Dat moet ie niet zelf vertellen... dat moeten wij eerst gokken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb je uitgespookt dat je naar de rechtbank moet Yuri?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...dit kunnen een hoop mensen waarderen denk ik
http://www.youtube.com/v/nyfSRq8Uvrs
Iek heb niks gedaan ik sweerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb je uitgespookt dat je naar de rechtbank moet Yuri?
Heb vervelende hangbejaarden volgens hun iets te hardhandig uit het museum verwijderdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat 'ie een lolly heeft afgepakt van een kind in het museum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:Yeah right... ik maak hieruit op dat je als hangjongere iets hebt uitgevrotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, met Bureau Halt zeker!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga gewoon als soort van school project er heen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Net even gehaktballen gedraaid. Nu even braden.
quote:
* gooit een propje naar Yuriquote:
quote:
* iamredleader steekt de zippo aan *quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic vult de supersoaker met aanstekerbenzine
Heeft er iemand een vuurtje?
Ik heb er een hekel aan als ze je tips willen geven of een schema voor je op willen stellen. Maar heb nu de ideale sportschool gevonden waar je gewoon binnen kan lopen en waar niemand zich met je bemoeit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik hou echt niet van sportscholen. Heb continu het gevoel bekeken en beoordeeld te worden... ben dan vreselijk zelfbewust. Niets voor mij dus
* vloerkleed onder IARL en Nem wegtrektquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:14 schreef iamredleader het volgende:
* pakt de supersoaker en spuit water in de richting van Yuri en Soempie *waterfight!
Da's dan leuker, maar ik ga denk ik weer joggen, is gezond en ik kan lekker m'n eigen tempo bepalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er een hekel aan als ze je tips willen geven of een schema voor je op willen stellen. Maar heb nu de ideale sportschool gevonden waar je gewoon binnen kan lopen en waar niemand zich met je bemoeit.![]()
Of mensen op me letten weet ik niet. Ik let alleen op Sven en we hebben dan juist best veel lol. Beetje fietswedstrijdjes doen enzo. Volgens mij ergeren anderen zich dan wel aan ons.
* Nembrionic valt en haalt per ongeluk de trekker overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
* vloerkleed onder IARL en Nem wegtrekt
Wat zegt u? U moet iets harder praten, oma. Ik hoor niet door dat razende vuurquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en jongens, doen jullie voorzichtig?? Met vuur spelen is gevaarlijk!!!
[ouwe oma modus weer uit]
* iamredleader snel opkrabbelt, supersoaker weer aansteekt en een vuurbal richting de gehaktballen van Nembrionic spuwt *quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
* vloerkleed onder IARL en Nem wegtrekt
Ik kan ook niet wachten tot het écht lente is. Lange kutherfst van een jaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer is het!!!!
Net buiten zitten lunchen, hmmmmmmm, hMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmm!!!!
En de koffie is op hier
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en jongens, doen jullie voorzichtig?? Met vuur spelen is gevaarlijk!!!
[ouwe oma modus weer uit]
Wat doe je gek! Die waren al klaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader snel opkrabbelt, supersoaker weer aansteekt en een vuurbal richting de gehaktballen van Nembrionic spuwt *
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens nog een keer mijn screencaps van Planet Earth spammen? Kwam ze net weer tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou prettig zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend woningbouw gebeld, de meneer die ik aan de lijn kreeg dacht dat de sleutel gisteren was ingeleverd. Nu moeten er nog wat jongens naar gaan kijken of alles het nog doet en zo, maar hij verwachtte dat ik deze week de sleutel kon komen halen om te kijken. En op vrijdag zijn ze dicht, dus mogelijk kan ik donderdag gaan kijken
Heel mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend woningbouw gebeld, de meneer die ik aan de lijn kreeg dacht dat de sleutel gisteren was ingeleverd. Nu moeten er nog wat jongens naar gaan kijken of alles het nog doet en zo, maar hij verwachtte dat ik deze week de sleutel kon komen halen om te kijken. En op vrijdag zijn ze dicht, dus mogelijk kan ik donderdag gaan kijken
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:36 schreef Soempie het volgende:
* Rolt ElizabethR snel in het vloerkleed
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
dus jij hebt slaapplaatsen voor een meet?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had iemand anders nog moeite met 1 bepaalde zin?quote:Er is geen prijsvermindering voor kinderen jonger dan 12 jaar.
Dat klinkt misschien nogal hard, maar we doen dit niet omdat Rock Werchter geen festival voor kinderen is
Uiteraard wel voor jongeren. Er is om die reden dan ook geen kinderopvang voorzien
Bier is altijd goedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dankjewel lieve Soempie!! Tenminste nog iemand hier die een beetje consideratie met me heeft!!!
Lust je een pepermuntje??
[ouwe oma modus uit]
Ik heb zin in een lekker biertje!!!
quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus jij hebt slaapplaatsen voor een meet?
Had iemand anders nog moeite met 1 bepaalde zin?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
Van de Rock Werchter site.
[quote]Er is geen prijsvermindering voor kinderen jonger dan 12 jaar.
Dat klinkt misschien nogal hard, maar we doen dit niet omdat Rock Werchter geen festival voor kinderen is
Uiteraard wel voor jongeren. Er is om die reden dan ook geen kinderopvang voorzien
Dubbel negatief. En nu? Wil je je kind(eren) meenemen? Heb je ons iets te vertellen, Nem?quote:Er is geen prijsvermindering voor kinderen jonger dan 12 jaar.
Dubbel negatief he?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dubbel negatief. En nu? Wil je je kind(eren) meenemen? Heb je ons iets te vertellen, Nem?
Lastig, ja. En, piepers gejast?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dubbel negatief he?
Maar je kunt het ook lezen als: Wij doen dit niet, omdat Rock Werchter geen festival voor kinderen is.
Waarbij de klemtoon niet op "niet" ligt.
Was even lastig
Ziet er ook prima uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef LadyBlack het volgende:camera
gekocht
!!!
toch maar de Fuji
De Sony bleek op internet zo goedkoop te zijn omdat je de accu en lader er los bij moest kopen![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:20 schreef LadyBlack het volgende:camera
gekocht
!!!
toch maar de Fuji
De Sony bleek op internet zo goedkoop te zijn omdat je de accu en lader er los bij moest kopen![]()
Jazeker, ze staan op.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lastig, ja. En, piepers gejast?
Dan moeten we maar bij Puntenslijpsel gaan slapen aangezien die in de zomer een vrij huis heeftquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker, ze staan op.
Het wordt een vroegertje vandaag want ik ga zo kaarten/spelletjes spelen.
Ja, nu nog een beetje spelen met de instellingenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan moeten we maar bij Puntenslijpsel gaan slapen aangezien die in de zomer een vrij huis heeft![]()
Toevallig niet. Toevallig klaverjassen of anders Carcassone.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
poker, toevallig?
Heb ook wel zin in een potje poker, maar de komende week zit ik helemaal vol, elke avond
Pics pics pics pics picsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, nu nog een beetje spelen met de instellingen![]()
De kat heeft al meerdere malen geposeerd inmiddels![]()
Owkeequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toevallig niet. Toevallig klaverjassen of anders Carcassone.
Een beetje zoals dit bedoel je?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, nu nog een beetje spelen met de instellingen![]()
De kat heeft al meerdere malen geposeerd inmiddels![]()
Echt..dit is eng.quote:
Ik ben aan het downloaden en aan het studeren, ondertussen lurk ik in verschillende topics mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt..dit is eng.
Ik dacht: dit zal Soemp vast leuk vinden. Maar dat je 5 seconden na het posten van deze foto al in het topic bent vind ik HEEL verdacht
F5 FTWquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt..dit is eng.
Ik dacht: dit zal Soemp vast leuk vinden. Maar dat je 5 seconden na het posten van deze foto al in het topic bent vind ik HEEL verdacht
Geen feestje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel jammer want dan komt er geen feestje
Maarre, hoezo kun je blijven? Ze komen niet terug?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Naar ik begreep wel ^^quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad...maar is ze ook een goede kok?
Ohjaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen feestje?Ik blijf nog altijd jarig hoor
![]()
![]()
quote:Maar ze blijven inderdaad langer weg, hoe lang dat weten we nog niet.
Dat is minder. Vergeet je je muziek niet als je gaat lopen? Dat is altijd erg goedquote:Heb weer een slechte dag, net wakker, telefoon uit en nergens zin inIk ga maar eens een stukje wandelen ofzo...
Ja, Sheep zou 's moeten zeggen dat het niet lekker wasquote:
Hehe ik kende 'm nog nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik blijf deze geweldig vinden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja maar Sheep is je vriend, die hoort dat te zeggenquote:
Hmm aangezien ik op een zaterdag jarig ben wordt het toch mijn eigen verjaardag ben ik bangquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja
Wel hetzelfde weekend doen want anders is het nog steeds Werchter
Mijn iPod ligt in Utrechtquote:Dat is minder. Vergeet je je muziek niet als je gaat lopen? Dat is altijd erg goed
Ja 3-6. Dus de 7e is terugkeerdag. Nou dat moet nog wel lukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm aangezien ik op een zaterdag jarig ben wordt het toch mijn eigen verjaardag ben ik bangMaar Werchter is net ervoor toch?
[..]
Ipods moet je natuurlijk ALTIJD in je zak hebbenquote:Mijn iPod ligt in UtrechtHeb trouwens ook geen zin om te wandelen
That's the spiritquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 3-6. Dus de 7e is terugkeerdag. Nou dat moet nog wel lukken
Hmmja maar ik had em even aan de stereo gekoppeld en ben hem vergeten mee te nemen (past mooi in mijn vergeetachtigheid van het momentquote:Ipods moet je natuurlijk ALTIJD in je zak hebben
Je heb zeker NERGENS zin in? Zo'n besluiteloos, overal overheen kotsen moment (spreekwoordelijk dan natuurlijk)
Mijn moeder en ik hebben ook geproefdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Sheep zou 's moeten zeggen dat het niet lekker was![]()
En makkelijkquote:Kippensoep heb ik al een tijd niet op eigenlijk. En het is zo lekker
LOLquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, dit is de raarste foto van de kat die er tussen zat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |