Netjes, zat ook met San Siro en dat andere krullenstadion in de knoop.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 = veltins arena, gelsenkirchen
4 = ?? iig niet bremen, er staan dingen in het frans op maar geen idee welk stadion het is
10 is in moskou maar geen idee wat de naam van het stadion is, maar niet lukachenko
12 = ibrox, glasgow
13 = alvalade, lissabon
16 = bernabeu - madrid - maar san siro kon ik nu wel mooi invullen bij 23. Stom dat ik die niet wist
17 = azteca, mexico
18 = euroborg
22 = geen idee, niet berlijn
24 = philipsstadion
8 is overigens het welbekende kerkje in camp nou... ook ooit geweest, helaas slechts rondleiding en geen wedstrijd![]()
Het is een winkelcentrum. Ze stond niet meer in de AH maar in het winkelcentrum zelf. Het personeel neemt een andere uitgang.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou even naar huis bellen dat het wat later gaat worden, en vervolgens toeslaan op de voorraad duvel.
Wel merkwaardig dat ze WEL HEEFT AF KUNNEN REKENEN en toch later buiten was dan het personeel. Zodra ik betaalt heb ben ik direct weg uit de winkel, ik heb er immers verder niks meer te zoeken. Dan ben je dus altijd eerder dan de kassier/kassiere waardoor je gelopen bent lijkt me
Ze konden wel uit de albert heijn, die in een winkelcentrum zit. toen ze uit de supermarkt kwamen, gooiden die de rolluiken dicht. ze zaten vast op de gang van het winkelcentrum, tussen supermarkt en buitenlucht dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou even naar huis bellen dat het wat later gaat worden, en vervolgens toeslaan op de voorraad duvel.
Wel merkwaardig dat ze WEL HEEFT AF KUNNEN REKENEN en toch later buiten was dan het personeel. Zodra ik betaalt heb ben ik direct weg uit de winkel, ik heb er immers verder niks meer te zoeken. Dan ben je dus altijd eerder dan de kassier/kassiere waardoor je gelopen bent lijkt me
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, zat ook met San Siro en dat andere krullenstadion in de knoop.
Ben in beide geweest, maar had Bernabeu al bij 8. Dan moet dat of Barcelona of Benfica zijn, alhoewel die laatste pas een nieuw stadion heeft, wat ik heb bezocht met slechts 8000 toeschouwers er op een capaciteit van zo'n 60.000. Erg leeg dan...![]()
Schalke Arena ben ik ook geweest met het concert van U2 en Ibrox heb ik bezocht tijdens de CL met Ajax...
Groningen had ik moeten weten en ik twijfelde bij die locomotief aan Lokomotiv Leipzig.
Dat Franse stadion is waarschijnlijk Stade de France in Parijs dan of Parc de Prince.
22 = wel een olympisch stadion, je ziet de standaard van de vlam.
Let meestal niet zo op de stadions aan de buitenkant, heb er desondanks al aardig wat gezien.
Benfica stadion (estadio da luz) ben ik geweest toen het nog niet in gebruik was, wel een erg mooi stadion, was toen bijna klaar. Het groen/gele stadion reden we langs onderweg daar naartoe, anders had ik die nooit gewetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, zat ook met San Siro en dat andere krullenstadion in de knoop.
Ben in beide geweest, maar had Bernabeu al bij 8. Dan moet dat of Barcelona of Benfica zijn, alhoewel die laatste pas een nieuw stadion heeft, wat ik heb bezocht met slechts 8000 toeschouwers er op een capaciteit van zo'n 60.000. Erg leeg dan...![]()
Schalke Arena ben ik ook geweest met het concert van U2 en Ibrox heb ik bezocht tijdens de CL met Ajax...
Groningen had ik moeten weten en ik twijfelde bij die locomotief aan Lokomotiv Leipzig.
Dat Franse stadion is waarschijnlijk Stade de France in Parijs dan of Parc de Prince.
22 = wel een olympisch stadion, je ziet de standaard van de vlam.
Let meestal niet zo op de stadions aan de buitenkant, heb er desondanks al aardig wat gezien.
Ah auf dem fahrrad.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze konden wel uit de albert heijn, die in een winkelcentrum zit. toen ze uit de supermarkt kwamen, gooiden die de rolluiken dicht. ze zaten vast op de gang van het winkelcentrum, tussen supermarkt en buitenlucht dus
Als het idee is om voor een snelle kennismaking te zorgen is lasergamen/paintballen wel ideaal. Dan kan je ze zo indelen dat ze niemand in het team kennenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling dat ze lol hebben en dat het daardoor makkelijker is om een beetje een groepsgevoel te krijgen, ipv allemaal kleine groepjes van 2.![]()
Lasergamen is denk ik echt een goed idee, meerdere spellen, en tussendoor wat drinken.![]()
Dat is met bowlen (duurt lang, beetje duf) en eten minder het geval, denk ik.
Bowlen ook wel. Bijkomend voordeel voor mensen die net zoals ik heel slecht zijn in namen: je ziet elke beurt weer hoe die ene persoon nou ook al weer heetquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het idee is om voor een snelle kennismaking te zorgen is lasergamen/paintballen wel ideaal. Dan kan je ze zo indelen dat ze niemand in het team kennen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah auf dem fahrrad.
In dat geval: goeie grap eigenlijk wel
Het komt bij ons ook regelmatig voor dat iemand om 2 minuten voor sluitingstijd nog even uitgebreid wil gaan orienteren op een nieuwe computer op zaterdag middag. In dat geval loop ik meestal maar naar het rek met foldertjes en ga ik tussendoor semi-demonstratief alvast alle demo's afsluitenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dat ook wel kunnen maken. Als wij dat als klein bedrijf zouden doen, zou er geen klant meer komenEn ik zou waarschijnlijk nooit meer in een (keur)slagerij werken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bowlen ook wel. Bijkomend voordeel voor mensen die net zoals ik heel slecht zijn in namen: je ziet elke beurt weer hoe die ene persoon nou ook al weer heet
De grap is op zich wel goed en begrijpelijk. Ik zou alleen zelf na een paar minuutjes die deur weer even open gedaan hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef wyccie het volgende:
Dat menen jullie toch niet, hè? Hoezo goeie grap? Uiterst puberaal en asociaal.
Als die kutjochies plezier willen dan gaan ze maar met elkaar in de zandbak spelen, maar laat anderen erbuiten.
Maar wij gingen tijdens de intro lasergamen met aliassen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
![]()
Opeens begrijp waarom we gingen bowlen aan het begin van de intro.
Ik was die week precies op vakantie. En het jaar dat ik de intro week mocht 'inhalen' weer. Ik begin nu na ruim 4 jaar een beetje wat mensen te kennen in de stad waar ik studeerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Opeens begrijp waarom we gingen bowlen aan het begin van de intro.
krantenmep heb ik al niet meer gedaan sinds groep 7.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wij gingen tijdens de intro lasergamen met aliassen.![]()
We deden wel het krantenmepspel.
Ik vind dat je zulke grappen niet kunt uithalen met onbekenden, het zijn nota bene je eigen klanten. Vrienden en collega's zouden zo'n grapje wel kunnen "waarderen".quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef Whiteguy het volgende:
De grap is op zich wel goed en begrijpelijk. Ik zou alleen zelf na een paar minuutjes die deur weer even open gedaan hebben.
Dit is best genant:quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit met een mini-"probleem".
Ik heb de laatste tijd steeds vaker als ik een "oo" moet typen, dat ik een "oe" type
Gelukkig is het nog niet gekomen tot een genante situatie maar dat gaat een keer gebeuren natuurlijk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb maar gezecht dat hoewel het een lange vlucht was, ik dacht dat het wel genoeg was
Hoe kom je bij die uitstapjes van pedagogiek eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was die week precies op vakantie. En het jaar dat ik de intro week mocht 'inhalen' weer. Ik begin nu na ruim 4 jaar een beetje wat mensen te kennen in de stad waar ik studeer
Er hingen posters in de uni waarop ook prijzen vermeld werden: leden zoveel, niet-leden zoveel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die uitstapjes van pedagogiek eigenlijk?
Ik kan best goed en ook redelijk wat namen onthouden, maar bij een eerste ontmoeting volgt vaak onbewust een analyse: is de kans groot dat ik die persoon vaker ga zien? Zo nee, dan vergeet ik de naam eigenlijk gelijk weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bowlen ook wel. Bijkomend voordeel voor mensen die net zoals ik heel slecht zijn in namen: je ziet elke beurt weer hoe die ene persoon nou ook al weer heet
Mooie vergissing.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er hingen posters in de uni waarop ook prijzen vermeld werden: leden zoveel, niet-leden zoveel.
Dus ik dacht dat ze ook studneten van een andere studie toelieten op die reis. Bleek dat eigenlijk bedoeld werd pedagogiek studenten die niet lid waren van de studievereniging. Maargoed ik mocht toch mee want ze kregen het niet vol. De locatie had mn aandacht getrokken, was al een keer eerder in Gent geweest. En ga binnenkort overigens weer met mn voetbalteam
Ik vind dat wachten altijd zo suf.quote:
Als je weer es onaardig doet geef ik je je eerste lesjequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer kom je met die beloofde cursus?
ik ben er aan toe...
Ik zat laatst ook nog de uni af te speuren of er per ongeluk nog andere studieverenigingen waren die een leuke reis gingen makenquote:
Ok. Waar en wanneer ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat wachten altijd zo suf.![]()
Bowlen met z'n tweeen is okay!
Is goed, trut...quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je weer es onaardig doet geef ik je je eerste lesje
mensen zullen je waarschijnlijk waarderen om je eerlijkheid en duidelijkheidquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef Etcetera het volgende:
'die stoel blijft maar omlaag zakken'
ik: 'ja dat komt omdat je te dik bent'
zonder nadenken![]()
Ik maak je helemaal in.quote:
Tegen je stagebegeleider?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef Etcetera het volgende:
zonder nadenken![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mensen zullen je waarschijnlijk waarderen om je eerlijkheid en duidelijkheid
quote:
Goh ik zou bijna denken dat je niet zo lang meer hoeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef Etcetera het volgende:
zonder nadenken![]()
dat is niet slecht, dat is bijna een morele verplichting ten opzichte van je mannelijke collega'squote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Mijn vrouwelijke manager is ziek geweest en is sinds gisteren weer terug.
Ze is alleen bijna haar stem kwijt en praat nu op een manier die minstens licht erotisch te noemen is.
Probeer haar de hele tijd uitspraken te ontlokken...
Ben ik nu een slecht mens?
Herkenbaar, ik ben niet veel beter, eerder erger.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb af en toe zulke momenten, dat ik er een snoeiharde opmerking uitgooigelukkig kon ik dat tegen dit slachtoffer wel maken want ze is absoluut niet dik
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh ik zou bijna denken dat je niet zo lang meer hoeft
ik kan me nog aardig goed inhoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben niet veel beter, eerder erger.![]()
Hoor dat ook ieder jaar bij mijn beoordeling, dat ik rekening moet houden met het feit dat niet iedereen mijn humor begrijpt en het vaak ook niet zo opvat, wat dan weer tot conflicten kan leiden (wat overigens zelden of nooit voor komt).
Heb daardoor ook een slechte voorbeeldfunctie voor nieuwe collega's, krijg ik steevast te horen.
Maar degene die mij beoordeelt is een suffe sok zonder humor die mij alleen kent van mijn verlofaanvragen, dus die kan mij helemaal niet beoordelen...
Trut ≠ lief.quote:
Mijn link doet het primaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dat is niet slecht, dat is bijna een morele verplichting ten opzichte van je mannelijke collega's
Tim: je linkje doet het niet![]()
Ik kan me vaak helemaal niet inhouden. Ik ben vrij adrem, maar ik weet meestal wel tot hoever ik bij bepaalde personen kan gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:05 schreef Etcetera het volgende:
ik kan me nog aardig goed inhoudenmaar sommige opmerkingen die vragen gewoon om een opmerking terug
en dat is wel stom als iemand met wie je nauwelijks samenwerkt jou beoordeelt ja
Dus welke conclusie trek je n.a.v. mijn niet lieve post?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trut ≠ lief.
Lief = lief meisje, -Ps-je e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |