Zou dat gepost zijn door een Nederlander?quote:Wtf.. i laugh me dead.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In een comment op YouTube
[..]
Zou dat gepost zijn door een Nederlander?
Nope, was vandaagquote:Op maandag 14 april 2008 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Die voelde zich natuurlijk kiplekker omdat aller eruitgekotst is
Ga je nog naar Engeland?
Ja dat heb ik de laatste dag steedsquote:Op maandag 14 april 2008 17:31 schreef wyccie het volgende:
Zo hee, wat een moodswing, MaJo.
quote:
quote:
Dank U...quote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Zometeen Holland's Next Top Model
En voor de mannen: de meiden moeten naakt. Kijken dus
Er zitten wel een paar mooie tussenquote:Op maandag 14 april 2008 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank U...
Maar zijn die meiden de moeite waard of...
Geen idee, stuur een mailtje naar Arnie van de Postcodeloterij...quote:Op maandag 14 april 2008 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar mooie tussenHet leuke van het programma is echter voor mij dat de meiden elkaar afkatten en niet hoe mooi ze zijn
Waarom is er geen mannelijke editie van Holland's Next Top Model?![]()
LOLquote:Op maandag 14 april 2008 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, stuur een mailtje naar Arnie van de Postcodeloterij...![]()
Wat anders, jij was vanmorgen vroeg toch niet toevallig in Amsterdam...?
Vanmorgen op station Sloterdijk heb ik dan je evenbeeld gezien...quote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
LOLMisschien een idee
Nope heb tot 3 uur liggen slapen
Gvd... geen naakte meiden gezien. Ik moet bekennen wel enigzins teleurgesteld te zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
Zometeen Holland's Next Top Model
En voor de mannen: de meiden moeten naakt. Kijken dus
Ik voel me ook genaaid door MaJo...quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gvd... geen naakte meiden gezien. Ik moet bekennen wel enigzins teleurgesteld te zijn.
Ja, eigenlijk verwacht ik nu dat we wel een paar van dergelijke foto's van MaJo in onze PM boxen krijgen ter compensatiequote:Op maandag 14 april 2008 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me ook genaaid door MaJo...
Dat was ook te verwachten natuurlijk. RTL4 toch?quote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gvd... geen naakte meiden gezien. Ik moet bekennen wel enigzins teleurgesteld te zijn.
Mensen het leven zuur maken als tijdsverdrijfquote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Hehehe ik heb ervoor gezorgd dat jullie naar Holland's Next Top Model hebben gekeken![]()
Mission accomplished
Uhuhquote:Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen het leven zuur maken als tijdsverdrijf
Ach.. ik had waarschijnlijk anders ook wel blijven hangen als ik dit in het voorbij zappen zie.quote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Hehehe ik heb ervoor gezorgd dat jullie naar Holland's Next Top Model hebben gekeken![]()
Mission accomplished
Heb gelukkig niet alles gekeken, had al bij die herenbillen door dat er iets niet klopte en toen kwam de reclame gelukkig. Wat een zeikwijven zijn die modellen...quote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef MaJo het volgende:
Mission accomplished
Ja man, van die luciferhoutjes met een standaard fashionmodellenkop. 0 uitstraling imho.quote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gelukkig niet alles gekeken, had al bij die herenbillen door dat er iets niet klopte en toen kwam de reclame gelukkig. Wat een zeikwijven zijn die modellen...
Als je hetero-mannen hebt gaan ze mogelijk liever niet moeilijk doen en gezellig wat drinken. Het zou alleen werken als je hele valse nichten hebtquote:Op maandag 14 april 2008 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar mooie tussenHet leuke van het programma is echter voor mij dat de meiden elkaar afkatten en niet hoe mooi ze zijn
Waarom is er geen mannelijke editie van Holland's Next Top Model?![]()
quote:
quote:
quote:
Als die er op zouden zitten vast welquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
Lattenbodem kan toch op de schoonmoederdragers op het dak van de auto?
Die kun je gewoon in een schoenendoos onder de voorstoel van de auto vervoeren.......quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:55 schreef Yurithemaster het volgende:
dr zit bij ons trouwens ook een dood konijn onder het tuinhek
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in een schoenendoos onder de voorstoel van de auto vervoeren.......
Peugeot 307 driedeursquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat voor auto gebruik je eigenlijk?
quote:
Doei!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ga afsluiten want mijn bureau moet zo nog uit elkaar. Misschien kom ik deze week nog wel even langs in de SC, misschien ook niet. Hoe dan ook: tot later
quote:
quote:
Alles waar een mint smaak aan zit!? After Eight ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trek, maar heb ook net m'n tanden gepoetst.![]()
Wat kun je dan eten dat het niet zo smerig smaakt?
Het meeste waar geen zure smaak aanzit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik leef ook weer zeg
Hoi iedereen
Tzaziki...quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef Soempie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |