En toch doen?quote:
Ja waarom denk je dat ik die postquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pffffffffffff![]()
Dat die kerel achter haar ze ook even naar de camera richt
Ik neem aan dat we het resultaat binnenkort op photobucket kunnen verwachten. Met jou dr in uiteraard.quote:
Die dingen zijn toch juist gemaakt voor een gebrek aan houvastquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ze vanwege de scepsis ook nog nooit geprobeerd, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het iets uit gaat halen... je beweegt toch ook? En die dingen hebben geen enkel houvast
Daar kom je snel genoeg achter lijkt me. En als het eerste het geval isquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben 7 maanden heel intensief met elkaar opgetrokken maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Ben zo bang dat het opeens nu heel anders is... Bovendien wilde ze meer een weekendje weg en dat ze bij mij crasht dan dat ze echt voor mij naar NL komt denk ik...
logisch, iedereen die voorzien is van tieten gaat niet zn tijd verdoen aan berichtjes posten hierquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo'n goede TT en dan deze serene rust
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:46 schreef Hukkie het volgende:
Geen tieten, wel bier, is dat ook goed?
ik ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niks zinnigs te melden.
Nou, ik heb me wel een paar keer afgevraagd waarom je wel in het Nijmegen-topic post en hier niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat op de vraag te wachten.
Stel jezelf één vraag: heb je m'n inbreng hier gemist?
Dat was de vraag nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb me wel een paar keer afgevraagd waarom je wel in het Nijmegen-topic post en hier niet.
In het geheel nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat op de vraag te wachten.
Stel jezelf één vraag: heb je m'n inbreng hier gemist?
Ik was eerst!quote:
Die had ik nog klaarstaan voor de volgende keerquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Een 'SuperSheep' © gevonden:
Mijn wedervraag was het antwoord erop.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Dat is trouwens geen antwoord op mijn vraag. Tenzij je niet meer wil posten in topics waarin je niet gemist zult worden.
* wyccie vastketentquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
ik zal zelf ontzettend blij zijn als ik hier ooit wegkom.
Dan zal ik het wel niet echt begrijpen. Heb je ruzie gehad met Whiteguy?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Mijn wedervraag was het antwoord erop.En ik had het idee dat daaruit impliciet al zou blijken hoe ik erover denk. Zo niet, dan wil ik het evt nog wel uitleggen/concretiseren. Maar ik denk dat Whiteguy er ook al duidelijk in is.
Die vergissing maak ik zelf ook nog wel eens hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was eerst!
Op zo'n forum als Fok zal ik niemand missen, ik zal zelf ontzettend blij zijn als ik hier ooit wegkom.
Maar ik heb wel een paar keer gedacht "Ha, daar is Mikkie weer" telkens als ik de naam Mike in mijn MyAt zag staan. (Die letters zijn ook zo klein!)
Roze.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef Supersheep het volgende:
* wyccie vastketent
[ afbeelding ]
Ik open nooit topics buiten de reeksen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Maar over je andere opmerking: Fokken is een keuze. Je zegt dat je blij bent als je hier ooit weg komt. Dat doe je zelf. Als je het beu bent of vindt dat je er geen tijd meer in moet steken, tief je het hele forum uit je favorieten (of bladwijzers in FF) en kom je niet meer. Op het moment dat je dat niet kan, en dat je IRL gaat denken: 'daarover ga ik een topic openen' of 'ik ga het in de SC melden!', dan is er iets niet goed.
Ik heb maar 1 hand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Braaf, de kleur opnoemen en je hand opsteken.
Nu je rechterhand alsjeblieft.
Nee, helemaal niet. Ruziën op een forum, kom op.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel niet echt begrijpen. Heb je ruzie gehad met Whiteguy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |