quote:
Die kende ik ook nog nietquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Batsen is een kutwoord, mijn ex zegt het altijd (ex #2)
Ik hoor het veel te vaak, allemaal web 2.0 nerds die het steeds roepenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is geen mooi woord neemaar als je het 2 weken aanhoort blijft zoiets hangen
Ah je gaat toch gezellig met Wiebel de auto wassenquote:
Ach niks mis met web 2.0 nerds hoor, mijn meeste vrienden vallen onder die noemerquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:48 schreef Etcetera het volgende:
maakt mij dat dan een web 2.0 nerd![]()
ik prefereer de term geek
Pardon, service. Een stukje educatie. Het gaat alleen om het geluid, het filmpje heeft er niets mee te makenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:42 schreef Etcetera het volgende:
het is geen mooi woord neemaar als je het 2 weken aanhoort blijft zoiets hangen
ik heb al een hekel aan strapless laat staan ditquote:
Ik geloof hier dus echt niets van he. Het blijft alleen zitten omdat ze zich in zo'n rare bocht wringtquote:
Daar geloof ik dus echt niet in hequote:
Ik zou wel strapless truitjes willen dragen maar dat kan nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb al een hekel aan strapless laat staan dit
Dat ook jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus echt niets van he. Het blijft alleen zitten omdat ze zich in zo'n rare bocht wringt
Check onze reactiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt niet in hezij heeft vast siliconentieten, anders blijft het nooit zo zitten
Er lag vanmiddag niets over in de brievenbus en ik heb er nog niets over gehoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Is er trouwens al nieuws van het MacBook-front bij iemand?
Nopequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar die dingen worden toch gewoon verkocht en gebruikt?
Werkt met plakkertjes zag ik en hoewel je geen ondersteuning vanuit je rug/schouders hebt zal dit toch wel werken voor plaatselijke ondersteuning tijdens een avondje uit?
Hoe moet het ondersteuning geven dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar die dingen worden toch gewoon verkocht en gebruikt?
Werkt met plakkertjes zag ik en hoewel je geen ondersteuning vanuit je rug/schouders hebt zal dit toch wel werken voor plaatselijke ondersteuning tijdens een avondje uit?
Maarre... met cup A kan je toch wel even een avondje zonder ondersteuning?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
NopeZe verkopen het inderdaad wel zo, maar als je groter hebt dan cup A dan worden ze te zwaar en houdt zo'n plakstrip het niet meer
Het idee is leuk maar werkt dus niet helaas...
Ik ken die dingen niet in de praktijk, maar ik dacht dat de stevigheid van die dingen de last wel zouden kunnen dragen, mits stevig bevestigd uiteraard...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe moet het ondersteuning geven dan?Net wat MaJo zegt, dat soort dingen zijn alleen geschikt voor cup A, anders doet de zwaartekracht alsnog onverbiddelijk zijn werk
Ja, dan moet je alleen nog hopen dat je het niet koud gaat krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre... met cup A kan je toch wel even een avondje zonder ondersteuning?
Ik heb een vriendin met een niet al te grote boezem (ik gok cup A of isschien net B) en die draagt nooit beha's.
Ik denk veelquote:Ben benieuwd hoeveel mensen dit kennelijk zinloze produkt dan ooit hebben aangeschaft om vervolgens een klote avond te hebben of het meteen al de vuilnisbak in hebben gegooid...
Als je alleen daarvoor een beha gaat dragen...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dan moet je alleen nog hopen dat je het niet koud gaat krijgen
Ik heb ze vanwege de scepsis ook nog nooit geprobeerd, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het iets uit gaat halen... je beweegt toch ook? En die dingen hebben geen enkel houvastquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die dingen niet in de praktijk, maar ik dacht dat de stevigheid van die dingen de last wel zouden kunnen dragen, mits stevig bevestigd uiteraard...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kennelijk zinloze produkt dan ooit hebben aangeschaft om vervolgens een klote avond te hebben of het meteen al de vuilnisbak in hebben gegooid...
Daarom slaat het ook helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre... met cup A kan je toch wel even een avondje zonder ondersteuning?
Ik heb een vriendin met een niet al te grote boezem (ik gok cup A of isschien net B) en die draagt nooit beha's.
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kennelijk zinloze produkt dan ooit hebben aangeschaft om vervolgens een klote avond te hebben of het meteen al de vuilnisbak in hebben gegooid...
"I have to admit that I'm very nervous hoor"quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig om die engelse vriendin te gaan zienHeb haar al 2 jaar niet meer gezien. Straks vinden we elkaar nu stom
Welnee, je kent elkaar toch, neem ik aan en je spreekt toch niet voor niets iets af...?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig om die engelse vriendin te gaan zienHeb haar al 2 jaar niet meer gezien. Straks vinden we elkaar nu stom
Ezel en steen en zo...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Supersheep het volgende:
"I have to admit that I'm very nervous hoor"
?
Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonzusje van toen 16 jaar oud had cupmaat F of zo, terwijl ze nog geen 1.65 meter lang is.
Ze droeg altijd slobbertruien en het was me daarom ook nog nooit opgevallen.
Totdat ze met ons meeging naar de USA en we het zwembad in doken, zij in bikini.
Ik zeg niet dat ik schrok of zo, maar haar lichaam was compleet uit verhouding en ze vertelde dat zich enorm schaamde voor haar boezem en daarom nooit T-shirts of zo droeg, maar alleen wijde truien. In de USA was het toen ruim 30 graden en ik had me wel al afgevraagd waarom ze niet iets luchtigers aan deed.
Inmiddels heeft ze haar borsten laten verkleinen naar maat C en nu draagt ze weer T-shirts.
Als kadootje voor haar geslaagde operatie hebben toen maar lingerie-bonnen gegeven, waarmee ze als een kind zo blij was...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"I have to admit that I'm very nervous hoor"
?
We hebben 7 maanden heel intensief met elkaar opgetrokken maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Ben zo bang dat het opeens nu heel anders is... Bovendien wilde ze meer een weekendje weg en dat ze bij mij crasht dan dat ze echt voor mij naar NL komt denk ik...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, je kent elkaar toch, neem ik aan en je spreekt toch niet voor niets iets af...?
Onze vrienden op Aruba en Curaçao verheugen zich ook al maanden op onze komst, terwijl we elkaar in mei nog hebben gezien...
Het lullige was dat wij niet wisten dat ze er zo'n probleem mee had en zij er alles aan deed om niet het zwembad in te hoeven. Maar wij pushte haar door te stellen dat ze er niet van smolt en zo (mijn zwager zei niets) en uiteindelijk kwam ze dus toch in bikini aanzetten en vertelde ze het verhaal bijna meteen in het zwembad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:58 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijkKan me voorstellen dat ze van die verbloemende kleding droeg, zou me er ook niet prettig bij voelen... Maar gelukkig heeft ze er nu geen last meer van
Racistquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het topic begint vol te raken
Waar baseer je dat laatste op?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben 7 maanden heel intensief met elkaar opgetrokken maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Ben zo bang dat het opeens nu heel anders is... Bovendien wilde ze meer een weekendje weg en dat ze bij mij crasht dan dat ze echt voor mij naar NL komt denk ik...
Okay, het topic wordt drukquote:
Combi van beidenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar baseer je dat laatste op?
Op feiten of alleen maar je gedachtenkronkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |