En nu, na twee trainingen:quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jaap Colthof en hij is 16 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Zou hij dan nu net redelijk zijn, of is hij halverwege goed?quote:Jaap Colthof: Goed nieuws. Hij gaat vooruit op het gebied van Keepen. Geef hem nog een paar weekjes en hij is er klaar voor.
Ik werd gelijk aan tafel geroepenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef Yurzinho het volgende:
Volgens mij had Lennox het niet door....of was ik te snel?
quote:Lukas Brattinga
TSI = 87 580, 28 jaar en 47 dagen, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: reusachtig Spelhervatting: waardeloos
Mooie spits, maar.....wát een geld zeg!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik werd gelijk aan tafel geroepen![]()
[..]
Nog 9,5 miljoen en ik moet nog 1 spits, 1 winger en achterhoede. Maar wordt toch soort van AO team.
Wat heb je voor die spits betaald? is het niet zonde om zo'n ouwe te kopen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik werd gelijk aan tafel geroepen![]()
[..]
Nog 9,5 miljoen en ik moet nog 1 spits, 1 winger en achterhoede. Maar wordt toch soort van AO team.
Een formidabel def met matig passen van 19,5 jaarquote:21-02-2008 Je hebt een speler verkocht en 809 400 ¤ ontvangen.
Interessant, iig eerste keer dat ik wat over hem hoor.. Zou mooi zijn wanneer hij op zijn minst nog 1 niveau weet te stijgenquote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Henry Booi: Hij is vermoedelijk matig in Verdedigen op dit moment.
Hoef ik 'm iig niet daarop te trainenquote:Izaak Vernooij: Hij is waardeloos wat betreft Vleugelspel, zou ik zeggen.
Joh, vorige week net een Verdedigen-stijging genoteerd met de mededeling dat ik 'm daar nog wel +- 1 seizoen op door zou kunnen trainenquote:Joachim Wildeboer: Geef hem de tijd. Hij heeft het zeker in zich om zich verder te verbeteren als je hem de juiste training geeft.
Hey, leuk.. een mededeling omtrent specialiteitquote:Wiebrand Wind: Laten we hopen dat hij een manier vindt om die snelheid van hem goed in het veld te gebruiken.
M'n keeperquote:Willy Petersen: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
2 seizoenen knallen, dan zien we het wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:02 schreef Yankee_One het volgende:
leuke spits lennox, maar hopelijk ga je je niet storen aan de afschrijving gezien zijn leeftijd
Volgens mijn friendly van gisteren is de uitkomst wel degelijk 0-0. En wiskundig volgens mij ook?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben dan wel geen wiskundeleraar, maar er missen volgens mij haakjes in de TT. Anders is het antwoord niet 0-0 maar 0-10.
Ik vind deze wel leuk, claimclaimclaimquote:Elco ten Berg (71362792)
26 jaar en 28 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 15-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 42 300
Loon: 16 428 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Iskra Minsk
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Ik wil trouwens 442 gaan spelen met 3 IM's. Moet ik dan zoeken naar een winger met hoger pos, of meer een pure winger ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, claimclaimclaim
Maar goed ook dat je geen wiskundeleraar bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef Grumpey het volgende:
Ik ben dan wel geen wiskundeleraar, maar er missen volgens mij haakjes in de TT. Anders is het antwoord niet 0-0 maar 0-10.
Hangt af van je aantal traineesquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Re het volgende:
ok n00b vraagje
welke verdedigings training is beter als ik 5-4-1 attack on wings speel: defensive positions of defence?
damn, dat was kansloosquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar goed ook dat je geen wiskundeleraar bent
je hebt sowieso al 3 echte mids nodig. de 3e haal je simpelweg van de vleugel af.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik wil trouwens 442 gaan spelen met 3 IM's. Moet ik dan zoeken naar een winger met hoger pos, of meer een pure winger ?
Dat guinness is niet goed voor je merk ik nu wel..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
die TT
Grump, neem nog een pint
Als iemand nog een vriend/(vage)kennis heeft die nog een jeugdteam heeft maar niet in een competitie zit en die persoon heeft interesse, laat het maar weten.. Dan kunnen we hopelijk gewoon zondag beginnen..quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:00 schreef rompompom het volgende:
Desnoods gewoon openbaar zetten. Dan maar geen FOK!kers, maar je moet gewoon spelen.
Ik heb iemand ht mail gestuurd.Die is nog op zoekquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Als iemand nog een vriend/(vage)kennis heeft die nog een jeugdteam heeft maar niet in een competitie zit en die persoon heeft interesse, laat het maar weten.. Dan kunnen we hopelijk gewoon zondag beginnen..
quote:Elco ten Berg (71362792)
26 jaar en 28 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 15-05-2008
Total Skill Index (TSI): 42 300
Loon: 16 428 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Iskra Minsk
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
??????????????????????quote:Rudy Boxsem (61511778)
26 jaar en 103 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 01-03-2008
Total Skill Index (TSI): 60 430
Loon: 39 732 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Doggone
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: wereldklasse
Nou dat dacht ik eerst ook.. Ik dronk dan 7 guinness en toen naar bed en ik werd met een kater wakker joh..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat guinness is niet goed voor je merk ik nu wel..
Prima.. ik merk het dan wel..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb iemand ht mail gestuurd.Die is nog op zoek
gadver de gadver.. ga toch niet met een hond naar bed!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:22 schreef Grumpey het volgende:
Of misschien moet je een hond nemen ipv een kater.
Nee wel met een kater????quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
gadver de gadver.. ga toch niet met een hond naar bed!!
Op het moment dat je de # halve liters guiness niet meer kan tellen, is het tijd te stoppenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat guinness is niet goed voor je merk ik nu wel..
Beide spitsen naar de vleugel. Nog een leuke winger erbij kopen en ik ben klaar.quote:Robert-Jan Meulman [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 25 280, 25 jaar en 48 dagen, zwak in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een goed leider [Snel]
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
sarcasm anyone?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee wel met een kater????![]()
Geef mij maar een poesje!
Wat je zegt... Vorm is drama en maar 1 PM-stijgert:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:19 schreef Labrador1974 het volgende:
wil nog niet echt vlotten met de training vandaag
quote:Miikka Teronen
TSI = 45 420 , 21 years and 84 days, solid form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Matthieu Reijnders (186423397)
17 jaar en 102 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Positiespel: slecht Passen: redelijk![]()
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Roy Gournay (185846349)
17 jaar en 104 dagen, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Positiespel: slecht Passen: redelijk![]()
Vleugelspel slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Dat betekend dus dat je de info op Hattrick niet leest...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:08 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Tot hoe laat kun je vandaag eigenlijk nog aanpassingen in de trainingsupdate verwachten? Kreeg vorige week namelijk rond 12 uur plots nog een popper erbij....
Deze gisteren gekocht en gelijk gestegen:quote:Håkan Jörgensson
TSI = 22 780, 21 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
En b traineequote:Lukas Brattinga [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 83 370, 28 jaar en 48 dagen, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Snel]
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: matig
Scoren: reusachtig Spelhervatting: waardeloos
quote:Yehuda Romano [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 940, 19 jaar en 14 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
meestal wel, maar zal dan blijjkbaar wel iets gemist hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat je de info op Hattrick niet leest...
quote:Vito Maduro:
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Renaat Zillissen:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Ik heb een bod van 2,5 milquote:Jarolím Ka¨párek (114470561)
23 jaar en 27 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 17-05-2008
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 30 230
Loon: 19 716 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 1
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Bidwarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb een bod van 2,5 mil
Die klootzak was dit seizoen steeds uit vorm, scoorde maar 6x en pakte 7x geel. En hij was mijn duurste buitenlander..
hmm net geen 2,8 mil, maar zeer tevredenquote:22-02-2008 Je hebt een speler verkocht en 2 569 590 ¤ ontvangen.
Hij is niet van mij, maar train je nog def? Zo ja, misschien is Rob van der Aa (192977496) voor je wel interessant?quote:
quote:17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Krachtig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: [b]goed[/b
]Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Loopt maandag pas af en heb net 2 nieuwe. Wel kut dat ik die kocht terwijl je maar 2 weken 5 spelers kunt trainenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij is niet van mij, maar train je nog def? Zo ja, misschien is Rob van der Aa (192977496) voor je wel interessant?
[..]
Die tvp is wel nuttig geweest he?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Kevin Lerrig (182870598)
18 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 13-06-2008
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 1 020 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SV Pantoffeltjes
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
wanneer popt deze naar formidable
Geen ideequote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:21 schreef Silver_Shark het volgende:
De speler heeft 44 dagen bij jouw club gespeeld en jij zou 90.04% van zijn transferbedrag in handen krijgen.
dus ongeveer 3 a 4 trainingen
seizoensovergangquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:35 schreef One_conundrum het volgende:
Is er trouwens al bekend hoe het programma in elkaar zit? als in eerste week 1 tegen 8 of 1 tegen 2 ...
quote:Ljudevit Pono¨:
Zag zijn mate van positiespel toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
nederlanderquote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:24 schreef ScudRaket het volgende:
Ik zoek nog een > BN spits... max 2.5 mln. Tips?
Doe ik normaal ook, maar zoals al bleek uit m'n post vind ik dat wat aan de lage kant voor die speler... Maar goed, dat zal dan wel m'n eigen waanbeeld zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:35 schreef Yankee_One het volgende:
volg de transfervergelijking zou ik zeggen
't is net wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Hij is al relatief oud, heeft ook niet echt een meerwaarde qua ervaring en geen nuttige bijstats (max. zwak verdedigen, redelijk vleugelspel heb je weinig aan, tenzij ingezet als WTM). De specialiteit 'Krachtig' is wel een leuke plus, maar met 200k mag je dik tevreden zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar zoals al bleek uit m'n post vind ik dat wat aan de lage kant voor die speler... Maar goed, dat zal dan wel m'n eigen waanbeeld zijn
Heb jij trouwens geen zin/tijd/geld om een jeugdacademie op te richten en in Fok Youth Division One mee te doen?? Er is nog een plaatsje vrijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar zoals al bleek uit m'n post vind ik dat wat aan de lage kant voor die speler... Maar goed, dat zal dan wel m'n eigen waanbeeld zijn
Dan deze maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef Outpost76 het volgende:mn spelert gemist
was de deadline vergeten
Als ik m betalen kan danquote:Felix Tobias Zemke (150860017)
21 jaar en 25 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 20-05-2008
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 44 850
Loon: 17 316 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: conqueiros
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Uitdaging om deel te nemen staat als het goed is op je te wachtenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef Anno20 het volgende:
Heb me aangemeld voor een nieuwe poging voor de jeugdopleiding na alle recente veranderingen... In m'n twee seizoenen na de start heb ik er niet echt veel geluk mee gehad... Hoop dat het nu beter is...
Ben bereid me in te schrijven in de fok jeugdcompetitie als er nog ruimte is
Ik heb m geaccepteerd, maar ik denk dat er iets mis ging... er kwam een melding over dat ik eens in de drie weken maar een oefenwedstrijd kon doen ofzo... volgens mij zit ik er nog niet bijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Uitdaging om deel te nemen staat als het goed is op je te wachten
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ik heb m geaccepteerd, maar ik denk dat er iets mis ging... er kwam een melding over dat ik eens in de drie weken maar een oefenwedstrijd kon doen ofzo... volgens mij zit ik er nog niet bijof moet ik gewoon nog wat geduld hebben?
Je zit er wel in als het goed isquote:De competitie is vol. Het wedstrijdschema wordt spoedig gecreëerd.
het is goed gegaan hoor..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ik heb m geaccepteerd, maar ik denk dat er iets mis ging... er kwam een melding over dat ik eens in de drie weken maar een oefenwedstrijd kon doen ofzo... volgens mij zit ik er nog niet bijof moet ik gewoon nog wat geduld hebben?
Raar, bij mij staat er gewoon nog de optie om in te schrijven in een competitie... Ik zal eens kijken of uit en opnieuw inloggen helptquote:
We hebben een competitieschemaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:28 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Raar, bij mij staat er gewoon nog de optie om in te schrijven in een competitie... Ik zal eens kijken of uit en opnieuw inloggen helpt
Het wedstrijdschema kan ik zien inderdaad, maar verder kan ik ook nog kiezen om een andere competitie te joinen, naja, dat zal wel verdwijnen na verloop van tijdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
We hebben een competitieschema
Je begint meteen op p1 dit seizoen
Helaas eerste wedstrijd pas op 02-03-2008
Heb jem nog gekregen? en voor hoeveel? ik moet ook nog een winger, maar dat schiet nie opquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan deze maar.
[..]
Als ik m betalen kan dan
Ik had ni anders verwacht dan de 2e.Maar dan kunnen we volgend jaar mooi uitwisselen en gelijk doorgaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas eerste wedstrijd pas op 02-03-2008Nouja, dan loopt dat iig gelijk met Fok Youth Premiership
mja heel jammerlijk.. het begin stond toch echt voor morgen gepland.. Kut tussenweek...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas eerste wedstrijd pas op 02-03-2008Nouja, dan loopt dat iig gelijk met Fok Youth Premiership
Zn deadline verloopt pas de 26e dus ik weet niet of ik m kan halen. Nog ff geduldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb jem nog gekregen? en voor hoeveel? ik moet ook nog een winger, maar dat schiet nie op
Die gaat op de TL voor 0,00 euries.quote:George Snitjer (193690563)
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 14-06-2008
Total Skill Index (TSI): 180
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Hoor eens, Tommie Huismans is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Deze speler is slecht in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dat is lekker! Ik had r ook zo 1 maar die ben ik zelf verder aan t trainen. Hij heeft nog steeds uitstekend verdedigen maar hij is inm wel redelijk met passen. Ik ben benieuwd hoe snel hij komend seizoen naar Formidabel gaat.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:14 schreef OssieMan het volgende:
3 dagen terug ofzo een speler uit mn jeugd gehaald.
Kwam op 17 jarige leeftijd er uit met "uitstekend" in verdedigen, meteen verkocht voor 1,2mln
hahahaha wat is dat nou weer.quote:Immanuel Aldenhoven: Hij lijkt zich te ontwikkelen op het gebied van Verdedigen. Je zou hem hierin wellicht nog een seizoen - misschien wat korter of wat langer - kunnen doortrainen...
16 jaar....en 109 dagen, jammer...quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Arnout Luijten heet en 16 jaar oud is.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan.
hmmm ik zoek nog wel een jeugdcompetitie. Ik ben na 2 seizoenen lang Hattrick verwaarlozen (wel 2x via een mirakel handhaving in VI afgedwongenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef Ruudt het volgende:
Ik hoop dat onze jeugdpoule snel vol zit, begin langzaam aan te balen dat het zo lang duurt..
ik had weinig andere keusquote:Right, this week's candidate is 15 years of age and is called Marten Meijlink.
Coach this player right and you will get passable Defending before you know it! His overall abilities right now are inadequate, in my opinion. This player has inadequate Defending at this point in his career.
Dat heeft iedereen. Is een verhaaltje over geweest op Hattrick.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:09 schreef One_conundrum het volgende:
Bij mij zijn de spelerslonen nog 0000 voor deze week. Hebben meer mensen dat? of is daar een officieële reden voor ?
Kijken of ik deze keer niet overboden wordt. meer dan 6 mil heb ik niet ....quote:Aankopen
Eugène Walker 24-02-2008 om 21:39 2 690 000 ¤
Léon van Andel 24-02-2008 om 20:12 3 356 300 ¤
Totale kosten 6 046 300 ¤
Totale som -6 046 300
quote:Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Donnie Leenheer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Deze speler is zwak in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
quote:Hoor eens, Rembrandt Sibon is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Keepen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn slecht. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Geven we hem een contract, baas?
Ok geen 15 jarige maar jij hebt r wel 1 die op zn minst redelijk haalt. Das toch niet verkeert. Zwak is bij mij de hoogstequote:Op zondag 24 februari 2008 11:23 schreef Yurzinho het volgende:
En voor de zoveelste week op rij kreeg ik geen enkele 15-jarige aangeboden:
[..]
16 jaar....en 109 dagen, jammer...
Ik heb dat zelfde probleem all1 heb ik iets minder dan 6 milquote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kijken of ik deze keer niet overboden wordt. meer dan 6 mil heb ik niet ....
Niemand gehaald dus? Je scouts hebben t niet altijd 100% goed he! Ze kunnen ook hoger worden dan matig.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:32 schreef Yankee_One het volgende:
hhaha
ik krijg trouwens alleen spelers die niet hoger dan matig kunnen komen
niet de moeite dus
quote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Darius Sijsling.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kijken of ik deze keer niet overboden wordt. meer dan 6 mil heb ik niet ....
net geen 2,7 mil. Ik ben tevreden, ook gezien zijn vrij lage loonquote:Eugène Walker (92513230)
26 jaar en 20 dagen, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 26-05-2008
Total Skill Index (TSI): 45 320
Loon: 18 190 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mijn uitstekend verdediger zou ook max matig verdedigen halen zeiden ze. Nou eehhhmm volgens mij was ie ietsjes beterquote:Op zondag 24 februari 2008 18:45 schreef Yankee_One het volgende:
kunnen ze het ook verkeerd hebben?
volgende week neem ik de 3e baggeraar wel aan dan, wie weet
Komt omdat je maar 1x per 3 weken een jeugd friendly kan spelen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:14 schreef Anno20 het volgende:
Hmm, wilde een friendly voor de jeugd, maar op 1 of andere manier kan dat pas op 10 maart :S heb nog geen friendly gehad... raar. Heb notabene gister m'n jeugdteam gestart... :S
Ja ok, maar wist niet dat dat ook meteen voor de eerste drie weken na de start gelde... goed, even geduld hebben dus maarquote:[b]Op maandag 25 februari 2008 02:34
[..]
Komt omdat je maar 1x per 3 weken een jeugd friendly kan spelen.
Hattrick down had ik wel verwacht. Ze zijn hattrick in een nieuwe code oid aan t schrijven en dan gaat r wel eens wat fout he.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:08 schreef Ruudt het volgende:
Great, Fok! up en Hattrick down.
Toch 37min waar niemand heeft kunnen bieden.quote:About transfers: We managed to stop the transfer engine around 15:37. All transfers deadlines after that will be postponed.
Hmmm... volgens mij heb ik downweb.hattrick zitten refreshenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit alweer op ht hoor
Jepquote:Op maandag 25 februari 2008 20:14 schreef Yankee_One het volgende:
als ik mijn FC aanstel is die gelijk operationeel als coach?
Opstelling allang gemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Jep
Is bedenk me net dat het wellicht wel wijs is om de bekeropstelling vandaag al te maken, in verband met de downtijd van morgen. Zal vast wel weer uitlopen....
EDIT - Vraag ik me ineens af he...Hoe zit het morgen met de dubbele update tijdens de downtijd?? Want als het goed is krijgt mijn keeper dankzij die updates een pleister. Anders heb ik een uitdaging.
Database onderhoud, nieuwe servers implementeren, nieuwe trainingsregime (minute-based training), nieuwe ME instellen voor de beker+competitie, etc., etc.quote:
idd.. ik vraag me af of ze het überhaupt wel gaan redden binnen die 11 uur.. zou me niks verbazen als dat niet lukt..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Database onderhoud, nieuwe servers implementeren, nieuwe trainingsregime (minute-based training), nieuwe ME instellen voor de beker+competitie, etc., etc.
Ieder seizoen gebeurd dit soort dingen wel, nu wat meer en langer dan normaal. Mochten ze het in 11 uur redden dan is dat wat mij betreft een prima prestatie
Die zal wel uitgesteld zijn/worden, stond gepland voor hoe laat?quote:
quote:2008-02-26 13:45: Update
We are now preparing to take Hattrick back online again.
Gaat vooralsnog netjes dus.. Nu nog zien of de boel, wanneer men terug is, een beetje stabiel blijftquote:2008-02-26 13:55: Update
We just need to make a final patch before going online. This means we need to extend the downtime to around 14.30.
En dat terwijl we zouden degraderenquote:Seizoensverwachting : ergens in de middenmoot is prima
Nee nu zijn ze lekker positief?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:44 schreef One_conundrum het volgende:
is een wijziging omdat ze iets te negatief waren...
quote:Wedstrijdprogramma
Datum Teams Verwachting
27-02-2008 17:15 (Beker) eRHa - FC RKDEO we gaan wellicht verliezen
02-03-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - B.F.C. Aus Tirol we gaan wellicht winnen
09-03-2008 20:00 (Competitie) De goeisten - FC RKDEO we gaan verliezen
quote:26-02-2008 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 636 700 ¤ gekost.
Der is wel een bovennatuurlijk waar ik het hoogste bod op heb. KFC Minnertsga. Je gedraagt je ejquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:34 schreef ScudRaket het volgende:
Die TL is wel erg leeg geworden zeg
Ik kan geen Nederlander meer vinden van jonger dan 25 en minimaal bovennatuurlijk scoren onder de 3 miljoen...
mja dat vermoed ik ook..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat dit een dramaseizoen wordt met downtime
Voor zover valt er weinig te bieden als HT down is...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Der is wel een bovennatuurlijk waar ik het hoogste bod op heb. KFC Minnertsga. Je gedraagt je ej
waar blijft de taart danquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Maareh, wat wel nieuwswaarde heeft, ik ben vandaag jarigjeuh! Gelijk maar gevierd met een aardbeving hier in Engeland met een kracht van 5,3 op de schaal van richter
Ik zag het net op hyves idd. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Het is altijd downtime in begin van nieuw seizoen, wanneer zien jullie in dat het geen nieuwswaarde meer heeft?
Maareh, wat wel nieuwswaarde heeft, ik ben vandaag jarigjeuh! Gelijk maar gevierd met een aardbeving hier in Engeland met een kracht van 5,3 op de schaal van richter
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Het is altijd downtime in begin van nieuw seizoen, wanneer zien jullie in dat het geen nieuwswaarde meer heeft?
Je werd niet toevallig 53, 8, 35, 2 of 15 (dat er ook nog enige vorm van logica in zou kunnen zitten)quote:Maareh, wat wel nieuwswaarde heeft, ik ben vandaag jarigjeuh! Gelijk maar gevierd met een aardbeving hier in Engeland met een kracht van 5,3 op de schaal van richter
Is niet explosief gestegen, ze hebben een error gehad waardoor er 2 weken lang geen teams gedelete/bot werden.. Althans, zoiets heeft HT-Tjecken ergens op Global geroepen.. Normaal gesproken zou dat dus over een paar weken weer rechtgetrokken moeten worden..quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Valt me wel op dat het aantal users de afgelopen weken weer explosief is gestegen met zo'n 50.000 mensen
Feli...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Grumpey het volgende:
Feli Grumpsquote:
Tja die is nogal door elkaar geschud.....quote:
quote:Hattrick announces
2008-02-27 12:50 HT time: On a break
Hattrick is taking a break to install some software fixes on our main database server.
All transfer deadlines from 12.40 and onwards during this downtime will be extended.
Downtime FAQ
What is the reason for all this downtime?
All this downtime is related to the software upgrade on our main database server yesterday. For some reason the server is forced to work extremely hard, which causes delays and general slowness on the site.
We (together with our software supplier Microsoft) will work day and night to solve these problems.
Why didn't the update start a few days earlier?
It's only at the start of the season that we can remove old data and make the changes for the coming season. And this season started Monday Feb 25.
That said, we will have a look if we can change the seasonal schedule for coming seasons as it isn't optimal with maintenance so close to the first cup round.
Is new software being tested?
This software upgrade has already been used in every other part of our system for quite some time and is working really well. We have made an off-line test upgrade without any problems. Unfortunately, the problems we are experiencing only happen under full load.
Will there be more downtime?
We wish we could say no to that question, but there will probably be more downtime and more transfer deadline extensions and similar until we have found the reason to why these software problems occur.
What are your advice to users right now?
Please make sure to submit your match orders and transfer bids as soon as you get the opportunity to do so. Don't wait until the last minute. And keep in mind that there might be a lot of transfer deadlines extensions in the near future.
Community links
Hattrick may be down at the moment but the community is alive and kicking.
There are a lot of hattrick related things to do out there. Here are a few tips:
http://www.wiki.hattrick.org
Hattrick's wikipedia!
http://www.cartoonutd.org
Hattrick's very own comic strip follows the team Cartoon United in Norway
http://maptrick.nl.eu.org/~laszlo/
Maptrick - very cool graphical statistics service from Holland
http://www.hatstats.info
Hatstats - great resource that tracks stats for many HT leagues
http://www.torkiljohnsen.com/hattrick
Hattrick Hub is a HT portal with actively promotes constructive debate about the game and new features
http://www.ht-arena.com
At HT Arena you can get your own HT team home page for free!
http://www.ht-radio.org/htstart
Check in at HT Start for a pretty good link collection about all things related to Hattrick
http://links.hosted.dk/eng
Yet another Hattrick link collection
Make that 75 for 3quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
aaah.. de kwart eeuw. Samen zijn wij een halve eeuw oud.. Reden voor een feestje!!
Weerwolfje!quote:
De 114e minuut van de tweede helftquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weerwolfje!
Zullen we gaan wedden in welke minuut de wedstrijd verslag het doet?
Ik gok op de 68ste minuut.
Vlamseizoen komt er weer aan. Bike is bijna ready. Zie je weinig meer op MF postenquote:
Idd, dat is ookwel netjes. Waarom doen ze die downtimes niet 's nachts. Dan zit ik toch niet op HT.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vlamseizoen komt er weer aan. Bike is bijna ready. Zie je weinig meer op MF posten![]()
Downtime heeft 1 voordeel. Stuk langer supporter
quote:
De beste stuurlui staan aan wal. Als het je niet bevalt dan kijk je toch gewoon niet meer naar hattrick.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:18 schreef maniack28 het volgende:
OMG, fuck off met die downtimes.. altijd hetzelfde liedje, die gasten kennen niks goeddoen
En 91 voor 4!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Make that 75 for 3
Het lijkt net een cricketwedstrijd
En over 3 maanden zitten we op 100quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Make that 75 for 3
Het lijkt net een cricketwedstrijd
mja.. dat posten daar valt idd een beetje tegen, maar ja.. Binnenkort wel lekker vlammen iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vlamseizoen komt er weer aan. Bike is bijna ready. Zie je weinig meer op MF posten![]()
Downtime heeft 1 voordeel. Stuk langer supporter
Er moet altijd 1 konijn het verneuken voor de restquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
De beste stuurlui staan aan wal. Als het je niet bevalt dan kijk je toch gewoon niet meer naar hattrick.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er moet altijd 1 konijn het verneuken voor de rest
bij mij gaat tie als een zuigspeen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt nie wel!
Nouja hij werkt half.
En hoe gaat een zuigspeen dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij mij gaat tie als een zuigspeen!
jij niet idd.. maar die rare amerikanen enzo weer welquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Idd, dat is ookwel netjes. Waarom doen ze die downtimes niet 's nachts. Dan zit ik toch niet op HT.
Dat zijn er niet zoveel als in Europa. (denk ik...)quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij niet idd.. maar die rare amerikanen enzo weer wel
Ook toevallig geen standaard line-up ingesteld?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:58 schreef DeHovenier het volgende:
Argh, vergeten team op te stellen >.<
Heb ik inderdaad nog niet gedaan...kan nog, speel om 17.30quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
het roepen van "penaltynemers instellen" ben ik nu te laat mee zeker?
Ik ook, maar heb het express niet ingevuldquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:09 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad nog niet gedaan...kan nog, speel om 17.30
quote:De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
quote:The match has started! Unfortunately, we have no coverage yet, because the reporter is still drinking at one of the local bars. As soon as he returns to the commentary box we will have a report, so please try again soon
Repetition is key.quote:
niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef -SG- het volgende:
De wedstrijd verslag doet het~!
* -SG- verwacht niet dat hij met 10-0 wint.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:53 schreef maniack28 het volgende:kut ht, ik wil zien dat ik 10-0 win!
ik pic ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
* -SG- verwacht niet dat hij met 10-0 wint.
* -SG- pict
Ik heb meerquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:05 schreef -SG- het volgende:
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 32 505 ¤ aan entreegeld.
Wat nou beker, international friendlies FTWquote:27-02-2008
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 186 ¤ aan entreegeld.
quote:27-02-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 118 803 ¤ aan entreegeld.
Hoezo speel jij geen bekert?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat nou beker, international friendlies FTW
Ja, tegen een "gelijkwaardige" tegenstander volgens m'n fans.quote:
Speel net 2 volle seizoenen, gepromoveerd uit IX vorig seizoen, dus hoop volgende editie ook in de beker uit te mogen komenquote:
27-02-2008 17:00 (Beker) Dynamo Delft - Paul.L 3 - 2quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:58 schreef DeHovenier het volgende:
Argh, vergeten team op te stellen >.<
quote:27-02-2008 Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 16 995
* -SG- logt uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef Yurzinho het volgende:
Ook 1-3 gewonnen. Nadat ik opnieuw had ingelogd kon ik het verslag zien. Gelukkig geen blessures, 1 gele kaart..
1 gele kaart en 1 gewondequote:
0-2 in de 1e helft, 3-2 in de tweede helftquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
27-02-2008 17:00 (Beker) Dynamo Delft - Paul.L 3 - 2
Verder geeft 'ie alleen maar errors, dus geen idee hoe, wie wat en waar.. Je bent iig door
quote:27-02-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 119 059 ¤ aan entreegeld.
nee vergeten in te stellenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:05 schreef Yurzinho het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel piccen?
6-0quote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
En nog steeds op zoek naar een spits. 3,3 mil geboden, maar dat zal het wel niet blijven ...quote:Thys Saarman (76392593)
24 jaar en 106 dagen, goed in vorm, gezond
Beste prestatie voor deze club neergezet in deze wedstrijd.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 04-03-2008
Total Skill Index (TSI): 102 080
Loon: 46 970 ¤/week
Eigenaar: FC Zwitserleven
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: buitenaards Spelhervatting: matig
mja ik ook..quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ook al tegen een mede VIer
Voor t eerst in de historie van FC RKDEO een bedrag van 2 miljoen op de bank staanquote:24-02-2008 Geld maakt gelukkig 15 196490
Dat idee had ik dus ook, dat er flink in middenveld enzo is gesneden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef maniack28 het volgende:
In de nieuwe engine is de aanval dus echt flink getweaked, pas 1x eerder kunnen testen... bizar dit
mja en uiteindelijk verlies je er dan van..quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:16 schreef nicomart het volgende:
Ik heb gelukkig een VII.. wel een psv supporter, dus dat zijn altijd vervelende potjes om naar te kijken
Hopelijk gebeurd het een keertje niet dit keerquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:26 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja en uiteindelijk verlies je er dan van..
Met een beetje mazzel stelt ie een ongerechtigde speler op!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hopelijk gebeurd het een keertje niet dit keer
mja die zit..quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel stelt ie een ongerechtigde speler op!
mja heel spannend zo'n WOquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
Wat werkt Hattrick trouwens slecht zeg.keer op keer errors dat hattrick te langzaam reageert.
Komend weekend zullen ze wel weer problemen hebben met alle wedstrijden dus stel mn sms dienst maar vast in. Altijd spannend zo een 1e wedstrijd van t seizoen.![]()
Das niet echt spannend nee. Maarja mn 1e wedstrijd in de VI tegen de mede promovendus vind ik wel spannend!! Ik moet r 1 onder me houden om niet te degraderen dus misschien hem welquote:
En toen was t weer foetsie:quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
En weer een mijlpaal erbij
[..]
Voor t eerst in de historie van FC RKDEO een bedrag van 2 miljoen op de bank staan
Toch verkocht... op de lijst gezet voor 200k... eruit gegaan voor dik 350k! Nieuwe aanvallende vleugelspeler aangetrokken met uitstekend vleugelspelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:33 schreef Anno20 het volgende:
Hoeveel zou ik ongeveer voor deze speler moeten kunnen krijgen momenteel?? Ik dacht zelf aan 200k-250k... Transfervergelijking staat op 150k-200k
Rodrigo Aranda Rubio (160651068)
25 jaar en 65 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 10-04-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 480
Loon: 1 044 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Annooo
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:10 schreef Daemon19 het volgende:
Iemand nog op zoek naar een 21-jarige reusachtige spits met redelijk passen en slecht ervaring?
Die er daarnaast ook 3 miljoen voor over heeft?
Nou heeft hij zo een goed karakter.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toen was t weer foetsie:
Eindelijk een vleugelspeler gekocht.
Krijg je alsnog dit :quote:Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Wat is hattrick eigenlijk ook een hufterspelquote:28-02-2008
Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
Nou heb ik gewonnen maar ik had liever verloren. Ik vind t maar niks zo 2x per week je A team nodig te hebben. Wat betekend dat voor je vorm van de restVolgende week dus maar gewoon mn B team opstellen.
Ik moest voor mn briljant vleugel met formi passen ook al meer dan 2 miljoen betalen. De prijzen gaan nergens meer over. met 1000 tsi meer is ie ineens ipv 8 ton meer dan 2 miljoen waard. Heel vaag maar ja das altijd aan t begin van t nieuwe seizoen. Ook al is dat met trainies nu wat anders omdat ze niet meer van leeftijd veranderen voor t begin van t nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Weer overboden![]()
je zou zeggen dat 3,4 miljoen wel genoeg is voor een bovennatuurlijk scoren met koppen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:45 schreef Lennox het volgende:
Jaar of 26/27 is wel te doen.
3,4 mil op geboden, maar op soortgelijke ben ik al regelmatig overboden. ik hoop voor zondag toch wat moois op te pikkenquote:Ivar van Zeeland (83732391)
25 jaar en 39 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 11-05-2008
Total Skill Index (TSI): 60,100 (6,010 ¤)
Loon: 19,310 ¤/week
Eigenaar: Brigantiers
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: briljant
Of net als ikke een niveautje lager kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
3,4 mil op geboden, maar op soortgelijke ben ik al regelmatig overboden. ik hoop voor zondag toch wat moois op te pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |