Cryptische TT, als je het mij vraagt, wit wolkje in een lucht zo blauwquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net van morgendauw ontdaan rozenknopje dat op het punt staat te ontvouwen in het ochtendlicht om zo haar geuren te verspreiden, zo kan je het stellen...
Beffen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef Supersheep het volgende:
Hoe noem je het als je een open wond in je mond hebt en je gaapt?
*tromgeroffel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef Soempie het volgende:
Ik kan nog iets leren van die orginele koosnaampjes van jullie.
Mijn echte initialen zijn TT en ik moet hier een zin met de term 'TT' daarom altijd 3 keer lezen om niet verkeerd te reageren...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cryptische TT, als je het mij vraagt, wit wolkje in een lucht zo blauw
ik zweet van niks...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou zzZzZweetie
We kunnen nog veel leren, zoals je ziet.
Liefs,
je Honey Bunny
Nou daar zou ik maar neit zo zeker van zijn, Pumpkin.quote:
Niet het goede antwoord?quote:
Ik ben Amsterdammer en daar bloeit een wond nog wel eens...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij een gapende wond zou ik eerder zeggen dat ie bloedt dan bloeit...
Ik heb tijdenlang op een ander forum een andere naam gebruikt, die afgekort werd als LB. Ik moest dus ook even wennen toen LadyBlack in de SC kwamquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echte initialen zijn TT en ik moet hier een zin met de term 'TT' daarom altijd 3 keer lezen om niet verkeerd te reageren...
Damn, ik heb niet zoveel verbeelding.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
*tromgeroffel!
De Top 10!
1. Liefje
2. Sweetie
3. Honey
4. Baby
5. Darling
6. Honey Bunny
7. Pumpkin
8. Butterfly
9. Stoeipoesje
10. Angel
Andere suggesties zijn natuurlijk nog:
Poekie
Giebelgeitje
Lollielikkertje
Holbewoner
zZzZweetie
Schaap
Liefie piefie hartediefie
Ex
Keutelkonijntje
Komkommermonstertje
enz.
Ja dat wordt lastigquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uit![]()
Hij bloeit als een runt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdammer en daar bloeit een wond nog wel eens...
Die van MaJo! Geniaalquote:
En ook nog nooit iemand die mij zo genoemd heeft. Gelukkig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:23 schreef Soempie het volgende:
Uit die hele top 10 heb ik er nog nooit een gebruikt.
Inderdaad genant. Temeer omdat ik het typte, verbeterde en blijkbaar weer fout getypt hebquote:
Hoe noemen jouw ex'en jou dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Soempie het volgende:
En ook nog nooit iemand die mij zo genoemd heeft. Gelukkig.
Dat klinkt als een slecht "fortune cookie"quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mensen zullen je waarschijnlijk waarderen om je eerlijkheid en duidelijkheid
Euh, m'n exen deden daar niet aan.quote:
Mwoah...wel even genoeg voor de komende paar uur.quote:
Sven: Hé poepie...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Soempie het volgende:
Euh, m'n exen deden daar niet aan.Sven wel, dat was even wennen.
Je vergeetquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
*tromgeroffel!
De Top 10!
1. Liefje
2. Sweetie
3. Honey
4. Baby
5. Darling
6. Honey Bunny
7. Pumpkin
8. Butterfly
9. Stoeipoesje
10. Angel
Andere suggesties zijn natuurlijk nog:
Poekie
Giebelgeitje
Lollielikkertje
Holbewoner
zZzZweetie
Schaap
Liefie piefie hartediefie
Ex
Keutelkonijntje
Komkommermonstertje
enz.
Zelfs als ik klaarwakker instap word ik daar suf van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...wel even genoeg voor de komende paar uur.
Over een half uur moet ik weg(kaartavond) en dat wordt de echte test: treinen. Zo'n boemeltrein.
Zacht als zijde zijnde knuffelbeestje, heb een smakelijke voorzetting van deze avond enne... denk aan mij...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dag Darlingetjes van me, ik ga uit eten
Inderdaad. En ik ben ook nog eens van plan een boek te gaan lezenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs als ik klaarwakker instap word ik daar suf van.
Doet me denken aan een sketch van Jango Edwards:quote:
Ik heb zin om ook weer es uit eten te gaan, heb er alleen niet echt een aanleiding voor...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dag Darlingetjes van me, ik ga uit eten
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs als ik klaarwakker instap word ik daar suf van.
Jawel, je hebt zin. Dat lijkt me reden genoegquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zin om ook weer es uit eten te gaan, heb er alleen niet echt een aanleiding voor...
Eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, je hebt zin. Dat lijkt me reden genoeg
Dat hoeft ook helemaal niet. Gewoon gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om ook weer es uit eten te gaan, heb er alleen niet echt een aanleiding voor...
Dat is wel zo, maar ik vind in m'n eentje uit eten gaan toch wat vreemd. Tenminste in je eigen woonplaats, als je vakantie aan het vieren bent is het primaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, je hebt zin. Dat lijkt me reden genoeg
Hoe vaak ben je bij hem, of hij bij jou? Groningen-Breda is best wel een eindje. En spijbel je nou alle dagen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:46 schreef Soempie het volgende:
Mijn knuffelbeest is vannacht pas thuis.
Soempie zien we hier niet voor morgen een uurtje of 2 's middags...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:46 schreef Soempie het volgende:
Mijn knuffelbeest is vannacht pas thuis.
Ach joh, boeiend. Krantje mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is wel zo, maar ik vind in m'n eentje uit eten gaan toch wat vreemd. Tenminste in je eigen woonplaats, als je vakantie aan het vieren bent is het prima. Ik zal ook niet snel in m'n eentje naar een kroeg toe gaan zonder dat ik weet dat er een redelijke kans is dat ik bekenden tegenkom
Eens. Dit hebben we trouwens vrij kort geleden nog besproken hierquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, boeiend. Krantje mee.
Ik zou het niet doen in een heel duur restaurant, maar in een eetcafé of pizzeria kan dat best.
Oeh jammer. Een burrito is een vel, zo'n pannenkoek?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uiteindelijk besluit ik dat ik nu te lui ben om naar een restaurant toe te gaan en dus wordt het een andere keer. Ik zou naar een Mexicaan gegaan zijn, waar ze een heerlijke burrito met stoofvlees er in hebben
Toen ik een tijdje in Hengelo was gestationeerd voor mijn werk, moest ik elke dag noodgedwongen alleen uit eten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
Ach joh, boeiend. Krantje mee.
Ik zou het niet doen in een heel duur restaurant, maar in een eetcafé of pizzeria kan dat best.
je kan altijd nog gaan voor de pannedel speciaal:quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uiteindelijk besluit ik dat ik nu te lui ben om naar een restaurant toe te gaan en dus wordt het een andere keer. Ik zou naar een Mexicaan gegaan zijn, waar ze een heerlijke burrito met stoofvlees er in hebben
Wat een receptquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je kan altijd nog gaan voor de pannedel speciaal:
Bak een pannekoek en houdt deze warm.
Bak een frikandel.
Snij de frikandel over de lengte open en doe er ketchup, mayonaise en uitjes in.
Rol de frikandel in de pannekoek.
Dat is wel klote dan, ik denk dat ik morgen aan het eind van de middag kan zeggen dat ik alles voor volgende week klaar heb staan, zodat er dan alleen nog 'rotjes' op de zaak binnenkomen volgende weekquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vandaag om 7.45 uur begonnen en zit nu nog op mijn werk.![]()
Afronden van zaken voor mijn vakantie en zaken overnemen van mijn vanmiddag ziek naar huis vertrokken manager. Ben het spuugzat, maar mag nog 3 websites opnieuw publiceren...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is wel klote dan, ik denk dat ik morgen aan het eind van de middag kan zeggen dat ik alles voor volgende week klaar heb staan, zodat er dan alleen nog 'rotjes' op de zaak binnenkomen volgende week
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Soempie het volgende:
Hoe flirten jullie? Vraag aan mensen in de SC.
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb net is het frans een vraag gesteld op een frans forum, poeh
Dat dan weer niet, maar jij begreep natuurlijk ook wel dat ik daarmee bedoel dat ik mijn werk zo goed als kan vooruitgepland heb, zodat alleen de onverwachtse dingen en de dingen die mislopen op de werken bij ons op het kantoor terechtkomenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werk je bij SE Fireworks in Enschede?
Euh, we wonen praktisch samen op het moment.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je bij hem, of hij bij jou? Groningen-Breda is best wel een eindje. En spijbel je nou alle dagen?
Pas op, voor je het weet moet je op cursus...quote:
Euh, nee, dat begreep ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat dan weer niet, maar jij begreep natuurlijk ook wel dat ik daarmee bedoel dat ik mijn werk zo goed als kan vooruitgepland heb, zodat alleen de onverwachtse dingen en de dingen die mislopen op de werken bij ons op het kantoor terechtkomen
uitstekende keuze, bestel er zeker niet te weinig zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo ook maar wat bestellen op kosten van de baas.
Sushi lijkt me wel wat...
Ik ga niet opblijven hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie zien we hier niet voor morgen een uurtje of 2 's middags...
Nee, helemaal niet, er is ook weinig logica in terug te vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik helemaal niks van deze post snap?
Recept? Ik heb nog nooit zoiets gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh jammer. Een burrito is een vel, zo'n pannenkoek?
Stoofvlees is heerlijk. Vorige week voor het eerst zelf gemaakt, het was een zeer geslaagd experiment.![]()
Jaja, koken is voor mij al gauw een experiment.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hij was verontwaardigd dat ik dacht dat hij me dan aan de kant zou zetten.En toen heeft ie me een beetje vertrouwen en positiviteit aangepraat.
Over dat er ook vakanties zijn, rustige perioden, weekenden waar je naar uit kunt kijken, etc. En dat ik nog maar een jaar of twee, drie hoef te studeren. Dat vond hij wel te overzien.
Dat is klote.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vandaag om 7.45 uur begonnen en zit nu nog op mijn werk.![]()
Afronden van zaken voor mijn vakantie en zaken overnemen van mijn vanmiddag ziek naar huis vertrokken manager. Ben het spuugzat, maar mag nog 3 websites opnieuw publiceren...
Alle hoop op verbetering door middel van een cursus is bij mij al opgegeven, qua botte hond en cynisme span ik in mijn omgeving soms de kroonquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet moet je op cursus...
[..]
Euh, nee, dat begreep ik niet.
Ik gebruik ander vakjargon kennelijk...
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hij was verontwaardigd dat ik dacht dat hij me dan aan de kant zou zetten.En toen heeft ie me een beetje vertrouwen en positiviteit aangepraat.
Over dat er ook vakanties zijn, rustige perioden, weekenden waar je naar uit kunt kijken, etc. En dat ik nog maar een jaar of twee, drie hoef te studeren. Dat vond hij wel te overzien.
Dit is 'm geworden:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
uitstekende keuze, bestel er zeker niet te weinig zou ik zeggen.
Hachee is toch gewoon hetzelfde als stoofvlees, hè?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Recept? Ik heb nog nooit zoiets gemaakt.
Hé, dat onderwerp ken ik, ik heb een deja vu...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Alle hoop op verbetering door middel van een cursus is bij mij al opgegeven, qua botte hond en cynisme span ik in mijn omgeving soms de kroon
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Iemand aan de kant zetten omdat diegene weer moet studeren etc. en daarom niet elke dag bij hem kan zijn? Dat zou dan nooit een serieuze relatie zijn geweest. Kan me voorstellen dat hij verontwaardigd was dat jij dat dacht, gekkerd!
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig? Dat is voor mij een tussendoortje.
Ik was op dat moment nog niet aanwezig, dus kon me toen niet in de discussie mengenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat onderwerp ken ik, ik heb een deja vu...
Oké, dat kan, maar dan denken ze al na over zulke dingen voor de relatie begint en dan waren jullie nooit samen geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.Sven niet gelukkig en ik ook niet, ik ga gewoon keihard op m'n gevoel af.
Ineens een gedachtenkronkel:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.Sven niet gelukkig en ik ook niet, ik ga gewoon keihard op m'n gevoel af.
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.
Ik wil jouw gewicht niet weten...
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hachee is toch gewoon hetzelfde als stoofvlees, hè?
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?![]()
Had voor draadjesvlees een recept van Nem, maar heb nog niet zo'n pan.
Niet iedereen denkt er al over na voor er wat begonnen wordt hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oké, dat kan, maar dan denken ze al na over zulke dingen voor de relatie begint en dan waren jullie nooit samen geweest.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.![]()
En mijn gewicht heb ik hier ook al eens genoemd.
Fijn, ik vind kleefrijstquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ineens een gedachtenkronkel:
Sushi = kleefrijst = Soempie
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.
van sushi zal je niet zo gauw dik wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.
Ik wil jouw gewicht niet weten...
Ik bedoel sommige van de mensen die jij noemde, die wel zo praktisch over dat soort zaken denken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Soempie het volgende:
Niet iedereen denkt er al over na voor er wat begonnen wordt hoor.
Ah, ik keek inderdaad alleen naar het plaatje. Jouw bestelling moet wel redelijk vullen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef MadMaster het volgende:, Mijn bestelling staat rechtsboven op de afbeelding, het plaatje is slechts 1 onderdeel...
Ik ken je gewicht niet, maar na deze miscommunicatie denk ik dat die wel mee zal vallen...
Ik drink ook niet overal bier bij hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef wyccie het volgende:
En dat zegt iemand met een cola-verslaving.
Ik vind trouwens 1 fles in 3 dagen nog niet eens zo erg veel eigenlijk.
ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel sommige van de mensen die jij noemde, die wel zo praktisch over dat soort zaken denken.
Zelfde verhaal hier. Hebben we makkelijke bestellingen bij de catering van het bowlingcentrum dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ik drink altijd cola bij mexicaans en nasi.![]()
Was vroeger ook cola verslaafd. Paar jaar helemaal niet en nu begint het weer. Cola Light dan, de gewone Cola vind ik te zoet.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stoofvlees en draadjesvlees is hetzelfde (als er verschil in zit krijgen we dat nog wel van Nem te horenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?![]()
Had voor draadjesvlees een recept van Nem, maar heb nog niet zo'n pan.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Hebben we makkelijke bestellingen bij de catering van het bowlingcentrum dan.
Ik heb ruim twee Wyccies gewogen, zit nu op 1,9 Wyccie of zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.![]()
En mijn gewicht heb ik hier ook al eens genoemd.
Heb zelf juist heel vaak de neiging om melk te drinken als ik friet eet. En als ik er zo over nadenk heb ik ook alleen bij friet echt de voorkeur voor iets bepaaldsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom is iedereen hier zo fan van melk?![]()
Ik drink alleen melk met een smaakje (met cornflakes of cacaopoeder) of ik gooi het door de pannenkoekenmix.
Melk bij patat lijkt mij heel vies, vooral als je patat koud is gewordenl, dan gaat het heel melig smaken.
Ik drink zelf bijna altijd thee, af en toe vruchtensap. Maar geen verslavingen.
bruine saus?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Stoofvlees en draadjesvlees is hetzelfde (als er verschil in zit krijgen we dat nog wel van Nem te horen). Er zit wel verschil tussen stoofvlees en hachee: hachee is een mix van het vlees, uien en bruine saus, stoofvlees zijn losse stukken
Houdbaar is prima voor in pannenkoekbeslag, daar merk je het verschil niet/nauwelijks. Da's ook de enige reden dat ik er een pak van hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb zelf juist heel vaak de neiging om melk te drinken als ik friet eet. En als ik er zo over nadenk heb ik ook alleen bij friet echt de voorkeur voor iets bepaalds
Wel gewone verse melk, die houdbare zooi vind ik echt niks
Ja, soort jus maar dan dikkerquote:
Nee, hachee maak je van stoofvlees (het lapje), maar daar zit nog uien en dikke jusachtige saus bijquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Draadjesvlees is stoofvleesquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.
Oh ja, we hadden ook een slaagsterquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, hachee maak je van stoofvlees (het lapje), maar daar zit nog uien en dikke jusachtige saus bij
[..]
Draadjesvlees is stoofvlees
Luister naar de slaagster
Maar wel een lievequote:
Mijn haar is daar te eigenwijs voor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag iets hartstikke metroseksueels gekocht: anti-pluis shampoo, voor eigenwijs haar
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag iets hartstikke homoseksueels gekocht: anti-pluis shampoo, voor naughty boys met eigenwijs haar
Mooie site!quote:
Als je konijn nou anders heet dan Pluisje, wat moet je dan in z'n drinkfles stoppen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag iets hartstikke metroseksueels gekocht: anti-pluis shampoo, voor eigenwijs haar
Hachee ligt in bruine drap.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie site!![]()
Als ik mijn hachee uit de pan met uien en saus haal en zo op een bord neerkwak heb ik dus toch ook gewoon stoof/draadjesvlees?
En als ik stoofvlees maak met uien dan heb ik toch ook hachee?
Of snap ik er nou gewoon niks van?
Bij hachee wordt het vlees meestal in stukken gesneden, net zoals bij boeuf bourgignon en goulashquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie site!![]()
Als ik mijn hachee uit de pan met uien en saus haal en zo op een bord neerkwak heb ik dus toch ook gewoon stoof/draadjesvlees?
Is je neushaar wel nog steeds perfect gestyled?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn haar is daar te eigenwijs voor.
Jeneverquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je konijn nou anders heet dan Pluisje, wat moet je dan in z'n drinkfles stoppen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je konijn nou anders heet dan Pluisje, wat moet je dan in z'n drinkfles stoppen?
quote:
Met snot.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is je neushaar wel nog steeds perfect gestyled?
Maar ik zei dat ik mijn hachee uit de drab had gehaald, wordt het dan opeens stoofvlees?quote:
Zo'n lap stoofvlees vervalt toch ook in duizend draadjes net zoals mijn hachee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij hachee wordt het vlees meestal in stukken gesneden, net zoals bij boeuf bourgignon en goulash
Hachee= blokjes stoofvlees met bruine saus en uienquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie site!![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik was gewoon blij. Jullie zitten zo vaak samen ondergedoken.
Valt nogal mee hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik was gewoon blij. Jullie zitten zo vaak samen ondergedoken.
Ah, hachee en goulash zijn dus stoofvlees de luxe. Maar het is dus ook gewoon stoofvlees.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:53 schreef B.ertha het volgende:
Hachee= blokjes stoofvlees met bruine saus en uien
goulash= als boven, maar dan met kruidenzooi
stoofvlees=puur en alleen het vlees
Nee hoor, je kunt de lapjes ook aanbakken en dan water erbij doen. Dan heb je hele malse lapjes in jus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, hachee en goulash zijn dus stoofvlees de luxe. Maar het is dus ook gewoon stoofvlees.
Nog zo'n stomme vraag: eigenlijk heb je toch altijd stoofvlees de luxe? Je kookt stoofvlees toch altijd in een drab met kruiden tot moes?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt de lapjes ook aanbakken en dan water erbij doen. Dan heb je hele malse lapjes in jus.
-edit: wel lang op laten staan dan, in dat water, he
Ach gut, je hebt echt 24/7 aandacht nodig hè?quote:
Ja. Hoe kan het dat als ik grieperig ben, dat dat altijd begint met keelpijn?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef wyccie het volgende:
Ah, weer wat wijzer geworden. Bedankt.
Misschien kan ik jullie ook nuttige informatie brengen, willen jullie iets semi-medisch weten?
Sorrie, poeperdefloep, ik was nog aan het nadenken over een koosnaampje.quote:
quote:
Uhm, het virus nestelt zich in je keel en kruipt daarna omhoog?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ja. Hoe kan het dat als ik grieperig ben, dat dat altijd begint met keelpijn?
En dan een paar dagen verstopte neus. Dag pijn in m'n keel en de laatste twee dagen niesbuien?
Is echt altijd in die volgorde.
Waarom krijg ik het zo snel warm van jou?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef wyccie het volgende:
Misschien kan ik jullie ook nuttige informatie brengen, willen jullie iets semi-medisch weten?
Ja, kan meer water drinken (als je altijd te weinig drinkt en nu 1,5 liter, zoals aanbevolen) helpen tegen darmproblemen/buikpijn?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef wyccie het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je moet gewoon ook hoi zeggen wyccie
Dan is natuurlijk de volgende vraag wat het was, waar, wat je er bij te drinken had en waarom je niet gekozen hebt voor de onbeperkt spareribsquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yees dit is beterJe moet gewoon ook hoi zeggen wyccie
Het eten was super lekker!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:16 schreef Supersheep het volgende:
Waarom krijg ik het zo snel warm van jou?
Tapasquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vind ik niks.
En wat heb je gegeten?
Een jenever of een konijn dat geen Pluisje heet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er komt er één tot aan m'n raam!
Ik heb ook een paar keer een echte IQ test gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IQ-test gehad, mijn score was 132. Met een keer meedoen via de tv had ik 140, want dan heb je net wat meer tijd om antwoorden nog te wijzigen... via internet is het zo dat als je een seconde te laat bent dat je dan pech hebt en het antwoord niet meer kan wijzigen, via tv en sms kan dat wel en dan kom je wat hoger uit
Neem het op met Daviniaquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
"zeg, Davinia, ik vond het echt verschrikkelijk om op Eli te passen, maar als er ooit hoge nood is, wil ik best inspringen hoor "
"oh, wat aardig, iamredleader "
"dus, moet je morgen toevallig weg ofzo?
Daar zat copyright op hoor!
Wat een schatje is die Eliquote:
Oh ik vast ook wel es, weet alleen niet meer wat ik daarvoor hadquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer een echte IQ test gedaan
Neequote:
Hmm, hangt er vooral vanaf wat voor darmprobleem/buikpijn het is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef B.ertha het volgende:
Ja, kan meer water drinken (als je altijd te weinig drinkt en nu 1,5 liter, zoals aanbevolen) helpen tegen darmproblemen/buikpijn?
Ik heb nu weinig last ervan (kan ook ergens anders aan liggen), normaal is het altijd wel aanwezig
Dan gooi ik mijn mannelijke charmes in de strijd, en win ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan gooit ze die baby in de strijd en smelt ik
Jou kan ik echter wel hebben
Ik deed net mee, had de eerste 2 vragen gemist en nadat een huisgenoot (quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IQ-test gehad, mijn score was 132. Met een keer meedoen via de tv had ik 140, want dan heb je net wat meer tijd om antwoorden nog te wijzigen... via internet is het zo dat als je een seconde te laat bent dat je dan pech hebt en het antwoord niet meer kan wijzigen, via tv en sms kan dat wel en dan kom je wat hoger uit
Ben blij dat het weer een tijdje rustig is...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:26 schreef wyccie het volgende:
Als je vaak last van je buik/darmen hebt ligt het zelden aan watertekort, maar vaak aan wat je hebt gegeten. Je zou bijvoorbeeld allergisch/intolerant voor bepaalde voedingsstoffen kunnen zijn (lactose, gluten etc.) maar ook een ontsteking van de darmen kan daar een oorzaak van zijn. Of spastische darmen zoals IRL.
Nee, je geilt op tubgirls. Pervert.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:25 schreef Supersheep het volgende:
Dat komt door haar dus?
Ik heb de test op internet gedaan, dan ben je een stuk sneller klaar omdat er minder gezever omheen zit. Maar je hebt ook minder marge om een antwoord te wijzigenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik deed net mee, had de eerste 2 vragen gemist en nadat een huisgenoot () met de tv-kabels zat te klooien waardoor ik 4 vragen heb gemist heb ik het maar opgegeven
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je geilt op tubgirls. Pervert.![]()
Hopelijk heeft B.ertha thuis geen bad.
Sorry hoor, maar mijn vrouwelijke charmes dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn mannelijke charmes in de strijd, en win ik
Doe ik misschien een andere keer wel, of ik kijk via Uitzending Gemistquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de test op internet gedaan, dan ben je een stuk sneller klaar omdat er minder gezever omheen zit. Maar je hebt ook minder marge om een antwoord te wijzigen
Uh oh...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je geilt op tubgirls. Pervert.![]()
Hopelijk heeft B.ertha thuis geen bad.
Niks mis met huissokken, opgefrot haar en een fleecetrui.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef B.ertha het volgende:
(moet ik wel even iets anders aandoen dan mijn enorme fleecetrui, roze huissokken en opgefrotte haar)
Nee joh, hangkledingquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mijn vrouwelijke charmes dan?
ik win
(moet ik wel even iets anders aandoen dan mijn enorme fleecetrui, roze huissokken en opgefrotte haar)
Toffelsquote:
Toen ik zielig was kreeg ik van mijn moeder zullllke fijne toffelsquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toffels
Al is het wel zo dat als ik toch al sokken aan heb ik deze niet omwissel voor toffels
Je kunt toch met je sokken aan in je pantoffels? Doe ik ook. Dat is toch niet abnormaal?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toffels
Al is het wel zo dat als ik toch al sokken aan heb ik deze niet omwissel voor toffels
Of 3 nutteloze kapotwaai-paraplu's hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam er vanochtend achter dat ik 5 paraplu's heb.
Dan weet je pas echt dat je in Nederland woont.
Ik heb er 0, alleen maar zon hierquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam er vanochtend achter dat ik 5 paraplu's heb.
Wegwaaiplu'squote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of 3 nutteloze kapotwaai-paraplu's hebt.
Of een slecht geheugen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef Whiteguy het volgende:
Of 3 nutteloze kapotwaai-paraplu's hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam er vanochtend achter dat ik 5 paraplu's heb het alweer regende.
Ik doe normaal toffels aan omdat ik koude voeten heb. Met sokken aan is dat al veel minder het geval en is het dus niet nodig om met sokken aan mijn toffels aan te trekkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt toch met je sokken aan in je pantoffels? Doe ik ook. Dat is toch niet abnormaal?
Neem broodkruimels mee danquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil gaan wandelen, maar ik ben bang dat ik verdwaal.
Zeker nooit sprookjes gelezen.quote:
Nee dat werkt niet, neem smartiesquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Neem een TomTom mee.
Heus wel!!!!!!quote:
Ken je dat nummer 'Blond, lomp en famous'...?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef wyccie het volgende:
En ik zeg dus ook zelden gedag.
Ik ben heel lomp en asociaal.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Neem een TomTom mee.
Alleen de doperweten waren een kliekje, aardappels en vlees had ik vandaag gehaaldquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Gellius het volgende:
Is het hier ook zo'n kliekjesboel?
Ja, ook hier geen mod te bekennen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Gellius het volgende:
Je kan ook een spotlight met een kont er op achter je aanslepenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim!
Die ligt hier ook nog!![]()
Sprookjes zijn in deze tijd niks waard.
Ja heul ergquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Gellius het volgende:
Nee, en volgens mij mis ik niks.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Ken je dat nummer 'Blond, lomp en famous'...?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of een slecht geheugen.
Sheep, ben je in het zonnige Nijmegen?
Dan neem je de auto mee. Gewoon naast de auto lopen. En duwen, hè.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:05 schreef Soempie het volgende:
Hij gaat niet aan. Daar heb je dat snoer voor in de auto voor nodig natuurlijk.
Riep iemand mij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Neem een TomTom mee.
Auto staat in Tilburg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan neem je de auto mee. Gewoon naast de auto lopen. En duwen, hè.
Oooh! En ook groepshumor?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja heul erg
Nee hier zit vanalles, sommigen wat langer, sommigen wat korter. Welkom
We hebben Soempiequote:
Af en toe denk ik wel. Maar die kana ltijd uitgelegd wordenquote:
Een indringer!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Gellius het volgende:
Of naar de maan...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
Je wou toch wandelen? Loop dan naar Tilburg!
leedvermaak.quote:
och armequote:Op woensdag 23 januari 2008 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een indringer!
* kruipt onder de tafel
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een indringer!
* kruipt onder de tafel
Ach je bent niet de enige die dergelijke acties heeftquote:
Ben jij die ene met dat GAP-shirtje en die niet al te dikke haardosquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:13 schreef iamredleader het volgende:en ik hier?
Op de weblog van Eli zijn m'n lieverdje en ik ook opgenomenmet foto's ook
ff linkje spammen, mag vast: eli.hochheimer.nl
Die walm van jou ruik ik hier nogquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gevoel voor tumor is hier niet bijster groot, weinig rokers...
Nou, wat een putlucht, hè...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Supersheep het volgende:
Die walm van jou ruik ik hier nog![]()
[ afbeelding ]
Kan ook zijn dat ze er diarree van heeft gekregenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt hem van onder de douche gedaan, die IQ-test
Geen idee, maar het jeukte wel...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Wat is de uitslag van die BN'ers eigenlijk?
Slaap lekker...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:57 schreef MaJo het volgende:
Plasterk is Jayhaw?Seriously?
![]()
![]()
Vandaag een productief dagje gehadEerst mijn huisgenootje ingemaakt met squash (zoals voorspeld
), mijn kamers opgeruimd omdat ik vanaf morgen logees heb en ook nog eens tussendoor geleerd
Ik ga denk ik maar vroeg slapen dan kan ik morgen uitgerust weer verder aan de studie. Voel me echt goed over mezelf
Je hebt echt Seth Gaaikemahumor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, maar het jeukte wel...
Supersheep geilt op tubgirlsquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
Oh en aangezien ik dus druk was heb ik 1,5 topic gemist. Iemand een samenvatting?Roddels?
Dit is nou precies het soort tekenfilmpjes waar al die japanse kindertjes later die rare kronkel van krijgen in hun hersensquote:
Die Japanner is volgens mij wel bekendquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisternacht zo iets leuks op tv gezien: Gutton Bowl. Kampioenschappen eten.
Verschillende rondes met hardgekookte eieren, boter, rundertongen en hotdogs. Bij de hotdogs deed een Japanner mee; een kereltje van 23 jaar, 59 kilo. Hij at die vetzakken er allemaal uit.![]()
Met de eieren zou ik wel mee willen doen, maar boter vind ik puur niet zo lekker.
Maar het is een Amerikaanse band en de clip is ook gemaakt door een Amerikaan (Todd McFarlane, tekenaar van Spawn. Werkte eerder aan Freak on a leash)quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit is nou precies het soort tekenfilmpjes waar al die japanse kindertjes later die rare kronkel van krijgen in hun hersens
ziehier
Oeh tof! Astrotijd! Je hebt vast nog uren aan de buis gehangen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
SBS of zo. Maar dat was 's nachts. Rond een uur of half 2 was het opeens afgelopen terwijl ze nog een deel hadden aangekondigd. Toen kreeg ik Astrotijd te zien.
quote:De gehypnotiseerden hoeven zich overigens niet te schamen, want deze groep heeft vanavond het beste gescoord. De groep BN'ers haalde met een score van 114 een keurige tweede plek, gevolgd door de groep vrouwelijke voetballers met een iq van 113. Opmerkelijk genoeg scoorden de hoogebegaafde kinderen het slechtst. De slimme kinderen wisten gemiddeld niet hoger te scoren dan 104.
Nee, ik heb gelijk de tv uitgezet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef Supersheep het volgende:
Oeh tof! Astrotijd! Je hebt vast nog uren aan de buis gehangen!
vooruitgang zeg!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oeh tof! Astrotijd! Je hebt vast nog uren aan de buis gehangen!
Had al een keer iets gepost hier van de duitse zender D:SF .. die hebben een soort combinatievariant daarvan gemaakt. Een belspelletje met een of ander mokkel wat hoe langer je kijkt hoe meer kleren ze uit doet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelijk de tv uitgezet.
Ik vind het best jammer dat de belspelletjes weg zijn. Nu alleen nog maar seksreclames en flauwekul zoals Astrotijd.
Alhoewel sommige seksreclames ook wel erg grappig zijn: Kelly.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
Kobayashi ate 57 1/2 cow brains during the Glutton Bowl: The World's Greatest Eating Competition that was shown on Fox
hmm.. slechts 57,5 paar koeienhersenen, oftewel 17.7 pounds of cow brains in 15 minutes
quote:However, on Fox's 2003 show Man vs. Beast, Kobayashi lost in an eating competition against a 1089-pound Kodiak bear, when he ate 31 bunless hot dogs in 2 minutes and 36 seconds to the bear's 50.
Ik heb een hele zwik oostblok zenders in die categorie. En al die moslim zenders uit landen waar je pik er af gehakt word als je naar een vrouw kijkt zonder niqaab, daar is de meeste porno van allemaalquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vroegâh had ik TV6. Een Oostenrijkse zender met zeer verneukeratieve belspelletjes en daarna amateurporno. met oproepen om te sms'en in beeld. En dan niet in zo'n balk onderaan, maar gewoon waar het even goed uitkwam. Briljante zender
Jij kijkt seksreclames?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelijk de tv uitgezet.
Ik vind het best jammer dat de belspelletjes weg zijn. Nu alleen nog maar seksreclames en flauwekul zoals Astrotijd.
Alhoewel sommige seksreclames ook wel erg grappig zijn: Kelly.
Is dat dan porno met vrouwen in burqa's? Vraag ik me serieus af.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb een hele zwik oostblok zenders in die categorie. En al die moslim zenders uit landen waar je pik er af gehakt word als je naar een vrouw kijkt zonder niqaab, daar is de meeste porno van allemaal
Neeuh dat niet. Maar het is iig materiaal waarvan mijn leuter heel snel terug in zn schulp kruipt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat dan porno met vrouwen in burqa's? Vraag ik me serieus af.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat dan porno met vrouwen in burqa's? Vraag ik me serieus af.
Ik heb ook een paar jaar Fashion TV gehad, briljante zender is datquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb een hele zwik oostblok zenders in die categorie. En al die moslim zenders uit landen waar je pik er af gehakt word als je naar een vrouw kijkt zonder niqaab, daar is de meeste porno van allemaal
En, hoeveel heb je al aan haar verbeld?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zap zolang tot ik die van Kelly tegenkom.
Ik ben wel een fan van BAHN TV. Is een Duitse zender die 24/7 beelden uit zend van boemeltreintjes die door de bergen heen tuffen. Doet het goed als je wilt slapenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar jaar Fashion TV gehad, briljante zender is datHerenmode doen ze nauwelijks aan en zodra er een donker model aan komt lopen wisselen ze even van shot, tot je haar weer ziet weglopen
dat ken ik wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van BAHN TV. Is een Duitse zender die 24/7 beelden uit zend van boemeltreintjes die door de bergen heen tuffen. Doet het goed als je wilt slapen![]()
![]()
Ik zie de verschillen nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
Dit dus
Wat een baan heeft die meid zeg.. pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |