Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef afcajos het volgende:
Godver, was ik net lekker met mn minderjarige sletje aan het msnen, komt de zus er opeens achter![]()
Hier de chatlog (heb namen veranderd)
[..]
Ik dacht nou gaat die zus mij vertellen dat ik van haar zusje afmoet blijven maar het viel mee
Neuh maar wij zijn ook allemaal 16/17/18 jarigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef Dynd het volgende:
Die pedobear is niet voor niks in de OP geplaatst dus.
Dan mag je nog niet drinken johquote:
Tis geen PUB SC hier hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh maar wij zijn ook allemaal 16/17/18 jarigen.
Ik kon je een paar hypermoderne pics laten zin van mezelf maar ik kreeg nogaal rare verzoekjes.
DIe heb je zeker nog niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Dynd het volgende:
Jullie denken ook serieus dat ik me tieten ga posten hé?![]()
Dat deed ze ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef afcajos het volgende:
Godver, was ik net lekker met mn minderjarige sletje aan het msnen, komt de zus er opeens achter![]()
Hier de chatlog (heb namen veranderd)
[..]
Ik dacht nou gaat die zus mij vertellen dat ik van haar zusje afmoet blijven maar het viel mee
Hyves is ook goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Dynd het volgende:
Jullie denken ook serieus dat ik me tieten ga posten hé?![]()
quote:
Subtiel, dat wel.quote:
Niet?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
Moet ik anders mijn tieten nog posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |