Nee hoor de slowchat is er omdat sommige dat wouden maar het komt oorspronkelijkwel uit het spelregel topicquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat het SC topic ooit geopend is om dingen als valsspelen in de quiz te bespreken. En Jayhawk was daar de aanleiding van.
Heeft mijn geheugen mij in de steek gelaten of zijn we Jawhawk een dagje dank verschuldigd?
Dit is tenslotte alweer topic 350 alwaar dubbelen onzinposts worden beloond.
Ja dat bedoel ik eigenlijk. Het spelregeltopic is eigenlijk de moeder van de SC toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee hoor de slowchat is er omdat sommige dat wouden maar het komt oorspronkelijkwel uit het spelregel topic
Dat zou kunnen..maar ik dacht dat Jayhawk de aanleiding was...quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij was Homdeck het eerste deel begonnen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef Homdeck het volgende:
Zo dan maar?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
We hadden toch al 2 ´Slowchattopics´ en Het AKQ zelf is ook slowchat
en de deur + ikea perikelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 04:06 schreef MaJo het volgende:
Whehe ben nu aan het teruglezen en zie weer die tekeningen van soempie's kamer
quote:Op woensdag 23 januari 2008 04:07 schreef Nembrionic het volgende:
Tekening?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:46 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets, dus geen rare deuk in de muur hoor
old skool?quote:
Fossiel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
old skool?
man, dat was nog de tijd dat we dat als oude school schreven.
Je bedoelt IN je steen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* kruipt weer terug onder steen
ik ga werken
Kom op zeg, de wereld vergaat niet en kennelijk was het z'n eigen keuze...quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:58 schreef MadMaster het volgende:, koekje durbij?
[..]
Kom op zeg, de wereld vergaat niet en kennelijk was het z'n eigen keuze...
Mission complete dus...![]()
ik denk dat Britney de kerst niet meer haaltquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:59 schreef iamredleader het volgende:
Heath Ledger...boeie. Al die "beroemdheden" die aandacht willen
zo heb je wel aandacht, ja...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]da's wel erg hard he
vind het gewoon sneu
[..]
ik denk dat Britney de kerst niet meer haalt
Triest voor z'n nabestaanden, maar voor de rest interesseert me meneer Leetcher geen reet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:da's wel erg hard he
vind het gewoon sneu
ik denk dat Britney de kerst niet meer haalt
Hoe weet je dat nou? Je hebt heeeel wat pillen(en ik begreep dat het slaappillen waren) om jezelf van kant te maken hoor....quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:58 schreef MadMaster het volgende:, koekje durbij?
[..]
Kom op zeg, de wereld vergaat niet en kennelijk was het z'n eigen keuze...
Mission complete dus...![]()
Ik weet niks definitief en hou dus een slag om de arm door het woord 'kennelijk' te gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe weet je dat nou? Je hebt heeeel wat pillen(en ik begreep dat het slaappillen waren) om jezelf van kant te maken hoor....
Daarbij kan het ook zo zijn dat zijn lichaam er niet tegen kon maar dat zeg niet dat het opzettelijk was.
Excusesquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niks definitief en hou dus een slag om de arm door het woord 'kennelijk' te gebruiken.
Eens isquote:En verder zal het me dus worst wezen, er sterven dagelijks duizenden mensen all over the world waar niemand iets over hoort...
Geen probleem, we hebben onze wapenstok al klaar liggen. Wij grijpen wel in mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het is vandaag reldag. De politie staakt
Ook eens is!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens is
Op het journaal één of andere gast zo van "I can't believe he's dead", alsof het de president betrof ofzo
Zo, dat was mijn eerste post in het 1e SC topicquote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Groetjes hier van Tinuviel, MaJo en mezelluf![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, morgen heb ik heeft mijn dochter hem in huis hoor, krijg net een mailtje....
Beste 4AllClients.com klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling op 4AllClients.com. Wij stellen alles in het werk om uw bestelling met de grootst mogelijke zorgvuldigheid te verwerken.
Uw ordernummer: #XXXXXX74481
Afleveradres: Factuuradres:
XXXXXXXX XXXXXXXXXXX
Nederland Nederland
Artikelnr Fabrikant Fabrikant partnr.
Omschrijving
EAN nummer Aantal Prijs per stuk Waarde
885704 Apple
15352
MacBook 13.3"/ 1GB/ 80GB
1 17.40EUR 17.40EUR
Verwachte aankomstdatum: 24-01-2008
Wij sturen u een email op het moment dat uw bestelling wordt verzonden.
Om de status van een huidige bestelling te controleren, een bestaande bestelling te annuleren of te wijzigen of een ongewenst product te retourneren, ga naar uw account.
Wij verzoeken u vriendelijk om uw ordernummer bij de hand te houden wanneer u contact met ons opneemt.
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling op 4AllClients.com.
Met vriendelijke groet,
4AllClients.com®, The Internet Superstore�
http: /www.4allclients.nl
ik moet nog een die ik vrij lang kan maken, en een die echt kort is omdat er gewoon geen info over valt te vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel tijd gaat daar inzitten?![]()
Ik ben trouwens begonnen met WoW
WoWquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WoW![]()
![]()
Dan heb je ECHT tijd te veel
Er kan altijd nog een baksteen in zitten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Soempie het volgende:
Damn![]()
, ik kan gewoon niet geloven dat ze het gewoon opsturen.
Goede inzet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet nog een die ik vrij lang kan maken, en een die echt kort is omdat er gewoon geen info over valt te vindenmaar ik zou het stom vinden om 5 animaties te hebben en dan ineens geen animatie. alles of niets
Net even aan Sven gevraagd wat ik ook alweer was: Dranei Frost Magequote:WoWlukt het al een beetje
Ik ken wel mensen die echt verslaafd zijn, maar ik kan het absoluut zo uitzetten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WoW![]()
![]()
Dan heb je ECHT tijd te veel
Dan heb ik me toch een mooie orderbevestiging waarop staat dat ik een laptop heb gekocht met 1G geheugen en een HD van 80Gquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of een macbook als in, een boek over macintosh
Vaarwel Soempie, het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef Soempie het volgende:
Maar blood elves zijn de andere kant, heb je niet op onze server geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
dranei heb ik niet, vind het maar een raar raskomt ook omdat het op onze server een beetje bugged is op dat punt. tenminste dat was zo
blood elves vind ik wel gaaf
Ja stiekem ben ik gewoon jaloers. Ondanks dat het een apple is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan heb ik me toch een mooie orderbevestiging waarop staat dat ik een laptop heb gekocht met 1G geheugen en een HD van 80G
oh tuurlijk stom van mequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar blood elves zijn de andere kant, heb je niet op onze server geloof ik.
Kan dat? Of kraam ik nu onzin uit?![]()
Ik vind de draenei tof met die poten en staarten.Wat ben jij?
't Enige spel waar ik echt verslaafd aan ben geweest was Diablo en WoW lijkt er wel een beetje op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vaarwel Soempie, het was leuk je gekend te hebben
Maar jij betaalt er toch niet voor?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh tuurlijk stom van meik heb het voorrecht om zowel Alliance als Horde te kunnen spelen
dat komt omdat ik Game Master ben, ik help andere spelers met problemen
ik speel nu met een Night Elf Rogue en een Blood Elf Warlock
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die echt verslaafd zijn, maar ik kan het absoluut zo uitzetten.
nee daarom kan ik ook GM zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jij betaalt er toch niet voor?
Mja, denk het ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:40 schreef Etcetera het volgende:
jij hebt toch veel te weinig tijd om verslaafd te raken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je!
Nú al verslaafd
Dat is riedeltje #1 van alle verslaafden.
CHOCOLA!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook.Ben eerder bang voor Sven, dat hij verslaafd raakt.
![]()
Wat zijn jullie verslavingen?
Ben je ondertussen niet uitgekeken op Friends?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CHOCOLA!!
en lezenen ook wel de pc eigenlijk, zou wel zonder kunnen maar da's toch minder leuk. en Friends
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig vanquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig van
DiabloII heb ik ook wel eens gespeeld. Maar als ik er langer dan een uur of twee mee bezig was had ik meer last van frustratieverschijnselen dan verslaving. Bij Counter strike is mijn favo toets ook de F10 (quit)quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Enige spel waar ik echt verslaafd aan ben geweest was Diablo en WoW lijkt er wel een beetje op.
Volgens de letter van de wet ben ik alcoholverslaafd aangezien ik in een week >15 glazen wel binnen krijg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook.Ben eerder bang voor Sven, dat hij verslaafd raakt.
![]()
Wat zijn jullie verslavingen?
Je drinkt geen thee of koffie?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
DiabloII heb ik ook wel eens gespeeld. Maar als ik er langer dan een uur of twee mee bezig was had ik meer last van frustratieverschijnselen dan verslaving. Bij Counter strike is mijn favo toets ook de F10 (quit)![]()
[..]
Volgens de letter van de wet ben ik alcoholverslaafd aangezien ik in een week >15 glazen wel binnen krijg.
Verder denk ik nergens aan verslaafd te zijn. Iemand nog suggesties misschien dat het me dan op gaat vallen
Nóg bent. Ik heb nog niet geslapen. Even een ritme doorbrekenquote:
Ik drink nooit thee en eigenlijk alleen koffie als ik er toevallig aan denk of op de uni ben. Vanochtend voor het eerst in weken koffie gezet iig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je drinkt geen thee of koffie?
WoW heb ik ook een tijd gespeeld en daar ging veel tijd in zitten. Maar na een tijdje werd het veel van hetzelfde en het kostte een hoop tijd. Maar ik heb momenten gehad dat ik in bed lag en gewoon WoW op mijn netvlies had...vast herkenbaar voor sommigen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
Melk...
Melk is dan ook echt fantastisch. Toen ik nog thuis woonde ging er per week met gemak 16 liter doorheen... toen ik het huis uit was halveerde datquote:
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
WoW heb ik ook een tijd gespeeld en daar ging veel tijd in zitten. Maar na een tijdje werd het veel van hetzelfde en het kostte een hoop tijd. Maar ik heb momenten gehad dat ik in bed lag en gewoon WoW op mijn netvlies had...vast herkenbaar voor sommigen
Ik vind dat wel veel ...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef Whiteguy het volgende:
Wel gaat er elke 3 dagen wel een 2-literfles colalight doorheen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.Alsof ik daar zelf rondliep en aan het levelen was, heel weird.
Maar ik was ook ziek, dus ik gooi het op de combinatie koorts en WoW.
Dus we moeten je vandaag wakker zien te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nóg bent. Ik heb nog niet geslapen. Even een ritme doorbreken
Als ik zo'n beetje op de grens zit tussen wakker zijn en slapen verzin ik soms hele gesprekken met mensen. Die vervolgens nooit plaatsvindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zaterdag wel een tijd WoW gespeeld en 's nachts en de zondag erover gedroomd.Alsof ik daar zelf rondliep en aan het levelen was, heel weird.
Maar ik was ook ziek, dus ik gooi het op de combinatie koorts en WoW.
Bekend probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Melk is dan ook echt fantastisch. Toen ik nog thuis woonde ging er per week met gemak 16 liter doorheen... toen ik het huis uit was halveerde dat
Na het sporten drink ik zo een pak leeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee en koffie drink ik wel, maar niet elke dag. Mis het ook niet echt als ik het een paar dagen niet heb gedronken, maar na een paar dagen geen melk is dat zoooooooo lekker. Ook als je extreem veel dorst hebt overigens
Nou...de kans bestaat dat ik zo een dutje ga doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus we moeten je vandaag wakker zien te houden.
Och als dat dan de verslaving gaat zijn die me de rest van mijn leven bij blijft, so be it.quote:
Een literpak wel ja..een tank toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na het sporten drink ik zo een pak leeg.
Zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och als dat dan de verslaving gaat zijn die me de rest van mijn leven bij blijft, so be it.
Oh en internetverslaafd zou er ook ngo wel bij opgetelt kunnen worden maar dat mag dan voor iedereen hier wel
Prive of werk ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...de kans bestaat dat ik zo een dutje ga doen
Ik heb nog wel wat werk te doen. Een goede HD camera uitzoeken bijvoorbeeld.
Zo'n anderhalf literpak.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een literpak wel ja..een tank toch niet
Werk. Ik zat aan de Sony HVR-V1U te denken (V1E hier in Europa) of de HVR-Z1U.quote:
Nou..misschienquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n anderhalf literpak.![]()
gluckgluckgluckgluckgluck....
Zouden lactofielen iets tekort zijn gekomen vroeger?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de lactofielen: ik zit nu met een Hoegaardenglas vol melk
Ik denk het omgekeerdequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zouden lactofielen iets tekort zijn gekomen vroeger?
WTF?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef Soempie het volgende:
Lactofiel – iemand die opgewonden raak van borsten van pas bevallen moeders en zelf graag aan de tepel hangt.
oh
Hmm.. ik heb laatst ook een paar hippe camera's van canon in mn handen gehad op mn werk. Die zat geloof ik wel tegen de 4k euro aan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Werk. Ik zat aan de Sony HVR-V1U te denken (V1E hier in Europa) of de HVR-Z1U.
Budget, ongeveer $4k-$5k per camera.
En voeg koffie + chocomel (de enige echte) ook maar toe...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster biecht op:
Roken, internet in het algemeen en vrouwen (in het algemeen)...
Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster biecht op:
Roken, internet in het algemeen en vrouwen (in het algemeen)...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de lactofielen onder ons: ik zat hier met een Hoegaardenglas KOEmelk
Hoe openbaart dat zich?quote:
Overigens wel een van de betere clips ooit trouwens imo. Liedje is alleen wel weer wat minder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh en als je als melk liefhebber nog dat melkpak uit de clip van blur wil hebben thuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poeh, da's wel een opluchting...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Soempie het volgende:
Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen.![]()
Mja..hoewel Canon prima is vind ik Sony over het algemeen wat beter met de kleuren. Daarbij zijn die dingen zo stevig als maar zijn kanquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb laatst ook een paar hippe camera's van canon in mn handen gehad op mn werk. Die zat geloof ik wel tegen de 4k euro aan.
Die clip is inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Overigens wel een van de betere clips ooit trouwens imo. Liedje is alleen wel weer wat minder.
Stoten zich meermaalquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
vrouwen in het algemeen
nee johquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je ondertussen niet uitgekeken op Friends?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Dat is net zoiets als dat mannen verslaafd zijn aan tieten: ze worden er gelukkig van
eerlijk gezegd: neequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je drinkt geen thee of koffie?
oudquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verklaar epibreren tot het woord van de dag/week/maand:
epi·bre·ren (onovergankelijk werkwoord; epibreerde, heeft geëpibreerd)
1 niet nader aan te geven werkzaamheden verrichten, waarvan men de indruk wil geven dat ze belangrijk zijn
Jij hebt ook die central perk box met alle seizoenen er in ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee joh
ga binnenkort weer beginnen met seizoen 1
[..]
Oh I wishquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij hebt ook die central perk box met alle seizoenen er in ?
Op velerlei wijzen, ik kan een behoorlijke flirter richting dames zijn en de volgende songteksten zouden op mij van toepassing kunnen zijn:quote:
Nee, da's Soempie...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
Stoten zich meermaal
Aan dezelfde teen
Ik heb die box wel, gewoon nederlandse versie. Alleen de laatste twee seizoenen zijn kopietjes kwijt. Gelukkig had ik backupsquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh I wishik heb de seizoenen los gekocht. ik zou de amerikaans box graag willen hebben, die afleveringen duren wat langer, en je hebt bloopers enzo erbij zitten
In de verlenging:quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op velerlei wijzen, ik kan een behoorlijke flirter richting dames zijn en de volgende songteksten zouden op mij van toepassing kunnen zijn:
De studie van de mensheid, die heeft mij nog nooit verveeld
Vandaar ook dat ik weet dat die in tweeen in verdeeld
De ene helft is vrouw, de andere is man
Het schijnt nu eenmaal zo te zijn dat dat niet anders kan
Toch is het mijn ervaring en het spreekt voor mij vanzelf
Dat de ene helft beter is dan de andere helft
Want jongens zijn baldadig, jongens maken veel lawaai
Zij doen wel interessant maar ondertussen zijn ze saai
Jongens moeten flink zijn maar ze maken zich te druk
Jongens zoeken ruzie en ze maken dingen stuk
Misschien past hier begrip maar absoluut geen sympathie
Neem me dus niet kwalijk dat ik meer in meisjes zie
Want meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Meisjes zijn gezellig en spontaan en creatief
Met meisjes kun je lachen, van meisjes word ik blij
Ik ken wel duizend meisjes en daar zijn geen slechte bij
Meisjes zijn attent en amusant en attractief
Meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Jongens hebben praatjes maar ze kunnen bijna niets
Alleen maar scheuren op een opgevoerde motorfiets
Jongens zijn onhandig en ze drinken te veel bier
Ze pesten kleine beestjes gewoon voor hun plezier
Dat jongens jongens zijn dat is nu juist hun handicap
Ik hoop dat u begrijpt dat ik het meer op meisje heb
Want meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Meisjes weten hoe het hoort, dat gaat intuitief
Meisjes dragen vaak iets met een bloemetjesmotief
Meisjes, meisjes, meisjes, meisjes, meisje, meisje, meisjes
========================================================
Ik hou van alle vrouwen
Mijn hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
En zo ga ik ook weer dood
Ik hou van alle ogen
Ik kijk er zo graag in
Ik kijk er zo graag in
Hoe meer ik word bedrogen
Hoe meer ik ze bemin
Hoe meer ik ze bemin
Ik hou van heel het leven
't Leven om een vrouw
Het leven om een vrouw
Om ieder wat te geven
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Zo ben ik geboren
Ik hou van alle vrouwen
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
Ik hou van heel het leven
Het leven om een vrouw
Het leven om een vrouw
Om ieder wat te geven
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
=========================
Alleen ben ik dus wel getrouwd en gaan die laatste regels dus niet op...
Maar Soempie is in het algemeen toch ook wel een vrouwquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de verlenging:
"Wat een vrouw" van De Dijk
Maar geen algemene...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Maar Soempie is in het algemeen toch ook wel een vrouw
Ik vind jongens veel toffer. Meisjes kunnen zo vals zijn en vaak kunnen ze ook ontzettend zeuren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op velerlei wijzen, ik kan een behoorlijke flirter richting dames zijn en de volgende songteksten zouden op mij van toepassing kunnen zijn:
Alleen ben ik dus wel getrouwd en gaan die laatste regels dus niet op...
Of de vrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maargoed, mevrouw MM, flirt die ook richting de heren?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn boek uit.
Ik dacht op het vliegveld van Las Vegas: "Laat ik nog eens kijken of ze hier Discworlboeken hebben staan". Nu liggen er 6 boeken te wachten
De juffrouw aan de balie vroeg of ik er wel genoeg had
Dus ik ga er zo maar eens met ééntje beginnen
Mannen fantasie # 1 hoorquote:
Yep en ik heb gisteren al aangegeven dat ik niet jaloers ben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, mevrouw MM, flirt die ook richting de heren?
Neequote:
Tja...ik dacht: ik gooi 'm er maar vast inquote:
Knap.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep en ik heb gisteren al aangegeven dat ik niet jaloers ben...
Dat is een lange serie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Ik ben denk ik net over de helft. Er zijn ondertussen 34 boeken in de serie meen ik.
Ik heb maar gezecht dat hoewel het een lange vlucht was, ik dacht dat het wel genoeg was
quote:
Ja dat is suf.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef Etcetera het volgende:
ik heb deel 1 van discworld
maar ben niet zo'n fan denk ik. kan ook komen omdat het echt een proloog is (zo komt het wel over tenminste)
en ik heb ook deel 1 van wetten van magie, en die greep me wel meteen. maar da's ook geen proloog
Ik woon al (schrik niet...) 27 jaar samen met mw. MM en ken haar ruim 30 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef Soempie het volgende:
Knap.Is zij ook niet jaloers als jij met een ander flirt?
Het is geen doorlopend verhaal. Er zijn verscheidene verhaallijnen met andere karakters. Dus je kunt gewoon lezen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een lange serie.Ik heb er over gedacht er aan te beginnen, maar nu weet ik het niet hoor.
Had het al eens opgezocht en jij hebt het al eens verteld, maar na verloop van tijd is de serie in m'n hoofd weer geslonken tot een boek of tien.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon al (schrik niet...) 27 jaar samen met mw. MM en ken haar ruim 30 jaar.
We kennen elkaar door en door en weten wat we kunnen doen en moeten laten t.o.v. elkaar...
Fok! is rete-traag, dus ik kon mijn post niet snel genoeg editten, maar ik woon 'pas' 21 jaar met haar samen, sinds 1987.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef Soempie het volgende:
![]()
Hoe oud was je toen je haar leerde kennen?
Maar lijkt me logisch dat je elkaar door en door kent. Al zou ik waarschijnlijk nog wel jaloers zijn als 'mijn' kerel met iemand anders staat te flirten. Dan zou ik fantasieen krijgen over hoe ik haar haar uittrek, d'r ogen uitkrap en haar armen breek.![]()
![]()
Tenzij het gewoon voor de grap is, maar dan is het ook niet echt flirten.
hmm misschien is dat mijn fout wel, ik lees graag chronologischquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is suf.
Je moet beginnen met Guards! Guards!, dan Men at Arms en dan Feet of Clay.
Die heb ik in een trilogie(in het Engels). Mocht je geinteresseerd zijn, dan kan ik die een keertje opsturen.
Daarna maakt het eigenlijk niet uit wat je leest want hoewel er een kleine tijdslijn is, is de complete serie a-chronologisch te lezen.
Maar de eerste werken zijn minder leuk omdat 'ie er nog in moest komen.
Dat kan ook welquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmm misschien is dat mijn fout wel, ik lees graag chronologisch
Schattig, dat jullie nog met elkaar hebben gespeeld toen jullie klein waren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fok! is rete-traag, dus ik kon mijn post niet snel genoeg editten, maar ik woon 'pas' 21 jaar met haar samen, sinds 1987.
Ik was 12 toen ik haar leerde kennen (is mijn leeftijd ook weer eens bekend gemaakt...) op de middelbare school. En in onze jeugd daarvoor schijnen we slechts 2 straten van elkaar gewoond te hebben en hebben we met elkaar op straat gespeeld, maar dat weten we alleen van onze ouders.
Het is geen aanval van mij naar jou, dat je dat weet.quote:En wat is flirten?
Daar heb je allerlei gradaties in en we kennen onze grenzen.
Daarom hoeven we ook niet jaloers te zijn...
vergeet geen wekker te zettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zzzzzzz
Lasergamen / karten ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef Soempie het volgende:
Oke, voor m'n verjaardag of eigenlijk rond die tijd maar niet echt voor m'n verjaardag.......wil ik met een groepje iets leuks doen. Hebben jullie nog ideeen? Bowlen is een beetje suf. Al vind ik dat wel tof, maar de rest niet.
Hé, d'r wordt wat aan jullie gevraagd...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Soempie het volgende:
Hoe flirten jullie? Vraag aan mensen in de SC.
Ik flirt eigenlijk niet echt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, d'r wordt wat aan jullie gevraagd...
Het is in ieder geval een hele slag moeilijker dan biljarten. Dat kan ik wel een beetje, maar als je dan aan een snookertafel gaat staan is een snookertafel wel een schandalig stuk groter en die ballen een stuk kleiner en dus moeilijker te mikken. En op tv ziet het er zo makkelijk uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:53 schreef Soempie het volgende:
Nog nooit snooker gespeeld.Lijkt me moeilijk!
Biljarten heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een hele slag moeilijker dan biljarten. Dat kan ik wel een beetje, maar als je dan aan een snookertafel gaat staan is een snookertafel wel een schandalig stuk groter en die ballen een stuk kleiner en dus moeilijker te mikken. En op tv ziet het er zo makkelijk uit
He, how are you doing??quote:
Ah, dat is inderdaad rot.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:02 schreef B.ertha het volgende:
leuk hoor
betaal je voor een samenvatting van de studievereniging, zitten er twee hoofdstukken niet in, waarvan eentje het langste uit het hele boek is
Die ga ik nu dus maar zelf doen..
Wadlopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:03 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, is dit iets? (even los van een budget, dat weet ik niet):
http://www.sportvisserij.nl/
Heb daar ooit een oestertocht gedaan en na mijn vakantie ga ik het Visserij Cabaret daar bekijken...
tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He, how are you doing??Of zal dat alleen voor Joey werken?
Niet echtquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt of echt niet
Het laatste kan ik me niet voorstellen.
Het is dus de bedoeling dat ze lol hebben en dat het daardoor makkelijker is om een beetje een groepsgevoel te krijgen, ipv allemaal kleine groepjes van 2.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Qua activiteiten voor een hele groep heb je niet heel veel keus. Eigenlijk heb je karten, lasergamen, paintballen, bowlen, zuipen en naar een restaurant gaan, met als jokers theater en film (maar dan kan je tijdenlang niet met elkaar praten, ideaal als je het bezoek niet zo nodig hoeft te hebben). Van die opties is bowlen relatief goedkoop en je bent dan ook langere tijd bezig. Als je het niet zelf hoeft te betalen kan je overwegen naar een wokrestaurant te gaan, ben je voor een euro of 20 gelijk 2 uur zoet
Had je vriend eerder wel door dat je hem leuk vond?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet echt
Tuurlijk kijk ik een jongen wel eens wat langer aan dan normaal, of maak ik een grapje in de kroeg, dat soort dingen, maar ik zal altijd schrikken als het meer lijkt te worden![]()
Als ik iemand leuk vind is het helemaal dramatisch...
1 = Sparta, Kateelquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef Whiteguy het volgende:
MM: misschien eentje voor jou
http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQuizzen/StadionQuiz.htm
Ik miste na ingevuld te hebben wat ik wist:
nrs 4, 19 (echt zo'n oh-ja moment waarschijnlijk aangezien NL daar speelde met het ek), 20, 22, 23
en de namen van het gele stadion en het stadion met de trein
succes
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ook een theorie ontwikkeld erover...het is hoofdzakelijk bij het woordje "hoor".
Omdat ik heel veel in het Engels communiceer en constant dingen heen en weer vertaal, kan het wel eens zijn dat "hoor", in mijn hoofd, verdacht veel hetzelfde klinkt als "whore".
En door het automatisch vertalen kom je dan toch op "hoer" uit
Te koop: hersenkronkel. Wat de gek er voor geeft.
De Kuipquote:6 = een niet nader te noemen stadion uit een niet nader te noemen Nederlandse stad aan een rivier
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ah het wordt me eventjes te heet onder mijn voeten c.q. ik voel de blosjes op mijn wangen gloeien, ik ga een uurtje serieus studeren
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uit![]()
whehequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef MaJo het volgende:trouwens
Ik ga zo mijn huisgenootje weer inmaken met squash![]()
3 = veltins arena, gelsenkirchenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 = Sparta, Kateel
2 = Bayern Munchen, Bayern Arena
3=
4= Werder Bremen, Bremen ????
5 = Arsenal, Emirates Stadium (bij de opening/afscheid van Bergkamp daar geweest, moi!!!)
6 = een niet nader te noemen stadion uit een niet nader te noemen Nederlandse stad aan een rivier
7 = AZ, DSB Stadion
8 = Real Marid, Bernabeu (geloof ik)
9 = Liverpool, Anfiel Road
10=
11 = SC Heerenveen, Abe Lenstra Stadion
12=
13= FC Den Haag (denk ik, ben ik nog niet gewwest in dat nieuwe ding)
14= VVV, De Koel
15= AFC Ajax, Amsterdam
16= Milan, San Siro/Guiseppe Meaza
17=
18=
19= Braga, Portugal
20=
21= Vitesse, Gelredome
22= Olympisch Stadion, Berlijn ??
23=
24=
Wat mis ik nog?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uit![]()
Ik zat het verhaal net in de telegraaf te lezen...quote:
Ik zou even naar huis bellen dat het wat later gaat worden, en vervolgens toeslaan op de voorraad duvel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat het verhaal net in de telegraaf te lezen...
Netjes, zat ook met San Siro en dat andere krullenstadion in de knoop.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3 = veltins arena, gelsenkirchen
4 = ?? iig niet bremen, er staan dingen in het frans op maar geen idee welk stadion het is
10 is in moskou maar geen idee wat de naam van het stadion is, maar niet lukachenko
12 = ibrox, glasgow
13 = alvalade, lissabon
16 = bernabeu - madrid - maar san siro kon ik nu wel mooi invullen bij 23. Stom dat ik die niet wist
17 = azteca, mexico
18 = euroborg
22 = geen idee, niet berlijn
24 = philipsstadion
8 is overigens het welbekende kerkje in camp nou... ook ooit geweest, helaas slechts rondleiding en geen wedstrijd![]()
Het is een winkelcentrum. Ze stond niet meer in de AH maar in het winkelcentrum zelf. Het personeel neemt een andere uitgang.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou even naar huis bellen dat het wat later gaat worden, en vervolgens toeslaan op de voorraad duvel.
Wel merkwaardig dat ze WEL HEEFT AF KUNNEN REKENEN en toch later buiten was dan het personeel. Zodra ik betaalt heb ben ik direct weg uit de winkel, ik heb er immers verder niks meer te zoeken. Dan ben je dus altijd eerder dan de kassier/kassiere waardoor je gelopen bent lijkt me
Ze konden wel uit de albert heijn, die in een winkelcentrum zit. toen ze uit de supermarkt kwamen, gooiden die de rolluiken dicht. ze zaten vast op de gang van het winkelcentrum, tussen supermarkt en buitenlucht dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou even naar huis bellen dat het wat later gaat worden, en vervolgens toeslaan op de voorraad duvel.
Wel merkwaardig dat ze WEL HEEFT AF KUNNEN REKENEN en toch later buiten was dan het personeel. Zodra ik betaalt heb ben ik direct weg uit de winkel, ik heb er immers verder niks meer te zoeken. Dan ben je dus altijd eerder dan de kassier/kassiere waardoor je gelopen bent lijkt me
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, zat ook met San Siro en dat andere krullenstadion in de knoop.
Ben in beide geweest, maar had Bernabeu al bij 8. Dan moet dat of Barcelona of Benfica zijn, alhoewel die laatste pas een nieuw stadion heeft, wat ik heb bezocht met slechts 8000 toeschouwers er op een capaciteit van zo'n 60.000. Erg leeg dan...![]()
Schalke Arena ben ik ook geweest met het concert van U2 en Ibrox heb ik bezocht tijdens de CL met Ajax...
Groningen had ik moeten weten en ik twijfelde bij die locomotief aan Lokomotiv Leipzig.
Dat Franse stadion is waarschijnlijk Stade de France in Parijs dan of Parc de Prince.
22 = wel een olympisch stadion, je ziet de standaard van de vlam.
Let meestal niet zo op de stadions aan de buitenkant, heb er desondanks al aardig wat gezien.
Benfica stadion (estadio da luz) ben ik geweest toen het nog niet in gebruik was, wel een erg mooi stadion, was toen bijna klaar. Het groen/gele stadion reden we langs onderweg daar naartoe, anders had ik die nooit gewetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, zat ook met San Siro en dat andere krullenstadion in de knoop.
Ben in beide geweest, maar had Bernabeu al bij 8. Dan moet dat of Barcelona of Benfica zijn, alhoewel die laatste pas een nieuw stadion heeft, wat ik heb bezocht met slechts 8000 toeschouwers er op een capaciteit van zo'n 60.000. Erg leeg dan...![]()
Schalke Arena ben ik ook geweest met het concert van U2 en Ibrox heb ik bezocht tijdens de CL met Ajax...
Groningen had ik moeten weten en ik twijfelde bij die locomotief aan Lokomotiv Leipzig.
Dat Franse stadion is waarschijnlijk Stade de France in Parijs dan of Parc de Prince.
22 = wel een olympisch stadion, je ziet de standaard van de vlam.
Let meestal niet zo op de stadions aan de buitenkant, heb er desondanks al aardig wat gezien.
Ah auf dem fahrrad.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze konden wel uit de albert heijn, die in een winkelcentrum zit. toen ze uit de supermarkt kwamen, gooiden die de rolluiken dicht. ze zaten vast op de gang van het winkelcentrum, tussen supermarkt en buitenlucht dus
Als het idee is om voor een snelle kennismaking te zorgen is lasergamen/paintballen wel ideaal. Dan kan je ze zo indelen dat ze niemand in het team kennenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling dat ze lol hebben en dat het daardoor makkelijker is om een beetje een groepsgevoel te krijgen, ipv allemaal kleine groepjes van 2.![]()
Lasergamen is denk ik echt een goed idee, meerdere spellen, en tussendoor wat drinken.![]()
Dat is met bowlen (duurt lang, beetje duf) en eten minder het geval, denk ik.
Bowlen ook wel. Bijkomend voordeel voor mensen die net zoals ik heel slecht zijn in namen: je ziet elke beurt weer hoe die ene persoon nou ook al weer heetquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het idee is om voor een snelle kennismaking te zorgen is lasergamen/paintballen wel ideaal. Dan kan je ze zo indelen dat ze niemand in het team kennen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah auf dem fahrrad.
In dat geval: goeie grap eigenlijk wel
Het komt bij ons ook regelmatig voor dat iemand om 2 minuten voor sluitingstijd nog even uitgebreid wil gaan orienteren op een nieuwe computer op zaterdag middag. In dat geval loop ik meestal maar naar het rek met foldertjes en ga ik tussendoor semi-demonstratief alvast alle demo's afsluitenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dat ook wel kunnen maken. Als wij dat als klein bedrijf zouden doen, zou er geen klant meer komenEn ik zou waarschijnlijk nooit meer in een (keur)slagerij werken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bowlen ook wel. Bijkomend voordeel voor mensen die net zoals ik heel slecht zijn in namen: je ziet elke beurt weer hoe die ene persoon nou ook al weer heet
De grap is op zich wel goed en begrijpelijk. Ik zou alleen zelf na een paar minuutjes die deur weer even open gedaan hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef wyccie het volgende:
Dat menen jullie toch niet, hè? Hoezo goeie grap? Uiterst puberaal en asociaal.
Als die kutjochies plezier willen dan gaan ze maar met elkaar in de zandbak spelen, maar laat anderen erbuiten.
Maar wij gingen tijdens de intro lasergamen met aliassen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
![]()
Opeens begrijp waarom we gingen bowlen aan het begin van de intro.
Ik was die week precies op vakantie. En het jaar dat ik de intro week mocht 'inhalen' weer. Ik begin nu na ruim 4 jaar een beetje wat mensen te kennen in de stad waar ik studeerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Opeens begrijp waarom we gingen bowlen aan het begin van de intro.
krantenmep heb ik al niet meer gedaan sinds groep 7.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wij gingen tijdens de intro lasergamen met aliassen.![]()
We deden wel het krantenmepspel.
Ik vind dat je zulke grappen niet kunt uithalen met onbekenden, het zijn nota bene je eigen klanten. Vrienden en collega's zouden zo'n grapje wel kunnen "waarderen".quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:29 schreef Whiteguy het volgende:
De grap is op zich wel goed en begrijpelijk. Ik zou alleen zelf na een paar minuutjes die deur weer even open gedaan hebben.
Dit is best genant:quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit met een mini-"probleem".
Ik heb de laatste tijd steeds vaker als ik een "oo" moet typen, dat ik een "oe" type
Gelukkig is het nog niet gekomen tot een genante situatie maar dat gaat een keer gebeuren natuurlijk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb maar gezecht dat hoewel het een lange vlucht was, ik dacht dat het wel genoeg was
Hoe kom je bij die uitstapjes van pedagogiek eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was die week precies op vakantie. En het jaar dat ik de intro week mocht 'inhalen' weer. Ik begin nu na ruim 4 jaar een beetje wat mensen te kennen in de stad waar ik studeer
Er hingen posters in de uni waarop ook prijzen vermeld werden: leden zoveel, niet-leden zoveel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die uitstapjes van pedagogiek eigenlijk?
Ik kan best goed en ook redelijk wat namen onthouden, maar bij een eerste ontmoeting volgt vaak onbewust een analyse: is de kans groot dat ik die persoon vaker ga zien? Zo nee, dan vergeet ik de naam eigenlijk gelijk weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bowlen ook wel. Bijkomend voordeel voor mensen die net zoals ik heel slecht zijn in namen: je ziet elke beurt weer hoe die ene persoon nou ook al weer heet
Mooie vergissing.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er hingen posters in de uni waarop ook prijzen vermeld werden: leden zoveel, niet-leden zoveel.
Dus ik dacht dat ze ook studneten van een andere studie toelieten op die reis. Bleek dat eigenlijk bedoeld werd pedagogiek studenten die niet lid waren van de studievereniging. Maargoed ik mocht toch mee want ze kregen het niet vol. De locatie had mn aandacht getrokken, was al een keer eerder in Gent geweest. En ga binnenkort overigens weer met mn voetbalteam
Ik vind dat wachten altijd zo suf.quote:
Als je weer es onaardig doet geef ik je je eerste lesjequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer kom je met die beloofde cursus?
ik ben er aan toe...
Ik zat laatst ook nog de uni af te speuren of er per ongeluk nog andere studieverenigingen waren die een leuke reis gingen makenquote:
Ok. Waar en wanneer ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat wachten altijd zo suf.![]()
Bowlen met z'n tweeen is okay!
Is goed, trut...quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je weer es onaardig doet geef ik je je eerste lesje
mensen zullen je waarschijnlijk waarderen om je eerlijkheid en duidelijkheidquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef Etcetera het volgende:
'die stoel blijft maar omlaag zakken'
ik: 'ja dat komt omdat je te dik bent'
zonder nadenken![]()
Ik maak je helemaal in.quote:
Tegen je stagebegeleider?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef Etcetera het volgende:
zonder nadenken![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mensen zullen je waarschijnlijk waarderen om je eerlijkheid en duidelijkheid
quote:
Goh ik zou bijna denken dat je niet zo lang meer hoeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef Etcetera het volgende:
zonder nadenken![]()
dat is niet slecht, dat is bijna een morele verplichting ten opzichte van je mannelijke collega'squote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Mijn vrouwelijke manager is ziek geweest en is sinds gisteren weer terug.
Ze is alleen bijna haar stem kwijt en praat nu op een manier die minstens licht erotisch te noemen is.
Probeer haar de hele tijd uitspraken te ontlokken...
Ben ik nu een slecht mens?
Herkenbaar, ik ben niet veel beter, eerder erger.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb af en toe zulke momenten, dat ik er een snoeiharde opmerking uitgooigelukkig kon ik dat tegen dit slachtoffer wel maken want ze is absoluut niet dik
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh ik zou bijna denken dat je niet zo lang meer hoeft
ik kan me nog aardig goed inhoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben niet veel beter, eerder erger.![]()
Hoor dat ook ieder jaar bij mijn beoordeling, dat ik rekening moet houden met het feit dat niet iedereen mijn humor begrijpt en het vaak ook niet zo opvat, wat dan weer tot conflicten kan leiden (wat overigens zelden of nooit voor komt).
Heb daardoor ook een slechte voorbeeldfunctie voor nieuwe collega's, krijg ik steevast te horen.
Maar degene die mij beoordeelt is een suffe sok zonder humor die mij alleen kent van mijn verlofaanvragen, dus die kan mij helemaal niet beoordelen...
Trut ≠ lief.quote:
Mijn link doet het primaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dat is niet slecht, dat is bijna een morele verplichting ten opzichte van je mannelijke collega's
Tim: je linkje doet het niet![]()
Ik kan me vaak helemaal niet inhouden. Ik ben vrij adrem, maar ik weet meestal wel tot hoever ik bij bepaalde personen kan gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:05 schreef Etcetera het volgende:
ik kan me nog aardig goed inhoudenmaar sommige opmerkingen die vragen gewoon om een opmerking terug
en dat is wel stom als iemand met wie je nauwelijks samenwerkt jou beoordeelt ja
Dus welke conclusie trek je n.a.v. mijn niet lieve post?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trut ≠ lief.
Lief = lief meisje, -Ps-je e.d.
Je hebt een naamtopic! Hoe vind je dat?quote:
ik ben best wel een beetje emotioneelquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic! Hoe vind je dat?
Ohja, jij was dus neit liefquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je je conclusie nog aan het trekken of...
Als je dat op een Duits forum zou doen, dan heb je pas wat bereikt...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb net is het frans een vraag gesteld op een frans forum, poeh
Iets in het frans vragen op een duits forum? Ma foi, maar het is wel een beetje nutteloosquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat op een Duits forum zou doen, dan heb je pas wat bereikt...
Begrijpelijk. Het is ook niet niks...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik ben best wel een beetje emotioneel.
Huh ik had toch geconcludeerd dat je niet lief was met die opmerking en je een alternatief geleerd? Ik ben wel blond, anyhowquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef MadMaster het volgende:
PS,
Je ontwijkt/negeert, al dan niet bewust, mijn vragen/opmerkingen en daarmee verklaar ik je tot 'absoluut blond', in de breedste betekenis van deze term...![]()
Hallo, ik zou een cursus krijgen en geen poging tot hersenspoeling (als het dat al was), dat werkt bij mij niet...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh ik had toch geconcludeerd dat je niet lief was met die opmerking en je een alternatief geleerd? Ik ben wel blond, anyhow
Ik blijf op de achtergrond aanwezig, om de boel te sussen, mocht dat noodzakelijk zijn.quote:
Okee, dan moet je maar eens gaan beginnen met jezelf inleven zeg; denk je dat mensen het leuk vinden om trut genoemd te worden? Zou jij graag zomaar een lul genoemd willen worden?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ik zou een cursus krijgen en geen poging tot hersenspoeling (als het dat al was), dat werkt bij mij niet...
oh ik dacht dat je bezig was een datum te prikken om te bewijzen dat jij de bowling specialiste bentquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik blijf op de achtergrond aanwezig, om de boel te sussen, mocht dat noodzakelijk zijn.
dat is wel in strijd met je sig: I have the brains, you have the looks. Let's make lots of childrenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Huh ik had toch geconcludeerd dat je niet lief was met die opmerking en je een alternatief geleerd? Ik ben wel blond, anyhow
Ik dacht dat je al niet meer zou durven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bezig was een datum te prikken om te bewijzen dat jij de bowling specialiste bent
Goed, ik ga het voor je uitkauwen:quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, dan moet je maar eens gaan beginnen met jezelf inleven zeg; denk je dat mensen het leuk vinden om trut genoemd te worden? Zou jij graag zomaar een lul genoemd willen worden?
Zou jij er om lachen als andere mensen je doen en laten belachelijk maakten? Dnk daar maar eens goed over na en dan kunnen we verder.
Capiche?
Dan ben je geen goede moslimquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net pannenkoeken met spek op![]()
Mag ik je verwijzen naar mijn fobo? Ik ben blond. Mijn hersencapasiteit danwel IQ heeft daar weinig mee te maken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
dat is wel in strijd met je sig: I have the brains, you have the looks. Let's make lots of children
Dan ligt de fout toch echt bij jou en moet je mijn reactie op je trut berichtje nogmaals lezen, waarin ik je een voorbeeld geef van wat je voor liefs zou kunnen zeggen ipv trut.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed, ik ga het voor je uitkauwen:
- Ik vraag wanneer de cursus begint;
- Jij stelt dat die begint zodra ik weer eens niet lief ben;
- Ik noem je dus bewust 'trut, want dat is niet lief en wacht vervolgens je cursus af...
- Jij doet een post van 'trut is niet lief, PS-je = lief';
- Ik vat dat niet op als cursus dus;
- Ik attendeer je op het uitblijven van de cursus (conclusie trekken en zo...);
- Jij reageert niet...;
- Ik provoceer je door je 'absoluut blond' te noemen en maak bewust nog een botte opmerking over een posting op een forum;
- Ik verwacht nu toch echt een cursus;
- Jij reageert zoal hierboven is weergegeven...
That's it...
Ik vind je geen trut, ik noemde je alleen zo om een doel te bereiken, wat door jou niet zo opgevat wordt op basis van de afspraak die we gemaakt hadden...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben je geen goede moslim [ afbeelding ]
Ach het was erger geweest als hij keeshond nog letterlijker had genomenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Man laat keeshondjes zijn pik likken
Maar daar ligt juist de kern van ons 'geschil'.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan ligt de fout toch echt bij jou en moet je mijn reactie op je trut berichtje nogmaals lezen, waarin ik je een voorbeeld geef van wat je voor liefs zou kunnen zeggen ipv trut.
en verder nam ik het 'trut' in het geheel niet serieus
Ach.. je zei net nog dat je ook niet kan biljarten/snookeren. Dan zal bowlen of een willekeurige balsport ook wel niet goed gaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al niet meer zou durven.
Het was een suggestiequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar daar ligt juist de kern van ons 'geschil'.
Waarom zou ik je 'lief' noemen?
Oefeningen van een cursus (als dat het al was) worden onderbouwd en simpelweg iemand iets opleggen is geen cursus, lieve PS...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach het was erger geweest als hij keeshond nog letterlijker had genomen
Kijk, nu geef je eindelijk concreet aan wat je bedoelde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was een suggestie
En kijk je leert er van, zeer gewaardeerde MM
Fijn dat je het op prijs stelt lieveling, dat doet me echt heel erg deugdquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, nu geef je eindelijk concreet aan wat je bedoelde.
Klasse van je, mijn allergrootste vriendin, dat waardeer ik zeer van je...
Fijn poppedopje van me, eens kijken hoe lang dit stand houdt...quote:[b]Op woensdag 23 januari 2008 17:28
Fijn dat je het op prijs stelt lieveling, dat doet me echt heel erg deugd
Ik vrees, honnepon, dat we het erg snel zat worden...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn poppedopje van me, eens kijken hoe lang dit stand houdt...
Honinghartje, het moet ook spontaan gaan en niet een opgelegd pandoer zijn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vrees, honnepon, dat we het erg snel zat worden...
Reden te meer om niet met me te gaan bowlen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. je zei net nog dat je ook niet kan biljarten/snookeren. Dan zal bowlen of een willekeurige balsport ook wel niet goed gaan
Ik weet het, zomerbijtje, ik weet het. Gelukkig is al deze liefleijkheid het product van algemene wederzijdse waardering en sponantiteit, niet waar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Honinghartje, het moet ook spontaan gaan en niet een opgelegd pandoer zijn...
Had je wat?quote:
Net van morgendauw ontdaan rozenknopje dat op het punt staat te ontvouwen in het ochtendlicht om zo haar geuren te verspreiden, zo kan je het stellen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet het, zomerbijtje, ik weet het. Gelukkig is al deze liefleijkheid het product van algemene wederzijdse waardering en sponantiteit, niet waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |