Recept? Ik heb nog nooit zoiets gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh jammer. Een burrito is een vel, zo'n pannenkoek?
Stoofvlees is heerlijk. Vorige week voor het eerst zelf gemaakt, het was een zeer geslaagd experiment.![]()
Jaja, koken is voor mij al gauw een experiment.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hij was verontwaardigd dat ik dacht dat hij me dan aan de kant zou zetten.En toen heeft ie me een beetje vertrouwen en positiviteit aangepraat.
Over dat er ook vakanties zijn, rustige perioden, weekenden waar je naar uit kunt kijken, etc. En dat ik nog maar een jaar of twee, drie hoef te studeren. Dat vond hij wel te overzien.
Dat is klote.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vandaag om 7.45 uur begonnen en zit nu nog op mijn werk.![]()
Afronden van zaken voor mijn vakantie en zaken overnemen van mijn vanmiddag ziek naar huis vertrokken manager. Ben het spuugzat, maar mag nog 3 websites opnieuw publiceren...
Alle hoop op verbetering door middel van een cursus is bij mij al opgegeven, qua botte hond en cynisme span ik in mijn omgeving soms de kroonquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet moet je op cursus...
[..]
Euh, nee, dat begreep ik niet.
Ik gebruik ander vakjargon kennelijk...
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hij was verontwaardigd dat ik dacht dat hij me dan aan de kant zou zetten.En toen heeft ie me een beetje vertrouwen en positiviteit aangepraat.
Over dat er ook vakanties zijn, rustige perioden, weekenden waar je naar uit kunt kijken, etc. En dat ik nog maar een jaar of twee, drie hoef te studeren. Dat vond hij wel te overzien.
Dit is 'm geworden:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
uitstekende keuze, bestel er zeker niet te weinig zou ik zeggen.
Hachee is toch gewoon hetzelfde als stoofvlees, hè?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Soempie het volgende:
Recept? Ik heb nog nooit zoiets gemaakt.
Hé, dat onderwerp ken ik, ik heb een deja vu...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Alle hoop op verbetering door middel van een cursus is bij mij al opgegeven, qua botte hond en cynisme span ik in mijn omgeving soms de kroon
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Iemand aan de kant zetten omdat diegene weer moet studeren etc. en daarom niet elke dag bij hem kan zijn? Dat zou dan nooit een serieuze relatie zijn geweest. Kan me voorstellen dat hij verontwaardigd was dat jij dat dacht, gekkerd!
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig? Dat is voor mij een tussendoortje.
Ik was op dat moment nog niet aanwezig, dus kon me toen niet in de discussie mengenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat onderwerp ken ik, ik heb een deja vu...
Oké, dat kan, maar dan denken ze al na over zulke dingen voor de relatie begint en dan waren jullie nooit samen geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.Sven niet gelukkig en ik ook niet, ik ga gewoon keihard op m'n gevoel af.
Ineens een gedachtenkronkel:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen redeneren heel praktisch over zulke zaken heb ik eerder ondervonden.Sven niet gelukkig en ik ook niet, ik ga gewoon keihard op m'n gevoel af.
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.
Ik wil jouw gewicht niet weten...
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hachee is toch gewoon hetzelfde als stoofvlees, hè?
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?![]()
Had voor draadjesvlees een recept van Nem, maar heb nog niet zo'n pan.
Niet iedereen denkt er al over na voor er wat begonnen wordt hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oké, dat kan, maar dan denken ze al na over zulke dingen voor de relatie begint en dan waren jullie nooit samen geweest.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.![]()
En mijn gewicht heb ik hier ook al eens genoemd.
Fijn, ik vind kleefrijstquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ineens een gedachtenkronkel:
Sushi = kleefrijst = Soempie
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.
van sushi zal je niet zo gauw dik wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Gyoza zijn 6 Jananse pasteitjes die best vullend zijn, daarbij 3 handrolls all together en nog wat rauwe vis met rijst + een soepje.
Ik wil jouw gewicht niet weten...
Ik bedoel sommige van de mensen die jij noemde, die wel zo praktisch over dat soort zaken denken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Soempie het volgende:
Niet iedereen denkt er al over na voor er wat begonnen wordt hoor.
Ah, ik keek inderdaad alleen naar het plaatje. Jouw bestelling moet wel redelijk vullen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef MadMaster het volgende:, Mijn bestelling staat rechtsboven op de afbeelding, het plaatje is slechts 1 onderdeel...
Ik ken je gewicht niet, maar na deze miscommunicatie denk ik dat die wel mee zal vallen...
Ik drink ook niet overal bier bij hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef wyccie het volgende:
En dat zegt iemand met een cola-verslaving.
Ik vind trouwens 1 fles in 3 dagen nog niet eens zo erg veel eigenlijk.
ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel sommige van de mensen die jij noemde, die wel zo praktisch over dat soort zaken denken.
Zelfde verhaal hier. Hebben we makkelijke bestellingen bij de catering van het bowlingcentrum dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ik drink altijd cola bij mexicaans en nasi.![]()
Was vroeger ook cola verslaafd. Paar jaar helemaal niet en nu begint het weer. Cola Light dan, de gewone Cola vind ik te zoet.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stoofvlees en draadjesvlees is hetzelfde (als er verschil in zit krijgen we dat nog wel van Nem te horenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dat is toch dan gewoon draadjesvlees?![]()
Had voor draadjesvlees een recept van Nem, maar heb nog niet zo'n pan.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Hebben we makkelijke bestellingen bij de catering van het bowlingcentrum dan.
Ik heb ruim twee Wyccies gewogen, zit nu op 1,9 Wyccie of zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan heb je het verkeerde plaatje gepost. Misosoep is lekker.![]()
En mijn gewicht heb ik hier ook al eens genoemd.
Heb zelf juist heel vaak de neiging om melk te drinken als ik friet eet. En als ik er zo over nadenk heb ik ook alleen bij friet echt de voorkeur voor iets bepaaldsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom is iedereen hier zo fan van melk?![]()
Ik drink alleen melk met een smaakje (met cornflakes of cacaopoeder) of ik gooi het door de pannenkoekenmix.
Melk bij patat lijkt mij heel vies, vooral als je patat koud is gewordenl, dan gaat het heel melig smaken.
Ik drink zelf bijna altijd thee, af en toe vruchtensap. Maar geen verslavingen.
bruine saus?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Stoofvlees en draadjesvlees is hetzelfde (als er verschil in zit krijgen we dat nog wel van Nem te horen). Er zit wel verschil tussen stoofvlees en hachee: hachee is een mix van het vlees, uien en bruine saus, stoofvlees zijn losse stukken
Houdbaar is prima voor in pannenkoekbeslag, daar merk je het verschil niet/nauwelijks. Da's ook de enige reden dat ik er een pak van hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb zelf juist heel vaak de neiging om melk te drinken als ik friet eet. En als ik er zo over nadenk heb ik ook alleen bij friet echt de voorkeur voor iets bepaalds
Wel gewone verse melk, die houdbare zooi vind ik echt niks
Ja, soort jus maar dan dikkerquote:
Nee, hachee maak je van stoofvlees (het lapje), maar daar zit nog uien en dikke jusachtige saus bijquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Draadjesvlees is stoofvleesquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.
Oh ja, we hadden ook een slaagsterquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, hachee maak je van stoofvlees (het lapje), maar daar zit nog uien en dikke jusachtige saus bij
[..]
Draadjesvlees is stoofvlees
Luister naar de slaagster
Maar wel een lievequote:
Mijn haar is daar te eigenwijs voor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag iets hartstikke metroseksueels gekocht: anti-pluis shampoo, voor eigenwijs haar
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag iets hartstikke homoseksueels gekocht: anti-pluis shampoo, voor naughty boys met eigenwijs haar
Mooie site!quote:
Als je konijn nou anders heet dan Pluisje, wat moet je dan in z'n drinkfles stoppen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag iets hartstikke metroseksueels gekocht: anti-pluis shampoo, voor eigenwijs haar
Hachee ligt in bruine drap.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie site!![]()
Als ik mijn hachee uit de pan met uien en saus haal en zo op een bord neerkwak heb ik dus toch ook gewoon stoof/draadjesvlees?
En als ik stoofvlees maak met uien dan heb ik toch ook hachee?
Of snap ik er nou gewoon niks van?
Bij hachee wordt het vlees meestal in stukken gesneden, net zoals bij boeuf bourgignon en goulashquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie site!![]()
Als ik mijn hachee uit de pan met uien en saus haal en zo op een bord neerkwak heb ik dus toch ook gewoon stoof/draadjesvlees?
Is je neushaar wel nog steeds perfect gestyled?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn haar is daar te eigenwijs voor.
Jeneverquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je konijn nou anders heet dan Pluisje, wat moet je dan in z'n drinkfles stoppen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je konijn nou anders heet dan Pluisje, wat moet je dan in z'n drinkfles stoppen?
quote:
Met snot.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is je neushaar wel nog steeds perfect gestyled?
Maar ik zei dat ik mijn hachee uit de drab had gehaald, wordt het dan opeens stoofvlees?quote:
Zo'n lap stoofvlees vervalt toch ook in duizend draadjes net zoals mijn hachee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij hachee wordt het vlees meestal in stukken gesneden, net zoals bij boeuf bourgignon en goulash
Hachee= blokjes stoofvlees met bruine saus en uienquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie site!![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik was gewoon blij. Jullie zitten zo vaak samen ondergedoken.
Valt nogal mee hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik was gewoon blij. Jullie zitten zo vaak samen ondergedoken.
Ah, hachee en goulash zijn dus stoofvlees de luxe. Maar het is dus ook gewoon stoofvlees.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:53 schreef B.ertha het volgende:
Hachee= blokjes stoofvlees met bruine saus en uien
goulash= als boven, maar dan met kruidenzooi
stoofvlees=puur en alleen het vlees
Nee hoor, je kunt de lapjes ook aanbakken en dan water erbij doen. Dan heb je hele malse lapjes in jus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, hachee en goulash zijn dus stoofvlees de luxe. Maar het is dus ook gewoon stoofvlees.
Nog zo'n stomme vraag: eigenlijk heb je toch altijd stoofvlees de luxe? Je kookt stoofvlees toch altijd in een drab met kruiden tot moes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |