Nope zegt me nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bekend verhaal
Vorig jaar met Thomas Kist op stap geweest(weet niet of de naam je wat zegt?). Dure apparaten. De producer die uit Montreal overkwam had de zijne mee en hij boekt altijd gewoon een stoel voor z'n camera in het vliegtuig
Seriouslyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Joop van den Ende gepraat en die vertelde me dat het muziekdoosje met het aapje dat als requisiet wordt gebruikt aan het begin van The Phantom of the Opera slechts 55.000 euro kostte.
Dus het kan nog belachelijker!! Een stupide item dat 2 minuten in beeld is![]()
Vandaar dat die fucking kaartjes zo duur zijn natuurlijk
Nope wel weer een slagje kleinerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dit modelletje toevallig?
[ afbeelding ]
Kist werkte veel met Van Gogh samen. Hij schoot ook veel materiaal voor 06/05, vandaar
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope wel weer een slagje kleinerModel die je in de hand moet houden en niet op de schouder. Echt maar iets groter dan die van jou
Ja zekerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crap
Bij ons op de middelbare school hadden ze zelfs een doka. Die werd haast niet meer gebruikt maar hij was volledig ingericht in het geval er iets gedaan moest worden.
Ik heb er nooit in mogen werken
nopequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van die irritante Glomobi konijnenbanner aan de bovenkant?
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horenquote:
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond staat dit op het menu: http://koken.met.aschwin.net/pages/Italiaanse%20kippesoep.htm
Om nog even antwoord te geven, ik was het even vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Wordt het een one-man-project of heb je contact met anderen over die ideetjes?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga maken![]()
![]()
![]()
die komt hier toch nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef Nesle het volgende:
Nog steeds geen onvoldoendes binnen van de toetsweek!
Moet nog wel 5 cijfers terug krijgen maar ach... het is weekend
Morgen eerst 08u werken en dan 's avonds eindelijk weer is uit
Ach, op andere pc's heb ik ze wel. Heel vreemdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
goed zoquote:
Ik kan allang koken, maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Aschwin weet hoe het moet. Met plaatjes erbij en alles. Uitermate geschikt voor studenten die willen leren koken
Dat snap ik. Was meer een algemene opmerkingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan allang koken,
Dat lijkt me dan weer heel goorquote:maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijk
Eeeeeeh...? Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is Aschwin die kerel die blauwe kaas en chocola combineerde?
Inderdaad, erg leuk! het is echt een verademing om een recept op dergelijke manier te lezen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het leuke aan zijn site vind ik dat hij ook uit legt waarom hij sommige dingen doet. En hier en daar legt 'ie ook nog een chemisch process uit.
Ik ga geen recept van die gek uitproberenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeeeeh...? Niet dat ik weet
Voor de gekke combinaties moet je meestal bij Piere Wind zijn. Dropsoep en ontbijtkoeksoep bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
Inderdaad, erg leuk! het is echt een verademing om een recept op dergelijke manier te lezen moet ik zeggen.
Ik heb die site al bij mijn favorieten gepleurd, in het hoekkie 'vreten'
Spruitjes was ik als kleuter gek op. Nu moet ik er niets van hebben.quote:En spruitjes met banaan en ketjap is echt heel erg lekker!!!
Opgezocht, het was Harold McGee. Bij het kerstdiner was een van de gangen truffels van pure chocola en blauwe kaas en dat smaakte nog best okay. Het vulde ook gigantischquote:
Interessantquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opgezocht, het was Harold McGee. Bij het kerstdiner was een van de gangen truffels van pure chocola en blauwe kaas en dat smaakte nog best okay. Het vulde ook gigantisch
Dat zekerquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Spruitjes was ik als kleuter gek op. Nu moet ik er niets van hebben.
Warm fruit moet ik niets van hebben. Dus ook banaan niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even over die banner: er zit nu dus een banner recht onder de "MyActiveTopics". Maar het is een flashbanner voor ringtones en iedere keer als je er overheen gaat begint 'ie een geluidsclip te spelen.
En laat ik nou net altijd over de banner gaan als ik dus op de MyActiveTopics-link wil klikken
dan gebruik je my active topics onderaan de paginaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even over die banner: er zit nu dus een banner recht onder de "MyActiveTopics". Maar het is een flashbanner voor ringtones en iedere keer als je er overheen gaat begint 'ie een geluidsclip te spelen.
En laat ik nou net altijd over de banner gaan als ik dus op de MyActiveTopics-link wil klikken
Ik heb inmiddels het geluid van de computer afgezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan gebruik je my active topics onderaan de pagina
Appeltaartquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook nietBen blij dat er nog iemand bestaat die dat heeft want niemand snapt me
Gaat het bij jou ook zover dat je appeltaart niet lust? Dat is immers ook opgewarmde appel
Waarom zet je je geluid niet uit dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik zit op mijn werk een beetje sneaky te fokken en dan af en toe kom ik er per ongeluk langs en dan hoor ik opeens een geluid waarna ik er snel weer vanaf schiet
En ik schrik me steeds de pleuris
Dus mijn collega's hebben al lang door dat ik sneaky iets aan het doen ben
Dat is eigenlijk net zo vervelend. Er staan ads en banners onder en als ik een beetje snel ben klik ik er nog wel eens naast. En dan ga ik gelijk naar die andere sitesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan gebruik je my active topics onderaan de pagina
Dan ben je niet echt een anti warm fruit iemandquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Appeltaart![]()
Zelfgemaakte appeltaart volgens oma's recept![]()
Maar echt...bij de Chinees zit vaak warm fruit in de vorm van mandarijntjes, sinaasappel, appel en weet ik veel wat nog meer. Echt zo goor
Is er wellicht een manier om de onderwerpen te combineren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster ziet dat de discussie van aandoeningen aan urinewegen omgeslagen is naar kookrecepten, banners en camera's.
* MadMaster denkt: Logisch...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef MaJo het volgende:
Dus mijn collega's hebben al lang door dat ik sneaky iets aan het doen ben
Een banner met een filmpje over het bereiden van een Kidney Pie wellicht...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Is er wellicht een manier om de onderwerpen te combineren?
Warme appeltaart vind ik niet te eten. Wat nog veel goorder is, is appeltaart met rozijnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt een anti warm fruit iemand![]()
Zodra het warm is geweest vind ik het niet te vreten. Appeltaart
Voor zover ik weet ben ik de enige in de wereld die dat niet lust
Leuk ook altijd dat ze dat op verjaardagen hebben omdat "iedereen dat toch wel lust". Niet dus
Ieh gekookte rozijnen ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Warme appeltaart vind ik niet te eten. Wat nog veel goorder is, is appeltaart met rozijnen
Dus ik ben echt wel een anti warm-fruitmens.
Blerghquote:
Jawel, want ik eet altijd oliebollen zonder rozijnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh gekookte rozijnen ookDan hou je ook niet van oliebollen?
Neequote:Maarre, je kookt de appels toch voor je ze in de taart doet?
Appel is voor mij ook de enige uitzondering. Maar dat komt eigenlijk omdat ik het altijd koud eet.quote:Zodra fruit gekookt is vind ik het niet meer te vreten, bah...
Bowl vind ik prima. Maar dat is niet gekooktquote:Wat ik ook goor vind is bowlFruit eet ik gewoon vers los, niet gecombineerd, opgewarmd in sap
* MadMaster las eerder in een post van Majo: 'You name it, I've got it'.quote:
Ben sinds gisterenavond pijn- en zwellingvrij, heb gelukkig ook goed geslapen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de tanden, MM?
Warme bowlquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
Wat ik ook goor vind is bowlFruit eet ik gewoon vers los, niet gecombineerd, opgewarmd in sap
Quoi? Appels koken voor je ze in de taart doet? Vreemd recept...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh gekookte rozijnen ookDan hou je ook niet van oliebollen? Maarre, je kookt de appels toch voor je ze in de taart doet? Zodra fruit gekookt is vind ik het niet meer te vreten, bah...
Wat ik ook goor vind is bowlFruit eet ik gewoon vers los, niet gecombineerd, opgewarmd in sap
Een cadeautje voor je weggaat danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster verlaat over 15 minuten het werk voor een nieuw bezoek aan de fysio en dat is tevens het startschot van de aankomende vakantie...
Masha danki!! (= Papiamento)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:25 schreef ElizabethR het volgende:
Dude, have a great one! En geniet van parelwitte (s)t(r)anden, zwoele cocktails, en veul lekker buitenlands fruit!!
See ya in a few weeks!
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, want ik eet altijd oliebollen zonder rozijnen
Ah okquote:Nee
Nee vind het niks... Van dat verlepte fruit omdat het te lang in het vocht zit. En de druiven zijn altijd juist weer keihard?quote:Bowl vind ik prima. Maar dat is niet gekookt
NSFW spoilertags enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een cadeautje voor je weggaat dan
[ afbeelding ]
Het is immers een tietentopic
* MaJo snapt niet wat al mijn ontstekingen te maken heeft met het feit dat ik sneaky zit te fokken en dat mijn collega's dat door hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster las eerder in een post van Majo: 'You name it, I've got it'.
Dat blijkt dus zwaar overdreven te zijn geweest...
[..]
Ben sinds gisterenavond pijn- en zwellingvrij, heb gelukkig ook goed geslapen...
Rotte kop, maar ik prik er wel door heen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Een cadeautje voor je weggaat dan
[ afbeelding ]
Het is immers een tietentopic
Ik wil best een stukje meenemen bij de volgende quiz.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
Ah okDan wil ik jouw appeltaart wel een keer proberen
Ananas uit blik:quote:Nee vind het niks... Van dat verlepte fruit omdat het te lang in het vocht zit. En de druiven zijn altijd juist weer keihard?Bovendien: ananas
Ik zeg nergens dat het warm is hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Warme bowl
Punch bedoel je misschien?
'door hebben' <---> 'sneaky' klinkt ietwat tegenstrijdig...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
* MaJo snapt niet wat al mijn ontstekingen te maken heeft met het feit dat ik sneaky zit te fokken en dat mijn collega's dat door hebben?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rotte kop, maar ik prik er wel door heen...![]()
Over roodharige tietbezitsters gesproken, is het wel eens opgevallen hoeveel MaJo op Monique v/d Ven lijkt in Turks Fruit?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zeg nergens dat het warm is heIk zeg: wat ik OOK goor vind is bowl. Ieh
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef MaJo het volgende:
Ga pas zondag weg, dus tot die tijd loop je het risico dat ik hier sowieso nog wel opduik...quote:Superveel plezier in Curaēao/Aruba. Doe de groeten aan mijn familieEn laat even wat van je horen als je daar met je wifi laptop aan het strand zit
![]()
Mehehe oh ja ehm dat schiet niet echt op neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil best een stukje meenemen bij de volgende quiz.
Maar het is zo: de appel gaat in de taart en de taart gooi je in de oven. Dus de appel wordt wel warm...
Dus als je geen appeltaart lust, dan lust je de mijne ook niet ben ik bang
[..]
Ananas uit blik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verse ananas:
Heel goedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mirena spiraaltje. Als prettig bijeffect wordt je daar niet meer ongesteld van.
Is dat niet logisch dan? Heb er laatst zelf ook een gemaakt (quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens: wie gooit er nou ananas door de bowl?
Ik heb zulke gruwelverhalen gehoord over het spiraaltje dat ik spontaan niet meer hoefquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heel goed![]()
![]()
Ideale uitvinding zo'n spiraaltje
O ja?? Vertel eens dan?? Ik heb namelijk zelden tot nooit gruwelverhalen gehoord???quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zulke gruwelverhalen gehoord over het spiraaltje dat ik spontaan niet meer hoef
Nee, dat vind ik niet logisch neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat niet logisch dan? Heb er laatst zelf ook een gemaakt () en toen heb ik er ook ananas door gedaan
Ik eet liever geen ananas dan blikananas. Of dat nou gemakkelijker of goedkoper is of niet. Ik vind het echt niet te etenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ananas uit blik is inderdaad minder lekker dan verse ananas, maar wel een stuk goedkoper en makkelijker. En als je het in je avondeten verwerkt is het eigenlijk zonde om daar verse ananas voor te gebruiken, die kan je dan beter voor het toetje bewaren
Dat kan en mag. Ik heb er minder problemen mee, of je moet van die ananas hebben met harde stukken eraanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik eet liever geen ananas dan blikananas. Of dat nou gemakkelijker of goedkoper is of niet. Ik vind het echt niet te eten
Ananas in avondeten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ananas uit blik is inderdaad minder lekker dan verse ananas, maar wel een stuk goedkoper en makkelijker. En als je het in je avondeten verwerkt is het eigenlijk zonde om daar verse ananas voor te gebruiken, die kan je dan beter voor het toetje bewaren
Dat het heel erg veel pijn doet, flauwvallen, kotsen, een week uit de running zijn. Dat soort dingenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja?? Vertel eens dan?? Ik heb namelijk zelden tot nooit gruwelverhalen gehoord???
Ja, ik vind dat zo nu en dan lekkerquote:
ik vind het heerlijkquote:
bij sommige dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |