Patat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:48 schreef Juup© het volgende:
Mooi zo
Speciaal voor de patat-friet sukkels: FOK!kers eten liever patat dan friet
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Friet.
quote:
Jawel toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
EN DE LAATSTE USER HOEFT HET TOPIC NIET TE OPENEN! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:48 schreef Juup© het volgende:
Mooi zo
Speciaal voor de patat-friet sukkels: FOK!kers eten liever patat dan friet
Niet dat ie er ooit komt, fuckin pansies.quote:
Toen was ik er nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en PK, die regel is echt al een hele tijd geleden afgeschaft
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef postmortum het volgende:
wanneer en waar is de miet ? ik stem voor eindhoven Oss![]()
fsc - top oss , zwaai ik wel ff naar jequote:
Nee, eigenlijk de persoon die in de laatste 10 posts nog een TVP plaatst, maar ja, ook die liet het afweten.quote:
ga je dan ook kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
fsc - top oss , zwaai ik wel ff naar je
dat dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk de persoon die in de laatste 10 posts nog een TVP plaatst, maar ja, ook die liet het afweten.
seizoenskaart van fscquote:
misschien meten we ook voor de wedstrijdquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef gers het volgende:
[..]
mischien meten we ook voor de wedstrijd![]()
KUT ons geheime plan is nu al uitgelektquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
gaan jullie ook op de mart staan en zingen deze stad is van ons
![]()
![]()
![]()
Dat doen ze van de eagles altijd en dan zie je de rest zo kijken :
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:04 schreef GasTurbine het volgende:
IK EET NU FRIKANDELLEN MET CHILISAUS OMDAT DE UITJES OP WARUH!!!
Blijf hier even weg jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef postmortum het volgende:
wanneer en waar is de miet ? ik stem voor eindhoven
fappen op jouw foto hoe wist je dat ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:10 schreef Maisnon het volgende:
I see what you did there
MEET BIJ JUUP THUIS LOLLEREINZ !quote:
dudequote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
fappen op jouw foto hoe wist je dat ?
OH NOES NU HEB IK DE FILM VERKLAPTquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:11 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Make-over Maisnon gelukt
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk de persoon die in de laatste 10 posts nog een TVP plaatst, maar ja, ook die liet het afweten.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag ook weer een blunder gemacht...
Meisje zwaait naar mij, ik denk: die zal ik dan wel kennen... dus ik zwaai terug.
Zwaait ze naar die gozers achter me ...
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag ook weer een blunder gemacht...
Meisje zwaait naar mij, ik denk: die zal ik dan wel kennen... dus ik zwaai terug.
Zwaait ze naar die gozers achter me ...
Dankjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wat inspiratie voor je levels, Maisnon.
wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:15 schreef Maisnon het volgende:
Hey gaaf 4everBE je bent ook fan van Royksopp,
Gers, iemand heeft je nodig:quote:
quote:Duffy Still Waiting For Her Payday
Duffy hasn't made any money since she started singing.
The 'Mercy' singer - who is proving a hit in both the UK and US - admits she
hasn't seen any of her earnings yet, but isn't worried about her lack of
funds.
She said: "I haven't had any money yet! I think it's something to do with
royalties. But at least I have enough money to buy a pair of tights now!
"I don't care about the money, I don't do it for that. I do it because I
can't not do it. I have a love-hate relationship with music. It drives me
mental but if I'm not writing melodies and lyrics I feel ill."
Duffy, 24, also claims she has made a conscious effort not to let her
growing fame change her life.
She added: "I'm clinging onto reality. I still want to hang out with my
friends and have a drink but I don't have any time. Sometimes it does my
head in. But I wouldn't have it any different."
Cultuurbarbaar...quote:
Ik ben bij de 11de minuut. Moet je link hebben van newsgroep?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje
Ze zijn op een gegeven moment op een soort markt ofzo, zag ik in de trailer, en daar zijn heel rare wezens met gave hoofden, ben je al bij dat stukje geweest?
sorryquote:
met nl subs? op zo'n dvdtje ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben bij de 11de minuut. Moet je link hebben van newsgroep?
Poor Leno, Only this moment, What else is there, Eple en In Space.quote:
linkje?quote:
Open feest is er in Amsterdamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:25 schreef afcajos het volgende:
Ananas las ik ergens iets over feestje woensdag bij jou?
Ja antwoorden op 2 vragen.quote:
waarom zou ik het anders vragenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb je ook nieuwsgroepen? Anders heb je niks aan het linkje alleen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Nog net de laatste uil gevangen!
In ieder geval, Royksopp, mijn favorieten zijn Follow my Ruin, So Easy, Remind me, She's So, Eple, en Higher Place, okay, heel het Melody A.M album dus
Weet niet eens wat ze bedoelt met die uil...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Bij wie probeer je hiermee punten te scoren?
Ik was nog met 4everBlackEyed aan het praten over Royksoppquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Bij wie probeer je hiermee punten te scoren?
Selma Blairquote:
Ik welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Weet niet eens wat ze bedoelt met die uil...
wat dan?quote:
Nou, in Cruel Intentions en in Zoe, Duncan, Jack & Jane vond ik haar altijd erg lekker, maar nu is ze niet zo knap meer met haar korte haren en zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, je hebt dus serieus echt geen smaak
Cruel intentionsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, in Cruel Intentions en in Zoe, Duncan, Jack & Jane vond ik haar altijd erg lekker, maar nu is ze niet zo knap meer met haar korte haren en zo.
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef Maisnon het volgende:
Die Selma Blair wordt je spontaan depressief van met zo'n gezicht
quote:
Dat staat toch ook in de OP ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, je hebt dus serieus echt geen smaak
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat staat toch ook in de OP ?
Dharma wil jou niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh, en WHAT THE FUCK is er mis met www.dharmawantsyou.com.
en dan chickies husselenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
Maargoed de meet:
Keer in de herfstvakantie met zn allen naar ons aller mokum en we blijven bij ananas maffen.
ik ga niet naar de meet, zolang mensen zeggen dat ik geen smaak hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
Maargoed de meet:
Keer in de herfstvakantie met zn allen naar ons aller mokum en we blijven bij ananas maffen.
Dan is dharma wel heel erg selectief, want ik ben lang niet de enige met problemen. Zal wel iets te maken hebben met de hordes mensen die ook naar die site willen.quote:
jij hebt soms wel smaak hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ga niet naar de meet, zolang mensen zeggen dat ik geen smaak heb
maar wat is het voor een site dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dan is dharma wel heel erg selectief, want ik ben lang niet de enige met problemen. Zal wel iets te maken hebben met de hordes mensen die ook naar die site willen.
Maar het blijft kut.
Van Lostquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar wat is het voor een site dan?
Is van de makers van LOST. (tv serie, jeweetwel). Komen vaak kleine hints en dingen invoor over het volgende seizoen. Heb geen idee wat ze nu gaan doen. Komen meerdere tests ofzo. Kanker vaag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar wat is het voor een site dan?
Maar dan ook niet met mensen zoals jijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mensen die serieus een meet willen.
Jijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mensen die serieus een meet willen.
Boeiend, in de kroeg na teveel bier op heb ik ook geen smaak meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ga niet naar de meet, zolang mensen zeggen dat ik geen smaak heb
Minimaal 18+ anders kunnen we nergens tanken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
Maargoed de meet:
Ohquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:52 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is van de makers van LOST. (tv serie, jeweetwel). Komen vaak kleine hints en dingen invoor over het volgende seizoen. Heb geen idee wat ze nu gaan doen. Komen meerdere tests ofzo. Kanker vaag.
Naja in eerste instantie domweg zuipen, en naarmate de avond vordert met een te lamme kop proberen wijven te hosselenquote:
Ik heb bijna elk weekend met jordeeeh al een kleine fokmeetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik wil dan ook totaal niet naar die meet die er waarschijnlijk toch niet komt .
Gaan ze alles plannen enzo, staat dadelijk alleen Ananas ergens op centraal te wachten, de rest druft niet en dan zitten ze allemaal hier van "ja, ik ben ineens ziek geworden" en "de zoon van de vriend van de broer van mijn oom is overleden" en zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik wil dan ook totaal niet naar die meet die er waarschijnlijk toch niet komt .
Jordyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb bijna elk weekend met jordeeeh al een kleine fokmeet
Had ik al gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:58 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]Thema voor volgende deel: Post een foto van jezelf zodat we weten met wie we praten[ afbeelding ]
Dat was ook de TT van het [HOMO] topicquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:58 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]Thema voor volgende deel: Post een foto van jezelf zodat we weten met wie we praten[ afbeelding ]
Nee, dan wordt ik weer weg gepest.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:58 schreef afcajos het volgende:
Ik heb nog wel een paar lauwe pics van mijzelfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee, dan wordt ik weer weg gepest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Kom je daar vaker?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was ook de TT van het [HOMO] topic
Is dit geen HOMO topic dan? Dan zit ik mooi verkeerd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was ook de TT van het [HOMO] topic
Het was maar een gaRpje, niet verdrietig zijn...quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een gaRpje, niet verdrietig zijn...
Neuu, als iedereen het doet is er geen probleemquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
Als je hier een foto van jezelf plaatst is het vragen om problemen
word wel een leuk "Photoshop userpic met Onur en Duffy" festijn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
Cynthia en zulksquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef reetveter het volgende:
Nice hand.quote:
Jij bent dan volgens mij ook dronken geboren.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:06 schreef Dynd het volgende:
Ik ben vanmiddag voor de eerste keer dronken geweest en het voelde echt kut.
Je weet dat dit vragen is om problemen hé?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:08 schreef slindenau het volgende:
1. Het is Friet.
2.Hayden
3. Stuk fruit, kappen met Hellboy 2 plaatjes, sommige willen em zelf graag zien.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
* De_Ananas denkt kleren wegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef afcajos het volgende:
Heb mn foto die ik altijd in fobo had maar weer erin gezetfapse!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:08 schreef slindenau het volgende:
1. Het is Patat.
2.Hayden
![]()
3. Stuk fruit, kappen met Hellboy 2 plaatjes, het is toch een kut film.
4. slinden00b is een kneus
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]ah nee, ik doe het niet, is niet leuk voor jitzeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
I don't see your name written on it, pal.quote:
Scandinavie...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef reetveter het volgende:
Wie is er present op die meet dan. En waarom niet in Groningen
Dont call me pal, friendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I don't see your name written on it, pal.
ben nog aan het printen. anders word m'n scherm zo vies.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef afcajos het volgende:
Is er al iemand klaargekomen op mijn foto?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:06 schreef Dynd het volgende:
Ik ging stiekem wel ff kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef afcajos het volgende:
Is er al iemand klaargekomen op mijn foto?
Bavariaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
kut? Heb je breezers gedronken?
Print em ut, fap erop en maak er foto van en post hem danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ben nog aan het printen. anders word m'n scherm zo vies.
pics van toen je dronken was?quote:
Kheb Neophyte gemist zaterdagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef Neophyte010 het volgende:
[..]
kut? Heb je breezers gedronken?
Wou gewoon eens gezellig doen en mee praten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:33 schreef reetveter het volgende:
Wie is Dynd ? En snapt die niet dat nieuwkomers iets speciaals moeten doen?
Nieuw = Tieten posten!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Dynd het volgende:
[..]
Wou gewoon eens gezellig doen en mee praten.
Die moeten ook.quote:
Bij mij is dat juist andersomquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens jaDenk je dat je populair bent, is het niet zo
msn'en?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef Dynd het volgende:
Die pedobear is niet voor niks in de OP geplaatst dus.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:06 schreef Dynd het volgende:
Ik dacht nou gaat die zus mij vertellen dat ik van haar zusje afmoet blijven maar het viel meequote:MEISJE » zegt:
hoi hoi
MEISJE » zegt:
ik ben zus van....
MEISJE » zegt:
dus jij bent een vakantievriend
jos zegt:
hallo zus van...
jos zegt:
jep
MEISJE » zegt:
okee
MEISJE » zegt:
ik ben de zus van MEISJE
jos zegt:
ah dat idee had ik al
MEISJE » zegt:
haha
MEISJE » zegt:
ik was even nieuwschierig
MEISJE » zegt:
hoe oud ben jij wel niet?
jos zegt:
41
MEISJE » zegt:
haha ja
MEISJE » zegt:
21
jos zegt:
ja klopt
MEISJE » zegt:
oke
MEISJE » zegt:
dus jij vind kleine meiden wel gezellig
jos zegt:
haha
jos zegt:
ach
MEISJE » zegt:
jos zegt:
tot en met een jaartje of 30 wel
MEISJE » zegt:
haha
MEISJE » zegt:
maar jij bent dus wel een lekkerding
MEISJE » zegt:
hoorde ik hier en daar zeggehn
jos zegt:
hm naja als ze dat zeggen
jos zegt:
afentoe
MEISJE » zegt:
oke dan
MEISJE » zegt:
ja ik ben ook de knapste zus van MEISJE
jos zegt:
de knapste zus maar ook de enige
jos zegt:
toch
MEISJE » zegt:
tja
MEISJE » zegt:
maar wel de knapste
jos zegt:
ben jij knapper dan ......
MEISJE » zegt:
ja
MEISJE » zegt:
ik vind van wel
jos zegt:
zo eigendunk zit in de familie zo te merken
MEISJE » zegt:
maar MEISJE is ook wel lekker hoor
jos zegt:
absoluut
MEISJE » zegt:
hahaha
MEISJE » zegt:
ze is alleen nog niet meerderjarig
jos zegt:
nee das waar
MEISJE » zegt:
hier komt MEISJE weer
MEISJE » zegt:
daaaaaaaaag xx
jos zegt:
leuk je gesproken te hebben
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef afcajos het volgende:
Godver, was ik net lekker met mn minderjarige sletje aan het msnen, komt de zus er opeens achter![]()
Hier de chatlog (heb namen veranderd)
[..]
Ik dacht nou gaat die zus mij vertellen dat ik van haar zusje afmoet blijven maar het viel mee
Neuh maar wij zijn ook allemaal 16/17/18 jarigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef Dynd het volgende:
Die pedobear is niet voor niks in de OP geplaatst dus.
Dan mag je nog niet drinken johquote:
Tis geen PUB SC hier hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh maar wij zijn ook allemaal 16/17/18 jarigen.
Ik kon je een paar hypermoderne pics laten zin van mezelf maar ik kreeg nogaal rare verzoekjes.
DIe heb je zeker nog niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Dynd het volgende:
Jullie denken ook serieus dat ik me tieten ga posten hé?![]()
Dat deed ze ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef afcajos het volgende:
Godver, was ik net lekker met mn minderjarige sletje aan het msnen, komt de zus er opeens achter![]()
Hier de chatlog (heb namen veranderd)
[..]
Ik dacht nou gaat die zus mij vertellen dat ik van haar zusje afmoet blijven maar het viel mee
Hyves is ook goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Dynd het volgende:
quote:
Subtiel, dat wel.quote:
Niet?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
Moet ik anders mijn tieten nog posten?
Bekijk het van de positieve kant.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Dynd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
20 kmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
Gers, hoe ver woon je nou van de Matrixx?
der tetten postenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat?
real propa nastyquote:
weet ik veelquote:
Hallo pa en ma, dit zijn Ananas, afcajos en jordeeeh. Vriendjes van het internet. Zij blijven hier overnachtenquote:
zoietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hallo pa en ma, dit zijn Ananas, afcajos en jordeeeh. Vriendjes van het internet. Zij blijven hier overnachten
soort Hayden PENETREERMEquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
DIT IS ZE:
Hoe zie jij er NU uit? Deel 14!
En nu gaan ze ineens allemaal heel aardig doen, wedden?quote:
''En als dank voor het overnachten gaat De_Ananas nu voor ons frituren, zelfgemaakte snacks.''quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hallo pa en ma, dit zijn Ananas, afcajos en jordeeeh. Vriendjes van het internet. Zij blijven hier overnachten
Heeft iemand uit mijn klas een keer echt gedaan, alleen hun kenden elkaar van WoWquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou, nou...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef GasTurbine het volgende:
Sommige fotos in dat hoe zie jij er nu uit-topic kunnen zo mee met het keurmerk goatse
Hell Jos?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En nu gaan ze ineens allemaal heel aardig doen, wedden?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
DIT IS ZE:
Allangquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
We hebben een vrouwke in onze SC, eindelijk
En 4everblackeyed en Maisnon dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
We hebben een vrouwke in onze SC, eindelijk
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
DIT IS ZE:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Allang
Je weet wel 4everblackeyed die er al altijd is
Zij zijn gewoon één van de boysquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En 4everblackeyed en Maisnon dan?
Geboortedatum 00-00-0000quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:07 schreef reetveter het volgende:
Gers hoe oud bist du, ik ben te lui om je FOBO te openen
Naaaisquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zij zijn gewoon één van de boys
21quote:
ZOMGZORZ DAT GAAT OVERMIJ!!11quote:
Die lijkt wel heel veel op cynthiaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat is ze ook.!
Of we boeken met zn allen een éénpersoonskamer (lekker goedkoop) en slapen daarinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die ene waar we blijven slapen?
Wie waarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:12 schreef GasTurbine het volgende:
Die gast die zegt dat ze kort zwart haar moet nemen_!_!_!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:11 schreef Dynd het volgende:
back, Me ipod oortje bleef steken en heb hem kapot getrokken....
Onthoud, de geheime dienst is hier niks bij! Wij achterhalen ALLESCHquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:12 schreef Dynd het volgende:
En ik zie allemaal links van mezelf... ....
Heb je ook nog een hyves?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:12 schreef Dynd het volgende:
Nee manquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:13 schreef afcajos het volgende:
KUMAR![]()
kort = sportief = kanker van deze samenleving.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Oh fyah, die bedoelde niet een sportief kapsel, maar gewoon een ander model en zwart
Hetzelfde als "pittige kapsels?"quote:
fapfapfapquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:12 schreef Dynd het volgende:
okquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:14 schreef Maisnon het volgende:
De volgende post van mij wordt het hé
heb ik ook vaak.quote:
Jawohl.quote:
Ik kon het niet laten.quote:
wen er maar aan. ze beginnen hier helemaal te flippen als ze vrouwen langs zien komen in de SC. Het zijn net een stel stratenmakers/bouwvakkers hierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:12 schreef Dynd het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:14 schreef Sackboy het volgende:
Dit is pas een echte baas:
Userfoto's #232
emoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:16 schreef Dynd het volgende:
Ik heb me haar een tijdje zwart gehad, maar vond het té emo.
SACKBOOOOOOOOOOOOOOOOOOYquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:14 schreef Sackboy het volgende:
Userfoto's #232
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:14 schreef Sackboy het volgende:
Userfoto's #232
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:17 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Zullen wij eens samen romantisch naar ''Hamburger Hill'' kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:16 schreef Dynd het volgende:
Ik heb me haar een tijdje zwart gehad, maar vond het té emo.
Waar gaat ie over? Ik haat dramaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen wij eens samen romantisch naar ''Hamburger Hill'' kijken?
Noooohhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:17 schreef GasTurbine het volgende:
1 sad topic met al die wannabe-mooiboys.
Pimp hier met je buik/navel (deel 2)
NEEE deze fotoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:17 schreef GasTurbine het volgende:
1 sad topic met al die wannabe-mooiboys.
Pimp hier met je buik/navel (deel 2)
Barbaar, waar gaat ie over zegt ze danquote:
jezusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEE deze foto![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |