Tsja, dat is persoonlijk hèquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:
Mik: ik vind het wel jammer hoor dat je hier minder gaat posten. maar je redenatie snap ik. wel ben het er alleen niet mee eens maar da's wat anders ieder z'n ding natuurlijk
Ja, baasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:moggel
really
[..]
feli en foeihup naar de dokter enzo
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Een oudje voor de ochtendploeg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Nembrionic het volgende:
Een oudje voor de ochtendploeg:
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is hier nog een vervolgverhaal van bekend
Naar de dokter en vaker naar de wc!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef B.ertha het volgende:
Mogguh
Mijn vader is vandaag jarigmaar ik moet leren
En ik heb misschien/waarschijnlijk blaasontsteking, maar ik wil niet naar de dokter
Ik heb een acute ongecomliceerde urineweginfectie en pilletjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naar de dokter en vaker naar de wc!!![]()
Laatste dag??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb serieus nog geen flikker gedaan vandaag
ik drink te weinig denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef B.ertha het volgende:
-veeg altijd van voor naar achteren af met wc papier, ga direct naar de wc als u moet plassen. probeer vaak te plassen
- drink de hele dag veel water, ongeveer 2 liter per dag
- het is goed om na seks te plassen
- sommige mensen kunnen blaasontsteking krijgen van bubbelbaden, vaginale deo, zeep, shampoo en desinfectiemiddelen (bedoelen ze dan 'shampoo' of 'vaginale shampoo'allebei vaag
)
- warm ondergoed of extra vitamine C helpt niet tegen een blaasontsteking
officieel welquote:
Met de discussie over blaasontstekingen doe ik even niet mee...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb serieus nog geen flikker gedaan vandaag
Ik sinds een week juist eindelijk genoegquote:
quote:[..]
officieel welen maandag ga ik vrolijk verder
maar animatie nr 3 is goedgekeurd door de heren professoren
dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de discussie over blaasontstekingen doe ik even niet mee...
ik hou niet van waterquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik sinds een week juist eindelijk genoeg
[..]
waar zit je bij?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh, ik ben maar weer gaan werken. Thuis ligt internet eruit, en hier gelukkig niet.
Ik ga maar eens op zoek naar een andere provider vandaag, word me wat te gortig nu met matige snelheid en vaak storing.
Waarom maandag verder dan? Moet je nog dingen afmaken of is het gewoon te leuk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik drink te weinig denk ik
[..]
officieel welen maandag ga ik vrolijk verder
maar animatie nr 3 is goedgekeurd door de heren professoren
ik heb nog 1 flashanimatie die ik compleet moet opbouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom maandag verder dan? Moet je nog dingen afmaken of is het gewoon te leuk?
Ikzit bij Irishbroadband.ie maar dat is dus crapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Etcetera het volgende:
waar zit je bij?
en ben je al helemaal beter?
Mag ik concluderen dat het daar (DVHN) één ongecoördineerde bende is of...?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog 1 flashanimatie die ik compleet moet opbouwenmaar daar heb ik alleen nog een concept-artikel van en nog geen beeldmateriaal. maar dat krijg ik hoop ik maandag
![]()
en donderdag komt m'n stagebegeleider van school voor evaluatie langs
Ow jeetje, sterkte zeg!! Mijn dochter heeft dat ook gehad, en dat doet inderdaad onwijs zeer. Gelukkig hoefde zij niet naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
De moeder van mijn vriend is vannacht opgenomen in het ziekenhuis, misschien nierbekkenontsteking (wat je riskeert als je te lang met blaasontsteking blijft lopen)Schijnt onwijs zeer te doen
ik denk eerder dat je kunt concluderen dat professoren nogal zeikerig zijn over hoe het wordt omgebouwd naar normaal nederlands, en dat het project zelf (in elk geval voor mij) te laat op gang is gekomenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik concluderen dat het daar (DVHN) één ongecoördineerde bende is of...?
Hoe lang ben je wel al niet bezig om 3 animatietjes (topic-related) in elkaar gezet te krijgen?
Wat doen ze ermee dan? Antibioticakuur er tegenaan? Ik begreep van mijn huisgenootje dat nierbekkenontsteking wel vrij serieus isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow jeetje, sterkte zeg!! Mijn dochter heeft dat ook gehad, en dat doet inderdaad onwijs zeer. Gelukkig hoefde zij niet naar het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
De moeder van mijn vriend is vannacht opgenomen in het ziekenhuis, misschien nierbekkenontsteking (wat je riskeert als je te lang met blaasontsteking blijft lopen)Schijnt onwijs zeer te doen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef Etcetera het volgende:
ik denk eerder dat je kunt concluderen dat professoren nogal zeikerig zijn over hoe het wordt omgebouwd naar normaal nederlands, en dat het project zelf (in elk geval voor mij) te laat op gang is gekomen
Ik had al eerder een beetje last gehad, dat ging vanzelf over met veel water drinken, maar dit keer ging het echt zeer doen inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
je blijft toch niet rondlopen met blaasontsteking, dat doet toch zeer?
alhoewel, ik wilde vandaag ook al niet meer naar de dokter
oh sorryquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben even los...
Wie is nu de vertragende factor v.w.b. je animaties?
De professoren van het ziekenhuis of die van je studie?
Of snap ik er gewoon helemaal niets van?
Hey, met zo'n kerel-TT is het only fair dat wij dan vrouwenkwaaltjes gaan besprekenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik als tegenhanger van de discussie m.b.t. typische dameskwalen, de heren onderwerpen 'besnijdenis' en/of 'sterilisatie' er even ingooien?
doe 'squote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich inzake dit onderwerp...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey, met zo'n kerel-TT is het only fair dat wij dan vrouwenkwaaltjes gaan bespreken![]()
Laten we er ook nog menstruatieperikelen bij doen
Dat heeft mijn moeder voor me gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had al eerder een beetje last gehad, dat ging vanzelf over met veel water drinken, maar dit keer ging het echt zeer doen inderdaadToen ben ik als de donder naar de huisarts gelopen met een potje plas
Kon meteen 's middags een kuurtje ophalen
Bij mijn odchter wel ja, antibiotica kuurtje. Zij was gelukkig nog niet ziek genoeg om opgenomen te worden in het ziekenhuis en kon thuis opknappen. Nierbekkenontsteking is ook vrij serieus, maar je gaat er niet zo snel dood aan ofzo hoor. Het gevaar bij een nierbekkenontsteking is dat ie min of meer chronisch kan worden, en dan krijg je bij vermindere weerstand snel weer een nieuwe, dat wil je niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat doen ze ermee dan? Antibioticakuur er tegenaan? Ik begreep van mijn huisgenootje dat nierbekkenontsteking wel vrij serieus is
quote:
Ah, het bekende 'we geven een opdracht en denken dat daarme de kous wel af is v.w.b. onze eigen input/bemoeienis en eigenlijk hebben we er zelf ook helemaal geen tijd voor'-syndroom...quote:
Hmmmm bah! Hopen dat het niet weer terugkomt dan!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mijn odchter wel ja, antibiotica kuurtje. Zij was gelukkig nog niet ziek genoeg om opgenomen te worden in het ziekenhuis en kon thuis opknappen. Nierbekkenontsteking is ook vrij serieus, maar je gaat er niet zo snel dood aan ofzo hoor. Het gevaar bij een nierbekkenontsteking is dat ie min of meer chronisch kan worden, en dan krijg je bij vermindere weerstand snel weer een nieuwe, dat wil je niet.
Mijn dochter heeft het nu twee keer gehad.
goeie samenvattingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het bekende 'we geven een opdracht en denken dat daarme de kous wel af is v.w.b. onze eigen input/bemoeienis en eigenlijk hebben we er zelf ook helemaal geen tijd voor'-syndroom...
Is toch een keurig woordquote:
maar het klinkt veel toffer dan bofkontquote:
inderdaadquote:
Concert Golden Earring in de HMH in 2005:quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef ElizabethR het volgende:
BTW MM, heb je een laptop ontvangen gisteren??
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey, met zo'n kerel-TT is het only fair dat wij dan vrouwenkwaaltjes gaan bespreken![]()
Laten we er ook nog menstruatieperikelen bij doen
Das het 'mooie' he, die steentjes zijn zo klein dat je ze amper kunt zien en ze veroorzaken zoveel problemen'quote:
auquote:
Ik offer mezelf wel opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse periode voorheen al benoemd.
Wie volgt?
Ik heb geen maandelijkse perikelen meerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse periode voorheen al benoemd.
Wie volgt?
Je kan niet zomaar je image omgooien hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Maar het is meer een disclaimer voor de toekomst
ben je zwangerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen maandelijkse perikelen meer![]()
Vaginale deo? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef B.ertha het volgende:
-veeg altijd van voor naar achteren af met wc papier, ga direct naar de wc als u moet plassen. probeer vaak te plassen
- drink de hele dag veel water, ongeveer 2 liter per dag
- het is goed om na seks te plassen
- sommige mensen kunnen blaasontsteking krijgen van bubbelbaden, vaginale deo, zeep, shampoo en desinfectiemiddelen (bedoelen ze dan 'shampoo' of 'vaginale shampoo'allebei vaag
)
- warm ondergoed of extra vitamine C helpt niet tegen een blaasontsteking
Je afbeelding deed het ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat is persoonlijk hè. Ik kom hier gewoon wat minder vaak.
Owh en trouwens: één of andere onverlaat had me toch al uit de OP getieft
Tering...ik heb al vaker rampverhalen over nierstenen gelezen. Ik hoop ze nooit te krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Concert Golden Earring in de HMH in 2005:
MM kan de hele dag al wat moeilijk plassen, maar wijd dit aan te weinig vocht dat hij ingenomen heeft.
In de HMH voelt hij zich niet lekker worden en voelt ook wat steken in zijn buik.
Hij gaat een rondje lopen, bezoekt nog eens voor 3 druppels het toilet en keert terug naar de zaal.
Plotseling breekt het zweet hem uit alsof hij met kleding en al onder de douche heeft gestaan en hij voelt hevige pijnsteken in zijn liesstreek.
MM wil het concert echter niet missen en doet alsof slechts zijn neus bloedt.
Mw. MM ziet echter een doorweekte MM staan en sommeert hem mee te gaan naar buiten de zaal.
MM wordt op een tafel bij de ingang gezet en mw. MM waarschuwt de EHBO.
EHBO komt met rolstoel en MM wordt afgevoerd naar de EHBO-post achter het podium. De pijnscheuten zijn inmiddels zo heftig dat MM kotsmisselijk is geworden.
EHBO vermoedt nierstenen en laat MM afvoeren naar het AMC.
Arts in AMC vraagt of MM wat urine wil inleveren voor onderzoek. MM kreunt dat dit niet gaat en wordt bij een lopende kraan gezet ter stimulatie.
6 Druppels worden geproduceerd en arts vindt bloed en concludeert: Nierstenen.
Injectie met morfine wordt gegeven en pijn zakt af.
MM gaat naar huis, kotst onderweg nog 2 keer langs de kant van de weg de boel onder en gaat thuis zijn bedje in.
Volgende dag is MM weer kiplekker.
Moet ook, want 2 dagen later gaat MM naar de USA voor vakantie.
Godzijdank heeft hij daar geen problemen meer gehad.
Daarna heeft MM ineens wel last van een maandelijkse periode in de zin dat hij elke 4 à 5 weken weer een nierstenen-aanval krijgt. Pijnstillers zijn niet aan te slepen dan.
Uroloog bezocht, scan gemaakt en 1 nietig steentje in de urineleiding gevonden.
MM krijgt pillen.
6 Maanden later piest MM een piepklein korreltje uit en sindsdien heeft hij geen last meer gehad van nierstenen.
Hij leefde nog lang en gelukkig....
Hoezo niet? 't Is toch mijn image?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar je image omgooien hoor.
Je plaatje deed het niet meer en je was al 20 delen niet meer gezien, vandaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat is persoonlijk hè. Ik kom hier gewoon wat minder vaak.
Owh en trouwens: één of andere onverlaat had me toch al uit de OP getieft
Blast! Je was me voor!quote:
Heb je nog pijn in je ribben?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bij mijn odchter wel ja, antibiotica kuurtje. Zij was gelukkig nog niet ziek genoeg om opgenomen te worden in het ziekenhuis en kon thuis opknappen. Nierbekkenontsteking is ook vrij serieus, maar je gaat er niet zo snel dood aan ofzo hoor. Het gevaar bij een nierbekkenontsteking is dat ie min of meer chronisch kan worden, en dan krijg je bij vermindere weerstand snel weer een nieuwe, dat wil je niet.
Mijn dochter heeft het nu twee keer gehad.
Op die manier ga ik denken dat je het even helemaal kwijt bentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo niet? 't Is toch mijn image?
Hoeren zijn het..allemaaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |