Nee...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.
Het is ook niet zwart witquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Maak het even nog ingewikkelder, Nem.
Ja...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
Dat is het ook! Staat er toch ook gewoon op.
Stoofvlees heeft geen vast receptquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat begrijp ik nu. Het is een verzamelnaam, net als stamppot.
Control-c control-vquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee Rasti Rostelli, hoe lang doe jij er over om dat allemaal in te voeren?
Mooi, heb ik dat ook weer duidelijk.quote:
Jij wel. Ik niet. Ik heb vanmiddag nog 3 uur geslapen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof dat ik klaar ben voor mijn normale ritme
Ik ga naar bed dus....
Ik ook hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij wel. Ik niet. Ik heb vanmiddag nog 3 uur geslapen.
Oeh, bedankt. Maar het meeste wist ik eigenlijk alquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi, heb ik dat ook weer duidelijk.
Jij verdient ook medische informatie:
Het hart pompt zuurstofrijk bloed naar de organen, maar het hart zelf heeft ook bloed nodig om te kunnen werken. Daarom lopen er aders vanaf de aorta naar het hart zelf; de kransslagaders. Indien deze kransslagaders verstopt raken krijgt het hart niet genoeg bloed en krijgt het moeilijk met pompen. Dit merk je vooral bij inspanning, je krijgt pijn op de borst. De pijn gaat weer over wanneer je rust of een nitrospray gebruikt (dit verwijdt de bloedvaten). Deze typische pijn heet angina pectoris. Wanneer de vernauwing in de kransslagaders zo ernstig is dat je hartspiercellen afsterven spreken we van een myocardinfarct.
Doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij wel. Ik niet. Ik heb vanmiddag nog 3 uur geslapen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, bedankt. Maar het meeste wist ik eigenlijk al
Nou gelukkig maar. Heb ik toch iets kunnen bijdragen aan jouw eventuele quizknowledge.quote:De term myocardinfarct ben ik wel bekend mee maar zou ik niet zelf op hebben kunnen lepelen. Ik zou "hartaanval" gezegd hebben
Dus dat is wel weer nuttig voor een quiz ofzo.
Als ik 's middags drie uur slaap nodig had, denk je dat ik dan tot 11 uur 's avonds wakker had kunnen blijven? Ik niet.quote:
Je moet toch een keertje wakker blijven om de cyclus te doorbrekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik 's middags drie uur slaap nodig had, denk je dat ik dan tot 11 uur 's avonds wakker had kunnen blijven? Ik niet.![]()
Ik heb in die drie uur vanmiddag en vier uur vannacht meer gedroomd dan ik normaal droom in een heel jaar. En dat betekent bij mij dat ik een enorm slaaptekort had.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou gelukkig maar. Heb ik toch iets kunnen bijdragen aan jouw eventuele quizknowledge.
Of ik ga de andere kant op en slaap telkens meer bij 's middags.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Je moet toch een keertje wakker blijven om de cyclus te doorbreken
Ik zie dat de film op IMDb een 7.8 heeft, maar Adam Sandler doet mee. Dan kijk ik liever niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:40 schreef erkel het volgende:
Net 'Reign Over Me' gekeken, mooie film is dat. Goede soundtrack ook eronder.
Hij speelt echt een totaal andere rol dan je normaal van hem zou verwachten en hij doet dat ook nog eens zeer goed. Film is wel een aanrader.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie dat de film op IMDb een 7.8 heeft, maar Adam Sandler doet mee. Dan kijk ik liever niet.
Misschien moet ik 'm een kans geven. Jim Carrey kan ik nog slechter verdragen en ik heb wel Eternal Sunshine gezien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:49 schreef erkel het volgende:
Hij speelt echt een totaal andere rol dan je normaal van hem zou verwachten en hij doet dat ook nog eens zeer goed. Film is wel een aanrader.
Eternal Sunshine zit ik steeds tegen aan te hikken om te bekijken, dan kies ik op het laatste moment toch maar voor wat luchtigers. En trouwens over het algemeen kan ik wel lachen om Jim Carrey en Adam Sandler en de nieuwe funny guys aan het front, zoals Will Ferrell en Steve Carellquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien moet ik 'm een kans geven. Jim Carrey kan ik nog slechter verdragen en ik heb wel Eternal Sunshine gezien.
Ik had om die reden Punch Drunk Love ook overgeslagen. Die moet ik ook maar gaan kijken.
Lang geen film meer gekeken. Goede reden om morgen mijn opdrachten in korte tijd af te maken en niet zoals nu een hele dag over 1 opdracht doen die ik ook in 2 uur had kunnen maken. Wie heeft SOGgen uitgevonden?
Ik word al niet goed als ik die koppen van ze zie.quote:
quote:vat cooL
Limburgersquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:59 schreef Etcetera het volgende:reactie op de screenshots van 1 van m'n flasanimaties door een professor (die over het onderwerp gaat):
[..]![]()
ja die heb ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, Etcetera, deel 1 van Discworld is "The Colour of Magic". Ik ben even te lui om op te zoeken welke je nou had maar volgens mij was dat zo'n "bij-boek".
Ja ik geloof het ook. Maar dat is geen goed begin...ik heb hier nog ergens een boek liggen hoe hij aan die kist met voeten komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja die heb iken het is iets met goden die dobbelen en een kist met voeten
Prijs jezelf gelukkig. Hij had het om 07:00 al kunnen doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
Gvd denkt mn buurman dat het nodig is om om 08:30 een boom om te zagen hierzo. Dat zijn geen studentikoze tijden om op te staan zeg.
ik zal 's kijken of ik het mormel nog uitkrijgquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik geloof het ook. Maar dat is geen goed begin...ik heb hier nog ergens een boek liggen hoe hij aan die kist met voeten komt.
Als ie dat had gedaan zou ik zaterdagnacht na het bier zuipen om 05:00 de kettingzaag er bij pakkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hij had het om 07:00 al kunnen doen
iets met rots, onderliggen enzoquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iets met rots, onderliggen enzo![]()
Stadskanaal... nee dank je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:29 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb net een uitnodiging voor een eindestageborrelfeestjeavondjeachtigiets verstuurd, voor in mijn stamkroeg in stadskanaal
ben benieuwd wie er komen
ik heb jou ook niet gemaild tochquote:
Ik nodig mezelf altijd graag uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb jou ook niet gemaild toch![]()
dat mag hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf altijd graag uit
layoutverneukerquote:
Eerst zeggen ze dat ze met Carnaval gewoon open zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat mag hoor
[..]
layoutverneuker
en ik snap 'm niet![]()
oh bahquote:
ah okquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst zeggen ze dat ze met Carnaval gewoon open zijn.
Daarna zeggen ze dat ze dicht zijn.
Het heerst daar hè. Ik ben onlangs ook enorm ziek geweest n.a.v een hardnekkige Engelse griep.quote:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=571055quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet niet wat het is, koorts en mijn linkerkant doet zeer, net of mijn ribben gekneusd zijn. Zo voelt het aan. En hoesten. Maar dat hoesten valt nogwel mee. Dus daar kunnen die ribben ook niet van zijn.
Wyccie, kun je een sluimerende longontsteking hebben als je last hebt van je ribben??
Het hoeft dus niet..maar ik zou zeker even de dokter bellen voor de zekerheidquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef ElizabethR het volgende:
Nou lekker dan
Nee ik ben gewoon een keer bezig met nuttige dingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
is iedereen aan het uitpuffen van het vorige topic![]()
Het was nogal groot en mijn kamer is vrij kleinquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Etcetera het volgende:
nee daar hoor je gebruik van te maken
jammerquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was nogal groot en mijn kamer is vrij klein
Ik probeerde nog een slechte grap te verzinnen maar ik kon er niet op komen. Veel plezierquote:
Ik wist het wel....quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een slechte grap te verzinnen maar ik kon er niet op komen. Veel plezier
Met het diefstalgedeelte zou ik natuurlijk geen probleem hebben gehadquote:
Pff, dan komt het niet meer geïmproviseerd overquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist het wel....
Volgende keer ga ik naar de masseuse, goed? Dan kan je nu alvast een inkoppertje verzinnen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met het diefstalgedeelte zou ik natuurlijk geen probleem hebben gehad. Ik weet ook niet precies wat het was trouwens
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Haar + ring = haringquote:
Ik denk inderdaad dat dat het isquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]+
= hu
![]()
leuk MaJojammer dat je eerst moet werken. misschien maak je je te druk en ben je bang dat je niet kunt slapen waardoor je neit kunt slapen? self fullfilling profecy enzoot. hoe je dat ook spelt
Mehehequote:
Dan ben ik benieuwd hoe je de vis daar aan linktquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
MeheheIk dacht echt 'kapsel diamant' ofzo
Mooie haarkleur trouwens
Ja niet dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe je de vis daar aan linkt
Soempquote:
Nem gaat naar de kapper en ik moest nog een slechte grap makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja niet dusSnapte hem ook niet
Maar vanwaar deze rebus eigenlijk? Krijg nu zin in haring door jou
MMquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
SoempDie voorspelling gister van
klopt niet dat je na drieën weer online bent
Goh, verrassendquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik kan jullie waarschuwen, dat 'spetterpoepie' het niet goed doet als koosnaampje.![]()
ja dat jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat het isIk was namelijk wel degelijk moe, viel zowat om van de slaap
Maar slapen, ho maar
En het is prophecy
Ik heb zojuist een mailtje naar de UvA gestuurt of het mogelijk is om een deel van mijn studie in Uppsala te doenHoop het echt
Dat eerste wilde ik net vragen aan MaJo. En, wat ga je met je haar laten doen? Alleen laten knippen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat jawas te lui om prophecy op te zoeken
waarom wil je graag naar Uppsala?
hey Soemp![]()
ik moet nog steeds naar de kapper trouwens
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik kan jullie waarschuwen, dat 'spetterpoepie' het niet goed doet als koosnaampje.![]()
Ik wel. Twee keer. Het went blijkbaar ook niet als je het herhaalt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik had het niet eens geprobeerd
nee ik laat het eraan plakkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat eerste wilde ik net vragen aan MaJo. En, wat ga je met je haar laten doen? Alleen laten knippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel. Twee keer. Het went blijkbaar ook niet als je het herhaalt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ik laat het eraan plakkenZou je dat nou wel doen? Die beesten eten je de oren van het hoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
ik luister toch nooitquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen? Die beesten eten je de oren van het hoofd!
Juist...de wind uit de zeilen nemen van die Lama-grappenmakersquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, dan komt het niet meer geïmproviseerd over
Spetterpoepie wil niet balletje gooien met kekke schoentjes aan...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:10 schreef Soempie het volgende:
Ik heb voorgesteld vanavond met Sven te gaan bowlen. Wil ie niet.
Jij weet ook niet wat je wilquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje naar de UvA gestuurt of het mogelijk is om een deel van mijn studie in Uppsala te doenHoop het echt
Daar zat ik ook meequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe je de vis daar aan linkt
Nou, dat is gelukt hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem gaat naar de kapper en ik moest nog een slechte grap maken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Even voor Etcetera: die Grunnens Laid t-shirts zijn te bestellen op de site
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
MM![]()
Sven had gister kroegentocht met collega's, dus hij had de morgen vrijgenomen.![]()
Maargoed, zodra hij z'n ogen open heeft is hij enthousiast over de dag. Dus ik was om een uur of half 8 al wakker.![]()
Bowlen is tof.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spetterpoepie wil niet balletje gooien met kekke schoentjes aan...
Ik begrijp dat wel...
Ik vind Zweden een geweldig land en heb er altijd al willen studeren. In een studeren in het buitenland topic las ik dat Uppsala op dit moment the place to be is. Dus toen ben ik erover gaan lezen en nu ben ik verkochtquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat jawas te lui om prophecy op te zoeken
waarom wil je graag naar Uppsala?
hey Soemp![]()
ik moet nog steeds naar de kapper trouwens
Awquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Terug van de tandarts...
Heb haar nog net niet vermoord, maar heb haar wel gezegd dat als ze me nog meer zou geselen ik niet voor mezelf zou instaan...
Mijn hele kaak voelt nu alsof die compleet verrampetampt is en het is definitie bewezen dat verdovingen bij mij niet werken. Zet ze de spuit in mijn wortelkanaal om daar lokaal te verdoven, waarop ik het hele vloekenwoordenboek van voor naar achter en weer terug heb opgezegd...
Maar nu schijn ik geen last meer te krijgen...
quote:
Lekker dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:17 schreef Etcetera het volgende:
ik schijn morgen hertentamen te hebben![]()
![]()
jaquote:
Ik voorspel een post op 10 Aprilquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamaar 11 april kan ook nog doe ik het dan wel. geen zin in stressen nu, doe ik al genoeg
4 t-shirts besteltheb maar ff naar huis gebeld of zij ook wilden
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist...de wind uit de zeilen nemen van die Lama-grappenmakers
quote:
Go Nem's haarquote:En mijn haar is weer netjes
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik voorspel een post op 10 April
Ik ben ook echt heel moe.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:20 schreef MaJo het volgende:
HerkenbaarExachtige begon ook altijd meteen te lullen als ie wakker werd, en ook op de meest onmogelijke tijden. Moest echt bijslapen als ik hem een paar dagen had gezien
![]()
Is het ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Studeren in het buitenland lijkt me trouwens ook wel wat
Bloedhonden zijn het, allemaal...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:23 schreef MaJo het volgende:
AwIk heb mijn tandarts serieus een keer geslagen omdat ie doorging met boren terwijl ik lag te schreeuwen en te janken
Hij schrok zich dood
Momenteel zit ik me te verbijten en eten ga ik maar even niet doen.quote:Maar hopelijk ben je er nu echt vanaf, kies/kaakpijn is echt het naarste wat er is
Hehequote:
Kopje soep/bouillon niet te krijgen daar?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bloedhonden zijn het, allemaal...![]()
[..]
Momenteel zit ik me te verbijten en eten ga ik maar even niet doen.
Mag op een nuchtere maag geen pijnstillers gebruiken, maar ik denk dat ik de bijsluiter maar even laat voor wat het is. Mijn lunch bestaat zo dus uit een cocktail van pijnstillers, dat vult ook..
Het mag dan misschien niet maar het werkt volgens mij een stuk snellerquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bloedhonden zijn het, allemaal...![]()
[..]
Momenteel zit ik me te verbijten en eten ga ik maar even niet doen.
Mag op een nuchtere maag geen pijnstillers gebruiken, maar ik denk dat ik de bijsluiter maar even laat voor wat het is. Mijn lunch bestaat zo dus uit een cocktail van pijnstillers, dat vult ook..
Kan je rekenen ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Terug van de tandarts...
Heb haar nog net niet vermoord, maar heb haar wel gezegd dat als ze me nog meer zou geselen ik niet voor mezelf zou instaan...
Mijn hele kaak voelt nu alsof die compleet verrampetampt is en het is definitie bewezen dat verdovingen bij mij niet werken. Zet ze de spuit in mijn wortelkanaal om daar lokaal te verdoven, waarop ik het hele vloekenwoordenboek van voor naar achter en weer terug heb opgezegd...
Maar nu schijn ik geen last meer te krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een vreselijke vent is het toch eigenlijk he ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:10 schreef Soempie het volgende:
Ik heb voorgesteld vanavond met Sven te gaan bowlen. Wil ie niet.En zo is de cirkel met spetterpoep weer rondquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het mag dan misschien niet maar het werkt volgens mij een stuk snellerAls ik zo'n pijn heb heb ik ook schijt aan bijsluiters
![]()
ik ben nu met de Neokantianen bezig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:36 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het met leren Soemp? Hen nu naast Popper, Kuhn en Feyerabend ook Weber en Durkheim in mijn hoofdPM me anders even je emailadres dan mail ik het bestandje naar je
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
Kopje soep/bouillon niet te krijgen daar?
Op het moment wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
wat een vreselijke vent is het toch eigenlijk he ?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
Kan je rekenen ?Ik reken ook nergens op, alhoewel ik de afgelopen week pijnvrij ben geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het wel een beetje laten afkoelen eerstquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..], maar dat slurp ik normaal niet, dus daar had ik niet bij stil gestaan.
Dankie...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..], maar dat slurp ik normaal niet, dus daar had ik niet bij stil gestaan.
Dankie...
Over twee maandjes, bij het begin van de lente, is het skinnydip seizoen pas weer open. Daar kan ik hem dus alleen maar gelijk in geven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op het moment wel.Hij wil ook al niet zwemmen, waarschijnlijk. Ik blijf ideeen aandragen.
En dat doet dan pedagogiekquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op het moment wel.Hij wil ook al niet zwemmen, waarschijnlijk. Ik blijf ideeen aandragen.
Ja, stel je voor dat je een keer gaan zwemmen met je leuter in je broekquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over twee maandjes, bij het begin van de lente, is het skinnydip seizoen pas weer open. Daar kan ik hem dus alleen maar gelijk in geven.
Kijk, dat zijn de aanpakken...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of stel een beloning in het vooruitzicht. Beloof hem een bak friet en een softijsje na het zwemmen als hij lief mee doet
Neokantianenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ben nu met de Neokantianen bezig.Weber en Durkheim heb ik laatst al gehad met sociologie.
Volgens mij moet dat nu wel weer...
het is een man hequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of stel een beloning in het vooruitzicht. Beloof hem een bak friet en een softijsje lekkere seks na het zwemmen als hij lief mee doet
Tim ook.quote:
Om vervolgens heel sneaky "nee" te zeggen omdat je hoofdpijn hebt.quote:
Hoe zit het eigenlijk met alltime, wat is de best lopende reeks ooit? Denk dat ik met de AKQ wel aardig in de buurt komquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien zijn er drie topicreeksen in MEN met meer delen dan de AKQ SC. Dit zijn Wat luister je nu? Oude stijl # 1134, Muziekassociatiespel #602 en Algemene Kennis Quiz deel 1133
Dat halen we makkelijk in...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien zijn er drie topicreeksen in MEN met meer delen dan de AKQ SC. Dit zijn Wat luister je nu? Oude stijl # 1134, Muziekassociatiespel #602 en Algemene Kennis Quiz deel 1133
Ik gok op Ray Charles...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeeeezzzzzz........![]()
Wat is dat voor kwakzalver geweest...?
Ik ging nog even door met het pedagogiek-themaquote:
Scherpquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ging nog even door met het pedagogiek-thema. Basisschoolkinderen horen ijs en friet wel te snappen en stevige seks niet
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om vervolgens heel sneaky "nee" te zeggen omdat je hoofdpijn hebt.
het is een vrouw he
quote:
het gaat over soemp en wiebel, dan moet je niet meer pedagoochelen maar gewoon smerige trucjes uithalenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ging nog even door met het pedagogiek-thema. Basisschoolkinderen horen ijs en friet wel te snappen en stevige seks niet
Pikstrafquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om vervolgens heel sneaky "nee" te zeggen omdat je hoofdpijn hebt.
het is een vrouw he
Elke derde zaterdag van de maandquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh MaJo, laat je het even weten als er weer een Rascal is?
Ach, je baas is verliefd op je dus jij kunt waarschijnlijk alles makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:10 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb nog een keer overwogen om deze op mn werk op te hangen
[ afbeelding ]
ware het niet dat mijn baas die humor waarschijnlijk echt niet kan waarderen, op een ontzettende manier
Ja dat vergeet ik steed. Net een zeef....quote:
quote:Maar ik geef tegen die tijd wel weer een gil
Ik heb je recensie gelezen, ken die hele toko niet...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:11 schreef MaJo het volgende:
Elke derde zaterdag van de maandMaar ik geef tegen die tijd wel weer een gil
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat vergeet ik steed. Net een zeef....
[..]
Ik had nog wat gegadigden die ook mee willen volgende keer dus dat is wel gezellig.
Dat werkt niet bij iedereenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je recensie gelezen, ken die hele toko niet...
Maar het klinkt wel goed...
En ik bedenk me opeens dat ik nog een recensie moet tikken over een optreden van vorige weekquote:
Openhaardquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zin om de openhaard aan te steken maar het hout is nat
Open haarden zijn echt geweldig. Een biercafé hier in de buurt heeft er ééntje. Kun je als klant in een lekkere stoel naast het vuur zitten. Beetje opstoken, hout bij gooien...en een goed glas Belgisch bier drinkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
OpenhaardIk zit hier met een extra trui over mijn kleren, zo koud is het
Als 'ie niet wil bowlen...en niet wil zwemmen...misschien wil 'ie dan wel afwassenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga de afwas doen van een week. Misschien voelt ie zich dan verplicht om iets leuks te doen met me.![]()
Het is ongeveer 10 minuten bij mij vandaan, misschien huppel ik wel een keer binnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
[quote]Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
ik word weer jaloersquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Open haarden zijn echt geweldig. Een biercafé hier in de buurt heeft er ééntje. Kun je als klant in een lekkere stoel naast het vuur zitten. Beetje opstoken, hout bij gooien...en een goed glas Belgisch bier drinken
Ik heb de verwarming maar iets hoger gezet
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga de afwas doen van een week. Misschien voelt ie zich dan verplicht om iets leuks te doen met me.![]()
Dat is briljantquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als 'ie niet wil bowlen...en niet wil zwemmen...misschien wil 'ie dan wel afwassen
Zeg 'm dat 'ie kan kiezen
Van een week?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik snap dat ze in dat boerengat geen CV hebben maar zo bijzonder is het niet hoorquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat boerengat geen CV hebben maar zo bijzonder is het niet hoor
jaja, ik snap wat je bedoelde
Stel je vriendje voor om dit te doen...quote:
Ik heb al voorgesteld om vanavond na het eten WoW te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een foute streken Soempie!!
Maar je gaat toch al lekker uit eten vanavond? Misschien kun je daarna wel lekker ergens nog wat gaan drinken en dansen ofzo
Verwissel stiekem de schijf in het boxje en maak er een wilde avond van...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al voorgesteld om vanavond na het eten WoW te doen.![]()
Daar was hij wel voor in.
In WoW kun je ook dansenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, dat hebben we zaterdag óók al gedaan.quote:
Ik vind het ook leuk, maar ik word echt gek van de hele dag binnen op m'n reet zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
sorry
pitt en ik spelen ook wel samen wow maar dat is omdat we het allebei leuk vinden
je speelt op een server met (veel) andere mensen, je maakt een character aan en dan ga je quests oplossen door beesten te slachten/items te verzamelen. je levelt, wordt sterker, krijgt armor en dergelijke, wapens, zelfs sieraden enzoquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand mij de kern van Wow even uitleggen
Moet je doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ongeveer 10 minuten bij mij vandaan, misschien huppel ik wel een keer binnen.
Ik hou wel van wat afwisseling.
Of is het 'members only'?
mjah dan wordt het minder leuk, soms wil je er even uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar ik word echt gek van de hele dag binnen op m'n reet zitten.
Dan is het ongeveer wat ik dacht, had net de website even opgestart.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
je speelt op een server met (veel) andere mensen, je maakt een character aan en dan ga je quests oplossen door beesten te slachten/items te verzamelen. je levelt, wordt sterker, krijgt armor en dergelijke, wapens, zelfs sieraden enzo
Ja maar je zit daar natuurlijk ook zonder je vrienden en je eigen spullenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar ik word echt gek van de hele dag binnen op m'n reet zitten.
De eerstvolgende keer is dus de 16e.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
Moet je doenNee hoor het is gewoon openbaar
de voorganger is op cdquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het ongeveer wat ik dacht, had net de website even opgestart.
Dacht eerst dat het een spel vanaf DVD of zo was...
Maar dit is niks voor mij, ik hou niet van dat soort fictieve werelden.
Ik vind Fok! meer dan genoeg...
WC2 was vooral leukquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de voorganger is op cdda's Warcraft
en ik kan me wel voorstellen hoor dat je het niks vindje moet er van houden. ik was het nooit gaan spelen als ik niet gratis kon spelen
Als ik dan ook even een poging mag wagen om WoW te beschrijven:quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je speelt op een server met (veel) andere mensen, je maakt een character aan en dan ga je quests oplossen door beesten te slachten/items te verzamelen. je levelt, wordt sterker, krijgt armor en dergelijke, wapens, zelfs sieraden enzo
Ik zag al die fantasy figuurtjes al op de website en dan is het voor mij al meteen:quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
Als ik dan ook even een poging mag wagen om WoW te beschrijven:
Een extreem tijdrovend, spel wat je voor 'slechts' 13 euro per maand abonnementskosten online mag spelen. En aangezien er altijd wel mensen zijn die nog meer vrije tijd hebben dan jij zal je karakter nooit goed genoeg zijn. Alleen geschikt voor mensen die de lord of the rings extended edition hebben uit kunnen zitten zonder te gapen.
dat is precies het zelfde als mij is overkomen toen ik LOTR 1 ging kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag al die fantasy figuurtjes al op de website en dan is het voor mij al meteen:![]()
Ik ben in slaap gevallen bij Lord Of the Rings 1 en de rest heb ik niet eens willen zien...
Ik wil helemaal niet genoeg hebben aan samenzijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar je zit daar natuurlijk ook zonder je vrienden en je eigen spullen![]()
Kan me voorstellen dat je je verveelt hoor! Maarja, de beste oplossing lijkt mij dan toch: terug naar huis!!! En dan in het weekend hoef je geen leuke dingen te doen en heb je genoeg aan samenzijn
Wat zijn Wiebel's passies dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil helemaal niet genoeg hebben aan samenzijn.Ik wil gewoon dingen ondernemen samen.
Hier wel héquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat boerengat geen CV hebben maar zo bijzonder is het niet hoor
jaja, ik snap wat je bedoelde
Met jou zeker in bikiniquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
auto's, computers, gamen, films kijken.
Hij stelde voor om de auto te gaan wassen samen.![]()
Ik weet niet wat voor weer het bij jullie isquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
Je hebt alles bijgehouden en daarna nog geleerd. Dan komt het goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb straks tentamen
hoop dat ik het ken, ik ga nu in ieder geval lekker douchen
Is hij de broer van Wibi Soerjadi soms?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
Heerlijk toch? Heb eens een paar dagen in een oud Engels landhuis gezeten. Was ook alleen een open haard.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier wel hé
In de echte oude boerderijen hier heb je dus geen CV. Alles met open haardjes. Je moet hier trouwens moeite doen om een huis zonder open haard te vinden. Heerlijk!! Die geur van turf.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef ElizabethR het volgende:
Hier wel hé
In de echte oude boerderijen hier heb je dus geen CV. Alles met open haardjes. Je moet hier trouwens moeite doen om een huis zonder open haard te vinden. Heerlijk!! Die geur van turf.
Koop een fles Laphroaig, Lagavullin of Ardbeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe turf ruikt
Ik heb geloof ik al eerder gemeld dat ik het verschil tussen whiskey en whiskey niet proef en ook niet ruik. Daarbij vind ik whiskey supergoor. Dus ik denk niet dat het erin zitquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop een fles Laphroaig, Lagavullin of Ardbeg.
Allen whisky van het eilandje 'Islay' en allen zwaar op turf gestookt...
Hij vindt wel meer leuk. Bijvoorbeeld skaten, en dat vind ik ook tof. Hij leest graag bladen als de quest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is hij de broer van Wibi Soerjadi soms?
Ik vind het ook goor hoor. Bovendien heeft MM het over Schotse wisky en niet over Ierse, en jij had het wel over Ierse whiskeyquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik al eerder gemeld dat ik het verschil tussen whiskey en whiskey niet proef en ook niet ruik. Daarbij vind ik whiskey supergoor. Dus ik denk niet dat het erin zit
Lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Het is officiëel: Ik heb vakantie...![]()
Ja, whisky/whiskey, ik weet het. Maar allebei legale schrijfwijzen en allebei even goorquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het ook goor hoor. Bovendien heeft MM het over Schotse wisky en niet over Ierse, en jij had het wel over Ierse whiskey
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Het is officiëel: Ik heb vakantie...![]()
Tenminste, ik heb mijn afwezigheidsassistent van Outlook net aangezet, telefooon uitgezet en iedereen hier kan verder even mijn rug op.
Morgen ben ik nog wel op de zaak, maar meer dan koffie drinken ben ik niet meer van plan...
dat wordt batsen zekerquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij vindt wel meer leuk. Bijvoorbeeld skaten, en dat vind ik ook tof. Hij leest graag bladen als de quest.Doet graag bordspellen, kijkt graag naar cabaret en heus nog wel meer.
Maargoed, ik geloof dat we er al uit zijn.![]()
Synoniem van batsen: beuken (werkwoord)quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef Etcetera het volgende:
dat wordt batsen zeker![]()
/campzone modus
sorry voor mijn taalgebruik
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
batsen = neuken idd
vaste uitspraak op campzone is 'er wordt niet gebatst in het serverpark'
don't askwaar je omgaat raak je mee besmet enzo
Geldt niet voor iedereen hoor. WoW lijkt me helemaal niets, maar LotR vind ik daarentegen echt geweldigquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik dan ook even een poging mag wagen om WoW te beschrijven:
Een extreem tijdrovend, spel wat je voor 'slechts' 13 euro per maand abonnementskosten online mag spelen. En aangezien er altijd wel mensen zijn die nog meer vrije tijd hebben dan jij zal je karakter nooit goed genoeg zijn. Alleen geschikt voor mensen die de lord of the rings extended edition hebben uit kunnen zitten zonder te gapen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
parking the beef bus in tuna town
quote:
Die kende ik ook nog nietquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Batsen is een kutwoord, mijn ex zegt het altijd (ex #2)
Ik hoor het veel te vaak, allemaal web 2.0 nerds die het steeds roepenquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is geen mooi woord neemaar als je het 2 weken aanhoort blijft zoiets hangen
Ah je gaat toch gezellig met Wiebel de auto wassenquote:
Ach niks mis met web 2.0 nerds hoor, mijn meeste vrienden vallen onder die noemerquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:48 schreef Etcetera het volgende:
maakt mij dat dan een web 2.0 nerd![]()
ik prefereer de term geek
Pardon, service. Een stukje educatie. Het gaat alleen om het geluid, het filmpje heeft er niets mee te makenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:42 schreef Etcetera het volgende:
het is geen mooi woord neemaar als je het 2 weken aanhoort blijft zoiets hangen
ik heb al een hekel aan strapless laat staan ditquote:
Ik geloof hier dus echt niets van he. Het blijft alleen zitten omdat ze zich in zo'n rare bocht wringtquote:
Daar geloof ik dus echt niet in hequote:
Ik zou wel strapless truitjes willen dragen maar dat kan nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb al een hekel aan strapless laat staan dit
Dat ook jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geloof hier dus echt niets van he. Het blijft alleen zitten omdat ze zich in zo'n rare bocht wringt
Check onze reactiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt niet in hezij heeft vast siliconentieten, anders blijft het nooit zo zitten
Er lag vanmiddag niets over in de brievenbus en ik heb er nog niets over gehoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Is er trouwens al nieuws van het MacBook-front bij iemand?
Nopequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar die dingen worden toch gewoon verkocht en gebruikt?
Werkt met plakkertjes zag ik en hoewel je geen ondersteuning vanuit je rug/schouders hebt zal dit toch wel werken voor plaatselijke ondersteuning tijdens een avondje uit?
Hoe moet het ondersteuning geven dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar die dingen worden toch gewoon verkocht en gebruikt?
Werkt met plakkertjes zag ik en hoewel je geen ondersteuning vanuit je rug/schouders hebt zal dit toch wel werken voor plaatselijke ondersteuning tijdens een avondje uit?
Maarre... met cup A kan je toch wel even een avondje zonder ondersteuning?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
NopeZe verkopen het inderdaad wel zo, maar als je groter hebt dan cup A dan worden ze te zwaar en houdt zo'n plakstrip het niet meer
Het idee is leuk maar werkt dus niet helaas...
Ik ken die dingen niet in de praktijk, maar ik dacht dat de stevigheid van die dingen de last wel zouden kunnen dragen, mits stevig bevestigd uiteraard...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe moet het ondersteuning geven dan?Net wat MaJo zegt, dat soort dingen zijn alleen geschikt voor cup A, anders doet de zwaartekracht alsnog onverbiddelijk zijn werk
Ja, dan moet je alleen nog hopen dat je het niet koud gaat krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre... met cup A kan je toch wel even een avondje zonder ondersteuning?
Ik heb een vriendin met een niet al te grote boezem (ik gok cup A of isschien net B) en die draagt nooit beha's.
Ik denk veelquote:Ben benieuwd hoeveel mensen dit kennelijk zinloze produkt dan ooit hebben aangeschaft om vervolgens een klote avond te hebben of het meteen al de vuilnisbak in hebben gegooid...
Als je alleen daarvoor een beha gaat dragen...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dan moet je alleen nog hopen dat je het niet koud gaat krijgen
Ik heb ze vanwege de scepsis ook nog nooit geprobeerd, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het iets uit gaat halen... je beweegt toch ook? En die dingen hebben geen enkel houvastquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die dingen niet in de praktijk, maar ik dacht dat de stevigheid van die dingen de last wel zouden kunnen dragen, mits stevig bevestigd uiteraard...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kennelijk zinloze produkt dan ooit hebben aangeschaft om vervolgens een klote avond te hebben of het meteen al de vuilnisbak in hebben gegooid...
Daarom slaat het ook helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maarre... met cup A kan je toch wel even een avondje zonder ondersteuning?
Ik heb een vriendin met een niet al te grote boezem (ik gok cup A of isschien net B) en die draagt nooit beha's.
Ben benieuwd hoeveel mensen dit kennelijk zinloze produkt dan ooit hebben aangeschaft om vervolgens een klote avond te hebben of het meteen al de vuilnisbak in hebben gegooid...
"I have to admit that I'm very nervous hoor"quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig om die engelse vriendin te gaan zienHeb haar al 2 jaar niet meer gezien. Straks vinden we elkaar nu stom
Welnee, je kent elkaar toch, neem ik aan en je spreekt toch niet voor niets iets af...?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig om die engelse vriendin te gaan zienHeb haar al 2 jaar niet meer gezien. Straks vinden we elkaar nu stom
Ezel en steen en zo...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Supersheep het volgende:
"I have to admit that I'm very nervous hoor"
?
Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonzusje van toen 16 jaar oud had cupmaat F of zo, terwijl ze nog geen 1.65 meter lang is.
Ze droeg altijd slobbertruien en het was me daarom ook nog nooit opgevallen.
Totdat ze met ons meeging naar de USA en we het zwembad in doken, zij in bikini.
Ik zeg niet dat ik schrok of zo, maar haar lichaam was compleet uit verhouding en ze vertelde dat zich enorm schaamde voor haar boezem en daarom nooit T-shirts of zo droeg, maar alleen wijde truien. In de USA was het toen ruim 30 graden en ik had me wel al afgevraagd waarom ze niet iets luchtigers aan deed.
Inmiddels heeft ze haar borsten laten verkleinen naar maat C en nu draagt ze weer T-shirts.
Als kadootje voor haar geslaagde operatie hebben toen maar lingerie-bonnen gegeven, waarmee ze als een kind zo blij was...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"I have to admit that I'm very nervous hoor"
?
We hebben 7 maanden heel intensief met elkaar opgetrokken maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Ben zo bang dat het opeens nu heel anders is... Bovendien wilde ze meer een weekendje weg en dat ze bij mij crasht dan dat ze echt voor mij naar NL komt denk ik...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, je kent elkaar toch, neem ik aan en je spreekt toch niet voor niets iets af...?
Onze vrienden op Aruba en Curaçao verheugen zich ook al maanden op onze komst, terwijl we elkaar in mei nog hebben gezien...
Het lullige was dat wij niet wisten dat ze er zo'n probleem mee had en zij er alles aan deed om niet het zwembad in te hoeven. Maar wij pushte haar door te stellen dat ze er niet van smolt en zo (mijn zwager zei niets) en uiteindelijk kwam ze dus toch in bikini aanzetten en vertelde ze het verhaal bijna meteen in het zwembad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:58 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijkKan me voorstellen dat ze van die verbloemende kleding droeg, zou me er ook niet prettig bij voelen... Maar gelukkig heeft ze er nu geen last meer van
Racistquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het topic begint vol te raken
Waar baseer je dat laatste op?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben 7 maanden heel intensief met elkaar opgetrokken maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Ben zo bang dat het opeens nu heel anders is... Bovendien wilde ze meer een weekendje weg en dat ze bij mij crasht dan dat ze echt voor mij naar NL komt denk ik...
Okay, het topic wordt drukquote:
Combi van beidenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar baseer je dat laatste op?
Op feiten of alleen maar je gedachtenkronkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |