Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er op PF iets van gelezen, Wackiejacky had het er dacht ik over
gevonden: hij zou TNT - Wacky Chocolate Factory heten, maar volgens haar is er nog geen naam voor bedacht...
maar hij is dus wel van TNT![]()
en ik vond hem ook dik
Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scenequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:53 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.
nee de italiaanse scene zit diep in haarquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scene
Toevallig ook een ex van je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee de italiaanse scene zit diep in haar
Dat had ik ook gezien jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).
* tuned inquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).
true, truequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:
*proest* Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Slowtraxx strikes again!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef ElDani het volgende:
God o God.. Final Destination weer een week later.. Way 2 go Scantraxx...
The Message ook een week later..
We gaan weer lekker zo!
die draaide Tatanka zaterdag bij Qlimax inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 10:39 schreef 16meter het volgende:
ik heb er ook nog geeneen van live gehoord, behalve cocaine fothermucker.
Nog een handballerquote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef ElDani het volgende:
Zit ik ook aan te denken.. Moet alleen die zaterdagavond handballen.. En de dag erna mijn verjaardag vieren.. Maar goed, blijft een interessante optie!
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPMquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef 16meter het volgende:
die hardcore set voor is strakkies op de fietse
Dit is behoorlijk Albert Mol.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPM
164 van de keukentafel in het snoeiharde mengpaneel BPM
Asjemenou, hoeveel BPM is dit?!?!
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
mèn kwil soeper-graag naar die QuakeDance, heb alleen de zaterdagmiddag daarna een Sint-Brunch () met de fam. En tis ookniet wat om daar aan tafel te zitten met een schoenzool-tong
en ogen op half 7 ... maar wie weet; het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan
Die mash-up heeft Jack Of Sound gemaaktquote:Duro and Wild Motherfuckers - Cocaine Fothermucker (Cdr)
He promo, doe nou eens een melodieeeeeeeeequote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
121,834 gedeeld door 4 .. 524 PI int kwadraat BPM
164 van de keukentafel in het snoeiharde mengpaneel BPM
Asjemenou, hoeveel BPM is dit?!?!
inderdaad! las op PF dat hij de winnaar was van b2s Hardstyle Rookie Night ofzo?? wel tof dat Tatanka de track dan draait op Qlimaxquote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die mash-up heeft Jack Of Sound gemaakt..
quote:Deepack & Frontliner - To Ya Brain/Phreakaz (Hardcopy/HC010)
Release date: 19th January
A1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - To Ya Brain
B1: Deepack & Frontliner feat. Mc Lan - Phreakerz
Jack-of-sound heeft zeker leuke mash-upjes zeg ! Bartman en ik zijn bij die rookie night aanwezig geweest destijds (de finale). Heeerlijk avondje gehad daar zeg! In het begin beetje stil, maar de rest van de avond lekker staan stampen daar! Vooral toen Zany het laatste half uurtje even Qlimaxjes ging mixen, man man MAN !! Heerlijk heerlijk en nog eens heerlijk !!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad! las op PF dat hij de winnaar was van b2s Hardstyle Rookie Night ofzo?? wel tof dat Tatanka de track dan draait op Qlimax
PS: hoe heet dat nummer waar jullie het over hebben?nevermind: Promo & MC Drokz - Defective Counter
Doe mij dan maar Rock The Party.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.digitalpunk.nl/music.swf openen met je media player en dan luisteren![]()
Rock The Party en Dark Symphony --> geniaal, heldenshit; en dat na de 1e vinyl die ook al dik was![]()
filmpje dat hierbij niet mag ontbreken:
Ik vind er eigenlijk geen fuck aan maar dat gelul is wel geniaalquote:En Defective Counter, wat een heeeeeerlijk diss naar Catscan
Vind het wel vet hoor, dat born to be wild gebeuren voegt weinig toe natuurlijk. Maar dit is gewoon het betere ragwerk. Mag ook wel tussen het blijere nu-style gebeuren van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:47 schreef ElDani het volgende:
Wat moet ik hier van vinden.. Vet nummer.. Maar om dan meteen weer een oude klapper uit de kast te halen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |