CDJ's toen niet overal stonden en het publiek wat zich aftrekt op Showtek (waaronder jij) wel deze plaatjes wilden horen...
AAAAAAAAAAAAAAAA mijn oren wat doe jequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef ElDani het volgende:
En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
Ik sprak ze op qlimax...en ze zeiden dat like Thiz volgende maand uit moet komenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef NLS04 het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de release datum is voor die Josh&Wesz vinyl?
Heel jammer, en wat ik t erge vind; De melodie is wel aardig, de bass is vet (lekker zwaar en dik) alleen die vocals.... BRAAK.... In de basis vind ik t geen slecht nummer, alleen die vocals. T origineel is best aardig, Hardstyle roeleert, maar de combiquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:29 schreef ElDani het volgende:
Hij zou Hardcopy010 worden, maar nu is spontaan Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakerz geworden..
Dus misschien WEER label kwijt?
En.. Probeer eens naar www.djtatanka.com te gaan, met geluid aan.. En dan even wachten.. Resultaat is.. Apart.
ik kots juist op de originele en kan dit dan juist weer een beetje waarderen in een hardstyle versie al is de plaat nog beter als de vocals eruit zijn... zolang het maar bij een bootleg blijft danquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heel jammer, en wat ik t erge vind; De melodie is wel aardig, de bass is vet (lekker zwaar en dik) alleen die vocals.... BRAAK.... In de basis vind ik t geen slecht nummer, alleen die vocals. T origineel is best aardig, Hardstyle roeleert, maar de combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |