Nee...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn er dan dus 3 verschillende namen voor hetzelfde ding? Ik voel me zo onwetend.
Het is ook niet zwart witquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Maak het even nog ingewikkelder, Nem.
Ja...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
Dat is het ook! Staat er toch ook gewoon op.
Stoofvlees heeft geen vast receptquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat begrijp ik nu. Het is een verzamelnaam, net als stamppot.
Control-c control-vquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee Rasti Rostelli, hoe lang doe jij er over om dat allemaal in te voeren?
Mooi, heb ik dat ook weer duidelijk.quote:
Jij wel. Ik niet. Ik heb vanmiddag nog 3 uur geslapen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof dat ik klaar ben voor mijn normale ritme
Ik ga naar bed dus....
Ik ook hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij wel. Ik niet. Ik heb vanmiddag nog 3 uur geslapen.
Oeh, bedankt. Maar het meeste wist ik eigenlijk alquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi, heb ik dat ook weer duidelijk.
Jij verdient ook medische informatie:
Het hart pompt zuurstofrijk bloed naar de organen, maar het hart zelf heeft ook bloed nodig om te kunnen werken. Daarom lopen er aders vanaf de aorta naar het hart zelf; de kransslagaders. Indien deze kransslagaders verstopt raken krijgt het hart niet genoeg bloed en krijgt het moeilijk met pompen. Dit merk je vooral bij inspanning, je krijgt pijn op de borst. De pijn gaat weer over wanneer je rust of een nitrospray gebruikt (dit verwijdt de bloedvaten). Deze typische pijn heet angina pectoris. Wanneer de vernauwing in de kransslagaders zo ernstig is dat je hartspiercellen afsterven spreken we van een myocardinfarct.
Doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij wel. Ik niet. Ik heb vanmiddag nog 3 uur geslapen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, bedankt. Maar het meeste wist ik eigenlijk al
Nou gelukkig maar. Heb ik toch iets kunnen bijdragen aan jouw eventuele quizknowledge.quote:De term myocardinfarct ben ik wel bekend mee maar zou ik niet zelf op hebben kunnen lepelen. Ik zou "hartaanval" gezegd hebben
Dus dat is wel weer nuttig voor een quiz ofzo.
Als ik 's middags drie uur slaap nodig had, denk je dat ik dan tot 11 uur 's avonds wakker had kunnen blijven? Ik niet.quote:
Je moet toch een keertje wakker blijven om de cyclus te doorbrekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik 's middags drie uur slaap nodig had, denk je dat ik dan tot 11 uur 's avonds wakker had kunnen blijven? Ik niet.![]()
Ik heb in die drie uur vanmiddag en vier uur vannacht meer gedroomd dan ik normaal droom in een heel jaar. En dat betekent bij mij dat ik een enorm slaaptekort had.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou gelukkig maar. Heb ik toch iets kunnen bijdragen aan jouw eventuele quizknowledge.
Of ik ga de andere kant op en slaap telkens meer bij 's middags.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Je moet toch een keertje wakker blijven om de cyclus te doorbreken
Ik zie dat de film op IMDb een 7.8 heeft, maar Adam Sandler doet mee. Dan kijk ik liever niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:40 schreef erkel het volgende:
Net 'Reign Over Me' gekeken, mooie film is dat. Goede soundtrack ook eronder.
Hij speelt echt een totaal andere rol dan je normaal van hem zou verwachten en hij doet dat ook nog eens zeer goed. Film is wel een aanrader.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie dat de film op IMDb een 7.8 heeft, maar Adam Sandler doet mee. Dan kijk ik liever niet.
Misschien moet ik 'm een kans geven. Jim Carrey kan ik nog slechter verdragen en ik heb wel Eternal Sunshine gezien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:49 schreef erkel het volgende:
Hij speelt echt een totaal andere rol dan je normaal van hem zou verwachten en hij doet dat ook nog eens zeer goed. Film is wel een aanrader.
Eternal Sunshine zit ik steeds tegen aan te hikken om te bekijken, dan kies ik op het laatste moment toch maar voor wat luchtigers. En trouwens over het algemeen kan ik wel lachen om Jim Carrey en Adam Sandler en de nieuwe funny guys aan het front, zoals Will Ferrell en Steve Carellquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien moet ik 'm een kans geven. Jim Carrey kan ik nog slechter verdragen en ik heb wel Eternal Sunshine gezien.
Ik had om die reden Punch Drunk Love ook overgeslagen. Die moet ik ook maar gaan kijken.
Lang geen film meer gekeken. Goede reden om morgen mijn opdrachten in korte tijd af te maken en niet zoals nu een hele dag over 1 opdracht doen die ik ook in 2 uur had kunnen maken. Wie heeft SOGgen uitgevonden?
Ik word al niet goed als ik die koppen van ze zie.quote:
quote:vat cooL
Limburgersquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:59 schreef Etcetera het volgende:reactie op de screenshots van 1 van m'n flasanimaties door een professor (die over het onderwerp gaat):
[..]![]()
ja die heb ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, Etcetera, deel 1 van Discworld is "The Colour of Magic". Ik ben even te lui om op te zoeken welke je nou had maar volgens mij was dat zo'n "bij-boek".
Ja ik geloof het ook. Maar dat is geen goed begin...ik heb hier nog ergens een boek liggen hoe hij aan die kist met voeten komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja die heb iken het is iets met goden die dobbelen en een kist met voeten
Prijs jezelf gelukkig. Hij had het om 07:00 al kunnen doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:11 schreef Whiteguy het volgende:
Gvd denkt mn buurman dat het nodig is om om 08:30 een boom om te zagen hierzo. Dat zijn geen studentikoze tijden om op te staan zeg.
ik zal 's kijken of ik het mormel nog uitkrijgquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik geloof het ook. Maar dat is geen goed begin...ik heb hier nog ergens een boek liggen hoe hij aan die kist met voeten komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |