Verwissel stiekem de schijf in het boxje en maak er een wilde avond van...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al voorgesteld om vanavond na het eten WoW te doen.![]()
Daar was hij wel voor in.
In WoW kun je ook dansenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, dat hebben we zaterdag óók al gedaan.quote:
Ik vind het ook leuk, maar ik word echt gek van de hele dag binnen op m'n reet zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
sorry
pitt en ik spelen ook wel samen wow maar dat is omdat we het allebei leuk vinden
je speelt op een server met (veel) andere mensen, je maakt een character aan en dan ga je quests oplossen door beesten te slachten/items te verzamelen. je levelt, wordt sterker, krijgt armor en dergelijke, wapens, zelfs sieraden enzoquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand mij de kern van Wow even uitleggen
Moet je doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ongeveer 10 minuten bij mij vandaan, misschien huppel ik wel een keer binnen.
Ik hou wel van wat afwisseling.
Of is het 'members only'?
mjah dan wordt het minder leuk, soms wil je er even uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar ik word echt gek van de hele dag binnen op m'n reet zitten.
Dan is het ongeveer wat ik dacht, had net de website even opgestart.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
je speelt op een server met (veel) andere mensen, je maakt een character aan en dan ga je quests oplossen door beesten te slachten/items te verzamelen. je levelt, wordt sterker, krijgt armor en dergelijke, wapens, zelfs sieraden enzo
Ja maar je zit daar natuurlijk ook zonder je vrienden en je eigen spullenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar ik word echt gek van de hele dag binnen op m'n reet zitten.
De eerstvolgende keer is dus de 16e.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
Moet je doenNee hoor het is gewoon openbaar
de voorganger is op cdquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het ongeveer wat ik dacht, had net de website even opgestart.
Dacht eerst dat het een spel vanaf DVD of zo was...
Maar dit is niks voor mij, ik hou niet van dat soort fictieve werelden.
Ik vind Fok! meer dan genoeg...
WC2 was vooral leukquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de voorganger is op cdda's Warcraft
en ik kan me wel voorstellen hoor dat je het niks vindje moet er van houden. ik was het nooit gaan spelen als ik niet gratis kon spelen
Als ik dan ook even een poging mag wagen om WoW te beschrijven:quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je speelt op een server met (veel) andere mensen, je maakt een character aan en dan ga je quests oplossen door beesten te slachten/items te verzamelen. je levelt, wordt sterker, krijgt armor en dergelijke, wapens, zelfs sieraden enzo
Ik zag al die fantasy figuurtjes al op de website en dan is het voor mij al meteen:quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
Als ik dan ook even een poging mag wagen om WoW te beschrijven:
Een extreem tijdrovend, spel wat je voor 'slechts' 13 euro per maand abonnementskosten online mag spelen. En aangezien er altijd wel mensen zijn die nog meer vrije tijd hebben dan jij zal je karakter nooit goed genoeg zijn. Alleen geschikt voor mensen die de lord of the rings extended edition hebben uit kunnen zitten zonder te gapen.
dat is precies het zelfde als mij is overkomen toen ik LOTR 1 ging kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag al die fantasy figuurtjes al op de website en dan is het voor mij al meteen:![]()
Ik ben in slaap gevallen bij Lord Of the Rings 1 en de rest heb ik niet eens willen zien...
Ik wil helemaal niet genoeg hebben aan samenzijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar je zit daar natuurlijk ook zonder je vrienden en je eigen spullen![]()
Kan me voorstellen dat je je verveelt hoor! Maarja, de beste oplossing lijkt mij dan toch: terug naar huis!!! En dan in het weekend hoef je geen leuke dingen te doen en heb je genoeg aan samenzijn
Wat zijn Wiebel's passies dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil helemaal niet genoeg hebben aan samenzijn.Ik wil gewoon dingen ondernemen samen.
Hier wel héquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat boerengat geen CV hebben maar zo bijzonder is het niet hoor
jaja, ik snap wat je bedoelde
Met jou zeker in bikiniquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
auto's, computers, gamen, films kijken.
Hij stelde voor om de auto te gaan wassen samen.![]()
Ik weet niet wat voor weer het bij jullie isquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
Je hebt alles bijgehouden en daarna nog geleerd. Dan komt het goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb straks tentamen
hoop dat ik het ken, ik ga nu in ieder geval lekker douchen
Is hij de broer van Wibi Soerjadi soms?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
Heerlijk toch? Heb eens een paar dagen in een oud Engels landhuis gezeten. Was ook alleen een open haard.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier wel hé
In de echte oude boerderijen hier heb je dus geen CV. Alles met open haardjes. Je moet hier trouwens moeite doen om een huis zonder open haard te vinden. Heerlijk!! Die geur van turf.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef ElizabethR het volgende:
Hier wel hé
In de echte oude boerderijen hier heb je dus geen CV. Alles met open haardjes. Je moet hier trouwens moeite doen om een huis zonder open haard te vinden. Heerlijk!! Die geur van turf.
Koop een fles Laphroaig, Lagavullin of Ardbeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe turf ruikt
Ik heb geloof ik al eerder gemeld dat ik het verschil tussen whiskey en whiskey niet proef en ook niet ruik. Daarbij vind ik whiskey supergoor. Dus ik denk niet dat het erin zitquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop een fles Laphroaig, Lagavullin of Ardbeg.
Allen whisky van het eilandje 'Islay' en allen zwaar op turf gestookt...
Hij vindt wel meer leuk. Bijvoorbeeld skaten, en dat vind ik ook tof. Hij leest graag bladen als de quest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is hij de broer van Wibi Soerjadi soms?
Ik vind het ook goor hoor. Bovendien heeft MM het over Schotse wisky en niet over Ierse, en jij had het wel over Ierse whiskeyquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik al eerder gemeld dat ik het verschil tussen whiskey en whiskey niet proef en ook niet ruik. Daarbij vind ik whiskey supergoor. Dus ik denk niet dat het erin zit
Lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Het is officiëel: Ik heb vakantie...![]()
Ja, whisky/whiskey, ik weet het. Maar allebei legale schrijfwijzen en allebei even goorquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het ook goor hoor. Bovendien heeft MM het over Schotse wisky en niet over Ierse, en jij had het wel over Ierse whiskey
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Het is officiëel: Ik heb vakantie...![]()
Tenminste, ik heb mijn afwezigheidsassistent van Outlook net aangezet, telefooon uitgezet en iedereen hier kan verder even mijn rug op.
Morgen ben ik nog wel op de zaak, maar meer dan koffie drinken ben ik niet meer van plan...
dat wordt batsen zekerquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij vindt wel meer leuk. Bijvoorbeeld skaten, en dat vind ik ook tof. Hij leest graag bladen als de quest.Doet graag bordspellen, kijkt graag naar cabaret en heus nog wel meer.
Maargoed, ik geloof dat we er al uit zijn.![]()
Synoniem van batsen: beuken (werkwoord)quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef Etcetera het volgende:
dat wordt batsen zeker![]()
/campzone modus
sorry voor mijn taalgebruik
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
batsen = neuken idd
vaste uitspraak op campzone is 'er wordt niet gebatst in het serverpark'
don't askwaar je omgaat raak je mee besmet enzo
Geldt niet voor iedereen hoor. WoW lijkt me helemaal niets, maar LotR vind ik daarentegen echt geweldigquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik dan ook even een poging mag wagen om WoW te beschrijven:
Een extreem tijdrovend, spel wat je voor 'slechts' 13 euro per maand abonnementskosten online mag spelen. En aangezien er altijd wel mensen zijn die nog meer vrije tijd hebben dan jij zal je karakter nooit goed genoeg zijn. Alleen geschikt voor mensen die de lord of the rings extended edition hebben uit kunnen zitten zonder te gapen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
parking the beef bus in tuna town
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |