Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er op PF iets van gelezen, Wackiejacky had het er dacht ik over
gevonden: hij zou TNT - Wacky Chocolate Factory heten, maar volgens haar is er nog geen naam voor bedacht...
maar hij is dus wel van TNT![]()
en ik vond hem ook dik

Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scenequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:53 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.

nee de italiaanse scene zit diep in haarquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scene

Toevallig ook een ex van je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee de italiaanse scene zit diep in haar

Dat had ik ook gezien jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).

* tuned inquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).

true, truequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:

*proest* Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]

Slowtraxx strikes again!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef ElDani het volgende:
God o God.. Final Destination weer een week later.. Way 2 go Scantraxx...
The Message ook een week later..
We gaan weer lekker zo!

die draaide Tatanka zaterdag bij Qlimax inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 10:39 schreef 16meter het volgende:
ik heb er ook nog geeneen van live gehoord, behalve cocaine fothermucker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |