Vind 'm eigenlijk niet heel bijzonderquote:
Ongeveer een half jaar te laat gereleased.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Koepert het volgende:
Cold Rockinn!! Rambambam
Proost jongens!
Daar was ik niet, dus dat scheelt dan alweerquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ongeveer een half jaar te laat gereleased.
Draaiden ze op Qrimetime al geloof ik. De lol is er nu dan wel af.
vrijdag 5 december QuakeDance bij Luckyquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:55 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/133728:Concept_Hardstyle.html
Iemand hier nog heen toevallig?
Valt mooi tussen Qlimax en Qountdown.
die zou ik dus gehoord moeten hebben bij Chasers, maar niet echt opgevallenquote:
Wat Boy_Snakeye zegt, en al helemaal als je die vergelijkt met hun "Between Worlds"quote:
Ga toch wegquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef 16meter het volgende:
Draaiden ze op Qrimetime al geloof ik. De lol is er nu dan wel af.
lekkere tekstquote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef Da_Ripper het volgende:
Put the chrome to your dome tutu tututuuuuuuu![]()
![]()
Fuck Showtek and the way they arequote:http://www.youtube.com/watch?v=rZfN0otHOjc
kan 'm inderdaad niet terugvinden in de tracklistquote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat Boy_Snakeye zegt, en al helemaal als je die vergelijkt met hun "Between Worlds"
Put the chrome to your dome tutu tututuuuuuuu![]()
![]()
[..]
Ga toch wegDefQon voor het eerst toch ...
Nop, dat is 'm niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
kan 'm inderdaad niet terugvinden in de tracklist
staat wel een 'ID' in, misschien was dat cold rockin
Dat niet All of Me van Davide SOnare? Of heeft die weer n ander Evanescence-sample. Beide al lang niet geluisterd dus zal wel ver mis zittenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nop, dat is 'm niet.
Weet niet welke het wel is .... voor diegene die hem nog hebben: @ 19:50
Tis met een sample van 'Bring Me To Life - Evanescence'
ik heb ff geluisterd, maar herken hem totaal nietquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet niet welke het wel is .... voor diegene die hem nog hebben: @ 19:50
zal wel komende 2-3 weken bekend worden, aangezien het al over 2 maandjes is...quote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef NLS04 het volgende:
Wanneer maakt Q-dance trouwens eens wat info bekend over XQ dan??
Inderdaad.. Duurt aardig langquote:Wanneer maakt Q-dance trouwens eens wat info bekend over XQ dan??
is dat al officieel aangekondigd dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef ElDani het volgende:
XQ?? Ik heb wat gemist..
Zover ik weet XQ TBY toch? IVM zijn 10 jarig draaien..
Die is ook al geweest, net als Luna en Dana. En al wat andere, zoals XQ Germany, Acts and Labels, Italy vs Holland, en waarschijnlijk nog wel wat.....quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef ElDani het volgende:
Nope, maar dat feestje heette niet voor niets 10 Years of TBY, A PREVIEW.. Zou me niet verbazen als hij een XQ krijgt.
Verder.. Scantraxx al gehad, Moneytek en Zany ook al. (Hoopt op GEEN XQ Prophet..)
Wat betreft het eerste had je toen ook gewoon op de posters kunnen kijken die rondhingen in de dome want toen was het al bekend dat zany XQ zou krijgenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef de_huig het volgende:
twee jaar terug werden er op Qlimax "subtiele" hints gegeven in de aankondiging van zany (this man is preparing an exclusive get-together for him and his followers...) dus ik ga zaterdag wel opletten![]()
en de exqlusieve persoon heeft tot op heden ook altijd op de voorafgaande qlimax gestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |