Dat moet ie niet zelf vertellen... dat moeten wij eerst gokken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb je uitgespookt dat je naar de rechtbank moet Yuri?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...dit kunnen een hoop mensen waarderen denk ik
http://www.youtube.com/v/nyfSRq8Uvrs
Iek heb niks gedaan ik sweerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat heb je uitgespookt dat je naar de rechtbank moet Yuri?
Heb vervelende hangbejaarden volgens hun iets te hardhandig uit het museum verwijderdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat 'ie een lolly heeft afgepakt van een kind in het museum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:Yeah right... ik maak hieruit op dat je als hangjongere iets hebt uitgevrotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, met Bureau Halt zeker!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga gewoon als soort van school project er heen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Net even gehaktballen gedraaid. Nu even braden.
quote:
* gooit een propje naar Yuriquote:
quote:
* iamredleader steekt de zippo aan *quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic vult de supersoaker met aanstekerbenzine
Heeft er iemand een vuurtje?
Ik heb er een hekel aan als ze je tips willen geven of een schema voor je op willen stellen. Maar heb nu de ideale sportschool gevonden waar je gewoon binnen kan lopen en waar niemand zich met je bemoeit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik hou echt niet van sportscholen. Heb continu het gevoel bekeken en beoordeeld te worden... ben dan vreselijk zelfbewust. Niets voor mij dus
* vloerkleed onder IARL en Nem wegtrektquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:14 schreef iamredleader het volgende:
* pakt de supersoaker en spuit water in de richting van Yuri en Soempie *waterfight!
Da's dan leuker, maar ik ga denk ik weer joggen, is gezond en ik kan lekker m'n eigen tempo bepalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er een hekel aan als ze je tips willen geven of een schema voor je op willen stellen. Maar heb nu de ideale sportschool gevonden waar je gewoon binnen kan lopen en waar niemand zich met je bemoeit.![]()
Of mensen op me letten weet ik niet. Ik let alleen op Sven en we hebben dan juist best veel lol. Beetje fietswedstrijdjes doen enzo. Volgens mij ergeren anderen zich dan wel aan ons.
* Nembrionic valt en haalt per ongeluk de trekker overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
* vloerkleed onder IARL en Nem wegtrekt
Wat zegt u? U moet iets harder praten, oma. Ik hoor niet door dat razende vuurquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en jongens, doen jullie voorzichtig?? Met vuur spelen is gevaarlijk!!!
[ouwe oma modus weer uit]
* iamredleader snel opkrabbelt, supersoaker weer aansteekt en een vuurbal richting de gehaktballen van Nembrionic spuwt *quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
* vloerkleed onder IARL en Nem wegtrekt
Ik kan ook niet wachten tot het écht lente is. Lange kutherfst van een jaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer is het!!!!
Net buiten zitten lunchen, hmmmmmmm, hMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmm!!!!
En de koffie is op hier
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en jongens, doen jullie voorzichtig?? Met vuur spelen is gevaarlijk!!!
[ouwe oma modus weer uit]
Wat doe je gek! Die waren al klaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader snel opkrabbelt, supersoaker weer aansteekt en een vuurbal richting de gehaktballen van Nembrionic spuwt *
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens nog een keer mijn screencaps van Planet Earth spammen? Kwam ze net weer tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou prettig zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend woningbouw gebeld, de meneer die ik aan de lijn kreeg dacht dat de sleutel gisteren was ingeleverd. Nu moeten er nog wat jongens naar gaan kijken of alles het nog doet en zo, maar hij verwachtte dat ik deze week de sleutel kon komen halen om te kijken. En op vrijdag zijn ze dicht, dus mogelijk kan ik donderdag gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |