En toch doen?quote:
Ja waarom denk je dat ik die postquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pffffffffffff![]()
Dat die kerel achter haar ze ook even naar de camera richt
Ik neem aan dat we het resultaat binnenkort op photobucket kunnen verwachten. Met jou dr in uiteraard.quote:
Die dingen zijn toch juist gemaakt voor een gebrek aan houvastquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ze vanwege de scepsis ook nog nooit geprobeerd, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het iets uit gaat halen... je beweegt toch ook? En die dingen hebben geen enkel houvast
Daar kom je snel genoeg achter lijkt me. En als het eerste het geval isquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben 7 maanden heel intensief met elkaar opgetrokken maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Ben zo bang dat het opeens nu heel anders is... Bovendien wilde ze meer een weekendje weg en dat ze bij mij crasht dan dat ze echt voor mij naar NL komt denk ik...
logisch, iedereen die voorzien is van tieten gaat niet zn tijd verdoen aan berichtjes posten hierquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo'n goede TT en dan deze serene rust
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:46 schreef Hukkie het volgende:
Geen tieten, wel bier, is dat ook goed?
ik ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niks zinnigs te melden.
Nou, ik heb me wel een paar keer afgevraagd waarom je wel in het Nijmegen-topic post en hier niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat op de vraag te wachten.
Stel jezelf één vraag: heb je m'n inbreng hier gemist?
Dat was de vraag nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb me wel een paar keer afgevraagd waarom je wel in het Nijmegen-topic post en hier niet.
In het geheel nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat op de vraag te wachten.
Stel jezelf één vraag: heb je m'n inbreng hier gemist?
Ik was eerst!quote:
Die had ik nog klaarstaan voor de volgende keerquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Een 'SuperSheep' © gevonden:
Mijn wedervraag was het antwoord erop.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Dat is trouwens geen antwoord op mijn vraag. Tenzij je niet meer wil posten in topics waarin je niet gemist zult worden.
* wyccie vastketentquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
ik zal zelf ontzettend blij zijn als ik hier ooit wegkom.
Dan zal ik het wel niet echt begrijpen. Heb je ruzie gehad met Whiteguy?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Mijn wedervraag was het antwoord erop.En ik had het idee dat daaruit impliciet al zou blijken hoe ik erover denk. Zo niet, dan wil ik het evt nog wel uitleggen/concretiseren. Maar ik denk dat Whiteguy er ook al duidelijk in is.
Die vergissing maak ik zelf ook nog wel eens hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was eerst!
Op zo'n forum als Fok zal ik niemand missen, ik zal zelf ontzettend blij zijn als ik hier ooit wegkom.
Maar ik heb wel een paar keer gedacht "Ha, daar is Mikkie weer" telkens als ik de naam Mike in mijn MyAt zag staan. (Die letters zijn ook zo klein!)
Roze.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef Supersheep het volgende:
* wyccie vastketent
[ afbeelding ]
Ik open nooit topics buiten de reeksen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Maar over je andere opmerking: Fokken is een keuze. Je zegt dat je blij bent als je hier ooit weg komt. Dat doe je zelf. Als je het beu bent of vindt dat je er geen tijd meer in moet steken, tief je het hele forum uit je favorieten (of bladwijzers in FF) en kom je niet meer. Op het moment dat je dat niet kan, en dat je IRL gaat denken: 'daarover ga ik een topic openen' of 'ik ga het in de SC melden!', dan is er iets niet goed.
Ik heb maar 1 hand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Braaf, de kleur opnoemen en je hand opsteken.
Nu je rechterhand alsjeblieft.
Nee, helemaal niet. Ruziėn op een forum, kom op.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel niet echt begrijpen. Heb je ruzie gehad met Whiteguy?
mooie woorden... komt wel aardig overeen met het antwoord wat ik wilde geven op de onvermijdelijke vraag die ik hier over zou krijgen: het gaat nooit echt ergens over op een forum dus alle inbreng is per definitie te missenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ruziėn op een forum, kom op.. Daar is zo'n mooie quote over:
[ afbeelding ]
Het antwoord van Whiteguy is duidelijk: mijn inbreng wordt totaal niet gemist.
Om even serieus te worden: ik heb hier een prima tijd gehad, vermaakt met verhalen van anderen enzo, maar op een gegeven moment gaat de lol eraf. De raakvlakken tussen mij en de rest van de AKQ-SC waren nooit heel groot. Ik deel mijn privéleven in principe niet op Internet (alleen de niet-noemenswaardige zaken zijn terug te vinden), dat heb ik hier ook nooit gedaan. Interactie ging altijd over niemendalletjes, over zaken die 'in de lucht hingen'. Ik liep af en toe maar wat te kloten over bier, tieten en vrouwen, hield een beetje een image op maar de lol ging er voor mij wat vanaf. Het regelmatig posten leverde wat mij betreft steeds minder plezier op. Op dat moment trek ik de stekker eruit en zoek ik iets anders dat ik wél leuk vind. Dat dat op dit moment nog het Nijmegen-topic is, so be it. Misschien is het over een tijdje wel iets heel anders dat volstrekt los staat van Fok.
Dat wel, alleen uit ik het niet op zo'n kansloze manier als hier af en toe het geval was. Anyway, you get my point, huh?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:01 schreef wyccie het volgende:
Dus je houdt helemaal niet van bier, tieten en vrouwen?
Dat vond ik ook best wel meevallen bij jou. Ik had wel door dat dat allemaal aangedikt was. Maar misschien dacht jij alleen dat wij dat niet zagen en vind je het daarom zo niksig hier?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Dat wel, alleen uit ik het niet op zo'n kansloze manier als hier af en toe het geval was. Anyway, you get my point, huh?
Hoiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mooie woorden... komt wel aardig overeen met het antwoord wat ik wilde geven op de onvermijdelijke vraag die ik hier over zou krijgen: het gaat nooit echt ergens over op een forum dus alle inbreng is per definitie te missen
vandaar ook het vrolijke zwaai smileytje er achter... in zn geheel niks gemist maar toch hallo![]()
Ik mag toch hopen dat iedereen dat door hadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook best wel meevallen bij jou. Ik had wel door dat dat allemaal aangedikt was. Maar misschien dacht jij alleen dat wij dat niet zagen en vind je het daarom zo niksig hier?
Overigens vind ik het wel raar dat je dan zelf meedeed terwijl je het eigenlijk niet leuk vindt. Alsof je hele verschijnen hier nep was geweest, een poppenkast. Dat lijkt me toch niet?
Wat wil je nou? Dit is Fokquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wel, alleen uit ik het niet op zo'n kansloze manier als hier af en toe het geval was. Anyway, you get my point, huh?
Ik vind jou helemaal niet vrouwonvriendelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wil je nou? Dit is Fok
Hier plemp ik alle ongenuanceerde baggercrap neer. Of dat nou vrouwonvriendelijk is of niet
Dat zei ik ook niet. Maar het is meer een disclaimer voor de toekomstquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet vrouwonvriendelijk.
Moe lezen werkt prima. Maar neem dan wel een boek dat niet te leuk is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vandaag om 12 uur mijn bed uitgerold. 's Middags niet geslapen.
Helaas nu nog niet moe en morgen wel gewoon het eerste uur les.
Ik ga me zo maar moe lezen.
Toevallig heb ik 'm vanavond ook gezien en kan wel vertellen dat je bijna alles hier weggeeftquote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cloverfield is geen must-see film. Een goede omschrijving die ik hoorde is Godzilla meets The Blair Witch Project, in de zin dat het gaat over een gigantisch monster die New York trasht gefilmd door het perspectief van iemand die een handycam vast heeft. Eerste kwartier is vrij saai, na de eerste explosie wordt het wel beter
feli en foeiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef B.ertha het volgende:
Mogguh
Mijn vader is vandaag jarigmaar ik moet leren
En ik heb misschien/waarschijnlijk blaasontsteking, maar ik wil niet naar de dokter
Ja okay, dat doe ik ook. Het is een ideale plek om lekker ongenuanceerd dingen te roepen die je helemaal niet meent, maar waarmee je sommige fanatiekelingen wel compleet over de pis kan helpenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dit is Fok
Hier plemp ik alle ongenuanceerde baggercrap neer. Of dat nou vrouwonvriendelijk is of niet
Tsja, dat is persoonlijk hčquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:
Mik: ik vind het wel jammer hoor dat je hier minder gaat posten. maar je redenatie snap ik. wel ben het er alleen niet mee eens maar da's wat anders ieder z'n ding natuurlijk
Ja, baasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:moggel
really
[..]
feli en foeihup naar de dokter enzo
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Een oudje voor de ochtendploeg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Een oudje voor de ochtendploeg:
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is hier nog een vervolgverhaal van bekend
Naar de dokter en vaker naar de wc!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef B.ertha het volgende:
Mogguh
Mijn vader is vandaag jarigmaar ik moet leren
En ik heb misschien/waarschijnlijk blaasontsteking, maar ik wil niet naar de dokter
Ik heb een acute ongecomliceerde urineweginfectie en pilletjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naar de dokter en vaker naar de wc!!![]()
Laatste dag??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb serieus nog geen flikker gedaan vandaag
ik drink te weinig denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef B.ertha het volgende:
-veeg altijd van voor naar achteren af met wc papier, ga direct naar de wc als u moet plassen. probeer vaak te plassen
- drink de hele dag veel water, ongeveer 2 liter per dag
- het is goed om na seks te plassen
- sommige mensen kunnen blaasontsteking krijgen van bubbelbaden, vaginale deo, zeep, shampoo en desinfectiemiddelen (bedoelen ze dan 'shampoo' of 'vaginale shampoo'allebei vaag
)
- warm ondergoed of extra vitamine C helpt niet tegen een blaasontsteking
officieel welquote:
Met de discussie over blaasontstekingen doe ik even niet mee...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb serieus nog geen flikker gedaan vandaag
Ik sinds een week juist eindelijk genoegquote:
quote:[..]
officieel welen maandag ga ik vrolijk verder
maar animatie nr 3 is goedgekeurd door de heren professoren
dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de discussie over blaasontstekingen doe ik even niet mee...
ik hou niet van waterquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik sinds een week juist eindelijk genoeg
[..]
waar zit je bij?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh, ik ben maar weer gaan werken. Thuis ligt internet eruit, en hier gelukkig niet.
Ik ga maar eens op zoek naar een andere provider vandaag, word me wat te gortig nu met matige snelheid en vaak storing.
Waarom maandag verder dan? Moet je nog dingen afmaken of is het gewoon te leuk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik drink te weinig denk ik
[..]
officieel welen maandag ga ik vrolijk verder
maar animatie nr 3 is goedgekeurd door de heren professoren
ik heb nog 1 flashanimatie die ik compleet moet opbouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom maandag verder dan? Moet je nog dingen afmaken of is het gewoon te leuk?
Ikzit bij Irishbroadband.ie maar dat is dus crapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Etcetera het volgende:
waar zit je bij?
en ben je al helemaal beter?
Mag ik concluderen dat het daar (DVHN) één ongecoördineerde bende is of...?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog 1 flashanimatie die ik compleet moet opbouwenmaar daar heb ik alleen nog een concept-artikel van en nog geen beeldmateriaal. maar dat krijg ik hoop ik maandag
![]()
en donderdag komt m'n stagebegeleider van school voor evaluatie langs
Ow jeetje, sterkte zeg!! Mijn dochter heeft dat ook gehad, en dat doet inderdaad onwijs zeer. Gelukkig hoefde zij niet naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
De moeder van mijn vriend is vannacht opgenomen in het ziekenhuis, misschien nierbekkenontsteking (wat je riskeert als je te lang met blaasontsteking blijft lopen)Schijnt onwijs zeer te doen
ik denk eerder dat je kunt concluderen dat professoren nogal zeikerig zijn over hoe het wordt omgebouwd naar normaal nederlands, en dat het project zelf (in elk geval voor mij) te laat op gang is gekomenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik concluderen dat het daar (DVHN) één ongecoördineerde bende is of...?
Hoe lang ben je wel al niet bezig om 3 animatietjes (topic-related) in elkaar gezet te krijgen?
Wat doen ze ermee dan? Antibioticakuur er tegenaan? Ik begreep van mijn huisgenootje dat nierbekkenontsteking wel vrij serieus isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow jeetje, sterkte zeg!! Mijn dochter heeft dat ook gehad, en dat doet inderdaad onwijs zeer. Gelukkig hoefde zij niet naar het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
De moeder van mijn vriend is vannacht opgenomen in het ziekenhuis, misschien nierbekkenontsteking (wat je riskeert als je te lang met blaasontsteking blijft lopen)Schijnt onwijs zeer te doen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef Etcetera het volgende:
ik denk eerder dat je kunt concluderen dat professoren nogal zeikerig zijn over hoe het wordt omgebouwd naar normaal nederlands, en dat het project zelf (in elk geval voor mij) te laat op gang is gekomen
Ik had al eerder een beetje last gehad, dat ging vanzelf over met veel water drinken, maar dit keer ging het echt zeer doen inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
je blijft toch niet rondlopen met blaasontsteking, dat doet toch zeer?
alhoewel, ik wilde vandaag ook al niet meer naar de dokter
oh sorryquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben even los...
Wie is nu de vertragende factor v.w.b. je animaties?
De professoren van het ziekenhuis of die van je studie?
Of snap ik er gewoon helemaal niets van?
Hey, met zo'n kerel-TT is het only fair dat wij dan vrouwenkwaaltjes gaan besprekenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik als tegenhanger van de discussie m.b.t. typische dameskwalen, de heren onderwerpen 'besnijdenis' en/of 'sterilisatie' er even ingooien?
doe 'squote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich inzake dit onderwerp...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey, met zo'n kerel-TT is het only fair dat wij dan vrouwenkwaaltjes gaan bespreken![]()
Laten we er ook nog menstruatieperikelen bij doen
Dat heeft mijn moeder voor me gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had al eerder een beetje last gehad, dat ging vanzelf over met veel water drinken, maar dit keer ging het echt zeer doen inderdaadToen ben ik als de donder naar de huisarts gelopen met een potje plas
Kon meteen 's middags een kuurtje ophalen
Bij mijn odchter wel ja, antibiotica kuurtje. Zij was gelukkig nog niet ziek genoeg om opgenomen te worden in het ziekenhuis en kon thuis opknappen. Nierbekkenontsteking is ook vrij serieus, maar je gaat er niet zo snel dood aan ofzo hoor. Het gevaar bij een nierbekkenontsteking is dat ie min of meer chronisch kan worden, en dan krijg je bij vermindere weerstand snel weer een nieuwe, dat wil je niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat doen ze ermee dan? Antibioticakuur er tegenaan? Ik begreep van mijn huisgenootje dat nierbekkenontsteking wel vrij serieus is
quote:
Ah, het bekende 'we geven een opdracht en denken dat daarme de kous wel af is v.w.b. onze eigen input/bemoeienis en eigenlijk hebben we er zelf ook helemaal geen tijd voor'-syndroom...quote:
Hmmmm bah! Hopen dat het niet weer terugkomt dan!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mijn odchter wel ja, antibiotica kuurtje. Zij was gelukkig nog niet ziek genoeg om opgenomen te worden in het ziekenhuis en kon thuis opknappen. Nierbekkenontsteking is ook vrij serieus, maar je gaat er niet zo snel dood aan ofzo hoor. Het gevaar bij een nierbekkenontsteking is dat ie min of meer chronisch kan worden, en dan krijg je bij vermindere weerstand snel weer een nieuwe, dat wil je niet.
Mijn dochter heeft het nu twee keer gehad.
goeie samenvattingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het bekende 'we geven een opdracht en denken dat daarme de kous wel af is v.w.b. onze eigen input/bemoeienis en eigenlijk hebben we er zelf ook helemaal geen tijd voor'-syndroom...
Is toch een keurig woordquote:
maar het klinkt veel toffer dan bofkontquote:
inderdaadquote:
Concert Golden Earring in de HMH in 2005:quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef ElizabethR het volgende:
BTW MM, heb je een laptop ontvangen gisteren??
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey, met zo'n kerel-TT is het only fair dat wij dan vrouwenkwaaltjes gaan bespreken![]()
Laten we er ook nog menstruatieperikelen bij doen
Das het 'mooie' he, die steentjes zijn zo klein dat je ze amper kunt zien en ze veroorzaken zoveel problemen'quote:
auquote:
Ik offer mezelf wel opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse periode voorheen al benoemd.
Wie volgt?
Ik heb geen maandelijkse perikelen meerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse periode voorheen al benoemd.
Wie volgt?
Je kan niet zomaar je image omgooien hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Maar het is meer een disclaimer voor de toekomst
ben je zwangerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen maandelijkse perikelen meer![]()
Vaginale deo? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef B.ertha het volgende:
-veeg altijd van voor naar achteren af met wc papier, ga direct naar de wc als u moet plassen. probeer vaak te plassen
- drink de hele dag veel water, ongeveer 2 liter per dag
- het is goed om na seks te plassen
- sommige mensen kunnen blaasontsteking krijgen van bubbelbaden, vaginale deo, zeep, shampoo en desinfectiemiddelen (bedoelen ze dan 'shampoo' of 'vaginale shampoo'allebei vaag
)
- warm ondergoed of extra vitamine C helpt niet tegen een blaasontsteking
Je afbeelding deed het ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat is persoonlijk hč. Ik kom hier gewoon wat minder vaak.
Owh en trouwens: één of andere onverlaat had me toch al uit de OP getieft
Tering...ik heb al vaker rampverhalen over nierstenen gelezen. Ik hoop ze nooit te krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Concert Golden Earring in de HMH in 2005:
MM kan de hele dag al wat moeilijk plassen, maar wijd dit aan te weinig vocht dat hij ingenomen heeft.
In de HMH voelt hij zich niet lekker worden en voelt ook wat steken in zijn buik.
Hij gaat een rondje lopen, bezoekt nog eens voor 3 druppels het toilet en keert terug naar de zaal.
Plotseling breekt het zweet hem uit alsof hij met kleding en al onder de douche heeft gestaan en hij voelt hevige pijnsteken in zijn liesstreek.
MM wil het concert echter niet missen en doet alsof slechts zijn neus bloedt.
Mw. MM ziet echter een doorweekte MM staan en sommeert hem mee te gaan naar buiten de zaal.
MM wordt op een tafel bij de ingang gezet en mw. MM waarschuwt de EHBO.
EHBO komt met rolstoel en MM wordt afgevoerd naar de EHBO-post achter het podium. De pijnscheuten zijn inmiddels zo heftig dat MM kotsmisselijk is geworden.
EHBO vermoedt nierstenen en laat MM afvoeren naar het AMC.
Arts in AMC vraagt of MM wat urine wil inleveren voor onderzoek. MM kreunt dat dit niet gaat en wordt bij een lopende kraan gezet ter stimulatie.
6 Druppels worden geproduceerd en arts vindt bloed en concludeert: Nierstenen.
Injectie met morfine wordt gegeven en pijn zakt af.
MM gaat naar huis, kotst onderweg nog 2 keer langs de kant van de weg de boel onder en gaat thuis zijn bedje in.
Volgende dag is MM weer kiplekker.
Moet ook, want 2 dagen later gaat MM naar de USA voor vakantie.
Godzijdank heeft hij daar geen problemen meer gehad.
Daarna heeft MM ineens wel last van een maandelijkse periode in de zin dat hij elke 4 ą 5 weken weer een nierstenen-aanval krijgt. Pijnstillers zijn niet aan te slepen dan.
Uroloog bezocht, scan gemaakt en 1 nietig steentje in de urineleiding gevonden.
MM krijgt pillen.
6 Maanden later piest MM een piepklein korreltje uit en sindsdien heeft hij geen last meer gehad van nierstenen.
Hij leefde nog lang en gelukkig....
Hoezo niet? 't Is toch mijn image?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar je image omgooien hoor.
Je plaatje deed het niet meer en je was al 20 delen niet meer gezien, vandaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat is persoonlijk hč. Ik kom hier gewoon wat minder vaak.
Owh en trouwens: één of andere onverlaat had me toch al uit de OP getieft
Blast! Je was me voor!quote:
Heb je nog pijn in je ribben?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mijn odchter wel ja, antibiotica kuurtje. Zij was gelukkig nog niet ziek genoeg om opgenomen te worden in het ziekenhuis en kon thuis opknappen. Nierbekkenontsteking is ook vrij serieus, maar je gaat er niet zo snel dood aan ofzo hoor. Het gevaar bij een nierbekkenontsteking is dat ie min of meer chronisch kan worden, en dan krijg je bij vermindere weerstand snel weer een nieuwe, dat wil je niet.
Mijn dochter heeft het nu twee keer gehad.
Op die manier ga ik denken dat je het even helemaal kwijt bentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo niet? 't Is toch mijn image?
Hoeren zijn het..allemaaal!
Je lijkt nu net een sane person, die af en toe van die rare dingen tussendoor roept.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo niet? 't Is toch mijn image?
Hoeren zijn het..allemaaal!
Het tweede.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit te twijfelen:
koop ik een jas, type:
[ afbeelding ]
of koop ik een goede gietijzeren:
[ afbeelding ]
Prima...zorg je dan wel dat het lekkere wijven zijn die me komen masseren en niet van die ruigbehaarde kleerkasten die me mee komen nemen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op die manier ga ik denken dat je het even helemaal kwijt benten dat het nodig is om de hulpinstanties in te gaan schakelen.
Well spotted!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je lijkt nu net een sane person, die af en toe van die rare dingen tussendoor roept.
Draadjesvlees kan ik ook mijn ge-emailleerde pan makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het tweede.En dan kom ik draadjesvlees bij je eten.
Waarschijnlijk Mirena spiraaltje. Als prettig bijeffect wordt je daar niet meer ongesteld van.quote:
Biij twijfel niet doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit te twijfelen:
koop ik een jas, type:
of koop ik een goede gietijzeren:
Daar heb je je antwoordquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of zal ik ze allebei kopen? Ik ben deze jas wel een beetje zat.
Tenzij je buiten loopt in de kou/regenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:00 schreef Etcetera het volgende:
de panwant je hebt uiteindelijk meer aan eten dan aan een jas
Klopt..maar toevallig (tja, of niet eigenlijk) zijn vrijwel alle topkoks in de wereld mannenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem wat moet jij met een pan, je bent toch zeker geen vrouw?
Ja..maar weet je wat zo'n pan kost?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar heb je je antwoord
Geen dank
Als je het alletwee kunt betalen zou ik ze beide kopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Draadjesvlees kan ik ook mijn ge-emailleerde pan maken
Ik wil een goede gietijzeren pan voor mijn stoofpotten, vleessauzen en chilis
Of zal ik ze allebei kopen? Ik ben deze jas wel een beetje zat.
Blaasontsteking/urineweginfectie/nierbekkenontsteking-ervaringsdeskundige meldtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Mannen hebben ook vast het breien uitgevonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt..maar toevallig (tja, of niet eigenlijk) zijn vrijwel alle topkoks in de wereld mannen
Dan wacht ik even tot volgende maand. Deze maand moet ik een klein fortuin investerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je het alletwee kunt betalen zou ik ze beide kopen.
Nu wil ik eigenlijk weten wat het verschil is tussen die pannen en waarom stoofvlees in de ene pan moet en draadjesvlees in de andere (gisteren is immers uitgelegd dat dat eigenlijk hetzelfde is).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
Draadjesvlees kan ik ook mijn ge-emailleerde pan maken
Ik wil een goede gietijzeren pan voor mijn stoofpotten, vleessauzen en chilis
Dat niet..maar wel van de breimachinequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mannen hebben ook vast het breien uitgevonden.
Waarin?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan wacht ik even tot volgende maand. Deze maand moet ik een klein fortuin investeren
Antibiotica inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat doen ze ermee dan? Antibioticakuur er tegenaan? Ik begreep van mijn huisgenootje dat nierbekkenontsteking wel vrij serieus is
Nee hoor, dat verschilt echt per blaasontsteking. Laatst had ik weer blaasontsteking en dat merkte ik alleen omdat ik heel veel moest plassen, verder nergens last van... En toen ik 14 was had ik dus niks door, met als gevolg een nierbekkenontsteking. Maar ik ken ook de pijnlijke variant, heb zelfs eens een dubbele blaasontsteking gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
je blijft toch niet rondlopen met blaasontsteking, dat doet toch zeer?
alhoewel, ik wilde vandaag ook al niet meer naar de dokter
Nierbekkenontsteking is het gevolg van een verwaarloosde blaasontsteking dus dan heb je dat wel gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toen ik klein was ook een nierbekkenontsteking gehad, maar nog nooit een blaasontsteking.
Ik heb er drie dagen voor in het ziekenhuis gelegen, kreeg vervolgens een capsule(!)kuur die ik met melk(!) moest innemen. Die heb ik dus mooi niet afgemaakt, hč.![]()
Nu heb ik alleen nog ontzettend veel pijn als ik weer eens te lang wacht met toileteren.
Wat ga je filmen? Ook voor je werk? Of gewoon voor de lol?quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ga je filmen? Ook voor je werk? Of gewoon voor de lol?
Het eerste dat in me opkomt is dat Nem zich nu gaat toeleggen op pornofilms.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:13 schreef Soempie het volgende:
Wat ga je filmen? Ook voor je werk? Of gewoon voor de lol?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het eerste dat in me opkomt is dat Nem zich nu gaat toeleggen op pornofilms.
Ja goedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe loopt het met de Engelsen?
Wow die is mooiquote:
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:16 schreef wyccie het volgende:
Misschien had ik dan geen nierbekkenontsteking, want ik heb echt nog nooit een blaasontsteking gehad. Ik ben er niet vatbaar voor.
Die is zeker mooiquote:
Deze dan helemaal nietquote:Ik wil ook nog steeds een mooie camera maar daar heb ik de komende 35 jaar helaas geen geld voor![]()
Hoe bedoel je dat? Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen: als er weer eens een interview genomen moet worden ofzoquote:Als je nog eens iemand nodig hebt voor een mooi samenwerkingsverband hou ik me aanbevolen![]()
Daarom vroeg ik het me juist af. Ik vroeg me af of je daar mee ging beginnen of dat het voor je werk was.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb(volgens mij al eens verteld) kleine ideetjes voor korte filmpjes.
Ik weet hetquote:
O ja? Heb je pericarditis (ontsteking hartzakje) gehad?? Vast nietquote:
Nou, we(ik en zakenpartner(blegh, dat klinkt lomp) in Engeland) schaffen hem hoofdzakelijk aan voor werk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het me juist af. Ik vroeg me af of je daar mee ging beginnen of dat het voor je werk was.
Maar dus wel.Wordt het een one-man-project of heb je contact met anderen over die ideetjes?
Ik ken hemquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is zeker mooi
Mooie kwaliteit, stevig. Het ding wordt in oorlogsgebieden gebruikt, in jungles en ook bij Deadliest Catch
Wrijf het er nog even inquote:Deze dan helemaal niet
Bijvoorbeeldquote:Hoe bedoel je dat? Ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen: als er weer eens een interview genomen moet worden ofzo![]()
Net als vorige keer bij het filmfestival, weet je wel?
Nee dat niet. Mijn vader welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja? Heb je pericarditis (ontsteking hartzakje) gehad?? Vast niet
En ik denk dat haar prostaat ook nog nooit ontstoken is geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:24 schreef ElizabethR het volgende:
O ja? Heb je pericarditis (ontsteking hartzakje) gehad?? Vast niet
Nopequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik denk dat haar prostaat ook nog nooit ontstoken is geweest.
Ik heb een keer met een cameracrew van SBS6 gepraat en hun camera kostte slechts 80.000 euroquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even inOverigens is de camera die ik wil nog een stuk duurder. De camera's waarmee we op school werkten. Echt
Alleen 5000 euro
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik denk dat haar prostaat ook nog nooit ontstoken is geweest.
Helemaal eens. Maar dan kom je vaak weer in een prijsklasse die nog nét even buiten mijn bereik ligt. Nu zijn er wat steadycam rigs die redelijk betaalbaar zijn($800 ofzo) en er zijn shouldermounts te vinden voor dit model. Dat scheelt ook enormquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken hemAlleen het enige nadeel van zo'n kleine camera is dat ie een stuk minder steady filmt. Ik heb zelf liever een wat grotere en zwaardere camera, dat is makkelijker met zoomen enzo.
[..]
Een XDCAM ofso? Deze komt overigens redelijk in de prijsbuurt als je hem in Nederland kooptquote:Wrijf het er nog even inOverigens is de camera die ik wil nog een stuk duurder. De camera's waarmee we op school werkten. Echt
Alleen 5000 euro
Ja, die heb je gepost. Misschien moeten we het er over een tijdje eens over hebben, want daar kan ik wel wat van lerenquote:BijvoorbeeldOf om te monteren of zelfs filmen
Is mijn afstudeerspecialisatie en zou er graag meer mee doen
Maar zoals bij het filmfestival inderdaad
Daar heb ik gefilmd, geinterviewd, gepresenteerd en gemonteerd. Heb ik die presentatie eigenlijk ooit gepost?
Een grote professionele camera kost inderdaad rond de tonquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een cameracrew van SBS6 gepraat en hun camera kostte slechts 80.000 euro
Ja, ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bestel je er ook een statief bij of heb je er nog een liggen die je kan gebruiken?
Bekend verhaalquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een grote professionele camera kost inderdaad rond de tonOp het filmfestival gefilmd met een professionele cameraman die ook zo'n camera had. Die heb ik voor de gein eens opgetild
Op een gegeven moment moesten we aan de andere kant van de stad filmen, had ie de camera achterop mijn fiets gezet en liep er zelf naast. Toen deelde hij even doodleuk mee hoe duur dat ding eigenlijk is
Ik heb een keer met Joop van den Ende gepraat en die vertelde me dat het muziekdoosje met het aapje dat als requisiet wordt gebruikt aan het begin van The Phantom of the Opera slechts 55.000 euro kostte.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een cameracrew van SBS6 gepraat en hun camera kostte slechts 80.000 euro
Nope ook een Sony HDV maar dan nog een slagje groter. De prijs zal inmiddels wel omhoog zijn, de camera's zijn nog in het gulden tijdperk gekocht en kosten toen 10000 gulden. Heb daar zelf 5000 euro van gemaakt maar zal nu ook wel gauw een euro of 7000 kosten gok ik. Dit model lijkt daar trouwens best wel op en wat dat betreft kan ik je wel wat dingen leren. Is ook wel zo handig als ik zelf met de camera om kan gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar dan kom je vaak weer in een prijsklasse die nog nét even buiten mijn bereik ligt. Nu zijn er wat steadycam rigs die redelijk betaalbaar zijn($800 ofzo) en er zijn shouldermounts te vinden voor dit model. Dat scheelt ook enorm
Voor wat het is zijn deze nog redelijk stabiel. Ligt ook een beetje aan wie er mee omgaat
[..]
Een XDCAM ofso? Deze komt overigens redelijk in de prijsbuurt als je hem in Nederland koopt
[..]
Ja, die heb je gepost. Misschien moeten we het er over een tijdje eens over hebben, want daar kan ik wel wat van leren
Nope zegt me nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bekend verhaal
Vorig jaar met Thomas Kist op stap geweest(weet niet of de naam je wat zegt?). Dure apparaten. De producer die uit Montreal overkwam had de zijne mee en hij boekt altijd gewoon een stoel voor z'n camera in het vliegtuig
Seriouslyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Joop van den Ende gepraat en die vertelde me dat het muziekdoosje met het aapje dat als requisiet wordt gebruikt aan het begin van The Phantom of the Opera slechts 55.000 euro kostte.
Dus het kan nog belachelijker!! Een stupide item dat 2 minuten in beeld is![]()
Vandaar dat die fucking kaartjes zo duur zijn natuurlijk
Nope wel weer een slagje kleinerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dit modelletje toevallig?
[ afbeelding ]
Kist werkte veel met Van Gogh samen. Hij schoot ook veel materiaal voor 06/05, vandaar
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope wel weer een slagje kleinerModel die je in de hand moet houden en niet op de schouder. Echt maar iets groter dan die van jou
Ja zekerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crap
Bij ons op de middelbare school hadden ze zelfs een doka. Die werd haast niet meer gebruikt maar hij was volledig ingericht in het geval er iets gedaan moest worden.
Ik heb er nooit in mogen werken
nopequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van die irritante Glomobi konijnenbanner aan de bovenkant?
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horenquote:
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond staat dit op het menu: http://koken.met.aschwin.net/pages/Italiaanse%20kippesoep.htm
Om nog even antwoord te geven, ik was het even vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Wordt het een one-man-project of heb je contact met anderen over die ideetjes?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga maken![]()
![]()
![]()
die komt hier toch nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef Nesle het volgende:
Nog steeds geen onvoldoendes binnen van de toetsweek!
Moet nog wel 5 cijfers terug krijgen maar ach... het is weekend
Morgen eerst 08u werken en dan 's avonds eindelijk weer is uit
Ach, op andere pc's heb ik ze wel. Heel vreemdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
goed zoquote:
Ik kan allang koken, maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Aschwin weet hoe het moet. Met plaatjes erbij en alles. Uitermate geschikt voor studenten die willen leren koken
Dat snap ik. Was meer een algemene opmerkingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan allang koken,
Dat lijkt me dan weer heel goorquote:maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijk
Eeeeeeh...? Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is Aschwin die kerel die blauwe kaas en chocola combineerde?
Inderdaad, erg leuk! het is echt een verademing om een recept op dergelijke manier te lezen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het leuke aan zijn site vind ik dat hij ook uit legt waarom hij sommige dingen doet. En hier en daar legt 'ie ook nog een chemisch process uit.
Ik ga geen recept van die gek uitproberenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeeeeh...? Niet dat ik weet
Voor de gekke combinaties moet je meestal bij Piere Wind zijn. Dropsoep en ontbijtkoeksoep bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
Inderdaad, erg leuk! het is echt een verademing om een recept op dergelijke manier te lezen moet ik zeggen.
Ik heb die site al bij mijn favorieten gepleurd, in het hoekkie 'vreten'
Spruitjes was ik als kleuter gek op. Nu moet ik er niets van hebben.quote:En spruitjes met banaan en ketjap is echt heel erg lekker!!!
Opgezocht, het was Harold McGee. Bij het kerstdiner was een van de gangen truffels van pure chocola en blauwe kaas en dat smaakte nog best okay. Het vulde ook gigantischquote:
Interessantquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opgezocht, het was Harold McGee. Bij het kerstdiner was een van de gangen truffels van pure chocola en blauwe kaas en dat smaakte nog best okay. Het vulde ook gigantisch
Dat zekerquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Spruitjes was ik als kleuter gek op. Nu moet ik er niets van hebben.
Warm fruit moet ik niets van hebben. Dus ook banaan niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even over die banner: er zit nu dus een banner recht onder de "MyActiveTopics". Maar het is een flashbanner voor ringtones en iedere keer als je er overheen gaat begint 'ie een geluidsclip te spelen.
En laat ik nou net altijd over de banner gaan als ik dus op de MyActiveTopics-link wil klikken
dan gebruik je my active topics onderaan de paginaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even over die banner: er zit nu dus een banner recht onder de "MyActiveTopics". Maar het is een flashbanner voor ringtones en iedere keer als je er overheen gaat begint 'ie een geluidsclip te spelen.
En laat ik nou net altijd over de banner gaan als ik dus op de MyActiveTopics-link wil klikken
Ik heb inmiddels het geluid van de computer afgezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan gebruik je my active topics onderaan de pagina
Appeltaartquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook nietBen blij dat er nog iemand bestaat die dat heeft want niemand snapt me
Gaat het bij jou ook zover dat je appeltaart niet lust? Dat is immers ook opgewarmde appel
Waarom zet je je geluid niet uit dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik zit op mijn werk een beetje sneaky te fokken en dan af en toe kom ik er per ongeluk langs en dan hoor ik opeens een geluid waarna ik er snel weer vanaf schiet
En ik schrik me steeds de pleuris
Dus mijn collega's hebben al lang door dat ik sneaky iets aan het doen ben
Dat is eigenlijk net zo vervelend. Er staan ads en banners onder en als ik een beetje snel ben klik ik er nog wel eens naast. En dan ga ik gelijk naar die andere sitesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan gebruik je my active topics onderaan de pagina
Dan ben je niet echt een anti warm fruit iemandquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Appeltaart![]()
Zelfgemaakte appeltaart volgens oma's recept![]()
Maar echt...bij de Chinees zit vaak warm fruit in de vorm van mandarijntjes, sinaasappel, appel en weet ik veel wat nog meer. Echt zo goor
Is er wellicht een manier om de onderwerpen te combineren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster ziet dat de discussie van aandoeningen aan urinewegen omgeslagen is naar kookrecepten, banners en camera's.
* MadMaster denkt: Logisch...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef MaJo het volgende:
Dus mijn collega's hebben al lang door dat ik sneaky iets aan het doen ben
Een banner met een filmpje over het bereiden van een Kidney Pie wellicht...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Is er wellicht een manier om de onderwerpen te combineren?
Warme appeltaart vind ik niet te eten. Wat nog veel goorder is, is appeltaart met rozijnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt een anti warm fruit iemand![]()
Zodra het warm is geweest vind ik het niet te vreten. Appeltaart
Voor zover ik weet ben ik de enige in de wereld die dat niet lust
Leuk ook altijd dat ze dat op verjaardagen hebben omdat "iedereen dat toch wel lust". Niet dus
Ieh gekookte rozijnen ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Warme appeltaart vind ik niet te eten. Wat nog veel goorder is, is appeltaart met rozijnen
Dus ik ben echt wel een anti warm-fruitmens.
Blerghquote:
Jawel, want ik eet altijd oliebollen zonder rozijnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh gekookte rozijnen ookDan hou je ook niet van oliebollen?
Neequote:Maarre, je kookt de appels toch voor je ze in de taart doet?
Appel is voor mij ook de enige uitzondering. Maar dat komt eigenlijk omdat ik het altijd koud eet.quote:Zodra fruit gekookt is vind ik het niet meer te vreten, bah...
Bowl vind ik prima. Maar dat is niet gekooktquote:Wat ik ook goor vind is bowlFruit eet ik gewoon vers los, niet gecombineerd, opgewarmd in sap
* MadMaster las eerder in een post van Majo: 'You name it, I've got it'.quote:
Ben sinds gisterenavond pijn- en zwellingvrij, heb gelukkig ook goed geslapen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de tanden, MM?
Warme bowlquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
Wat ik ook goor vind is bowlFruit eet ik gewoon vers los, niet gecombineerd, opgewarmd in sap
Quoi? Appels koken voor je ze in de taart doet? Vreemd recept...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh gekookte rozijnen ookDan hou je ook niet van oliebollen? Maarre, je kookt de appels toch voor je ze in de taart doet? Zodra fruit gekookt is vind ik het niet meer te vreten, bah...
Wat ik ook goor vind is bowlFruit eet ik gewoon vers los, niet gecombineerd, opgewarmd in sap
Een cadeautje voor je weggaat danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster verlaat over 15 minuten het werk voor een nieuw bezoek aan de fysio en dat is tevens het startschot van de aankomende vakantie...
Masha danki!! (= Papiamento)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:25 schreef ElizabethR het volgende:
Dude, have a great one! En geniet van parelwitte (s)t(r)anden, zwoele cocktails, en veul lekker buitenlands fruit!!
See ya in a few weeks!
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, want ik eet altijd oliebollen zonder rozijnen
Ah okquote:Nee
Nee vind het niks... Van dat verlepte fruit omdat het te lang in het vocht zit. En de druiven zijn altijd juist weer keihard?quote:Bowl vind ik prima. Maar dat is niet gekookt
NSFW spoilertags enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een cadeautje voor je weggaat dan
[ afbeelding ]
Het is immers een tietentopic
* MaJo snapt niet wat al mijn ontstekingen te maken heeft met het feit dat ik sneaky zit te fokken en dat mijn collega's dat door hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster las eerder in een post van Majo: 'You name it, I've got it'.
Dat blijkt dus zwaar overdreven te zijn geweest...
[..]
Ben sinds gisterenavond pijn- en zwellingvrij, heb gelukkig ook goed geslapen...
Rotte kop, maar ik prik er wel door heen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Een cadeautje voor je weggaat dan
[ afbeelding ]
Het is immers een tietentopic
Ik wil best een stukje meenemen bij de volgende quiz.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
Ah okDan wil ik jouw appeltaart wel een keer proberen
Ananas uit blik:quote:Nee vind het niks... Van dat verlepte fruit omdat het te lang in het vocht zit. En de druiven zijn altijd juist weer keihard?Bovendien: ananas
Ik zeg nergens dat het warm is hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Warme bowl
Punch bedoel je misschien?
'door hebben' <---> 'sneaky' klinkt ietwat tegenstrijdig...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
* MaJo snapt niet wat al mijn ontstekingen te maken heeft met het feit dat ik sneaky zit te fokken en dat mijn collega's dat door hebben?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rotte kop, maar ik prik er wel door heen...![]()
Over roodharige tietbezitsters gesproken, is het wel eens opgevallen hoeveel MaJo op Monique v/d Ven lijkt in Turks Fruit?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zeg nergens dat het warm is heIk zeg: wat ik OOK goor vind is bowl. Ieh
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
Ga pas zondag weg, dus tot die tijd loop je het risico dat ik hier sowieso nog wel opduik...quote:Superveel plezier in Curaēao/Aruba. Doe de groeten aan mijn familieEn laat even wat van je horen als je daar met je wifi laptop aan het strand zit
![]()
Mehehe oh ja ehm dat schiet niet echt op neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil best een stukje meenemen bij de volgende quiz.
Maar het is zo: de appel gaat in de taart en de taart gooi je in de oven. Dus de appel wordt wel warm...
Dus als je geen appeltaart lust, dan lust je de mijne ook niet ben ik bang
[..]
Ananas uit blik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verse ananas:
Heel goedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mirena spiraaltje. Als prettig bijeffect wordt je daar niet meer ongesteld van.
Is dat niet logisch dan? Heb er laatst zelf ook een gemaakt (quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens: wie gooit er nou ananas door de bowl?
Ik heb zulke gruwelverhalen gehoord over het spiraaltje dat ik spontaan niet meer hoefquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heel goed![]()
![]()
Ideale uitvinding zo'n spiraaltje
O ja?? Vertel eens dan?? Ik heb namelijk zelden tot nooit gruwelverhalen gehoord???quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zulke gruwelverhalen gehoord over het spiraaltje dat ik spontaan niet meer hoef
Nee, dat vind ik niet logisch neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat niet logisch dan? Heb er laatst zelf ook een gemaakt () en toen heb ik er ook ananas door gedaan
Ik eet liever geen ananas dan blikananas. Of dat nou gemakkelijker of goedkoper is of niet. Ik vind het echt niet te etenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ananas uit blik is inderdaad minder lekker dan verse ananas, maar wel een stuk goedkoper en makkelijker. En als je het in je avondeten verwerkt is het eigenlijk zonde om daar verse ananas voor te gebruiken, die kan je dan beter voor het toetje bewaren
Dat kan en mag. Ik heb er minder problemen mee, of je moet van die ananas hebben met harde stukken eraanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik eet liever geen ananas dan blikananas. Of dat nou gemakkelijker of goedkoper is of niet. Ik vind het echt niet te eten
Ananas in avondeten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ananas uit blik is inderdaad minder lekker dan verse ananas, maar wel een stuk goedkoper en makkelijker. En als je het in je avondeten verwerkt is het eigenlijk zonde om daar verse ananas voor te gebruiken, die kan je dan beter voor het toetje bewaren
Dat het heel erg veel pijn doet, flauwvallen, kotsen, een week uit de running zijn. Dat soort dingenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja?? Vertel eens dan?? Ik heb namelijk zelden tot nooit gruwelverhalen gehoord???
Ja, ik vind dat zo nu en dan lekkerquote:
ik vind het heerlijkquote:
bij sommige dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |