abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63447543
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:40 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop dat het net zo kut word als vorig jaar dan heb ik niks gemist maar wss voel ik me weer net zo verrot als toen ik 5 years tby had gemist.
ik voel me niet vaak verrot als ik eens 'niet naar een feestje ga' maar het was behoorlijk zuur toen ik om 3 uur in mn nest lag en niet kon slapen

hard bass gaat m dus denk ik toch wel worden

xqlusive TBY
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_63447749
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:21 schreef NLS04 het volgende:
Bijzonder dik sfeerfilmpje in goede kwaliteit van Qlimax gister :

http://www.vmx.nl/feesten/2532/qlimax-the-day-after/
wat een heerlijk filmpje....psycho stylez
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_63448112
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:35 schreef Koepert het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaat was t fucking druk daar zeg.. Maar nog wel kunnen bunny-hoppen op de dansvloer
[frustratie mode]
Ja idd, je kon nauwelijks bewegen.. ik vond het k*t en zonde van mn geld.
Dune draaide als een mongool, geen interactie met het publiek.. was alleen maar bezig om goede overgangen te krijgen, alleen maar met zn hoofd bij de apparatuur.
Voor de rest, vrij weinig happy hardcore gehoord.. Verheugde me op charly & theo met hun nummers, maar toen ging een doos in glas staan waardoor we naar het ziekenhuis konden
Lekkere avond!
[/frustratie mode]
Dus.. Dat is er ook weer uit. Maar toch ook wel lol gehad om sommige space-keesjes
Zo niet.. dan toch!
pi_63449210
Hard Bass line-up...

viessss patrick!

Kom maar op met die verhalen over gisteren.

edit: Dat filmpje. Jezus, hoe groots kun je uitpakken wat lasers/lampen betreft. Echt vet.
Hoop dat b2s net zoiets gaat neerzetten in februari. Baal nu echt dat ik er niet bij was...

[ Bericht 64% gewijzigd door 16meter op 23-11-2008 14:29:30 ]
  zondag 23 november 2008 @ 14:25:52 #130
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_63449464
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:40 schreef NrSiX het volgende:

[..]

[frustratie mode]
Ja idd, je kon nauwelijks bewegen.. ik vond het k*t en zonde van mn geld.
Dune draaide als een mongool, geen interactie met het publiek.. was alleen maar bezig om goede overgangen te krijgen, alleen maar met zn hoofd bij de apparatuur.
Voor de rest, vrij weinig happy hardcore gehoord.. Verheugde me op charly & theo met hun nummers, maar toen ging een doos in glas staan waardoor we naar het ziekenhuis konden
Lekkere avond!
[/frustratie mode]
Dus.. Dat is er ook weer uit. Maar toch ook wel lol gehad om sommige space-keesjes
Nou idd, ik heb lol gehad om die klapperkaken, veel bekenden gesproken, verrassend veel Emmenaren tot aan Dune was t sowieso veeeeeeel te soft vond ik. (in de zin van geen happy/geen hardcore/hardstyle maar een soort Trance/Techno/Softe hardstyle, gare meuk iig) *Peewee * Dune draaide goed maar was in zn eigen wereldje, zonde. Maar kon op een gegeven moment gewoon alleen stilstaan door de drukte. Ook relatief vroeg al naar huis gegaan, gewoon flauw van.. Zonde van t geld idd, wel leuke avond, maar had beter gekund.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 23 november 2008 @ 14:51:29 #131
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_63450231
Qlimax was vet maar twee jaar terug was het nog vetter...
binnengekomen op het einde van mark sherry, even rustig op de tribune gaan zitten achteraan om de boel eens te bekijken..en toen kwam de opening..daar ben ik toch wel even voor gaan staan..kippenvelmomentje toen dat grote doek naar beneden viel. en ik kom er nu eigenlijk pas achter dat er blijkbaar een koor was..ik zag alleen allemaal mensen in die monnikenpakken maar goed..O Fortuna

daarna de gebroeders janssen. wat een heldenset was dat, de ene vette plaat na de andere ben gelijk helemaal los gegaan en mn energie was eigenlijk gelijk al op...superhard geluid ook!
hm nee showtek was het weer niet echt, ondanks dat rock civilization het black anthem wel dik blijft.

Tijdens showtek zijn we naar linksvoor gegaan waar we eigenlijk een hele tijd zijn gebleven. Headhunterz lekkere set, vind alleen just say my name echt een mindere plaat. P1 ook erg geslaagd met puike edits van hun nummers. Was wel wat kort trouwens, 20 minuutjes ofzo?

DBSTF heerlijk, evenals TBY..jammer van oh my god, maar ik zie dat als een balansplaat voor het qlimax anthem (een van de hoogtepunten van de avond voor mij persoonlijk).
Tatanka ook geslaagd en zany en vince eigenlijk ook wel hehe nog ff lekker raggen op het einde.

toen we weggingen heb ik heel vakkundig onze kluis-sleutel afgebroken, dus konden we niet bij onze zooi maar dat was ook snel opgelost.

en de terugweg met de trein duurde een half uur langer dan gepland, omdat er blijkbaar in de trein voor de mijne een vechtpartij was uitgebroken en het wachten was op de politie. props voor de NS, want dat afgezaagde "bladeren op de rails" of "bermbrandjes" kennen we nu wel..

maar goed..overall gezien:
+showelement..die vallende doeken, vuurwerk, miljoen veel lasers, het koor...af en toe was het open-mond-werk
+ik heb zeker wel vermakelijke sets gehoord met fijne platen
+bar goed bereikbaar
+loempia's
+vervoer van en naar station

-Volume verschilde per set en over het algemeen wat aan de zachte kant
-showtek..sorry..ben onbevooroordeeld proberen los te gaan..didn't happen
-veel chagrijnige mensen
-sommige mensen denken echt dat het Qarnaval is Verkleed als Stewie (van family guy) naar een feest? (ik moest hard lachen hoor, maar t gaat natuurlijk nergens over...zoals een wijs man ooit sprak: as't nie veur d'n muziek is, kust dan m'n kloten)
The only limit is your own imagination
pi_63451191
Is btw de TT niet fout. Moet dat niet zijn Bitches & Gentlemen
pi_63451492
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet dat niet zijn Bitches & Gentlemen
pi_63451737
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef Haghorst het volgende:

[..]

Wie zijn gebroeders janssen?
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2008 @ 15:46:43 #135
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63451844
quote:
Wie zijn gebroeders janssen?
Showtek
pi_63451869
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Showtek
Oke, begon te twijfelen dor dit stukje van huig.
quote:
daarna de gebroeders janssen. wat een heldenset was dat, de ene vette plaat na de andere ben gelijk helemaal los gegaan en mn energie was eigenlijk gelijk al op...superhard geluid ook!
hm nee showtek was het weer niet echt, ondanks dat rock civilization het black anthem wel dik blijft.
Sarcasme dus.. oke
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2008 @ 15:50:55 #137
J'adore hardcore
pi_63451938
En wat zitten er een paar lelijke overgangen op de Qlimax CD
  zondag 23 november 2008 @ 17:03:12 #138
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63453712
quote:
Q-Dance Livesets: nu iedere Zondag avond om 20:00 uur!

Vanaf aanstaande zondag de 23ste november, word er iedere zondag avond om 20:00 uur livesets van Q-Dance feesten uitgezonden.

Aanstaande zondag worden drie sets van Defqon.1 2008 uitgezonden, namelijk;
- Dana
- Davide Sonar
- Luna vs. Deepack
Hoe vet is dit dan
Hopen dat er de komende weken ook wat setjes langskomen die we nog niet hebben. Of dat de kwaliteit in ieder geval beter is.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2008 @ 17:05:53 #139
J'adore hardcore
pi_63453793
quote:
- Luna vs. Deepack
Daar zat zo'n vette plaat in op de dvd
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:24 #140
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_63453815
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:03 schreef MrDice het volgende:

[..]

Hoe vet is dit dan
Hopen dat er de komende weken ook wat setjes langskomen die we nog niet hebben. Of dat de kwaliteit in ieder geval beter is.
pi_63455886
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef de_huig het volgende:
-veel chagrijnige mensen
-sommige mensen denken echt dat het Qarnaval is Verkleed als Stewie (van family guy) naar een feest? (ik moest hard lachen hoor, maar t gaat natuurlijk nergens over...zoals een wijs man ooit sprak: as't nie veur d'n muziek is, kust dan m'n kloten)
al die chagrijnige mensen waren vast de duitsers of de fransen het stikte dr van , was ook een erg groot nadeel vond ik zelf .

heb je de wandelende kerstboom niet gezien dan ? dat was veel ergens , die kerel had zijn hele shirt en broek versiert met kerstlampjes , en ze branden ook nog
dr liep ook nog een technoviking wannabe bij , en een scream figuur
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63456733
Mijn Qlimax verhaaltje:

Om iets over 8 stapte ik de bus uit bij het Gelredome, kolere wat had ik het koud zeg...zo lang wachten
Kaartje, lockers en ID ging allemaal vrij simpel maar had wat sneller mogen gaan (t-shirt + sneeuw = niet tof)

Eenmaal binnen kwam het drama dat muntjes halen heet, waarom er niet meer ingangen op gegooid werden snap ik niet, dan had iedereen munten kunnen halen door het hele Gelredome en niet op elkaar geprakt staan bij 1 stand.

De leegte van de zaal viel mij op, niet dat er weinig mensen waren...ik miste een hoeveelheid decor.
Had soms meer het idee dat ik in een loods stond dan op Qlimax.
Maargoed, vooraan bij de subs gaan staan (na de eerste opening gemist te hebben door die muntjes )

Mark Sherry...niet mijn ding maar hij draaide wel een paar lekkere nummers.
Showtek...man wat kwam die bas bij Hold us back er hard in!
Verder niet echt een super set vind ik, veel commerciėle meuk en hitjes...zoals gewend dus.
Headhunterz, lekker knallen!
Leuke edits erin (veel mensen dachten bij Outside Spacer dat de cd speler echt vast sloeg )
P1, helaas gemist, we gingen wat te eten halen en sja dan ben je al snel een half uur verder
DBSTF, geinige set, had er meer van verwacht maar toch leuk!
Technoboy, mwa...kon er niet echt warm van worden...veel verwachte nummers dus vond de set niet echt bijzonder.
Tatanka, sja wat kan ik er van zeggen?
Gewoon rammen!
Zany en Vince, heerlijk hoe ze met die schuiven aan het gooien waren en de nummers mixten (vind ik persoonlijk 1 van de beste sets van de avond)

Ook leuk dat ik Jones tegen kwam! ( )
En Stewie

Terug reis was KUT!
Bij de lockers werd ik van voren en van achter tegelijk geplet door 20 man die stonden te duwen, Q-dance...KUT SYSTEEM!
Alle lockers lopen in een U vorm, maak dan 1 kant ingang, andere kant uitgang
Daardoor was onze groep uit elkaar gevallen en zat de helft al in de trein terwijl wij nog bij het stadion stonden

Was wel grappig dat heel veel mensen die je om 2uur nog keihard rond zag springen om 5uur sliepen omdat de pil was uitgewerkt

Opzich wel een leuk feestje, maar speciaal kan ik het niet echt noemen....
pi_63456799
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef RiKe het volgende:
Zany en Vince, heerlijk hoe ze met die schuiven aan het gooien waren en de nummers mixten (vind ik persoonlijk 1 van de beste sets van de avond)
WILDE GULLIE BAS?!
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
  zondag 23 november 2008 @ 19:25:13 #144
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_63457204
Was best vermakelijk, mochten best wat minder mensen zijn.
Fear is the grease of society.
pi_63457490
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef RiKe het volgende:
Leuke edits erin (veel mensen dachten bij Outside Spacer dat de cd speler echt vast sloeg )
pi_63458445
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef Haghorst het volgende:

[..]

Jammer dat het modje het hele weekend bij mijn ex uithangt!!! Anders kon hij het ff netjes de TT veranderen
pi_63459507
Mooi avondje gehad gisteren, ben nu echt helemaal naar de tering pfff!
Wat draaide Zany en Vince lekker zeg, maar de hardcore had van mij wel iets eerder mogen beginnen werd op laatst beetje zat van de hardstyle!
pi_63459853
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Jammer dat het modje het hele weekend bij mijn ex uithangt!!! Anders kon hij het ff netjes de TT veranderen
?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_63460178
quote:
wat een track
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:55 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

?
Rippert doet de ex van Boy

PS: Qlimax was tof ik ga ff verhaaltje typen in goede topic en plaats de link hier wel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 23 november 2008 @ 21:12:35 #150
175985 Silaz
drie bier
pi_63460486
Hoe heet dat liedje toch die nu @ qdance radio is/was. zo van Can you feel the bass. purpurruuppr. weet zeker dat ik em op de pc heb, maar om me muziek nou helemaal af te gaan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')