Daar heb ik dus dikke schijt aan hequote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik hou mijn shirt aan no matter what:P
Tatanka is zeker 1 van de dj's waar ik me op verheug, naast D-block en S-te-fanquote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatat tanka!!!!
ik heb verdikkie zin in zaterdag en de dvd is alweer in de pre order
ik wil dat al die feestjes gratis zijndan mag de drankprijs hetzelfde blijven...
Aantal +jes zegt ook niks over de kwaliteit van de set, alleen hoe populair hij is.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
LSDB vind ik nogal suggestief.. Als je een standaardsetje hebt krijg je rond de 0, heb je nu-style krijg je +10 en als je Prophet heet +100. Na 25 + jes gaan er mensen zonder luisteren stemmen net zoals met minder dan -10.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig dit feestje geen modje erbijkan ik tenminste veilig wat chickies meenemen
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
je weet het maar nooit met de klep..voor je het weet staat ie weer voor je neus..en voor je het doorhebt staat ie weer 1 van je chickies te humpen als een hondje![]()
![]()
Als D&S die edits van thrill meenemen en ze music made maddict draaien vind ik het op voorhand al prima:Y
Dan zitten we op dezelfde lijnquote:Op donderdag 20 november 2008 16:51 schreef ElDani het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij afscheid moet nemen en dat het een kutdj is ofzo.. Ik vind zijn set op DefQon1 2007 1 van de allerbeste ooit. Ik heb wel respect voor zijn werk.
die heb ik nog op plaat met als B-kant Tripod Attack, zeer nette vinylquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
*luistert Floor Massacre voor de 754383845387x*
Wat een helden track.
ik heb hem net binnen, ook maar even goed beluisterenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:21 schreef Sethje het volgende:
Net ff de qlimax cd aandachtig beluisterderg vet...
Veel vette tracks, trapped vette plaat. Showtime natuurlijk, nieuwe wildstylez
Download and seequote:Op donderdag 20 november 2008 18:31 schreef Silaz het volgende:
Hmm de pm bevat een linkje naar next dimensional world.. moet niet denk ik
downloading and 10 minutes remainingquote:
Keuze twee.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Kan kiezen, of gezellig avondje samen met 't vrouwtje, of avondje Qlimax met wat maten.. lastig
Combineren kan nietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Kan kiezen, of gezellig avondje samen met 't vrouwtje, of avondje Qlimax met wat maten.. lastig
dudequote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig dit feestje geen modje erbijkan ik tenminste veilig wat chickies meenemen
hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
Hij kan toch juist als hij gestopt is met draaien, nòg meer voor de scene betekenen. Er zijn volgens mij maar weinig drijfveren in de scenequote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef NLS04 het volgende:
The prophet heeft zoveel goede invloeden gehad op de scene dat zijn mogelijke afscheid (al is het alleen al als DJ) hoe dan ook een groot verlies zal zijn naar mijn idee.
Biafraquote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Voor vijf euro per jaar kan je een jaarlang een biafra-kindje nemen en verzorgen.. en wij betalen dat per flesje water
Coñjo swa, heb nog altijd mn shirt aangehouden maar ik fokking haat zweten .... vandaar de klepquote:ach ik betaal toch wel, ik zweet me altijd helemaal de tering en ik hou mijn shirt aan no matter what:P dus ik heb veeeeeeeeeeel vocht nodig.... veeel vocht patrick
Voor die prijs wil ik ze ook wel door tent heen 'rossen'quote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef LeonH het volgende:
Hoe het wel kon zag ik bij Rowwen Heze waar je netjes 1,70 ofzo betaalde voor een iets groter pilsje!![]()
Jij nog ooit iets van een reactie op je inzendingen gehad Corleone?quote:Als je bij Dov goed valt, kan je er al grotendeels zeker van zijn dat je het goed gaat doen in deze business.
Heb geen angst, stelletjequote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nope, maar heb ook nog niks opgestuurdquote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Jij nog ooit iets van een reactie op je inzendingen gehad Corleone?
Iets zegt me dat jij aan het bier zitquote:Op donderdag 20 november 2008 23:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
is de klep bezet?![]()
en wat is er mis met Biafra![]()
ik vind het gewoon leuk klinken biafra kindjekan ook zeggen novib-neefje of warchild-weesje maar biafra-kindje klinkt veeeeeel leuker
Conjo patrick...
Is daar iets mis mee danquote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij aan het bier zit
nop. donderdagavond= een bieravondquote:
nada bradah - is nix mis met Biafra ... is alleen lang geleden dat ik dat gehoord hebquote:Op donderdag 20 november 2008 23:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
en wat is er mis met Biafra![]()
ik vind het gewoon leuk klinken biafra kindjekan ook zeggen novib-neefje of warchild-weesje maar biafra-kindje klinkt veeeeeel leuker
Conjo patrick...
Iets zegt me dat jij Bartman eens moet ontmoetenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij aan het bier zit
d-block en stefan kunnen me gestolen wordenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verheug me met name op de setjes van D-Block & S-te-fan en Tatanka![]()
Die man spacede hem hard, waarvoor hulde.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben 100% nuchterik schaam me want donderdag is idd bieravond
![]()
maar ik zit thuis op de bank burgerlijk te zijn... met een slapende pa tegenover meen ik ben in een vrij creatieve bui.
Zit lekker te kijken naar midas dekkers die een christen het zwijgen oplegt in de discussie over evolutie vs creationisme.. heerlijk![]()
ik ben zo.. je raakt gewoonweg aan me gewend zo*zingt*
ik ben een patapoefJezus wat een chaos in mijn hoofd
![]()
maar ik heb vandaag gehoord dat ik ergens talent voor heb op mijn stage, en dat ik gek zou zijn als ik er niets mee zou doen.![]()
En nu gaat deze jongen slapen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron brandsteder here I come![]()
Deze jongen signed out, no spang, peace bradazRich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tering, wat is TrappedNatural een gruwelijke track!
hangt beetje van de situatie af hèquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef nattermann het volgende:
Shit, dilemma.
zijn we het voor de helft met elkaar eensquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
d-block en stefan kunnen me gestolen worden, zullen vast wel goede nummers draaien maar ikverwacht niks bijzonders .
van tatanka verwacht ik wel een mega set
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom mag een neger op de brommer nooit harder rijden dan 30 km per uur ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik kan helaas nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef HarryVanDeTap het volgende:
grote kans dat ik vanavond in de asta te vinden ben (vooraan duh)
josh&wesz, a-lusion, kevin kaos
quote:CD1:
1. Djanny vs Max B. Grant - Swiss Revolution
2. Midi J - Drop The Bass (2008 Rmx)
3. The Navigator vs Dj Amon - Save My Soul (Original Mix)
4. Phase 3 vs The Machine - Fine Day (Hardstyle Mafia Rmx)
5. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Rmx)
6. Tatanka pres. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Rmx)
7. Bruno Power - Research Future
8. Doctor Zot - Insound
9. Hardstyle Masterz ft. Max Enfrorcer - The Stage Is Our Home (Original Mix)
10. Dj Gius - Nerve (Original Mix)
11. Stephy - Through The Monsoon (Original Mix)
12. 4 Navigators ft. Premo Stallone - Psycho Fire
13. Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy's Old Style Mix)
CD2:
1. Rim Shotters ft. Mc Remx - Shut Up
2. Plasmaravers - You Go (Original Mix)
3. The Kgb's - Yerba Diabolika (TBY Mix)
4. Squarehead - Forecast (Original Mix)
5. Technoboy ft. Shayla - Oh My God (Technoboy's Callsheet)
6. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
7. Ivan Carsten - Unexpected (Original Mix)
8. Tuneboy - I Will Growl
9. Francesco Zeta - Fairyland
10. Tatanka - Borderline (Parto Mix)
11. Bruno Power - Shotty Snipers (Nu Mix)
12. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Rmx)
Lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:04 schreef Koepert het volgende:
Zit nu n best verrassend lekker cdtje te luisteren. Masters of Hardstyle 2008
[..]
quote:
quote:Timetable
De volgorde van de DJ’s kun je terugvinden op de Qlimax website, de exacte timetable maken wij niet bekend. Zoals eerder gezegd; zorg dat je op tijd binnen bent, dan mis je niks.
Waarom ga je er morgen over nadenken terwijl het vanavond al is?quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:45 schreef poiuytr het volgende:
Waarschijnlijk toch nog Qlimax voor mij, had m'n eigen kaartje verkocht maar is nog kaartje over!
Morgen nog even diep erover nadenken, begin er nu wel zin aan te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |