Bekijk het van de positieve kant.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Dynd het volgende:
Jullie denken ook serieus dat ik me tieten ga posten hé?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
20 kmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
Gers, hoe ver woon je nou van de Matrixx?
der tetten postenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat?
real propa nastyquote:
weet ik veelquote:
Hallo pa en ma, dit zijn Ananas, afcajos en jordeeeh. Vriendjes van het internet. Zij blijven hier overnachtenquote:
zoietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hallo pa en ma, dit zijn Ananas, afcajos en jordeeeh. Vriendjes van het internet. Zij blijven hier overnachten
soort Hayden PENETREERMEquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
DIT IS ZE:
Hoe zie jij er NU uit? Deel 14!
En nu gaan ze ineens allemaal heel aardig doen, wedden?quote:
''En als dank voor het overnachten gaat De_Ananas nu voor ons frituren, zelfgemaakte snacks.''quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hallo pa en ma, dit zijn Ananas, afcajos en jordeeeh. Vriendjes van het internet. Zij blijven hier overnachten
Heeft iemand uit mijn klas een keer echt gedaan, alleen hun kenden elkaar van WoWquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |