quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon al (schrik niet...) 27 jaar samen met mw. MM en ken haar ruim 30 jaar.
We kennen elkaar door en door en weten wat we kunnen doen en moeten laten t.o.v. elkaar...
Fok! is rete-traag, dus ik kon mijn post niet snel genoeg editten, maar ik woon 'pas' 21 jaar met haar samen, sinds 1987.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef Soempie het volgende:
![]()
Hoe oud was je toen je haar leerde kennen?
Maar lijkt me logisch dat je elkaar door en door kent. Al zou ik waarschijnlijk nog wel jaloers zijn als 'mijn' kerel met iemand anders staat te flirten. Dan zou ik fantasieen krijgen over hoe ik haar haar uittrek, d'r ogen uitkrap en haar armen breek.![]()
![]()
Tenzij het gewoon voor de grap is, maar dan is het ook niet echt flirten.
hmm misschien is dat mijn fout wel, ik lees graag chronologischquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is suf.
Je moet beginnen met Guards! Guards!, dan Men at Arms en dan Feet of Clay.
Die heb ik in een trilogie(in het Engels). Mocht je geinteresseerd zijn, dan kan ik die een keertje opsturen.
Daarna maakt het eigenlijk niet uit wat je leest want hoewel er een kleine tijdslijn is, is de complete serie a-chronologisch te lezen.
Maar de eerste werken zijn minder leuk omdat 'ie er nog in moest komen.
Dat kan ook welquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmm misschien is dat mijn fout wel, ik lees graag chronologisch
Schattig, dat jullie nog met elkaar hebben gespeeld toen jullie klein waren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fok! is rete-traag, dus ik kon mijn post niet snel genoeg editten, maar ik woon 'pas' 21 jaar met haar samen, sinds 1987.
Ik was 12 toen ik haar leerde kennen (is mijn leeftijd ook weer eens bekend gemaakt...) op de middelbare school. En in onze jeugd daarvoor schijnen we slechts 2 straten van elkaar gewoond te hebben en hebben we met elkaar op straat gespeeld, maar dat weten we alleen van onze ouders.
Het is geen aanval van mij naar jou, dat je dat weet.quote:En wat is flirten?
Daar heb je allerlei gradaties in en we kennen onze grenzen.
Daarom hoeven we ook niet jaloers te zijn...
vergeet geen wekker te zettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zzzzzzz
Lasergamen / karten ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef Soempie het volgende:
Oke, voor m'n verjaardag of eigenlijk rond die tijd maar niet echt voor m'n verjaardag.......wil ik met een groepje iets leuks doen. Hebben jullie nog ideeen? Bowlen is een beetje suf. Al vind ik dat wel tof, maar de rest niet.
Hé, d'r wordt wat aan jullie gevraagd...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Soempie het volgende:
Hoe flirten jullie? Vraag aan mensen in de SC.
Ik flirt eigenlijk niet echt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, d'r wordt wat aan jullie gevraagd...
Het is in ieder geval een hele slag moeilijker dan biljarten. Dat kan ik wel een beetje, maar als je dan aan een snookertafel gaat staan is een snookertafel wel een schandalig stuk groter en die ballen een stuk kleiner en dus moeilijker te mikken. En op tv ziet het er zo makkelijk uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:53 schreef Soempie het volgende:
Nog nooit snooker gespeeld.Lijkt me moeilijk!
Biljarten heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een hele slag moeilijker dan biljarten. Dat kan ik wel een beetje, maar als je dan aan een snookertafel gaat staan is een snookertafel wel een schandalig stuk groter en die ballen een stuk kleiner en dus moeilijker te mikken. En op tv ziet het er zo makkelijk uit
He, how are you doing??quote:
Ah, dat is inderdaad rot.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:02 schreef B.ertha het volgende:
leuk hoor
betaal je voor een samenvatting van de studievereniging, zitten er twee hoofdstukken niet in, waarvan eentje het langste uit het hele boek is
Die ga ik nu dus maar zelf doen..
Wadlopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, is dit iets? (even los van een budget, dat weet ik niet):
http://www.sportvisserij.nl/
Heb daar ooit een oestertocht gedaan en na mijn vakantie ga ik het Visserij Cabaret daar bekijken...
tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He, how are you doing??Of zal dat alleen voor Joey werken?
Niet echtquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt of echt niet
Het laatste kan ik me niet voorstellen.
Het is dus de bedoeling dat ze lol hebben en dat het daardoor makkelijker is om een beetje een groepsgevoel te krijgen, ipv allemaal kleine groepjes van 2.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Qua activiteiten voor een hele groep heb je niet heel veel keus. Eigenlijk heb je karten, lasergamen, paintballen, bowlen, zuipen en naar een restaurant gaan, met als jokers theater en film (maar dan kan je tijdenlang niet met elkaar praten, ideaal als je het bezoek niet zo nodig hoeft te hebben). Van die opties is bowlen relatief goedkoop en je bent dan ook langere tijd bezig. Als je het niet zelf hoeft te betalen kan je overwegen naar een wokrestaurant te gaan, ben je voor een euro of 20 gelijk 2 uur zoet
Had je vriend eerder wel door dat je hem leuk vond?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet echt
Tuurlijk kijk ik een jongen wel eens wat langer aan dan normaal, of maak ik een grapje in de kroeg, dat soort dingen, maar ik zal altijd schrikken als het meer lijkt te worden![]()
Als ik iemand leuk vind is het helemaal dramatisch...
1 = Sparta, Kateelquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef Whiteguy het volgende:
MM: misschien eentje voor jou
http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/StadionQuiz.htm
Ik miste na ingevuld te hebben wat ik wist:
nrs 4, 19 (echt zo'n oh-ja moment waarschijnlijk aangezien NL daar speelde met het ek), 20, 22, 23
en de namen van het gele stadion en het stadion met de trein
succes
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ook een theorie ontwikkeld erover...het is hoofdzakelijk bij het woordje "hoor".
Omdat ik heel veel in het Engels communiceer en constant dingen heen en weer vertaal, kan het wel eens zijn dat "hoor", in mijn hoofd, verdacht veel hetzelfde klinkt als "whore".
En door het automatisch vertalen kom je dan toch op "hoer" uit
Te koop: hersenkronkel. Wat de gek er voor geeft.
De Kuipquote:6 = een niet nader te noemen stadion uit een niet nader te noemen Nederlandse stad aan een rivier
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ah het wordt me eventjes te heet onder mijn voeten c.q. ik voel de blosjes op mijn wangen gloeien, ik ga een uurtje serieus studeren
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uit![]()
whehequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef MaJo het volgende:trouwens
Ik ga zo mijn huisgenootje weer inmaken met squash![]()
3 = veltins arena, gelsenkirchenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 = Sparta, Kateel
2 = Bayern Munchen, Bayern Arena
3=
4= Werder Bremen, Bremen ????
5 = Arsenal, Emirates Stadium (bij de opening/afscheid van Bergkamp daar geweest, moi!!!)
6 = een niet nader te noemen stadion uit een niet nader te noemen Nederlandse stad aan een rivier
7 = AZ, DSB Stadion
8 = Real Marid, Bernabeu (geloof ik)
9 = Liverpool, Anfiel Road
10=
11 = SC Heerenveen, Abe Lenstra Stadion
12=
13= FC Den Haag (denk ik, ben ik nog niet gewwest in dat nieuwe ding)
14= VVV, De Koel
15= AFC Ajax, Amsterdam
16= Milan, San Siro/Guiseppe Meaza
17=
18=
19= Braga, Portugal
20=
21= Vitesse, Gelredome
22= Olympisch Stadion, Berlijn ??
23=
24=
Wat mis ik nog?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uit![]()
Ik zat het verhaal net in de telegraaf te lezen...quote:
Ik zou even naar huis bellen dat het wat later gaat worden, en vervolgens toeslaan op de voorraad duvel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat het verhaal net in de telegraaf te lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |