Daar heb ik dus dikke schijt aan hequote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hou mijn shirt aan no matter what:P
Tatanka is zeker 1 van de dj's waar ik me op verheug, naast D-block en S-te-fanquote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatat tanka!!!!
ik heb verdikkie zin in zaterdag en de dvd is alweer in de pre order
ik wil dat al die feestjes gratis zijndan mag de drankprijs hetzelfde blijven...
Aantal +jes zegt ook niks over de kwaliteit van de set, alleen hoe populair hij is.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
LSDB vind ik nogal suggestief.. Als je een standaardsetje hebt krijg je rond de 0, heb je nu-style krijg je +10 en als je Prophet heet +100. Na 25 + jes gaan er mensen zonder luisteren stemmen net zoals met minder dan -10.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig dit feestje geen modje erbijkan ik tenminste veilig wat chickies meenemen
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
je weet het maar nooit met de klep..voor je het weet staat ie weer voor je neus..en voor je het doorhebt staat ie weer 1 van je chickies te humpen als een hondje![]()
![]()
Als D&S die edits van thrill meenemen en ze music made maddict draaien vind ik het op voorhand al prima:Y
Dan zitten we op dezelfde lijnquote:Op donderdag 20 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij afscheid moet nemen en dat het een kutdj is ofzo.. Ik vind zijn set op DefQon1 2007 1 van de allerbeste ooit. Ik heb wel respect voor zijn werk.
die heb ik nog op plaat met als B-kant Tripod Attack, zeer nette vinylquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
*luistert Floor Massacre voor de 754383845387x*
Wat een helden track.
ik heb hem net binnen, ook maar even goed beluisterenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:21 schreef Sethje het volgende:
Net ff de qlimax cd aandachtig beluisterderg vet...
Veel vette tracks, trapped vette plaat. Showtime natuurlijk, nieuwe wildstylez
Download and seequote:Op donderdag 20 november 2008 18:31 schreef Silaz het volgende:
Hmm de pm bevat een linkje naar next dimensional world.. moet niet denk ik
downloading and 10 minutes remainingquote:
Keuze twee.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Kan kiezen, of gezellig avondje samen met 't vrouwtje, of avondje Qlimax met wat maten.. lastig
Combineren kan nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Kan kiezen, of gezellig avondje samen met 't vrouwtje, of avondje Qlimax met wat maten.. lastig
dudequote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig dit feestje geen modje erbijkan ik tenminste veilig wat chickies meenemen
hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Hij kan toch juist als hij gestopt is met draaien, nòg meer voor de scene betekenen. Er zijn volgens mij maar weinig drijfveren in de scenequote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef NLS04 het volgende:
The prophet heeft zoveel goede invloeden gehad op de scene dat zijn mogelijke afscheid (al is het alleen al als DJ) hoe dan ook een groot verlies zal zijn naar mijn idee.
Biafraquote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Voor vijf euro per jaar kan je een jaarlang een biafra-kindje nemen en verzorgen.. en wij betalen dat per flesje water
Coñjo swa, heb nog altijd mn shirt aangehouden maar ik fokking haat zweten .... vandaar de klepquote:ach ik betaal toch wel, ik zweet me altijd helemaal de tering en ik hou mijn shirt aan no matter what:P dus ik heb veeeeeeeeeeel vocht nodig.... veeel vocht patrick
Voor die prijs wil ik ze ook wel door tent heen 'rossen'quote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef LeonH het volgende:
Hoe het wel kon zag ik bij Rowwen Heze waar je netjes 1,70 ofzo betaalde voor een iets groter pilsje!![]()
Jij nog ooit iets van een reactie op je inzendingen gehad Corleone?quote:Als je bij Dov goed valt, kan je er al grotendeels zeker van zijn dat je het goed gaat doen in deze business.
Heb geen angst, stelletjequote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nope, maar heb ook nog niks opgestuurdquote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Jij nog ooit iets van een reactie op je inzendingen gehad Corleone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |