Ben je ondertussen niet uitgekeken op Friends?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CHOCOLA!!
en lezenen ook wel de pc eigenlijk, zou wel zonder kunnen maar da's toch minder leuk. en Friends
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig vanquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig van
DiabloII heb ik ook wel eens gespeeld. Maar als ik er langer dan een uur of twee mee bezig was had ik meer last van frustratieverschijnselen dan verslaving. Bij Counter strike is mijn favo toets ook de F10 (quit)quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Enige spel waar ik echt verslaafd aan ben geweest was Diablo en WoW lijkt er wel een beetje op.
Volgens de letter van de wet ben ik alcoholverslaafd aangezien ik in een week >15 glazen wel binnen krijg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook.Ben eerder bang voor Sven, dat hij verslaafd raakt.
![]()
Wat zijn jullie verslavingen?
Je drinkt geen thee of koffie?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
DiabloII heb ik ook wel eens gespeeld. Maar als ik er langer dan een uur of twee mee bezig was had ik meer last van frustratieverschijnselen dan verslaving. Bij Counter strike is mijn favo toets ook de F10 (quit)![]()
[..]
Volgens de letter van de wet ben ik alcoholverslaafd aangezien ik in een week >15 glazen wel binnen krijg.
Verder denk ik nergens aan verslaafd te zijn. Iemand nog suggesties misschien dat het me dan op gaat vallen
Nóg bent. Ik heb nog niet geslapen. Even een ritme doorbrekenquote:
Ik drink nooit thee en eigenlijk alleen koffie als ik er toevallig aan denk of op de uni ben. Vanochtend voor het eerst in weken koffie gezet iig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je drinkt geen thee of koffie?
WoW heb ik ook een tijd gespeeld en daar ging veel tijd in zitten. Maar na een tijdje werd het veel van hetzelfde en het kostte een hoop tijd. Maar ik heb momenten gehad dat ik in bed lag en gewoon WoW op mijn netvlies had...vast herkenbaar voor sommigen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
Melk...
Melk is dan ook echt fantastisch. Toen ik nog thuis woonde ging er per week met gemak 16 liter doorheen... toen ik het huis uit was halveerde datquote:
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
WoW heb ik ook een tijd gespeeld en daar ging veel tijd in zitten. Maar na een tijdje werd het veel van hetzelfde en het kostte een hoop tijd. Maar ik heb momenten gehad dat ik in bed lag en gewoon WoW op mijn netvlies had...vast herkenbaar voor sommigen
Ik vind dat wel veel ...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef Whiteguy het volgende:
Wel gaat er elke 3 dagen wel een 2-literfles colalight doorheen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.Alsof ik daar zelf rondliep en aan het levelen was, heel weird.
Maar ik was ook ziek, dus ik gooi het op de combinatie koorts en WoW.
Dus we moeten je vandaag wakker zien te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nóg bent. Ik heb nog niet geslapen. Even een ritme doorbreken
Als ik zo'n beetje op de grens zit tussen wakker zijn en slapen verzin ik soms hele gesprekken met mensen. Die vervolgens nooit plaatsvindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.Alsof ik daar zelf rondliep en aan het levelen was, heel weird.
Maar ik was ook ziek, dus ik gooi het op de combinatie koorts en WoW.
Bekend probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Melk is dan ook echt fantastisch. Toen ik nog thuis woonde ging er per week met gemak 16 liter doorheen... toen ik het huis uit was halveerde dat
Na het sporten drink ik zo een pak leeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee en koffie drink ik wel, maar niet elke dag. Mis het ook niet echt als ik het een paar dagen niet heb gedronken, maar na een paar dagen geen melk is dat zoooooooo lekker. Ook als je extreem veel dorst hebt overigens
Nou...de kans bestaat dat ik zo een dutje ga doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus we moeten je vandaag wakker zien te houden.
Och als dat dan de verslaving gaat zijn die me de rest van mijn leven bij blijft, so be it.quote:
Een literpak wel ja..een tank toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na het sporten drink ik zo een pak leeg.
Zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och als dat dan de verslaving gaat zijn die me de rest van mijn leven bij blijft, so be it.
Oh en internetverslaafd zou er ook ngo wel bij opgetelt kunnen worden maar dat mag dan voor iedereen hier wel
Prive of werk ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...de kans bestaat dat ik zo een dutje ga doen
Ik heb nog wel wat werk te doen. Een goede HD camera uitzoeken bijvoorbeeld.
Zo'n anderhalf literpak.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een literpak wel ja..een tank toch niet
Werk. Ik zat aan de Sony HVR-V1U te denken (V1E hier in Europa) of de HVR-Z1U.quote:
Nou..misschienquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n anderhalf literpak.![]()
gluckgluckgluckgluckgluck....
Zouden lactofielen iets tekort zijn gekomen vroeger?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de lactofielen: ik zit nu met een Hoegaardenglas vol melk
Ik denk het omgekeerdequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zouden lactofielen iets tekort zijn gekomen vroeger?
WTF?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef Soempie het volgende:
Lactofiel – iemand die opgewonden raak van borsten van pas bevallen moeders en zelf graag aan de tepel hangt.
oh
Hmm.. ik heb laatst ook een paar hippe camera's van canon in mn handen gehad op mn werk. Die zat geloof ik wel tegen de 4k euro aan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Werk. Ik zat aan de Sony HVR-V1U te denken (V1E hier in Europa) of de HVR-Z1U.
Budget, ongeveer $4k-$5k per camera.
En voeg koffie + chocomel (de enige echte) ook maar toe...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster biecht op:
Roken, internet in het algemeen en vrouwen (in het algemeen)...
Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster biecht op:
Roken, internet in het algemeen en vrouwen (in het algemeen)...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de lactofielen onder ons: ik zat hier met een Hoegaardenglas KOEmelk
Hoe openbaart dat zich?quote:
Overigens wel een van de betere clips ooit trouwens imo. Liedje is alleen wel weer wat minder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh en als je als melk liefhebber nog dat melkpak uit de clip van blur wil hebben thuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poeh, da's wel een opluchting...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Soempie het volgende:
Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen.![]()
Mja..hoewel Canon prima is vind ik Sony over het algemeen wat beter met de kleuren. Daarbij zijn die dingen zo stevig als maar zijn kanquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb laatst ook een paar hippe camera's van canon in mn handen gehad op mn werk. Die zat geloof ik wel tegen de 4k euro aan.
Die clip is inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Overigens wel een van de betere clips ooit trouwens imo. Liedje is alleen wel weer wat minder.
Stoten zich meermaalquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
vrouwen in het algemeen
nee johquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je ondertussen niet uitgekeken op Friends?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig van
eerlijk gezegd: neequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je drinkt geen thee of koffie?
oudquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verklaar epibreren tot het woord van de dag/week/maand:
epi·bre·ren (onovergankelijk werkwoord; epibreerde, heeft geëpibreerd)
1 niet nader aan te geven werkzaamheden verrichten, waarvan men de indruk wil geven dat ze belangrijk zijn
Jij hebt ook die central perk box met alle seizoenen er in ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee joh
ga binnenkort weer beginnen met seizoen 1
[..]
Oh I wishquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij hebt ook die central perk box met alle seizoenen er in ?
Op velerlei wijzen, ik kan een behoorlijke flirter richting dames zijn en de volgende songteksten zouden op mij van toepassing kunnen zijn:quote:
Nee, da's Soempie...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
Stoten zich meermaal
Aan dezelfde teen
Ik heb die box wel, gewoon nederlandse versie. Alleen de laatste twee seizoenen zijn kopietjes kwijt. Gelukkig had ik backupsquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh I wishik heb de seizoenen los gekocht. ik zou de amerikaans box graag willen hebben, die afleveringen duren wat langer, en je hebt bloopers enzo erbij zitten
In de verlenging:quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op velerlei wijzen, ik kan een behoorlijke flirter richting dames zijn en de volgende songteksten zouden op mij van toepassing kunnen zijn:
De studie van de mensheid, die heeft mij nog nooit verveeld
Vandaar ook dat ik weet dat die in tweeen in verdeeld
De ene helft is vrouw, de andere is man
Het schijnt nu eenmaal zo te zijn dat dat niet anders kan
Toch is het mijn ervaring en het spreekt voor mij vanzelf
Dat de ene helft beter is dan de andere helft
Want jongens zijn baldadig, jongens maken veel lawaai
Zij doen wel interessant maar ondertussen zijn ze saai
Jongens moeten flink zijn maar ze maken zich te druk
Jongens zoeken ruzie en ze maken dingen stuk
Misschien past hier begrip maar absoluut geen sympathie
Neem me dus niet kwalijk dat ik meer in meisjes zie
Want meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Meisjes zijn gezellig en spontaan en creatief
Met meisjes kun je lachen, van meisjes word ik blij
Ik ken wel duizend meisjes en daar zijn geen slechte bij
Meisjes zijn attent en amusant en attractief
Meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Jongens hebben praatjes maar ze kunnen bijna niets
Alleen maar scheuren op een opgevoerde motorfiets
Jongens zijn onhandig en ze drinken te veel bier
Ze pesten kleine beestjes gewoon voor hun plezier
Dat jongens jongens zijn dat is nu juist hun handicap
Ik hoop dat u begrijpt dat ik het meer op meisje heb
Want meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Meisjes weten hoe het hoort, dat gaat intuitief
Meisjes dragen vaak iets met een bloemetjesmotief
Meisjes, meisjes, meisjes, meisjes, meisje, meisje, meisjes
========================================================
Ik hou van alle vrouwen
Mijn hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
En zo ga ik ook weer dood
Ik hou van alle ogen
Ik kijk er zo graag in
Ik kijk er zo graag in
Hoe meer ik word bedrogen
Hoe meer ik ze bemin
Hoe meer ik ze bemin
Ik hou van heel het leven
't Leven om een vrouw
Het leven om een vrouw
Om ieder wat te geven
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Zo ben ik geboren
Ik hou van alle vrouwen
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
Ik hou van heel het leven
Het leven om een vrouw
Het leven om een vrouw
Om ieder wat te geven
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
=========================
Alleen ben ik dus wel getrouwd en gaan die laatste regels dus niet op...
Maar Soempie is in het algemeen toch ook wel een vrouwquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de verlenging:
"Wat een vrouw" van De Dijk
Maar geen algemene...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Maar Soempie is in het algemeen toch ook wel een vrouw
Ik vind jongens veel toffer. Meisjes kunnen zo vals zijn en vaak kunnen ze ook ontzettend zeuren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op velerlei wijzen, ik kan een behoorlijke flirter richting dames zijn en de volgende songteksten zouden op mij van toepassing kunnen zijn:
Alleen ben ik dus wel getrouwd en gaan die laatste regels dus niet op...
Of de vrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maargoed, mevrouw MM, flirt die ook richting de heren?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn boek uit.
Ik dacht op het vliegveld van Las Vegas: "Laat ik nog eens kijken of ze hier Discworlboeken hebben staan". Nu liggen er 6 boeken te wachten
De juffrouw aan de balie vroeg of ik er wel genoeg had
Dus ik ga er zo maar eens met ééntje beginnen
Mannen fantasie # 1 hoorquote:
Yep en ik heb gisteren al aangegeven dat ik niet jaloers ben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, mevrouw MM, flirt die ook richting de heren?
Neequote:
Tja...ik dacht: ik gooi 'm er maar vast inquote:
Knap.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep en ik heb gisteren al aangegeven dat ik niet jaloers ben...
Dat is een lange serie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Ik ben denk ik net over de helft. Er zijn ondertussen 34 boeken in de serie meen ik.
Ik heb maar gezecht dat hoewel het een lange vlucht was, ik dacht dat het wel genoeg was
quote:
Ja dat is suf.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef Etcetera het volgende:
ik heb deel 1 van discworld
maar ben niet zo'n fan denk ik. kan ook komen omdat het echt een proloog is (zo komt het wel over tenminste)
en ik heb ook deel 1 van wetten van magie, en die greep me wel meteen. maar da's ook geen proloog
Ik woon al (schrik niet...) 27 jaar samen met mw. MM en ken haar ruim 30 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef Soempie het volgende:
Knap.Is zij ook niet jaloers als jij met een ander flirt?
Het is geen doorlopend verhaal. Er zijn verscheidene verhaallijnen met andere karakters. Dus je kunt gewoon lezen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een lange serie.Ik heb er over gedacht er aan te beginnen, maar nu weet ik het niet hoor.
Had het al eens opgezocht en jij hebt het al eens verteld, maar na verloop van tijd is de serie in m'n hoofd weer geslonken tot een boek of tien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |