Cryptische TT, als je het mij vraagt, wit wolkje in een lucht zo blauwquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net van morgendauw ontdaan rozenknopje dat op het punt staat te ontvouwen in het ochtendlicht om zo haar geuren te verspreiden, zo kan je het stellen...
Beffen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef Supersheep het volgende:
Hoe noem je het als je een open wond in je mond hebt en je gaapt?
*tromgeroffel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef Soempie het volgende:
Ik kan nog iets leren van die orginele koosnaampjes van jullie.
Mijn echte initialen zijn TT en ik moet hier een zin met de term 'TT' daarom altijd 3 keer lezen om niet verkeerd te reageren...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cryptische TT, als je het mij vraagt, wit wolkje in een lucht zo blauw
ik zweet van niks...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou zzZzZweetie
We kunnen nog veel leren, zoals je ziet.
Liefs,
je Honey Bunny
Nou daar zou ik maar neit zo zeker van zijn, Pumpkin.quote:
Niet het goede antwoord?quote:
Ik ben Amsterdammer en daar bloeit een wond nog wel eens...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij een gapende wond zou ik eerder zeggen dat ie bloedt dan bloeit...
Ik heb tijdenlang op een ander forum een andere naam gebruikt, die afgekort werd als LB. Ik moest dus ook even wennen toen LadyBlack in de SC kwamquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echte initialen zijn TT en ik moet hier een zin met de term 'TT' daarom altijd 3 keer lezen om niet verkeerd te reageren...
Damn, ik heb niet zoveel verbeelding.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
*tromgeroffel!
De Top 10!
1. Liefje
2. Sweetie
3. Honey
4. Baby
5. Darling
6. Honey Bunny
7. Pumpkin
8. Butterfly
9. Stoeipoesje
10. Angel
Andere suggesties zijn natuurlijk nog:
Poekie
Giebelgeitje
Lollielikkertje
Holbewoner
zZzZweetie
Schaap
Liefie piefie hartediefie
Ex
Keutelkonijntje
Komkommermonstertje
enz.
Ja dat wordt lastigquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een engelse vriendin gezegd "it doesn't matter hoor". Lul je daar maar eens uit![]()
Hij bloeit als een runt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdammer en daar bloeit een wond nog wel eens...
Die van MaJo! Geniaalquote:
En ook nog nooit iemand die mij zo genoemd heeft. Gelukkig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:23 schreef Soempie het volgende:
Uit die hele top 10 heb ik er nog nooit een gebruikt.
Inderdaad genant. Temeer omdat ik het typte, verbeterde en blijkbaar weer fout getypt hebquote:
Hoe noemen jouw ex'en jou dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:24 schreef Soempie het volgende:
En ook nog nooit iemand die mij zo genoemd heeft. Gelukkig.
Dat klinkt als een slecht "fortune cookie"quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mensen zullen je waarschijnlijk waarderen om je eerlijkheid en duidelijkheid
Euh, m'n exen deden daar niet aan.quote:
Mwoah...wel even genoeg voor de komende paar uur.quote:
Sven: Hé poepie...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Soempie het volgende:
Euh, m'n exen deden daar niet aan.Sven wel, dat was even wennen.
Je vergeetquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
*tromgeroffel!
De Top 10!
1. Liefje
2. Sweetie
3. Honey
4. Baby
5. Darling
6. Honey Bunny
7. Pumpkin
8. Butterfly
9. Stoeipoesje
10. Angel
Andere suggesties zijn natuurlijk nog:
Poekie
Giebelgeitje
Lollielikkertje
Holbewoner
zZzZweetie
Schaap
Liefie piefie hartediefie
Ex
Keutelkonijntje
Komkommermonstertje
enz.
Zelfs als ik klaarwakker instap word ik daar suf van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...wel even genoeg voor de komende paar uur.
Over een half uur moet ik weg(kaartavond) en dat wordt de echte test: treinen. Zo'n boemeltrein.
Zacht als zijde zijnde knuffelbeestje, heb een smakelijke voorzetting van deze avond enne... denk aan mij...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dag Darlingetjes van me, ik ga uit eten
Inderdaad. En ik ben ook nog eens van plan een boek te gaan lezenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs als ik klaarwakker instap word ik daar suf van.
Doet me denken aan een sketch van Jango Edwards:quote:
Ik heb zin om ook weer es uit eten te gaan, heb er alleen niet echt een aanleiding voor...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dag Darlingetjes van me, ik ga uit eten
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs als ik klaarwakker instap word ik daar suf van.
Jawel, je hebt zin. Dat lijkt me reden genoegquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zin om ook weer es uit eten te gaan, heb er alleen niet echt een aanleiding voor...
Eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, je hebt zin. Dat lijkt me reden genoeg
Dat hoeft ook helemaal niet. Gewoon gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om ook weer es uit eten te gaan, heb er alleen niet echt een aanleiding voor...
Dat is wel zo, maar ik vind in m'n eentje uit eten gaan toch wat vreemd. Tenminste in je eigen woonplaats, als je vakantie aan het vieren bent is het primaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, je hebt zin. Dat lijkt me reden genoeg
Hoe vaak ben je bij hem, of hij bij jou? Groningen-Breda is best wel een eindje. En spijbel je nou alle dagen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:46 schreef Soempie het volgende:
Mijn knuffelbeest is vannacht pas thuis.
Soempie zien we hier niet voor morgen een uurtje of 2 's middags...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:46 schreef Soempie het volgende:
Mijn knuffelbeest is vannacht pas thuis.
Ach joh, boeiend. Krantje mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is wel zo, maar ik vind in m'n eentje uit eten gaan toch wat vreemd. Tenminste in je eigen woonplaats, als je vakantie aan het vieren bent is het prima. Ik zal ook niet snel in m'n eentje naar een kroeg toe gaan zonder dat ik weet dat er een redelijke kans is dat ik bekenden tegenkom
Eens. Dit hebben we trouwens vrij kort geleden nog besproken hierquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, boeiend. Krantje mee.
Ik zou het niet doen in een heel duur restaurant, maar in een eetcafé of pizzeria kan dat best.
Oeh jammer. Een burrito is een vel, zo'n pannenkoek?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uiteindelijk besluit ik dat ik nu te lui ben om naar een restaurant toe te gaan en dus wordt het een andere keer. Ik zou naar een Mexicaan gegaan zijn, waar ze een heerlijke burrito met stoofvlees er in hebben
Toen ik een tijdje in Hengelo was gestationeerd voor mijn werk, moest ik elke dag noodgedwongen alleen uit eten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
Ach joh, boeiend. Krantje mee.
Ik zou het niet doen in een heel duur restaurant, maar in een eetcafé of pizzeria kan dat best.
je kan altijd nog gaan voor de pannedel speciaal:quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uiteindelijk besluit ik dat ik nu te lui ben om naar een restaurant toe te gaan en dus wordt het een andere keer. Ik zou naar een Mexicaan gegaan zijn, waar ze een heerlijke burrito met stoofvlees er in hebben
Wat een receptquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je kan altijd nog gaan voor de pannedel speciaal:
Bak een pannekoek en houdt deze warm.
Bak een frikandel.
Snij de frikandel over de lengte open en doe er ketchup, mayonaise en uitjes in.
Rol de frikandel in de pannekoek.
Dat is wel klote dan, ik denk dat ik morgen aan het eind van de middag kan zeggen dat ik alles voor volgende week klaar heb staan, zodat er dan alleen nog 'rotjes' op de zaak binnenkomen volgende weekquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vandaag om 7.45 uur begonnen en zit nu nog op mijn werk.![]()
Afronden van zaken voor mijn vakantie en zaken overnemen van mijn vanmiddag ziek naar huis vertrokken manager. Ben het spuugzat, maar mag nog 3 websites opnieuw publiceren...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is wel klote dan, ik denk dat ik morgen aan het eind van de middag kan zeggen dat ik alles voor volgende week klaar heb staan, zodat er dan alleen nog 'rotjes' op de zaak binnenkomen volgende week
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Soempie het volgende:
Hoe flirten jullie? Vraag aan mensen in de SC.
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb net is het frans een vraag gesteld op een frans forum, poeh
Dat dan weer niet, maar jij begreep natuurlijk ook wel dat ik daarmee bedoel dat ik mijn werk zo goed als kan vooruitgepland heb, zodat alleen de onverwachtse dingen en de dingen die mislopen op de werken bij ons op het kantoor terechtkomenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werk je bij SE Fireworks in Enschede?
Euh, we wonen praktisch samen op het moment.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je bij hem, of hij bij jou? Groningen-Breda is best wel een eindje. En spijbel je nou alle dagen?
Pas op, voor je het weet moet je op cursus...quote:
Euh, nee, dat begreep ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat dan weer niet, maar jij begreep natuurlijk ook wel dat ik daarmee bedoel dat ik mijn werk zo goed als kan vooruitgepland heb, zodat alleen de onverwachtse dingen en de dingen die mislopen op de werken bij ons op het kantoor terechtkomen
uitstekende keuze, bestel er zeker niet te weinig zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo ook maar wat bestellen op kosten van de baas.
Sushi lijkt me wel wat...
Ik ga niet opblijven hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie zien we hier niet voor morgen een uurtje of 2 's middags...
Nee, helemaal niet, er is ook weinig logica in terug te vindenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik helemaal niks van deze post snap?
Recept? Ik heb nog nooit zoiets gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh jammer. Een burrito is een vel, zo'n pannenkoek?
Stoofvlees is heerlijk. Vorige week voor het eerst zelf gemaakt, het was een zeer geslaagd experiment.![]()
Jaja, koken is voor mij al gauw een experiment.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hij was verontwaardigd dat ik dacht dat hij me dan aan de kant zou zetten.En toen heeft ie me een beetje vertrouwen en positiviteit aangepraat.
Over dat er ook vakanties zijn, rustige perioden, weekenden waar je naar uit kunt kijken, etc. En dat ik nog maar een jaar of twee, drie hoef te studeren. Dat vond hij wel te overzien.
Dat is klote.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vandaag om 7.45 uur begonnen en zit nu nog op mijn werk.![]()
Afronden van zaken voor mijn vakantie en zaken overnemen van mijn vanmiddag ziek naar huis vertrokken manager. Ben het spuugzat, maar mag nog 3 websites opnieuw publiceren...
Alle hoop op verbetering door middel van een cursus is bij mij al opgegeven, qua botte hond en cynisme span ik in mijn omgeving soms de kroonquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet moet je op cursus...
[..]
Euh, nee, dat begreep ik niet.
Ik gebruik ander vakjargon kennelijk...
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hij was verontwaardigd dat ik dacht dat hij me dan aan de kant zou zetten.En toen heeft ie me een beetje vertrouwen en positiviteit aangepraat.
Over dat er ook vakanties zijn, rustige perioden, weekenden waar je naar uit kunt kijken, etc. En dat ik nog maar een jaar of twee, drie hoef te studeren. Dat vond hij wel te overzien.
Dit is 'm geworden:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
uitstekende keuze, bestel er zeker niet te weinig zou ik zeggen.
Hachee is toch gewoon hetzelfde als stoofvlees, hè?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Recept? Ik heb nog nooit zoiets gemaakt.
Hé, dat onderwerp ken ik, ik heb een deja vu...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Alle hoop op verbetering door middel van een cursus is bij mij al opgegeven, qua botte hond en cynisme span ik in mijn omgeving soms de kroon
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Iemand aan de kant zetten omdat diegene weer moet studeren etc. en daarom niet elke dag bij hem kan zijn? Dat zou dan nooit een serieuze relatie zijn geweest. Kan me voorstellen dat hij verontwaardigd was dat jij dat dacht, gekkerd!
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig? Dat is voor mij een tussendoortje.
Ik was op dat moment nog niet aanwezig, dus kon me toen niet in de discussie mengenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat onderwerp ken ik, ik heb een deja vu...
Oké, dat kan, maar dan denken ze al na over zulke dingen voor de relatie begint en dan waren jullie nooit samen geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.Sven niet gelukkig en ik ook niet, ik ga gewoon keihard op m'n gevoel af.
Ineens een gedachtenkronkel:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.Sven niet gelukkig en ik ook niet, ik ga gewoon keihard op m'n gevoel af.
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.
Ik wil jouw gewicht niet weten...
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hachee is toch gewoon hetzelfde als stoofvlees, hè?
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?![]()
Had voor draadjesvlees een recept van Nem, maar heb nog niet zo'n pan.
Niet iedereen denkt er al over na voor er wat begonnen wordt hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oké, dat kan, maar dan denken ze al na over zulke dingen voor de relatie begint en dan waren jullie nooit samen geweest.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.![]()
En mijn gewicht heb ik hier ook al eens genoemd.
Fijn, ik vind kleefrijstquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ineens een gedachtenkronkel:
Sushi = kleefrijst = Soempie
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.
van sushi zal je niet zo gauw dik wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.
Ik wil jouw gewicht niet weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |