quote:Op zondag 23 november 2008 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een track![]()
[..]
Rippert doet de ex van Boy, omdat het niks werd met de andere ex van Boy
dat wist ik ff niet, maar thnx voor de aanvullingquote:
Volgens mij geeft hij je alleen maar een compliment voor je geweldige smaak in vrouwen hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik moet nu weer gaan werken tot 6:00 dus ik hou het hierbij ... hopelijk jij ook!
quote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij je alleen maar een compliment voor je geweldige smaak in vrouwen hoor.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Sethje het volgende:
dacht eerst dat je een grapje maakte, maar het is dus echt zo? waaarom steeds daarop terugkomen dan boy?
piediepiediepiediepiediepiedie
[ afbeelding ]
Zat me gewoon dwars. Sorry... ik hou erover op....quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Sethje het volgende:
dacht eerst dat je een grapje maakte, maar het is dus echt zo? waaarom steeds daarop terugkomen dan boy?
piediepiediepiediepiediepiedie
[ afbeelding ]
Leon!quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef LeonH het volgende:
een serieuze soap hier ook nog eens! we maken wat mee hier in dit topique!
He Resurrected from Beer-death. It's an alcoholic state of sleep.quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon!
JE LEEFT!!!
Vorige seizoen was je toch overleden door een drank overdosis bij Rowwen Heze
jaja dat dacht iedereen maar dat was een flinke coma. Daarna heb ik een tijdje ondergedoken gezeten in Disneyland, En aangezien ik daar een bijna dood-ervaring hebt meegemaakt in de Crush Coaster ben ik uiteindelijk toch maar teruggekeerd om iedereen gerust te stellenquote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon!
JE LEEFT!!!
Vorige seizoen was je toch overleden door een drank overdosis bij Rowwen Heze
ach als het echt zo erg is geweest , weet je in iedergeval dat het een geslaagd feest wasquote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
jaja dat dacht iedereen maar dat was een flinke coma. Daarna heb ik een tijdje ondergedoken gezeten in Disneyland, En aangezien ik daar een bijna dood-ervaring hebt meegemaakt in de Crush Coaster ben ik uiteindelijk toch maar teruggekeerd om iedereen gerust te stellen
quote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef luckass het volgende:
De nieuwe Davide Sonar met Max B. Grant:
Vorige week nog lekker geraved op de Party Animals.
In jan/febr maar weer eens een feestje bezoeken.
Zatox - Feel the bass, staat geloof ik op de B-kant van So High!quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef Silaz het volgende:
Hoe heet dat liedje toch die nu @ qdance radio is/was. zo van Can you feel the bass. purpurruuppr. weet zeker dat ik em op de pc heb, maar om me muziek nou helemaal af te gaan
All you bitches out therequote:Op maandag 24 november 2008 08:20 schreef Sethje het volgende:
can you feel the bass vocal zit in So High
Laat ik er nou helemaal niets aan vindenquote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
://showteknl.hyves.nl/widget/62215533/Showtek_Down_Under_X_qlusive_Showtek_Anthem_Australia/AZ7a/
Nieuwe showtek anthem voor X-qlusive.
Hey hey t is nog geen woensdagquote:Op maandag 24 november 2008 12:07 schreef Silaz het volgende:
[..]
Laat ik er nou helemaal niets aan vinden
All for the Thrillquote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef ElDani het volgende:
Redelijke track.. Er zit teminste bass in, dat is relatief nieuw.. Voor de rest eigenlijk niet veel soeps. Te eentonig..
Zonde dat deze niet uit is gekomen.. Beter dan (doet kinderachtig stemmetje) "Hey, rot op met je kutmelodiën".. Waardeloze track, Alles Kapot..
Kom je ook uit Emmen?quote:Op zondag 23 november 2008 14:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nou idd, ik heb lol gehad om die klapperkaken, veel bekenden gesproken, verrassend veel Emmenarentot aan Dune was t sowieso veeeeeeel te soft vond ik. (in de zin van geen happy/geen hardcore/hardstyle maar een soort Trance/Techno/Softe hardstyle, gare meuk iig) *Peewee
* Dune draaide goed maar was in zn eigen wereldje, zonde. Maar kon op een gegeven moment gewoon alleen stilstaan door de drukte. Ook relatief vroeg al naar huis gegaan, gewoon flauw van.. Zonde van t geld idd, wel leuke avond, maar had beter gekund.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef CrustyClown het volgende:
laat Isaac het mixen dan maar aan meneer Isaac over dan gaat dat zeker goedkomen !
Misschien doen ze Team 1 vs Team 2 en daarna Team 3 vs Team 4 ofzo, lekker battlen.quote:Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe willen ze trouwens met Hardbass () zoveel namen op 1 avond in 1 zaal doen ... ze gaan toch niet weer net als bij Flockers het Gelredome verdelen met doeken?
![]()
En dan het publiek laten beslissen (sms-votingquote:Op maandag 24 november 2008 15:55 schreef mstx het volgende:
Misschien doen ze Team 1 vs Team 2 en daarna Team 3 vs Team 4 ofzo, lekker battlen.
Geboren en getogen, nu student in Groningenquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Kom je ook uit Emmen?Hehe Peewee
Dune draaide ook wel goed, maar gewoon helemaal met zichzelf en de knoppen bezig.. het leukste (laatste) nummer gooide hij wel even 1 hand in de lucht, top!![]()
![]()
Voor de rest, mee eensch
quote:
nope, helaas...quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef ElDani het volgende:
Die is ook erg fijn inderdaad.. Komt die nou nog of niet?
strakke plaatquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 19:38 schreef CrustyClown het volgende:
Haha, willen jullie een strakke plaat horen??
*stukje jeugdsentiment* Ik zeg Showtek, hier hebben jullie nieuw matriaal voor een nieuwe 'knaller'
Lololyrics zit er wel vaker naast..quote:En TT lijkt idd 'Bitches & Gentlemen" ... hoewel lololyics het bij Ladies houdt
whahahaha, die kopquote:Op maandag 24 november 2008 20:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ome dov denkt er het zijne van.......
Ah ok, duidelijkquote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geboren en getogen, nu student in GroningenWeekenden er echter nog steeds te vinden.
Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er op PF iets van gelezen, Wackiejacky had het er dacht ik over
gevonden: hij zou TNT - Wacky Chocolate Factory heten, maar volgens haar is er nog geen naam voor bedacht...
maar hij is dus wel van TNT![]()
en ik vond hem ook dik
Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scenequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:53 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgens mij is wackiejacky wel bekend eh.. heb haar naam ook vaak gezien op PF. En dan kijk ik nog niet eens op het forum van PF.
nee de italiaanse scene zit diep in haarquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wackiejacky zit inderdaad diep in de Italiaanse scene
Toevallig ook een ex van je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee de italiaanse scene zit diep in haar
Dat had ik ook gezien jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).
* tuned inquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef ElDani het volgende:
Grappig.. Mijn set van Mei is gewoon te horen nu op www.di.fm (wel HS kanaal natuurlijk).
true, truequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:
*proest* Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Slowtraxx strikes again!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef ElDani het volgende:
God o God.. Final Destination weer een week later.. Way 2 go Scantraxx...
The Message ook een week later..
We gaan weer lekker zo!
die draaide Tatanka zaterdag bij Qlimax inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 10:39 schreef 16meter het volgende:
ik heb er ook nog geeneen van live gehoord, behalve cocaine fothermucker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |