Ik dat ik vind dat vrijdagnacht nog gewoon vrijdag is, maar ik ben present vanavondquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom ga je er morgen over nadenken terwijl het vanavond al is?
helaas pindakaas speculaas kan ik dan vrijwel zeker nietquote:In de eerste maand van het nieuw jaar zal Q-dance opnieuw groots uitpakken in de Heineken Music Hall. Na zes artiestenedities van X-Qlusive, zoals; Dana, Pavo, Zany, Luna, The Prophet en Showtek geven de gebroeders Janssen op 24 januari 2009 het stokje over aan de grootmeester van de Italiaanse hardstyle: Technoboy.
Cristiano Giusberti krijgt de eer om de volgende X-Qlusive in de Heineken Music Hall te hosten. Dag en nacht zit Cristiano in de studio, het vliegtuig, of staat hij achter de draaitafels. Zijn tracks zijn al jaren een groot succes, van Italië tot Nederland en van Ierland tot Australië. De voorbereidingen voor X-Qlusive zijn al in volle gang en een kleine tipje van de sluier is al gegeven tijdens "Technoboy - a preview" in Outland.
De kaartverkoop voor X-Qlusive start op 6 december bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop.
Zoals elk jaar verwacht Q-dance dat X-Qlusive weer ruim van tevoren uitverkocht zal gaan. Dus voorkom teleurstelling en schaf je ticket op tijd aan.
Houdt Q-dance.nl in de gaten voor meer info.
bedankt , zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:39 schreef MrDice het volgende:
Dat anthem van Qlimax is toch wel een kippenvel nummer. Denk dat mensen daar vanavond wel even op staan te kwijlen... Veel plezier mensen.![]()
HMH + XQ =quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:02 schreef SMutzskii het volgende:
Veel plezier voor degene die naar Qlimax gaan... !
Zo'n X-Qlusive .. is dat een mooi feestje normaal?
Zoquote:Op zondag 23 november 2008 10:50 schreef MrDice het volgende:
En wat hoor ik nu, Showtek draaide wel goed?
Waaaaaaaaaat was t fucking druk daar zeg.. Maar nog wel kunnen bunny-hoppen op de dansvloerquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:33 schreef NrSiX het volgende:
Veel plezier vanaaf
* NrSiX staat vanavond te hakken tijdens de rainbow rave
Ziet er zeker nice uitquote:Op zondag 23 november 2008 09:00 schreef JortK het volgende:
Ik zag de Hard Bass line up hangen:
[ afbeelding ]
Beetje erg veel lasers en erg dicht op elkaar. Maar wat een onwijs wrede bol is dat zeg.quote:Op zondag 23 november 2008 12:21 schreef NLS04 het volgende:
Bijzonder dik sfeerfilmpje in goede kwaliteit van Qlimax gister :
http://www.vmx.nl/feesten/2532/qlimax-the-day-after/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |