Jij bent dan volgens mij ook dronken geboren.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:06 schreef Dynd het volgende:
Ik ben vanmiddag voor de eerste keer dronken geweest en het voelde echt kut.
Je weet dat dit vragen is om problemen hé?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:08 schreef slindenau het volgende:
1. Het is Friet.
2.Hayden
3. Stuk fruit, kappen met Hellboy 2 plaatjes, sommige willen em zelf graag zien.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
* De_Ananas denkt kleren wegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef afcajos het volgende:
Heb mn foto die ik altijd in fobo had maar weer erin gezetfapse!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:08 schreef slindenau het volgende:
1. Het is Patat.
2.Hayden
![]()
3. Stuk fruit, kappen met Hellboy 2 plaatjes, het is toch een kut film.
4. slinden00b is een kneus
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]ah nee, ik doe het niet, is niet leuk voor jitzeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
I don't see your name written on it, pal.quote:
Scandinavie...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef reetveter het volgende:
Wie is er present op die meet dan. En waarom niet in Groningen
Dont call me pal, friendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I don't see your name written on it, pal.
ben nog aan het printen. anders word m'n scherm zo vies.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef afcajos het volgende:
Is er al iemand klaargekomen op mijn foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |