Mijn Qlimax verhaaltje:
Om iets over 8 stapte ik de bus uit bij het Gelredome, kolere wat had ik het koud zeg...zo lang wachten
Kaartje, lockers en ID ging allemaal vrij simpel maar had wat sneller mogen gaan (t-shirt + sneeuw = niet tof)
Eenmaal binnen kwam het drama dat muntjes halen heet, waarom er niet meer ingangen op gegooid werden snap ik niet, dan had iedereen munten kunnen halen door het hele Gelredome en niet op elkaar geprakt staan bij 1 stand.
De leegte van de zaal viel mij op, niet dat er weinig mensen waren...ik miste een hoeveelheid decor.
Had soms meer het idee dat ik in een loods stond dan op Qlimax.
Maargoed, vooraan bij de subs gaan staan (na de eerste opening gemist te hebben door die muntjes

)
Mark Sherry...niet mijn ding maar hij draaide wel een paar lekkere nummers.
Showtek...man wat kwam die bas bij Hold us back er hard in!
Verder niet echt een super set vind ik, veel commerciėle meuk en hitjes...zoals gewend dus.
Headhunterz, lekker knallen!
Leuke edits erin (veel mensen dachten bij Outside Spacer dat de cd speler echt vast sloeg

)
P1, helaas gemist, we gingen wat te eten halen en sja dan ben je al snel een half uur verder
DBSTF, geinige set, had er meer van verwacht maar toch leuk!
Technoboy, mwa...kon er niet echt warm van worden...veel verwachte nummers dus vond de set niet echt bijzonder.
Tatanka, sja wat kan ik er van zeggen?
Gewoon rammen!
Zany en Vince, heerlijk hoe ze met die schuiven aan het gooien waren en de nummers mixten (vind ik persoonlijk 1 van de beste sets van de avond)
Ook leuk dat ik Jones tegen kwam! (

)
En Stewie
Terug reis was KUT!
Bij de lockers werd ik van voren en van achter tegelijk geplet door 20 man die stonden te duwen, Q-dance...KUT SYSTEEM!
Alle lockers lopen in een U vorm, maak dan 1 kant ingang, andere kant uitgang
Daardoor was onze groep uit elkaar gevallen en zat de helft al in de trein terwijl wij nog bij het stadion stonden
Was wel grappig dat heel veel mensen die je om 2uur nog keihard rond zag springen om 5uur sliepen omdat de pil was uitgewerkt
Opzich wel een leuk feestje, maar speciaal kan ik het niet echt noemen....