Qua muziek vind ik het ook nog niet heel spannend. Kan sowieso wel wat opzwepende muziek gebruiken gezien de tussenstand van de wedstrijd Matrixx Magixx - Capitals..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:39 schreef borisz het volgende:
Gooi die koffer van Rabbering open.
Het is wat saaie muziek voor de zaterdagavond
Moet wel een leuk gezicht zijn geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
Zie het helemaal voor me, een iel mannetje als Domien een zaal vol die-hard metalfans in...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef Ash het volgende:
*snik*![]()
Ik heb m'n Guitar Hero III: Legends of Rock (xbox 360) nog steeds niet binnen van 3FM!
Ik wacht al sinds 9 november 2007.![]()
Misschien een 3FM medewerker aanwezig die wat meer info kan verstrekken
Nou, ik heb op je advies een mailtje gestuurd op 10 jan. en helaas tot nu toe nog steeds geen antwoord terug gekregenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om te mailen naar redactie [at] 3fm.nl. Als het goed is komt het dan automatisch bij de juiste persoon terecht.
Bij welk programma was het?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:49 schreef Ash het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik heb op je advies een mailtje gestuurd op 10 jan. en helaas tot nu toe nog steeds geen antwoord terug gekregen
Paul Rabberink (RabRadio)quote:
Paul reageert eigenlijk altijd wel op zijn e-mail, dus je zou ook direct een mailtje naar hem kunnen sturen via paul [at] 3fm.nlquote:
Volgens mij Roel_Jewel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:15 schreef Horloge het volgende:
Zeg, wie vond gisteren (?) ook alweer dat Coen 'alleen maar een plaatjesdraaier' was omdat hij deze plaat leuk vond? Domien is dan blijkbaar ook een plaatjesdraaier en geen muziekliefhebber?
Niks mis met een beetje kritiek, alleen maar inlikken wordt ook saai op den duurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Sowieso zit er hier een groep die het blijkbaar leuk vind om non-stop op alles te lopen bashen, vervelend...
Ach, hoor liever mensen die eerlijk voor hun mening uitkomen dan gasten die altijd met de wind mee praten. Waarmee ik overigens niet zeg dat jij dat doet!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij Roel_Jewel.
Sowieso zit er hier een groep die het blijkbaar leuk vind om non-stop op alles te lopen bashen, vervelend...
kortom tijd om daar verandering in te brengen.quote:Hans Schiffers: "Ik zit te wachten op een revolutie in de popmuziek"
Radio 2-presentator Hans Schiffers is blij met de actie van muziekliefhebber Martijn ter Haar tegen de 'vertop2000agogoing' van het Nederlandse radiolandschap. "Ergens zit ik wel te wachten op iemand die zegt: 'gaat het wel om deze 2000 platen uit de Top 2000?'", zo zei Schiffers gisteren op Radio 1.
"Ik draai te weinig nieuwe muziek", voegt Hans Schiffers eraan toe. "Ik ben heel erg nieuwsgierig naar wat er uitkomt, maar kan het niet kwijt. Daarom vind ik het pleidooi van Martijn ter Haar erg belangrijk. Ik zit al lang te wachten op de zoveelste revolutie in de popmuziek."
Na het horen van Toto met Africa twee weken geleden startte Martijn ter Haar een actie op Last.fm en Hyves. Hij vindt dat de Nederlandse radio te weinig nieuwe muziek draait. Al is zendermanager Florent Luyckx van 3FM het niet helemaal met hem eens. "Ik denk dat we bij 3FM een heel goed werkende formule hebben uitgewerkt waarbij we steeds de grens opzoeken van wat luisteraars leuk vinden en minder leuk vinden of nieuw is. Dat we realiseren dat we met deze mix de nieuwsgierige luisteraar nodig hebben."
Volgens Martijn ter Haar is die mix niet voldoende. "Het is altijd weer de mid-tempo rock die doorstroomt zoals Kane en Anouk. Een bloeiend genre zoals de nederhop-scène laat de Nederlandse radio links liggen." Dat is een bewuste keuze bij 3FM, zegt Luyckx. "Je kunt niet druk zijn met alle genres. We hebben een breed format, maar met hiphop gaan we niet de diepte in. Dat hebben we wel geprobeerd, maar het blijkt gewoon dat rock en hiphop elkaar slecht verdragen op dezelfde zender. Maar omdat we het een belangrijk genre vinden hebben we daar zelfs een heel radiostation voor: FunX."
Volgens Luyckx heeft de radio een andere functie gekregen. "Ik denk dat zo'n tien jaar geleden radio het snelste medium was om nieuwe muziek te ontdekken. Maar die functie is wel overgenomen door internet." Ter Haar is het daarmee eens. "Nieuwe muziek vind je vooral op internet. De radio biedt geen nieuwe muziek aan. Maar toch blijft de radio wel nodig om een band echt bekend te maken."
Daarom vind ik 3voor12 zo'n goed programmaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
kortom tijd om daar verandering in te brengen.
Behoorlijk... Dat wordt weer lachen maandag op 't werkquote:
ga naar de 102fm danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis de dance muziek van de 3fm zaterdag wel een beetje. En zeker als ik dit hoor
Ik vind em vetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Kom thuis, zet de radio aan... Guus en Meeuwis [afbeelding]
en geleuter overquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Nog iets gemist in de eerste anderhalf uur? Of alleen maar het crowdsurfen van Domien?
De eerste keer alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Soko vind ik nog best te verdragen, maar dat "I Kiel her" wordt steeds irritanter.
Mja, Florent zegt dus dat radio niet meer voor nieuwe muziek is. Nu vraag ik me toch best wel af van welke kant die vraag is gekomen, of dat de radiozenders zelf het aanbod hebben aangepast...?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
Racoon vind ik wel aardig, Live zijn ze
alleen het wordt te veel gedraaid op de radio, dat is vooral het probleem denk ik.
[..]
kortom tijd om daar verandering in te brengen.
Annemieke moet komende week proberen om in een landelijke soap (GTST / ONM) te gaan figureren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Nog iets gemist in de eerste anderhalf uur? Of alleen maar het crowdsurfen van Domien?
Die worden volgens mij altijd al een paar weken van tevoren opgenomen. Zal dus wel ff duren voordat we haar te zien krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke moet komende week proberen om in een landelijke soap (GTST / ONM) te gaan figureren.
't moet nog groeien hè. Beetje wat items proberen, kijken wat wel werkt en wat niet enzo...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het niet echt een aanwinst dat weekend dna... Wat ik tot nu toe allemaal gehoord heb...
Misschien wordt het nog iets.
Hmm, nieuw programma dus? Vind 't opzich wel wat hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
't moet nog groeien hè. Beetje wat items proberen, kijken wat wel werkt en wat niet enzo...
Dit is pas de tweede uitzending.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, nieuw programma dus? Vind 't opzich wel wat hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |