quote:Op zondag 23 november 2008 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een track![]()
[..]
Rippert doet de ex van Boy, omdat het niks werd met de andere ex van Boy
dat wist ik ff niet, maar thnx voor de aanvullingquote:
Volgens mij geeft hij je alleen maar een compliment voor je geweldige smaak in vrouwen hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik moet nu weer gaan werken tot 6:00 dus ik hou het hierbij ... hopelijk jij ook!
quote:Op zondag 23 november 2008 21:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij je alleen maar een compliment voor je geweldige smaak in vrouwen hoor.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Sethje het volgende:
dacht eerst dat je een grapje maakte, maar het is dus echt zo? waaarom steeds daarop terugkomen dan boy?
piediepiediepiediepiediepiedie
[ afbeelding ]
Zat me gewoon dwars. Sorry... ik hou erover op....quote:Op zondag 23 november 2008 22:09 schreef Sethje het volgende:
dacht eerst dat je een grapje maakte, maar het is dus echt zo? waaarom steeds daarop terugkomen dan boy?
piediepiediepiediepiediepiedie
[ afbeelding ]
Leon!quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef LeonH het volgende:
een serieuze soap hier ook nog eens! we maken wat mee hier in dit topique!
He Resurrected from Beer-death. It's an alcoholic state of sleep.quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon!
JE LEEFT!!!
Vorige seizoen was je toch overleden door een drank overdosis bij Rowwen Heze
jaja dat dacht iedereen maar dat was een flinke coma. Daarna heb ik een tijdje ondergedoken gezeten in Disneyland, En aangezien ik daar een bijna dood-ervaring hebt meegemaakt in de Crush Coaster ben ik uiteindelijk toch maar teruggekeerd om iedereen gerust te stellenquote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef RiKe het volgende:
[..]
Leon!
JE LEEFT!!!
Vorige seizoen was je toch overleden door een drank overdosis bij Rowwen Heze
ach als het echt zo erg is geweest , weet je in iedergeval dat het een geslaagd feest wasquote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
jaja dat dacht iedereen maar dat was een flinke coma. Daarna heb ik een tijdje ondergedoken gezeten in Disneyland, En aangezien ik daar een bijna dood-ervaring hebt meegemaakt in de Crush Coaster ben ik uiteindelijk toch maar teruggekeerd om iedereen gerust te stellen
quote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef luckass het volgende:
De nieuwe Davide Sonar met Max B. Grant:
Vorige week nog lekker geraved op de Party Animals.
In jan/febr maar weer eens een feestje bezoeken.
Zatox - Feel the bass, staat geloof ik op de B-kant van So High!quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef Silaz het volgende:
Hoe heet dat liedje toch die nu @ qdance radio is/was. zo van Can you feel the bass. purpurruuppr. weet zeker dat ik em op de pc heb, maar om me muziek nou helemaal af te gaan
All you bitches out therequote:Op maandag 24 november 2008 08:20 schreef Sethje het volgende:
can you feel the bass vocal zit in So High
Laat ik er nou helemaal niets aan vindenquote:Op maandag 24 november 2008 11:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
://showteknl.hyves.nl/widget/62215533/Showtek_Down_Under_X_qlusive_Showtek_Anthem_Australia/AZ7a/
Nieuwe showtek anthem voor X-qlusive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |