Over twee maandjes, bij het begin van de lente, is het skinnydip seizoen pas weer open. Daar kan ik hem dus alleen maar gelijk in geven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op het moment wel.Hij wil ook al niet zwemmen, waarschijnlijk. Ik blijf ideeen aandragen.
En dat doet dan pedagogiekquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op het moment wel.Hij wil ook al niet zwemmen, waarschijnlijk. Ik blijf ideeen aandragen.
Ja, stel je voor dat je een keer gaan zwemmen met je leuter in je broekquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over twee maandjes, bij het begin van de lente, is het skinnydip seizoen pas weer open. Daar kan ik hem dus alleen maar gelijk in geven.
Kijk, dat zijn de aanpakken...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of stel een beloning in het vooruitzicht. Beloof hem een bak friet en een softijsje na het zwemmen als hij lief mee doet
Neokantianenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik ben nu met de Neokantianen bezig.Weber en Durkheim heb ik laatst al gehad met sociologie.
Volgens mij moet dat nu wel weer...
het is een man hequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of stel een beloning in het vooruitzicht. Beloof hem een bak friet en een softijsje lekkere seks na het zwemmen als hij lief mee doet
Tim ook.quote:
Om vervolgens heel sneaky "nee" te zeggen omdat je hoofdpijn hebt.quote:
Hoe zit het eigenlijk met alltime, wat is de best lopende reeks ooit? Denk dat ik met de AKQ wel aardig in de buurt komquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien zijn er drie topicreeksen in MEN met meer delen dan de AKQ SC. Dit zijn Wat luister je nu? Oude stijl # 1134, Muziekassociatiespel #602 en Algemene Kennis Quiz deel 1133
Dat halen we makkelijk in...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo te zien zijn er drie topicreeksen in MEN met meer delen dan de AKQ SC. Dit zijn Wat luister je nu? Oude stijl # 1134, Muziekassociatiespel #602 en Algemene Kennis Quiz deel 1133
Ik gok op Ray Charles...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeeeezzzzzz........![]()
Wat is dat voor kwakzalver geweest...?
Ik ging nog even door met het pedagogiek-themaquote:
Scherpquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ging nog even door met het pedagogiek-thema. Basisschoolkinderen horen ijs en friet wel te snappen en stevige seks niet
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om vervolgens heel sneaky "nee" te zeggen omdat je hoofdpijn hebt.
het is een vrouw he
quote:
het gaat over soemp en wiebel, dan moet je niet meer pedagoochelen maar gewoon smerige trucjes uithalenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ging nog even door met het pedagogiek-thema. Basisschoolkinderen horen ijs en friet wel te snappen en stevige seks niet
Pikstrafquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om vervolgens heel sneaky "nee" te zeggen omdat je hoofdpijn hebt.
het is een vrouw he
Elke derde zaterdag van de maandquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh MaJo, laat je het even weten als er weer een Rascal is?
Ach, je baas is verliefd op je dus jij kunt waarschijnlijk alles makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:10 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb nog een keer overwogen om deze op mn werk op te hangen
[ afbeelding ]
ware het niet dat mijn baas die humor waarschijnlijk echt niet kan waarderen, op een ontzettende manier
Ja dat vergeet ik steed. Net een zeef....quote:
quote:Maar ik geef tegen die tijd wel weer een gil
Ik heb je recensie gelezen, ken die hele toko niet...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:11 schreef MaJo het volgende:
Elke derde zaterdag van de maandMaar ik geef tegen die tijd wel weer een gil
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat vergeet ik steed. Net een zeef....
[..]
Ik had nog wat gegadigden die ook mee willen volgende keer dus dat is wel gezellig.
Dat werkt niet bij iedereenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je recensie gelezen, ken die hele toko niet...
Maar het klinkt wel goed...
En ik bedenk me opeens dat ik nog een recensie moet tikken over een optreden van vorige weekquote:
Openhaardquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zin om de openhaard aan te steken maar het hout is nat
Open haarden zijn echt geweldig. Een biercafé hier in de buurt heeft er ééntje. Kun je als klant in een lekkere stoel naast het vuur zitten. Beetje opstoken, hout bij gooien...en een goed glas Belgisch bier drinkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
OpenhaardIk zit hier met een extra trui over mijn kleren, zo koud is het
Als 'ie niet wil bowlen...en niet wil zwemmen...misschien wil 'ie dan wel afwassenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga de afwas doen van een week. Misschien voelt ie zich dan verplicht om iets leuks te doen met me.![]()
Het is ongeveer 10 minuten bij mij vandaan, misschien huppel ik wel een keer binnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
[quote]Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
ik word weer jaloersquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Open haarden zijn echt geweldig. Een biercafé hier in de buurt heeft er ééntje. Kun je als klant in een lekkere stoel naast het vuur zitten. Beetje opstoken, hout bij gooien...en een goed glas Belgisch bier drinken
Ik heb de verwarming maar iets hoger gezet
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga de afwas doen van een week. Misschien voelt ie zich dan verplicht om iets leuks te doen met me.![]()
Dat is briljantquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als 'ie niet wil bowlen...en niet wil zwemmen...misschien wil 'ie dan wel afwassen
Zeg 'm dat 'ie kan kiezen
Van een week?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik snap dat ze in dat boerengat geen CV hebben maar zo bijzonder is het niet hoorquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat boerengat geen CV hebben maar zo bijzonder is het niet hoor
jaja, ik snap wat je bedoelde
Stel je vriendje voor om dit te doen...quote:
Ik heb al voorgesteld om vanavond na het eten WoW te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een foute streken Soempie!!
Maar je gaat toch al lekker uit eten vanavond? Misschien kun je daarna wel lekker ergens nog wat gaan drinken en dansen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |