Als ie dat had gedaan zou ik zaterdagnacht na het bier zuipen om 05:00 de kettingzaag er bij pakkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hij had het om 07:00 al kunnen doen
iets met rots, onderliggen enzoquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iets met rots, onderliggen enzo![]()
Stadskanaal... nee dank je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:29 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb net een uitnodiging voor een eindestageborrelfeestjeavondjeachtigiets verstuurd, voor in mijn stamkroeg in stadskanaal
ben benieuwd wie er komen
ik heb jou ook niet gemaild tochquote:
Ik nodig mezelf altijd graag uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb jou ook niet gemaild toch![]()
dat mag hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf altijd graag uit
layoutverneukerquote:
Eerst zeggen ze dat ze met Carnaval gewoon open zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat mag hoor
[..]
layoutverneuker
en ik snap 'm niet![]()
oh bahquote:
ah okquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst zeggen ze dat ze met Carnaval gewoon open zijn.
Daarna zeggen ze dat ze dicht zijn.
Het heerst daar hè. Ik ben onlangs ook enorm ziek geweest n.a.v een hardnekkige Engelse griep.quote:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=571055quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet niet wat het is, koorts en mijn linkerkant doet zeer, net of mijn ribben gekneusd zijn. Zo voelt het aan. En hoesten. Maar dat hoesten valt nogwel mee. Dus daar kunnen die ribben ook niet van zijn.
Wyccie, kun je een sluimerende longontsteking hebben als je last hebt van je ribben??
Het hoeft dus niet..maar ik zou zeker even de dokter bellen voor de zekerheidquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef ElizabethR het volgende:
Nou lekker dan
Nee ik ben gewoon een keer bezig met nuttige dingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
is iedereen aan het uitpuffen van het vorige topic![]()
Het was nogal groot en mijn kamer is vrij kleinquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Etcetera het volgende:
nee daar hoor je gebruik van te maken
jammerquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was nogal groot en mijn kamer is vrij klein
Ik probeerde nog een slechte grap te verzinnen maar ik kon er niet op komen. Veel plezierquote:
Ik wist het wel....quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een slechte grap te verzinnen maar ik kon er niet op komen. Veel plezier
Met het diefstalgedeelte zou ik natuurlijk geen probleem hebben gehadquote:
Pff, dan komt het niet meer geïmproviseerd overquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist het wel....
Volgende keer ga ik naar de masseuse, goed? Dan kan je nu alvast een inkoppertje verzinnen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met het diefstalgedeelte zou ik natuurlijk geen probleem hebben gehad. Ik weet ook niet precies wat het was trouwens
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Haar + ring = haringquote:
Ik denk inderdaad dat dat het isquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]+
= hu
![]()
leuk MaJojammer dat je eerst moet werken. misschien maak je je te druk en ben je bang dat je niet kunt slapen waardoor je neit kunt slapen? self fullfilling profecy enzoot. hoe je dat ook spelt
Mehehequote:
Dan ben ik benieuwd hoe je de vis daar aan linktquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
MeheheIk dacht echt 'kapsel diamant' ofzo
Mooie haarkleur trouwens
Ja niet dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe je de vis daar aan linkt
Soempquote:
Nem gaat naar de kapper en ik moest nog een slechte grap makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja niet dusSnapte hem ook niet
Maar vanwaar deze rebus eigenlijk? Krijg nu zin in haring door jou
MMquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
SoempDie voorspelling gister van
klopt niet dat je na drieën weer online bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |