Nee hoor de slowchat is er omdat sommige dat wouden maar het komt oorspronkelijkwel uit het spelregel topicquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat het SC topic ooit geopend is om dingen als valsspelen in de quiz te bespreken. En Jayhawk was daar de aanleiding van.
Heeft mijn geheugen mij in de steek gelaten of zijn we Jawhawk een dagje dank verschuldigd?
Dit is tenslotte alweer topic 350 alwaar dubbelen onzinposts worden beloond.
Ja dat bedoel ik eigenlijk. Het spelregeltopic is eigenlijk de moeder van de SC toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee hoor de slowchat is er omdat sommige dat wouden maar het komt oorspronkelijkwel uit het spelregel topic
Dat zou kunnen..maar ik dacht dat Jayhawk de aanleiding was...quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij was Homdeck het eerste deel begonnen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef Homdeck het volgende:
Zo dan maar?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
We hadden toch al 2 ´Slowchattopics´ en Het AKQ zelf is ook slowchat
en de deur + ikea perikelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 04:06 schreef MaJo het volgende:
Whehe ben nu aan het teruglezen en zie weer die tekeningen van soempie's kamer
quote:Op woensdag 23 januari 2008 04:07 schreef Nembrionic het volgende:
Tekening?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets, dus geen rare deuk in de muur hoor
old skool?quote:
Fossiel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
old skool?
man, dat was nog de tijd dat we dat als oude school schreven.
Je bedoelt IN je steen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* kruipt weer terug onder steen
ik ga werken
Kom op zeg, de wereld vergaat niet en kennelijk was het z'n eigen keuze...quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:58 schreef MadMaster het volgende:, koekje durbij?
[..]
Kom op zeg, de wereld vergaat niet en kennelijk was het z'n eigen keuze...
Mission complete dus...![]()
ik denk dat Britney de kerst niet meer haaltquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:59 schreef iamredleader het volgende:
Heath Ledger...boeie. Al die "beroemdheden" die aandacht willen
zo heb je wel aandacht, ja...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]da's wel erg hard he
vind het gewoon sneu
[..]
ik denk dat Britney de kerst niet meer haalt
Triest voor z'n nabestaanden, maar voor de rest interesseert me meneer Leetcher geen reet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:da's wel erg hard he
vind het gewoon sneu
ik denk dat Britney de kerst niet meer haalt
Hoe weet je dat nou? Je hebt heeeel wat pillen(en ik begreep dat het slaappillen waren) om jezelf van kant te maken hoor....quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:58 schreef MadMaster het volgende:, koekje durbij?
[..]
Kom op zeg, de wereld vergaat niet en kennelijk was het z'n eigen keuze...
Mission complete dus...![]()
Ik weet niks definitief en hou dus een slag om de arm door het woord 'kennelijk' te gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe weet je dat nou? Je hebt heeeel wat pillen(en ik begreep dat het slaappillen waren) om jezelf van kant te maken hoor....
Daarbij kan het ook zo zijn dat zijn lichaam er niet tegen kon maar dat zeg niet dat het opzettelijk was.
Excusesquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niks definitief en hou dus een slag om de arm door het woord 'kennelijk' te gebruiken.
Eens isquote:En verder zal het me dus worst wezen, er sterven dagelijks duizenden mensen all over the world waar niemand iets over hoort...
Geen probleem, we hebben onze wapenstok al klaar liggen. Wij grijpen wel in mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het is vandaag reldag. De politie staakt
Ook eens is!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens is
Op het journaal één of andere gast zo van "I can't believe he's dead", alsof het de president betrof ofzo
Zo, dat was mijn eerste post in het 1e SC topicquote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Groetjes hier van Tinuviel, MaJo en mezelluf![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, morgen heb ik heeft mijn dochter hem in huis hoor, krijg net een mailtje....
Beste 4AllClients.com klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling op 4AllClients.com. Wij stellen alles in het werk om uw bestelling met de grootst mogelijke zorgvuldigheid te verwerken.
Uw ordernummer: #XXXXXX74481
Afleveradres: Factuuradres:
XXXXXXXX XXXXXXXXXXX
Nederland Nederland
Artikelnr Fabrikant Fabrikant partnr.
Omschrijving
EAN nummer Aantal Prijs per stuk Waarde
885704 Apple
15352
MacBook 13.3"/ 1GB/ 80GB
1 17.40EUR 17.40EUR
Verwachte aankomstdatum: 24-01-2008
Wij sturen u een email op het moment dat uw bestelling wordt verzonden.
Om de status van een huidige bestelling te controleren, een bestaande bestelling te annuleren of te wijzigen of een ongewenst product te retourneren, ga naar uw account.
Wij verzoeken u vriendelijk om uw ordernummer bij de hand te houden wanneer u contact met ons opneemt.
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling op 4AllClients.com.
Met vriendelijke groet,
4AllClients.com®, The Internet Superstore�
http: /www.4allclients.nl
ik moet nog een die ik vrij lang kan maken, en een die echt kort is omdat er gewoon geen info over valt te vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel tijd gaat daar inzitten?![]()
Ik ben trouwens begonnen met WoW
WoWquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WoW![]()
![]()
Dan heb je ECHT tijd te veel
Er kan altijd nog een baksteen in zitten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Soempie het volgende:
Damn![]()
, ik kan gewoon niet geloven dat ze het gewoon opsturen.
Goede inzet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nog een die ik vrij lang kan maken, en een die echt kort is omdat er gewoon geen info over valt te vindenmaar ik zou het stom vinden om 5 animaties te hebben en dan ineens geen animatie. alles of niets
Net even aan Sven gevraagd wat ik ook alweer was: Dranei Frost Magequote:WoWlukt het al een beetje
Ik ken wel mensen die echt verslaafd zijn, maar ik kan het absoluut zo uitzetten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WoW![]()
![]()
Dan heb je ECHT tijd te veel
Dan heb ik me toch een mooie orderbevestiging waarop staat dat ik een laptop heb gekocht met 1G geheugen en een HD van 80Gquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of een macbook als in, een boek over macintosh
Vaarwel Soempie, het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Soempie het volgende:
Maar blood elves zijn de andere kant, heb je niet op onze server geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
dranei heb ik niet, vind het maar een raar raskomt ook omdat het op onze server een beetje bugged is op dat punt. tenminste dat was zo
blood elves vind ik wel gaaf
Ja stiekem ben ik gewoon jaloers. Ondanks dat het een apple is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan heb ik me toch een mooie orderbevestiging waarop staat dat ik een laptop heb gekocht met 1G geheugen en een HD van 80G
oh tuurlijk stom van mequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar blood elves zijn de andere kant, heb je niet op onze server geloof ik.
Kan dat? Of kraam ik nu onzin uit?![]()
Ik vind de draenei tof met die poten en staarten.Wat ben jij?
't Enige spel waar ik echt verslaafd aan ben geweest was Diablo en WoW lijkt er wel een beetje op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vaarwel Soempie, het was leuk je gekend te hebben
Maar jij betaalt er toch niet voor?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh tuurlijk stom van meik heb het voorrecht om zowel Alliance als Horde te kunnen spelen
dat komt omdat ik Game Master ben, ik help andere spelers met problemen
ik speel nu met een Night Elf Rogue en een Blood Elf Warlock
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die echt verslaafd zijn, maar ik kan het absoluut zo uitzetten.
nee daarom kan ik ook GM zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jij betaalt er toch niet voor?
Mja, denk het ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:40 schreef Etcetera het volgende:
jij hebt toch veel te weinig tijd om verslaafd te raken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je!
Nú al verslaafd
Dat is riedeltje #1 van alle verslaafden.
CHOCOLA!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook.Ben eerder bang voor Sven, dat hij verslaafd raakt.
![]()
Wat zijn jullie verslavingen?
Ben je ondertussen niet uitgekeken op Friends?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CHOCOLA!!
en lezenen ook wel de pc eigenlijk, zou wel zonder kunnen maar da's toch minder leuk. en Friends
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig vanquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig van
DiabloII heb ik ook wel eens gespeeld. Maar als ik er langer dan een uur of twee mee bezig was had ik meer last van frustratieverschijnselen dan verslaving. Bij Counter strike is mijn favo toets ook de F10 (quit)quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Enige spel waar ik echt verslaafd aan ben geweest was Diablo en WoW lijkt er wel een beetje op.
Volgens de letter van de wet ben ik alcoholverslaafd aangezien ik in een week >15 glazen wel binnen krijg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook.Ben eerder bang voor Sven, dat hij verslaafd raakt.
![]()
Wat zijn jullie verslavingen?
Je drinkt geen thee of koffie?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
DiabloII heb ik ook wel eens gespeeld. Maar als ik er langer dan een uur of twee mee bezig was had ik meer last van frustratieverschijnselen dan verslaving. Bij Counter strike is mijn favo toets ook de F10 (quit)![]()
[..]
Volgens de letter van de wet ben ik alcoholverslaafd aangezien ik in een week >15 glazen wel binnen krijg.
Verder denk ik nergens aan verslaafd te zijn. Iemand nog suggesties misschien dat het me dan op gaat vallen
Nóg bent. Ik heb nog niet geslapen. Even een ritme doorbrekenquote:
Ik drink nooit thee en eigenlijk alleen koffie als ik er toevallig aan denk of op de uni ben. Vanochtend voor het eerst in weken koffie gezet iig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je drinkt geen thee of koffie?
WoW heb ik ook een tijd gespeeld en daar ging veel tijd in zitten. Maar na een tijdje werd het veel van hetzelfde en het kostte een hoop tijd. Maar ik heb momenten gehad dat ik in bed lag en gewoon WoW op mijn netvlies had...vast herkenbaar voor sommigen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
Melk...
Melk is dan ook echt fantastisch. Toen ik nog thuis woonde ging er per week met gemak 16 liter doorheen... toen ik het huis uit was halveerde datquote:
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
WoW heb ik ook een tijd gespeeld en daar ging veel tijd in zitten. Maar na een tijdje werd het veel van hetzelfde en het kostte een hoop tijd. Maar ik heb momenten gehad dat ik in bed lag en gewoon WoW op mijn netvlies had...vast herkenbaar voor sommigen
Ik vind dat wel veel ...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef Whiteguy het volgende:
Wel gaat er elke 3 dagen wel een 2-literfles colalight doorheen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.Alsof ik daar zelf rondliep en aan het levelen was, heel weird.
Maar ik was ook ziek, dus ik gooi het op de combinatie koorts en WoW.
Dus we moeten je vandaag wakker zien te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nóg bent. Ik heb nog niet geslapen. Even een ritme doorbreken
Als ik zo'n beetje op de grens zit tussen wakker zijn en slapen verzin ik soms hele gesprekken met mensen. Die vervolgens nooit plaatsvindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.Alsof ik daar zelf rondliep en aan het levelen was, heel weird.
Maar ik was ook ziek, dus ik gooi het op de combinatie koorts en WoW.
Bekend probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Melk is dan ook echt fantastisch. Toen ik nog thuis woonde ging er per week met gemak 16 liter doorheen... toen ik het huis uit was halveerde dat
Na het sporten drink ik zo een pak leeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee en koffie drink ik wel, maar niet elke dag. Mis het ook niet echt als ik het een paar dagen niet heb gedronken, maar na een paar dagen geen melk is dat zoooooooo lekker. Ook als je extreem veel dorst hebt overigens
Nou...de kans bestaat dat ik zo een dutje ga doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus we moeten je vandaag wakker zien te houden.
Och als dat dan de verslaving gaat zijn die me de rest van mijn leven bij blijft, so be it.quote:
Een literpak wel ja..een tank toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na het sporten drink ik zo een pak leeg.
Zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och als dat dan de verslaving gaat zijn die me de rest van mijn leven bij blijft, so be it.
Oh en internetverslaafd zou er ook ngo wel bij opgetelt kunnen worden maar dat mag dan voor iedereen hier wel
Prive of werk ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...de kans bestaat dat ik zo een dutje ga doen
Ik heb nog wel wat werk te doen. Een goede HD camera uitzoeken bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |