Wat een schatje is die Eliquote:
Oh ik vast ook wel es, weet alleen niet meer wat ik daarvoor hadquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer een echte IQ test gedaan
Neequote:
Hmm, hangt er vooral vanaf wat voor darmprobleem/buikpijn het is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef B.ertha het volgende:
Ja, kan meer water drinken (als je altijd te weinig drinkt en nu 1,5 liter, zoals aanbevolen) helpen tegen darmproblemen/buikpijn?
Ik heb nu weinig last ervan (kan ook ergens anders aan liggen), normaal is het altijd wel aanwezig
Dan gooi ik mijn mannelijke charmes in de strijd, en win ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan gooit ze die baby in de strijd en smelt ik
Jou kan ik echter wel hebben
Ik deed net mee, had de eerste 2 vragen gemist en nadat een huisgenoot (quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IQ-test gehad, mijn score was 132. Met een keer meedoen via de tv had ik 140, want dan heb je net wat meer tijd om antwoorden nog te wijzigen... via internet is het zo dat als je een seconde te laat bent dat je dan pech hebt en het antwoord niet meer kan wijzigen, via tv en sms kan dat wel en dan kom je wat hoger uit
Ben blij dat het weer een tijdje rustig is...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:26 schreef wyccie het volgende:
Als je vaak last van je buik/darmen hebt ligt het zelden aan watertekort, maar vaak aan wat je hebt gegeten. Je zou bijvoorbeeld allergisch/intolerant voor bepaalde voedingsstoffen kunnen zijn (lactose, gluten etc.) maar ook een ontsteking van de darmen kan daar een oorzaak van zijn. Of spastische darmen zoals IRL.
Nee, je geilt op tubgirls. Pervert.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:25 schreef Supersheep het volgende:
Dat komt door haar dus?
Ik heb de test op internet gedaan, dan ben je een stuk sneller klaar omdat er minder gezever omheen zit. Maar je hebt ook minder marge om een antwoord te wijzigenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik deed net mee, had de eerste 2 vragen gemist en nadat een huisgenoot () met de tv-kabels zat te klooien waardoor ik 4 vragen heb gemist heb ik het maar opgegeven
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je geilt op tubgirls. Pervert.![]()
Hopelijk heeft B.ertha thuis geen bad.
Sorry hoor, maar mijn vrouwelijke charmes dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn mannelijke charmes in de strijd, en win ik
Doe ik misschien een andere keer wel, of ik kijk via Uitzending Gemistquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de test op internet gedaan, dan ben je een stuk sneller klaar omdat er minder gezever omheen zit. Maar je hebt ook minder marge om een antwoord te wijzigen
Uh oh...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je geilt op tubgirls. Pervert.![]()
Hopelijk heeft B.ertha thuis geen bad.
Niks mis met huissokken, opgefrot haar en een fleecetrui.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef B.ertha het volgende:
(moet ik wel even iets anders aandoen dan mijn enorme fleecetrui, roze huissokken en opgefrotte haar)
Nee joh, hangkledingquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mijn vrouwelijke charmes dan?
ik win
(moet ik wel even iets anders aandoen dan mijn enorme fleecetrui, roze huissokken en opgefrotte haar)
Toffelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |