mooie woorden... komt wel aardig overeen met het antwoord wat ik wilde geven op de onvermijdelijke vraag die ik hier over zou krijgen: het gaat nooit echt ergens over op een forum dus alle inbreng is per definitie te missenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ruziën op een forum, kom op.. Daar is zo'n mooie quote over:
[ afbeelding ]
Het antwoord van Whiteguy is duidelijk: mijn inbreng wordt totaal niet gemist.
Om even serieus te worden: ik heb hier een prima tijd gehad, vermaakt met verhalen van anderen enzo, maar op een gegeven moment gaat de lol eraf. De raakvlakken tussen mij en de rest van de AKQ-SC waren nooit heel groot. Ik deel mijn privéleven in principe niet op Internet (alleen de niet-noemenswaardige zaken zijn terug te vinden), dat heb ik hier ook nooit gedaan. Interactie ging altijd over niemendalletjes, over zaken die 'in de lucht hingen'. Ik liep af en toe maar wat te kloten over bier, tieten en vrouwen, hield een beetje een image op maar de lol ging er voor mij wat vanaf. Het regelmatig posten leverde wat mij betreft steeds minder plezier op. Op dat moment trek ik de stekker eruit en zoek ik iets anders dat ik wél leuk vind. Dat dat op dit moment nog het Nijmegen-topic is, so be it. Misschien is het over een tijdje wel iets heel anders dat volstrekt los staat van Fok.
Dat wel, alleen uit ik het niet op zo'n kansloze manier als hier af en toe het geval was. Anyway, you get my point, huh?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:01 schreef wyccie het volgende:
Dus je houdt helemaal niet van bier, tieten en vrouwen?
Dat vond ik ook best wel meevallen bij jou. Ik had wel door dat dat allemaal aangedikt was. Maar misschien dacht jij alleen dat wij dat niet zagen en vind je het daarom zo niksig hier?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Dat wel, alleen uit ik het niet op zo'n kansloze manier als hier af en toe het geval was. Anyway, you get my point, huh?
Hoiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mooie woorden... komt wel aardig overeen met het antwoord wat ik wilde geven op de onvermijdelijke vraag die ik hier over zou krijgen: het gaat nooit echt ergens over op een forum dus alle inbreng is per definitie te missen
vandaar ook het vrolijke zwaai smileytje er achter... in zn geheel niks gemist maar toch hallo![]()
Ik mag toch hopen dat iedereen dat door hadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook best wel meevallen bij jou. Ik had wel door dat dat allemaal aangedikt was. Maar misschien dacht jij alleen dat wij dat niet zagen en vind je het daarom zo niksig hier?
Overigens vind ik het wel raar dat je dan zelf meedeed terwijl je het eigenlijk niet leuk vindt. Alsof je hele verschijnen hier nep was geweest, een poppenkast. Dat lijkt me toch niet?
Wat wil je nou? Dit is Fokquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wel, alleen uit ik het niet op zo'n kansloze manier als hier af en toe het geval was. Anyway, you get my point, huh?
Ik vind jou helemaal niet vrouwonvriendelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wil je nou? Dit is Fok
Hier plemp ik alle ongenuanceerde baggercrap neer. Of dat nou vrouwonvriendelijk is of niet
Dat zei ik ook niet. Maar het is meer een disclaimer voor de toekomstquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet vrouwonvriendelijk.
Moe lezen werkt prima. Maar neem dan wel een boek dat niet te leuk is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vandaag om 12 uur mijn bed uitgerold. 's Middags niet geslapen.
Helaas nu nog niet moe en morgen wel gewoon het eerste uur les.
Ik ga me zo maar moe lezen.
Toevallig heb ik 'm vanavond ook gezien en kan wel vertellen dat je bijna alles hier weggeeftquote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cloverfield is geen must-see film. Een goede omschrijving die ik hoorde is Godzilla meets The Blair Witch Project, in de zin dat het gaat over een gigantisch monster die New York trasht gefilmd door het perspectief van iemand die een handycam vast heeft. Eerste kwartier is vrij saai, na de eerste explosie wordt het wel beter
feli en foeiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef B.ertha het volgende:
Mogguh
Mijn vader is vandaag jarigmaar ik moet leren
En ik heb misschien/waarschijnlijk blaasontsteking, maar ik wil niet naar de dokter
Ja okay, dat doe ik ook. Het is een ideale plek om lekker ongenuanceerd dingen te roepen die je helemaal niet meent, maar waarmee je sommige fanatiekelingen wel compleet over de pis kan helpenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dit is Fok
Hier plemp ik alle ongenuanceerde baggercrap neer. Of dat nou vrouwonvriendelijk is of niet
Tsja, dat is persoonlijk hèquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:
Mik: ik vind het wel jammer hoor dat je hier minder gaat posten. maar je redenatie snap ik. wel ben het er alleen niet mee eens maar da's wat anders ieder z'n ding natuurlijk
Ja, baasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:moggel
really
[..]
feli en foeihup naar de dokter enzo
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Een oudje voor de ochtendploeg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Een oudje voor de ochtendploeg:
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is hier nog een vervolgverhaal van bekend
Naar de dokter en vaker naar de wc!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef B.ertha het volgende:
Mogguh
Mijn vader is vandaag jarigmaar ik moet leren
En ik heb misschien/waarschijnlijk blaasontsteking, maar ik wil niet naar de dokter
Ik heb een acute ongecomliceerde urineweginfectie en pilletjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naar de dokter en vaker naar de wc!!![]()
Laatste dag??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb serieus nog geen flikker gedaan vandaag
ik drink te weinig denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef B.ertha het volgende:
-veeg altijd van voor naar achteren af met wc papier, ga direct naar de wc als u moet plassen. probeer vaak te plassen
- drink de hele dag veel water, ongeveer 2 liter per dag
- het is goed om na seks te plassen
- sommige mensen kunnen blaasontsteking krijgen van bubbelbaden, vaginale deo, zeep, shampoo en desinfectiemiddelen (bedoelen ze dan 'shampoo' of 'vaginale shampoo'allebei vaag
)
- warm ondergoed of extra vitamine C helpt niet tegen een blaasontsteking
officieel welquote:
Met de discussie over blaasontstekingen doe ik even niet mee...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb serieus nog geen flikker gedaan vandaag
Ik sinds een week juist eindelijk genoegquote:
quote:[..]
officieel welen maandag ga ik vrolijk verder
maar animatie nr 3 is goedgekeurd door de heren professoren
dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de discussie over blaasontstekingen doe ik even niet mee...
ik hou niet van waterquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik sinds een week juist eindelijk genoeg
[..]
waar zit je bij?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh, ik ben maar weer gaan werken. Thuis ligt internet eruit, en hier gelukkig niet.
Ik ga maar eens op zoek naar een andere provider vandaag, word me wat te gortig nu met matige snelheid en vaak storing.
Waarom maandag verder dan? Moet je nog dingen afmaken of is het gewoon te leuk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik drink te weinig denk ik
[..]
officieel welen maandag ga ik vrolijk verder
maar animatie nr 3 is goedgekeurd door de heren professoren
ik heb nog 1 flashanimatie die ik compleet moet opbouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom maandag verder dan? Moet je nog dingen afmaken of is het gewoon te leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |