Seriouslyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Joop van den Ende gepraat en die vertelde me dat het muziekdoosje met het aapje dat als requisiet wordt gebruikt aan het begin van The Phantom of the Opera slechts 55.000 euro kostte.
Dus het kan nog belachelijker!! Een stupide item dat 2 minuten in beeld is![]()
Vandaar dat die fucking kaartjes zo duur zijn natuurlijk
Nope wel weer een slagje kleinerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dit modelletje toevallig?
[ afbeelding ]
Kist werkte veel met Van Gogh samen. Hij schoot ook veel materiaal voor 06/05, vandaar
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope wel weer een slagje kleinerModel die je in de hand moet houden en niet op de schouder. Echt maar iets groter dan die van jou
Ja zekerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crap
Bij ons op de middelbare school hadden ze zelfs een doka. Die werd haast niet meer gebruikt maar hij was volledig ingericht in het geval er iets gedaan moest worden.
Ik heb er nooit in mogen werken
nopequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van die irritante Glomobi konijnenbanner aan de bovenkant?
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horenquote:
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond staat dit op het menu: http://koken.met.aschwin.net/pages/Italiaanse%20kippesoep.htm
Om nog even antwoord te geven, ik was het even vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Wordt het een one-man-project of heb je contact met anderen over die ideetjes?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga maken![]()
![]()
![]()
die komt hier toch nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef Nesle het volgende:
Nog steeds geen onvoldoendes binnen van de toetsweek!
Moet nog wel 5 cijfers terug krijgen maar ach... het is weekend
Morgen eerst 08u werken en dan 's avonds eindelijk weer is uit
Ach, op andere pc's heb ik ze wel. Heel vreemdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
goed zoquote:
Ik kan allang koken, maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Aschwin weet hoe het moet. Met plaatjes erbij en alles. Uitermate geschikt voor studenten die willen leren koken
Dat snap ik. Was meer een algemene opmerkingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan allang koken,
Dat lijkt me dan weer heel goorquote:maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijk
Eeeeeeh...? Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is Aschwin die kerel die blauwe kaas en chocola combineerde?
Inderdaad, erg leuk! het is echt een verademing om een recept op dergelijke manier te lezen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het leuke aan zijn site vind ik dat hij ook uit legt waarom hij sommige dingen doet. En hier en daar legt 'ie ook nog een chemisch process uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |