Ik heb een keer met Joop van den Ende gepraat en die vertelde me dat het muziekdoosje met het aapje dat als requisiet wordt gebruikt aan het begin van The Phantom of the Opera slechts 55.000 euro kostte.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een cameracrew van SBS6 gepraat en hun camera kostte slechts 80.000 euro
Nope ook een Sony HDV maar dan nog een slagje groter. De prijs zal inmiddels wel omhoog zijn, de camera's zijn nog in het gulden tijdperk gekocht en kosten toen 10000 gulden. Heb daar zelf 5000 euro van gemaakt maar zal nu ook wel gauw een euro of 7000 kosten gok ik. Dit model lijkt daar trouwens best wel op en wat dat betreft kan ik je wel wat dingen leren. Is ook wel zo handig als ik zelf met de camera om kan gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar dan kom je vaak weer in een prijsklasse die nog nét even buiten mijn bereik ligt. Nu zijn er wat steadycam rigs die redelijk betaalbaar zijn($800 ofzo) en er zijn shouldermounts te vinden voor dit model. Dat scheelt ook enorm
Voor wat het is zijn deze nog redelijk stabiel. Ligt ook een beetje aan wie er mee omgaat
[..]
Een XDCAM ofso? Deze komt overigens redelijk in de prijsbuurt als je hem in Nederland koopt
[..]
Ja, die heb je gepost. Misschien moeten we het er over een tijdje eens over hebben, want daar kan ik wel wat van leren
Nope zegt me nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bekend verhaal
Vorig jaar met Thomas Kist op stap geweest(weet niet of de naam je wat zegt?). Dure apparaten. De producer die uit Montreal overkwam had de zijne mee en hij boekt altijd gewoon een stoel voor z'n camera in het vliegtuig
Seriouslyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Joop van den Ende gepraat en die vertelde me dat het muziekdoosje met het aapje dat als requisiet wordt gebruikt aan het begin van The Phantom of the Opera slechts 55.000 euro kostte.
Dus het kan nog belachelijker!! Een stupide item dat 2 minuten in beeld is![]()
Vandaar dat die fucking kaartjes zo duur zijn natuurlijk
Nope wel weer een slagje kleinerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dit modelletje toevallig?
[ afbeelding ]
Kist werkte veel met Van Gogh samen. Hij schoot ook veel materiaal voor 06/05, vandaar
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope wel weer een slagje kleinerModel die je in de hand moet houden en niet op de schouder. Echt maar iets groter dan die van jou
Ja zekerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel fijn als een school zoiets levert en geen crap
Bij ons op de middelbare school hadden ze zelfs een doka. Die werd haast niet meer gebruikt maar hij was volledig ingericht in het geval er iets gedaan moest worden.
Ik heb er nooit in mogen werken
nopequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van die irritante Glomobi konijnenbanner aan de bovenkant?
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horenquote:
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond staat dit op het menu: http://koken.met.aschwin.net/pages/Italiaanse%20kippesoep.htm
Om nog even antwoord te geven, ik was het even vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Wordt het een one-man-project of heb je contact met anderen over die ideetjes?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo hee! Ik denk dat ik die morgen maar eens ga maken![]()
![]()
![]()
die komt hier toch nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef Nesle het volgende:
Nog steeds geen onvoldoendes binnen van de toetsweek!
Moet nog wel 5 cijfers terug krijgen maar ach... het is weekend
Morgen eerst 08u werken en dan 's avonds eindelijk weer is uit
Ach, op andere pc's heb ik ze wel. Heel vreemdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat Banny...ik bedoen Danny het maar niet horen
goed zoquote:
Ik kan allang koken, maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Aschwin weet hoe het moet. Met plaatjes erbij en alles. Uitermate geschikt voor studenten die willen leren koken
Dat snap ik. Was meer een algemene opmerkingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan allang koken,
Dat lijkt me dan weer heel goorquote:maar dit recept kende ik nog niet. Ik heb bijvoorbeeld gisteren spruitjes met banaan en ketjap gemaakt, samen met saté en rijst. Was heerlijk
Eeeeeeh...? Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is Aschwin die kerel die blauwe kaas en chocola combineerde?
Inderdaad, erg leuk! het is echt een verademing om een recept op dergelijke manier te lezen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het leuke aan zijn site vind ik dat hij ook uit legt waarom hij sommige dingen doet. En hier en daar legt 'ie ook nog een chemisch process uit.
Ik ga geen recept van die gek uitproberenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeeeeh...? Niet dat ik weet
Voor de gekke combinaties moet je meestal bij Piere Wind zijn. Dropsoep en ontbijtkoeksoep bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
Inderdaad, erg leuk! het is echt een verademing om een recept op dergelijke manier te lezen moet ik zeggen.
Ik heb die site al bij mijn favorieten gepleurd, in het hoekkie 'vreten'
Spruitjes was ik als kleuter gek op. Nu moet ik er niets van hebben.quote:En spruitjes met banaan en ketjap is echt heel erg lekker!!!
Opgezocht, het was Harold McGee. Bij het kerstdiner was een van de gangen truffels van pure chocola en blauwe kaas en dat smaakte nog best okay. Het vulde ook gigantischquote:
Interessantquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opgezocht, het was Harold McGee. Bij het kerstdiner was een van de gangen truffels van pure chocola en blauwe kaas en dat smaakte nog best okay. Het vulde ook gigantisch
Dat zekerquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Spruitjes was ik als kleuter gek op. Nu moet ik er niets van hebben.
Warm fruit moet ik niets van hebben. Dus ook banaan niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even over die banner: er zit nu dus een banner recht onder de "MyActiveTopics". Maar het is een flashbanner voor ringtones en iedere keer als je er overheen gaat begint 'ie een geluidsclip te spelen.
En laat ik nou net altijd over de banner gaan als ik dus op de MyActiveTopics-link wil klikken
dan gebruik je my active topics onderaan de paginaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even over die banner: er zit nu dus een banner recht onder de "MyActiveTopics". Maar het is een flashbanner voor ringtones en iedere keer als je er overheen gaat begint 'ie een geluidsclip te spelen.
En laat ik nou net altijd over de banner gaan als ik dus op de MyActiveTopics-link wil klikken
Ik heb inmiddels het geluid van de computer afgezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan gebruik je my active topics onderaan de pagina
Appeltaartquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook nietBen blij dat er nog iemand bestaat die dat heeft want niemand snapt me
Gaat het bij jou ook zover dat je appeltaart niet lust? Dat is immers ook opgewarmde appel
Waarom zet je je geluid niet uit dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik zit op mijn werk een beetje sneaky te fokken en dan af en toe kom ik er per ongeluk langs en dan hoor ik opeens een geluid waarna ik er snel weer vanaf schiet
En ik schrik me steeds de pleuris
Dus mijn collega's hebben al lang door dat ik sneaky iets aan het doen ben
Dat is eigenlijk net zo vervelend. Er staan ads en banners onder en als ik een beetje snel ben klik ik er nog wel eens naast. En dan ga ik gelijk naar die andere sitesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan gebruik je my active topics onderaan de pagina
Dan ben je niet echt een anti warm fruit iemandquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Appeltaart![]()
Zelfgemaakte appeltaart volgens oma's recept![]()
Maar echt...bij de Chinees zit vaak warm fruit in de vorm van mandarijntjes, sinaasappel, appel en weet ik veel wat nog meer. Echt zo goor
Is er wellicht een manier om de onderwerpen te combineren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster ziet dat de discussie van aandoeningen aan urinewegen omgeslagen is naar kookrecepten, banners en camera's.
* MadMaster denkt: Logisch...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef MaJo het volgende:
Dus mijn collega's hebben al lang door dat ik sneaky iets aan het doen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |