Ben je een roker of niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef Neleos het volgende:
De E-smoker zuigt. Het is niet de Real deal. Stop dan helemaal.
Toch zie ik een tegenstrijdigheid in deze post.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een roker of niet?
Lichamelijk kan ik eigenlijk prima zonder sigaretten, heb niet echt last van ontwenningsverschijnselen als ik een paar dagen niet rook, wat me op zich wel lukt.
Maar die gewoonte, die is veel lastiger te bestrijden...
Vertel...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch zie ik een tegenstrijdigheid in deze post.
quote:
Eerst zeg je dat je lichamelijk prima zonder sigaretten kunt. Dan zeg je dat het je "op zich" wel lukt ervan af te blijven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
Lichamelijk kan ik eigenlijk prima zonder sigaretten, heb niet echt last van ontwenningsverschijnselen als ik een paar dagen niet rook, wat me op zich wel lukt.
Ik heb het afgelopen half jaar gerookt. En ben nu 3 weken gestopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een roker of niet?
Maar het staat wel stoer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
roken
- je kleren gaan ervan stinken
- MIJN kleren gaan ervan stinken
- je meurt uit je bek
- je roggelt 's ochtends de hele boel onder met je uitgebrande, gore, droge strot
- je verpest mijn avond omdat ik halverwege mijn ogen niet meer open kan houden omdat je steeds rook in mijn ogen wasemt.
- het ziets er campy uit.
Ja, zie mijn laatste punt. Campy != stoerquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe je het ook went of keert....het is geen psychische gewoonte.
Op zich wel, heel erg zelfs, maar niet in Tilburg...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nog geinteresseerden in Gogol Bordello in April? Er zijn nog steeds kaarten
Okeej, maar het werkt ook wel stressverlagend en je wordt er relaxed van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zie mijn laatste punt. Campy != stoer
Nicotineverslaving schijnt maar 7 dagen te duren. Het is verder puur psychisch denk ik..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik begrijp je standpunt, maar ik denk dat het feit dat ik er voor langere tijd er redelijk van af kan blijven de lichamelijke afhankelijkheid bepaald. Of niet dus, als ik er tijdelijk mee stop dus...
De jarenlange gewoonte van roken is iets wat tussen je oren is gaan zitten, die je zelf niet vervelend vindt en die je dus accepteert. Stomme gewoonte dus, wat m.i. psychisch ligt.
Ik ga me hier niet vrij proberen te pleiten of zo, maar ik denk dat het (in mijn geval) iets genuanceerder ligt dan alleen maar lichamelijk. Ik rook vaak ongemerkt, word er soms zelfs kotsmisselijk van en toch ga ik het na een kortere of langere tijd weer doen, dat roken duidt m.i. niet op iets zuiver lichamelijks...
Hehe, ik nog niet. En ik ben al 26.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar die tijd ben ik wel voorbij...
Ik rook al bijna 30 jaar en vond het destijds misschien ook wel stoer, omdat anderen het ook deden.quote:
Toch blijft roken altijd een soort van trap tegen de maatschappij, of zoiets.. en dat is stoer..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rook al bijna 30 jaar en vond het destijds misschien ook wel stoer, omdat anderen het ook deden.
Maar met de huidige regeltjes is roken sowieso niet stoer meer...
Later.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik stop nu wel met dit hier, mijn ogen trekken het niet meer en mijn peuken raken op...
Adios...
Waar zit je nog maar weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Slaap ze
Ik ben nog wel even op denk ik
Gewoon weer in Nederland. Vanochtend geland en daarna naar bed gedaan. Om 22:00 ofzo wakker. Dus mijn ritme is nu even wat andersquote:
waar was je heen dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon weer in Nederland. Vanochtend geland en daarna naar bed gedaan. Om 22:00 ofzo wakker. Dus mijn ritme is nu even wat anders
Hoe kun je dat nou gemist hebben als zijnde trouwe AKQ-SC-erquote:
Wel logisch want je had gepokerdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou gemist hebben als zijnde trouwe AKQ-SC-er
Las Vegas
Jazeker, 60 dollar buy-in en 100 gewonnen. Ik was 10e geworden van het tournament. Hoofdprijs was 1500 dollar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel logisch want je had gepokerd
Nog iets gewonnen?
Vind ik wel meevallen. Mensen met echt kroeguithoudingsvermogen blijven tot ze eruit worden geschoptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen. Weer mijn uithoudingsvermogen in de kroeg wezen testen. Ik was goed
Oh...binkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh. Ik ben nu in een klein gat ergens in nederland waar de laatse ronde om 01.30 gegeven wordt....
heb ik het nog best aardig gedaan
iet met licht aan en muziek uit enzo
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:20 schreef ElizabethR het volgende:
tpvtvppvtptvtvvvptt
Daarnaast is dit item veel gaver dan een e-sigaretquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef Neleos het volgende:
De E-smoker zuigt. Het is niet de Real deal. Stop dan helemaal.
Mijn koffer was ook op de heen en terugweg opengemaakt, denk dat ze al die draadjes niet vertrouwdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik gisteren mijn backpack van de bagageband pakte vond ik 'm al zo raar aanvoelen en mijn bandjes zaten ook anders.
Gisteravond maar even opengemaakt en mijn vermoedens klopten: briefje erin van de TSA. Ze hadden mijn tas opengemaakt bij de airport security
Raar, want ze scannen alle bagage altijd voor zover ik weet.
Nou ja, alles zat er nog in dus ik vind het best
Ik had dingen als tandpasta en eau de toilettes in mijn tas gestopt. Misschien dat dat wat gek eruit zag ofzo. Maar dat doe ik altijd. Of het was gewoon een routineklus. Dan kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn koffer was ook op de heen en terugweg opengemaakt, denk dat ze al die draadjes niet vertrouwden
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word 9 van de 10 keer gefouilleerd op luchthavens, waarschijnlijk door mijn onschuldige blik
dat maar dan zonder gestotterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:20 schreef ElizabethR het volgende:
tpvtvppvtptvtvvvptt
Nee, dat gebeurt me dan weer zeldenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?
Dan ben je toch ook stom als je zoiets doetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat mijn lachen lijkt zijn de andere mensen die ik in heb zien checken die complete hangsloten aan hun koffer hadden zitten. Die worden gewoon opengeknipt en als dat niet lukt dan heb je gewoon een probleem
Juist, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook stom als je zoiets doetvolgens mij wordt daat zelf overal voor gewaarschuwd dat je koffer niet op slot mag. anders wordt ie opengebroken.
Oh, dat is wel gek dan. Ik zie mensen alleen maar gefoullieerd worden als de metaaldetector afgaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt me dan weer zelden
Dat zal het zijn, of anders mijn ijzeren wilquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is wel gek dan. Ik zie mensen alleen maar gefoullieerd worden als de metaaldetector afgaat.
Maar misschien zijn het je stalen ballen
Mn moeder moest dr schoenen uit doen maar gelukkig zagen ze de bio-bom Banaan Over het hoofdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?
Ik twijfel, ik wil eigenlijk wel, maar ik ga ook zeker naar Werchter, dus het hangt er nog ff omquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ZIjn er SC'ers van plan om dit jaar naar Pinkpop te gaan?
Nee...wel LL en RWquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel zin om dit jaar naar een groot festival te gaan en ik wil Flogging Molly nog es live zien, en volgens de geruchten komen die op Pinkpop. Maar voor ik besluit wil ik eerst weten of dat echt zo is of niet
Klein nadeel: dit jaar is pinkpop niet met pinksteren en begint het op een gewone vrijdag. En ik weet niet wat voor rooster ik dan heb...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flogging Molly komt ook naar de Melkweg in Amsterdam, ben ik ook bij...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel zin om dit jaar naar een groot festival te gaan en ik wil Flogging Molly nog es live zien, en volgens de geruchten komen die op Pinkpop. Maar voor ik besluit wil ik eerst weten of dat echt zo is of niet
Klein nadeel: dit jaar is pinkpop niet met pinksteren en begint het op een gewone vrijdag. En ik weet niet wat voor rooster ik dan heb...
Gezien (toch bedankt), een dag later zouden ze op Lowlands staan. Ik wacht het programma wel even afquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=960559&l=NL&C=
Ik zit er ernstig aan te denken om naar Sziget te gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is echt onzin nem, dat is het wél. Uit onderzoek is gebleken dat de nicotine na 3 dagen uit je lichaam is, dan ben je dus 'lichamelijk afgekickt'. Waarom is het dan toch zo moeilijk om gestopt te blijven? Juist, omdat het een psychische verslaving is. Het is niet zoals bij drugs dat je mega-ontwenningsverschijnselen krijgt als je stopt (lichamelijke verslaving). Het is echt puur geestelijk, pas als je de wil hebt om te stoppen lukt het je. Anders zou iedereen na 3 dagen toch makkelijk van het roken af zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Hoe je het ook went of keert....het is geen psychische gewoonte.
Dank je voor je bijval, je komt net op tijd binnen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:44 schreef MaJo het volgende:
Dat is echt onzin nem, dat is het wél. Uit onderzoek is gebleken dat de nicotine na 3 dagen uit je lichaam is, dan ben je dus 'lichamelijk afgekickt'. Waarom is het dan toch zo moeilijk om gestopt te blijven? Juist, omdat het een psychische verslaving is. Het is niet zoals bij drugs dat je mega-ontwenningsverschijnselen krijgt als je stopt (lichamelijke verslaving). Het is echt puur geestelijk, pas als je de wil hebt om te stoppen lukt het je. Anders zou iedereen na 3 dagen toch makkelijk van het roken af zijn?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Tering...
Heb gisteren niet gezopen, ging al om 1.30 uur of zoiets naar bed, maar ben gebroken...
Net een DVD gekeken 'The Hamburg Cell', over de voorbereidingen van de aanslagen op 11 september, in de hoop dat ik wakker zou worden, maar het wil niet erg lukken...
Vandaag wordt niet mijn dag, ondanks het etentje wat ik straks nog heb...
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar PinkPop, lijkt me toch wel leukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:43 schreef LadyBlack het volgende:Goeiemorgen! Gisteren weer eens ouderwets wezen dansen in de stad, de hele avond in één kroeg en alleen maar goeie muziek
[..]
Ik zit er ernstig aan te denken om naar Sziget te gaanGisteren aan mn vriend voorgelegd en hij wil ook wel
You're welcomequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je voor je bijval, je komt net op tijd binnen...
Had ik eigenlijk algezegd?
Ik denk dat ik PinkPop als festival minder leuk vind dan Lowlands, maar anders was ik er afgelopen jaar wel heen geweest: die hadden een toffe line upquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar PinkPop, lijkt me toch wel leukEn Rage Against the Machine zou ik graag live zien
Alleen wacht ik nog even op de rest van de line up omdat ie vaak een herhaling is van Lowlands het jaar ervoor
![]()
En SzigetIk zou wel weer willen maar het valt dit jaar tegelijk met Lowlands en dat wil ik echt niet missen
Te lang geslapenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeWerd om 2 uur wakker en ben supergaar. Gister een chillavondje gehad zonder alcohol of iets, dus snap niet hoe ik zo moe kan zijn
Mwah dat valt wel mee hoor, Lowlands en PinkPop hadden vorig jaar een veel toffere line up dan Sziget. Maar voor de line up moet je ook niet naar Sziget gaan, dat moet je doen voor de sfeer. Ik was wel blij dat er niet zo heel veel bands waren die ik wilde zien (maar 1 of 2 per dag) want anders had ik veel te veel gemistquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat ik PinkPop als festival minder leuk vind dan Lowlands, maar anders was ik er afgelopen jaar wel heen geweest: die hadden een toffe line up![]()
![]()
Maar volgens mij heeft Sziget doorgaans alles wat op PinkPop én Lowlands speelt plus nog wat
Het gave van Sziget is dat je midden inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sziget klonk ook wel lollig, maar het leek me geen slecht idee om eerst een driedaagsfestival te proberen voor ik een week in Hongarije zit en op dag 2 al naar huis wil...
Het is dit jaar 5 dagenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sziget klonk ook wel lollig, maar het leek me geen slecht idee om eerst een driedaagsfestival te proberen voor ik een week in Hongarije zit en op dag 2 al naar huis wil...
Bestaat die winterdepressie dan toch wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb precies hetzelfdeWerd om 2 uur wakker en ben supergaar. Gister een chillavondje gehad zonder alcohol of iets, dus snap niet hoe ik zo moe kan zijn
Ik ga donderdags altijd gewoon borrelen in een café, maar als ik verder uitga, ga ik altijd dansen. Gisteren van 1 tot 5 op de dansvloer gestaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Dansen in een kroeg wat LB gedaan heeft, ik kan me de tijd niet herinneren dat ik dat gedaan heb...
Last call: gaan er hier nog meer mensen naar The Black Crowes op 11 april a.s.?
Ik zie dat de link dood is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gezien (toch bedankt), een dag later zouden ze op Lowlands staan. Ik wacht het programma wel even af
Hier ben ik gestopt met lezen. Dat het uit je lichaam is betekent niet dat je er niet meer afhankelijk van bent. Sterker nog, je drang ernaar is in eerste instantie alleen maar groter juist OMDAT het uit je lichaam is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt onzin nem, dat is het wél. Uit onderzoek is gebleken dat de nicotine na 3 dagen uit je lichaam is, dan ben je dus 'lichamelijk afgekickt'.
Ik denk het welquote:Maar goed, ga je nog mee naar Rascal vanavond?
4 Uur lang? Killing...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga donderdags altijd gewoon borrelen in een café, maar als ik verder uitga, ga ik altijd dansen. Gisteren van 1 tot 5 op de dansvloer gestaan
Hard To Handle en Remedy zeggen je niets?quote:
Ohja, en de Black Crowes; mijn vriend had er een cd van gekocht en ik kwam erachter dat ik alleen She Talks To Angels kenin een live-uitvoering die wel erg gaaf is trouwens.
Sorry, mijn fout. Ik bedoelde Pinkpopquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat de link dood is.
Maar dat LL-verhaal lijkt me stug want de datum is: Do, 29/05/08
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. Ik bedoelde Pinkpop
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Hard To Handle en Remedy zeggen je niets?
Ja het moet weer lente/zomer wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het irritante van laat opstaan is dat je echt geen fuck aan je dag hebt.....Over een uurtje gaat het al donker worden!
Jaaaaaa een meter sneeuw erbij en dan mooi sneeuwpoppen bouwen in het parkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het moet weer lente/zomer worden
Of gewoon heel hard gaan vriezen
Inderdaad. Of gewoon lekker schaatsen op natuurijsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa een meter sneeuw erbij en dan mooi sneeuwpoppen bouwen in het park
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Het rook vandeweek wel verdacht lente-achtig trouwens
Emigreren naar boven de poolcirkel is dan zeker geen oplossing in de winter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het irritante van laat opstaan is dat je echt geen fuck aan je dag hebt.....Over een uurtje gaat het al donker worden!
Preciesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Of gewoon lekker schaatsen op natuurijs
En dan thuis komen en voor de open haard opwarmen
Niet van die regen en druilerige rotzooi.
Heb je Miserère nog voorgesteld?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies
Helaas moet ik nu wel even door het nep-winterweer.... toneelvoorstelling van mn huisgenootje
Ik snap het wel. Een beetje wakker worden met een camera op je neus en je wéét gewoon dat het op Youtube komt...dan zou ik er ook niet uitkomenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Mocht iemand nog het wel of niet nemen van kinderen overwegen, watch this: Mijn Amerikaanse neefje (met de MaJo look-a-like moeder) wil niet meer opstaan...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wow stil hier
@nem: uurtje of 12 bij Club8?
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe maar 23:30 dan weet ik zeker dat je er om 00:00 bent
is goed hoor
Mijn naam +4, dus ik mag 4 mensen meenemenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
gezellie
Wat bedoel je met +4 op de lijst?
Oh zo. En betekend dat dat ik bij die 4 hoor en niet hoef te betalen? Of hoe zit het?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn naam +4, dus ik mag 4 mensen meenemen
Nee jij bent dus één van de 4, daarom zeg ik het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo. En betekend dat dat ik bij die 4 hoor en niet hoef te betalen? Of hoe zit het?
Het maakt me niet uit maar het is natuurlijk zonde van mijn geld als blijkt dat dat niet hoeft en ik sta binnen met een kaartje
Ja, nee, okayquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee jij bent dus één van de 4, daarom zeg ik het ookOok zo lullig om te pochen met het feit dat ik +4 op de lijst sta en dat jij daar niet bijhoort
Gewoon zeggen dat je bij mij hoort en dan komt het goed
Hehe, dat is ook zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, nee, okay
Gewoon even dubbel checken
Assumption is the mother of all fuck-ups, werd ik hier eerder al mee geqoute en ik heb vaker kaartjes gekocht terwijl het helemaal niet hoefde
Ga je nog naar Fink trouwens?
Werkt wel beter dan flitsen denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Lb5q_YYpxB0 tering wat een reclame
*disclaimer* kan als schokkend worden ervaren*
Ik heb de link op ons forum gepost en gezegd dat ik dat héél graag nog een keer zou zingenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je Miserère nog voorgesteld?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
Jojo, kiek es: Fok! Movie Trivia - Januari 2008 IV
Ik woon er zelfs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij jou in de buurt?
Nog plannen vandaag?quote:
Idd het slechte weer, de KNVB heeft alle wedstrijden eruit gegooid voor ons district.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom niet? regen -> knollen veld?
Heb een activiteit staan voor vandaag die door slecht weer net wat draaglijker wordt...
Schoonmaken
Op zich is dat een goed idee, maar daar heb ik ook weinig zin in natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 10:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ook maar schoonmaken?
Frankrijk, weekje snowboardenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarschijnlijk heb je het vast al wel een keer vermeld, maar waar gaat de reis naar toe (als ik vragen mag)?
Verklaar u naderquote:
die fase heb ik vorig jaar (een klein beetje) gehad...quote:
Dat gevoel ken ikquote:Op zondag 20 januari 2008 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, met een bulldozer door je kamer heen moeten gaan om alle troep op te kunnen ruimen...
Je komt hier proggen?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
DS'en zijn klaar, ga nu een vertragingstaktiek toepassen v.w.b. het puinruimen...
Proggenquote:
PuinRuim Ontwijkend Gedragquote:Op zondag 20 januari 2008 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proggen
Hou er s.v.p. wel rekening mee dat ik wat ouder ben...
Ben nu wat DVD's met software aan het samenstellen die ik op Aruba moet gebruiken...
Maar wel een goeie dus? valt weer mee danquote:Op zondag 20 januari 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
voor mn gevoel is het nog op een ontzettende manier goedemorgen
Ach.. ik kan terugkijken op een leuke zaterdagavond.... Dat maakt een hoop goedquote:Op zondag 20 januari 2008 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar wel een goeie dus? valt weer mee dan
Dat kan ik ook gelukkigquote:Op zondag 20 januari 2008 13:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. ik kan terugkijken op een leuke zaterdagavond.... Dat maakt een hoop goed
Je was om !8! uur thuis?quote:Op zondag 20 januari 2008 08:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...thuis
Het was erg gezellig in Amsterdam.
Klein puntje van kritiek: de ontzettende corpsballen in de trein
De Lullo's waren er nog gewoontjes bij. Ze moesten er uit in Leiden en ze zeiden steeds: "gadfurrrr".
En vervolgens trok er ook nog iemand aan de noodrem
Ik niet meer...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM,
Krijg ik gisteren een fles Whisky cadeau, is het een Nederlandse
Een echte Millstone. Ben benieuwd....
Het probleem met dit soort akties is dat men zo snel mogelijk inkomsten uit de investering wil hebben en dat ze daarom op dag 1 na de minimale rijptijd van 3 jaar al beginnen met bottelen i.p.v. de whisky rustig te laten rijpen totdat 'ie echt drinkbaar is of te wachten tot men hem kan mengen met andere vaten.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik meende me al te herinneren dat je dat al eens gemeld had hier. Ga vandaag nog niet proeven, maar ik zal laten weten wat ik er van vond
Slechts 3 jaar is in 99,9% van de gevallen sowieso te kort voor een drinkbare whisky...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die heb ik wel eens gehad. Was ik niet wild van. En ja, zoals we weten is ouder meestal beter bij Whisky. Was het ook maar zo met andere zaken
Tussen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En toch is er een verschil....
Ik weet ook wel dat er verschil zit tussen urgentie en belangrijkheid, dequote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik reageerde op Tim
Stukkie relaxter nuquote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de vlinders Tim?
Maar ze fladderen dus nog welquote:Op zondag 20 januari 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stukkie relaxter nu. Tijdje terug was ik er van overtuigd dat ze echt met iemand anders had en toen viel er best wat druk weg, had niet meer (of in elk geval veel minder) de neiging om domme dingen te gaan doen
Die gedachte blijkt overigens niet waar te zijn (ze is nog steeds vrijgezel) maar vind het nu wel wat makkelijker om gewoon te blijven doen
Dat welquote:
Hoiquote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bonsoir!
Oh mjammie tapasquote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten bij Cervantes, een heel goed tapasrestaurant hier in Groningen![]()
![]()
Zal ik onthouden voor 1 maart als we Groningen onveilig komen maken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten bij Cervantes, een heel goed tapasrestaurant hier in Groningen![]()
![]()
We hebben nog inktvis (ook te scharen onder de noemer 'tappas') over, dus je bent van harte welkom...quote:
waarover?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mopper!
Nou dat is wel een beetje gekquote:
Mis ik iets? ik ben niet helemaal wakker, dus het zal vast aan mij liggenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou dat is wel een beetje gek
Nee het is een gekke reden waarom ik mopper...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mis ik iets? ik ben niet helemaal wakker, dus het zal vast aan mij liggen
Gooi het in de groep zou ik zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee het is een gekke reden waarom ik mopper...
Of ook weer niet, whatever
Zo rond het begin van de kerstvakantie leerden mijn beste vriendin en ik het fenomeen 'Les Enfoirés' kennen, nou nee okee om preciezer (en eerlijkerquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gooi het in de groep zou ik zeggen
In welk Amsterdams stadsdeel woon jij, als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(Inkt)vis = zooo niet mijn dingMaar bedankt. Je woont vast niet ver van hier, gezien je usericon en je voormalige onderschrift
Oud West for the winquote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk Amsterdams stadsdeel woon jij, als ik vragen mag?
Osdorp?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kant van de stad als ik dus, alleen woon ik nog iets westelijker...
Mopperen over kleine dingen is best ok hoorquote:
Randje Amsterdam, Geuzenveld.quote:
'Spang' is een Surinaams woord wat zoiets betekent als 'druk maken'.quote:Spang is een woord dat we hier heeel vaak gebruiken en kennelijk niemand buiten de stadsgrens meer kent
Jaaa precies. AL is het neit zooo kleinquote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mopperen over kleine dingen is best ok hoor![]()
Ben ik ook erg goed in
Njaa maar zo gebruikt men het niet hierquote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Randje Amsterdaqm, Geuzenveld.
300 Meter vanaf de weilanden richting Zwanenburg...
[..]
'Spang' is een Surinaams woord wat zoiets betekent als 'druk maken'.
De kreet 'No spang' die Surinamers veel roepen, maken ze dan ook vaak echt waar...
whahaha dat lijkt er meer opquote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Van Wiki:
'Het woord 'Spang' betekent in het Surinaams overigens 'lekker' of 'geil', en kan daardoor voor eenieder die bekend is met het Sranang, wellicht een curieuze bijklank hebben.'
Zo ken ik het niet echt...
Oeh, dat laat ik me geen 2e keer zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je was om !8! uur thuis?Ok, volgende keer kom je dus echt wel bij mij crashen
![]()
Ja ik had echt last van plaatsvervangende schaamte en irritatiequote:En wat een debielen in de trein zeg![]()
quote:Ik heb last van een kater trouwensEn ik had niet eens zoveel gezopen
Ik word oud
Dan is het mij een raadsel hoe je aan zoveel views en posts bent gekomen in je foboquote:
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moetenquote:
Nou haal toch es niet de hele tijd mijn fobo er bij hier. Ook MM. Ik heb toch destijds echt op advies/aandringen van jullie er eentje geopend hoor...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het mij een raadsel hoe je aan zoveel views en posts bent gekomen in je fobo
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moeten
En dat is geen fatoequote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
tantoe is veel dacht ik..of "heel erg"
Drenthe!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moeten
Nee maar waar woon je?
Zo da's nog ver gekomen danquote:
Hallo, moet ik er weer bij gehaald worden als 'bad example'...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou haal toch es niet de hele tijd mijn fobo er bij hier. Ook MM.
Ik zal maar niet zeggen wat ik normaal denk/zeg, als ik Nederlanders dit soort taal hoor uitkramen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jij bent een bad examplequote:Op zondag 20 januari 2008 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, moet ik er weer bij gehaald worden als 'bad example'...
Ik ben bang dat ik ongeveer dezelfde gedachte hebquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik normaal denk/zeg, als ik Nederlanders dit soort taal hoor uitkramen.
Dan ben ik namelijk zeker een 'bad example'...
Naah ik denk er wel ongeveer net zo over. Alleen spang is er bij mij in geslopenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik normaal denk/zeg, als ik Nederlanders dit soort taal hoor uitkramen.
Dan ben ik namelijk zeker een 'bad example'...
Ok, zal het niet meer doenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou haal toch es niet de hele tijd mijn fobo er bij hier. Ook MM. Ik heb toch destijds echt op advies/aandringen van jullie er eentje geopend hoor...
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Naah ik denk er wel ongeveer net zo over. Alleen spang is er bij mij in geslopen
Neuh tis wel een fijn woordje, het dekt zo veel en als je iemad buiten de stad spang noemt merkt ie het nietquote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Sloop er het er dan maar weer snel uit...
Ik vind het woord 'dekken' in deze context wat vreemd overkomen, maar vooruit dan maar weer...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neuh tis wel een fijn woordje, het dekt zo veel en als je iemad buiten de stad spang noemt merkt ie het niet
Jah maar er zit nogal een verschil tussen hen en mijzelf, als ik zo vrij mag zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'dekken' in deze context wat vreemd overkomen, maar vooruit dan maar weer...
Ik word alleen gestoord van die turbotaal, of hoe dat hedendaagse gewauwel ook mag heten vandaag de dag. Het slaat nergens op en er wordt een mate van 'incrowd' aan toegekend...![]()
![]()
Als ik hier de pubers zie rondlopen met hun petje achterstevoren, hun broek op hun enkels, taalgebruik van een 3-jarige met een semi-Surinaams/Marrokaans accent en als ik ze elkaar zie begroeten met een ritueel aan hand- en armgebaren, dan ben ik geneigd om een stalen neus, maat 43, tussen z'n laaghangende kruis te planten. Eens kijken wat voor armgebaren hij dan maakt...
En nee, ik stem zeker geen SP...
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'dekken' in deze context wat vreemd overkomen, maar vooruit dan maar weer...
Ik word alleen gestoord van die turbotaal, of hoe dat hedendaagse gewauwel ook mag heten vandaag de dag. Het slaat nergens op en er wordt een mate van 'incrowd' aan toegekend...![]()
![]()
Als ik hier de pubers zie rondlopen met hun petje achterstevoren, hun broek op hun enkels, taalgebruik van een 3-jarige met een semi-Surinaams/Marokkaans accent en als ik ze elkaar zie begroeten met een ritueel aan hand- en armgebaren, dan ben ik geneigd om een stalen neus, maat 43, tussen zo'n laaghangende kruis te planten. Eens kijken wat voor armgebaren hij dan maakt...
Ik zeg niet dat jij aan dit beeld voldoet (nog net niet...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jah maar er zit nogal een verschil tussen hen en mijzelf, als ik zo vrij mag zijn
Oh maar daar ben ik het helemaal mee eens. Maar het woordje spang wordt bij ons op school (een behoorlijk blanke school naar amsterdamse maatstaven, door alle types gebruikt. Ik zie het amper nog als een leenwoord, moet er ook telkens weer aan wennen dat anderen het niet kennen!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij aan dit beeld voldoet (nog net niet...), maar je rakelt toevallig wel een gevoelig onderwerp bij mij op...
Voor de goede orde, ik heb jaren in de Amsterdamse Bijlmermeer gewoond en heb vele donkere vrienden.
Maar die wannabee's die zich daar op één of andere domme manier aan menen te moeten spiegelen, daar krijg ik jeuk van...
Gutenachtquote:
Merci beaucoupquote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Nou, een heel spangende avond dan nog...
Dat je nog de kroeg in bent gedokenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, dat laat ik me geen 2e keer zeggen
Nee maar, ik was in Rotterdam nog even in de kroeg gedoken en toen was het zo laat dat ik dacht dat de metro al zou rijden (7 uur) maar dat deed 'ie niet. Dus heb ik tot even voor 8 gewacht. En ik had geen zin meer om terug te lopen naar het station om een taxi te pakken. Anders had ik om 6 uur thuis geweest (mijn trein ging om :42, dat was erg gunstig)
Maar misschien is het volgende keer wel handig
[..]
Ja ik had echt last van plaatsvervangende schaamte en irritatie
[..]Ik zei toch dat je geen cola had moeten nemen
Hehe, ik vond Baby te Huur juist supertofquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat komt pas om kwart over 10, half uur later dan vorige week![]()
Dan blijf ik hier nog maar ff, want dat programma over die jongeren die een baby op proef krijgen is echt een zielig programma denk ik.
Jij denkt dat dit de mening van een SPer is?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Als ik hier de pubers zie rondlopen met hun petje achterstevoren, hun broek op hun enkels, taalgebruik van een 3-jarige met een semi-Surinaams/Marokkaans accent en als ik ze elkaar zie begroeten met een ritueel aan hand- en armgebaren, dan ben ik geneigd om een stalen neus, maat 43, tussen zo'n laaghangende kruis te planten. Eens kijken wat voor armgebaren hij dan maakt...
Sorry, maar ik 'üb' helemaal niks...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Merci beaucoup
Aber es stimmt gar nicht. So sagen wir es nicht. Du sollst mehr üben
quote:Het is de orginele Amsterdamse taal
zonder bekakte `r` maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
want het kan me niet verrotten welk dialect je praat
Nee, dat denk ik zeer zeker niet en dat bevestigde ik alleen maar.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Jij denkt dat dit de mening van een SPer is?Lijkt me eerder iets voor een PVV aanhanger...
Ik had in de trein geslapen en werd klaarwakker wakker. Dus tja..dan nog maar even kijken of ik wat bekenden kon spottenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je nog de kroeg in bent gedokenIk was zo gaar, toen ik mijn kussen raakte viel ik in slaap. Met kleren aan
5 is niet zoveel inderdaadquote:Enne, je had me dus meer alcohol willen voerenOverigens had ik echt niet veel op, 2 wijn bij Lien en ik geloof 3 in Club 8. Maar goed
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:05 schreef Etcetera het volgende:
mijn Firefox doet het niet![]()
en Internet Explorer wel
had het liever andersom gezien
wat heb je aan je knie?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..], dag lieve meid...
Wat doet het niet aan/in FF?
Vanmiddag een MRI-scan voor mijn knie.
Mag daarbij geen metalen in/aan/op me hebben, dus vanmorgen met veel pijn en moeite mijn ringen en oorbel afgedaan. Kettinkjes gingen wat makkelijker...
Heb nu allemaal ringafdrukken in mijn vingers staan, ben iets gegroeid sinds ik ze om heb gedaan...
Het vermoeden van de orthopeed is dat mijn kruisband afgescheurd is, na een klein ski-incident in 2003, waarbij mijn knie toen is verdraaid. Toen ook al MRI-scans gehad en toen kwam men niet verder dan een verrekling van de kruisband.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je aan je knie?
leuk spul joh sieraden
Hé, iemand met dezelfde ervaring...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:59 schreef Etcetera het volgende:
hmm mijn ervaring is dat er goed is te leven met een een gescheurde kruisband, ik heb het ook.
En een biostabiel helpt ook al nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Foxy Foxtrot met z'n elastieke benen,
Ik ga Tineke de Nooy niet sponsoren...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
En een biostabiel helpt ook al niet![]()
Verder heb je PM, en ben ik in verwachting
Nico Haakquote:Op maandag 21 januari 2008 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga Tineke de Nooy niet sponsoren...![]()
Het worden een hele bende jongens en meisjes!!quote:Jij hebt ook PM en mogen we al weten of het jongen of een meisje wordt...
O ja, die had ook zo'n ding...quote:
quote:Het worden een hele bende jongens en meisjes!!
Sjefke Buckley is er een van!!! En Tony Neef geef ik op ter adoptie!!
Welnee, hij heeft het over Foxy Foxtrot en elastieke beentjes, tja, dan ligt de biostabiel van Nico Haak natuurlijk op het puntje van je tong. Vooral ook omdat ie een maand nadat ie dat ding ging promoten het loodje legdequote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Etcetera het volgende:
is dit inside humor die ik compleet mis
Kei!!quote:oh ja Tony Neef z'n oma woont bij mij oma in de buurtben ik nou stoer of wat
Ik heb ER een musicalshow opname toegezegd waarop Tony Neef zijn kunstje opvoert...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Etcetera het volgende:
is dit inside humor die ik compleet mis
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft het over Foxy Foxtrot en elastieke beentjes, tja, dan ligt de biostabiel van Nico Haak natuurlijk op het puntje van je tong. Vooral ook omdat ie een maand nadat ie dat ding ging promoten het loodje legde![]()
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
En dat bedacht je toen je daar aankwam? Halverwege was een stuk handiger geweestquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vanochtend, toen ik bij de bieb aankwam, zo doorweekt dat ik maar meteen naar huis ben gefietst om wat droogs aan te trekken
En nu heb ik het koud
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
Mja, ik kwam van mn vriend, dus ik had ook geen handige kleren aan, gisteravond was het namelijk wel droog....quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat bedacht je toen je daar aankwam? Halverwege was een stuk handiger geweest
Werkelijk geen idee, normaal lig ik binnen no-time in coma als ik mn warme bedje zie.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hoe dat??
Ik leek prima in slaap te gaan vallen, maar toen lag mn vriend de halve nacht ontzettend te ronkenHeb dus ook veel wakker gelegen....
Nu krijg ik de indruk dat jij vannacht lekker onbekende 06 nummers hebt lopen draaien om mensen te irriterenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu krijg ik de indruk dat jij vannacht lekker onbekende 06 nummers hebt lopen draaien om mensen te irriteren
Heh.. ik heb het berichtje gelezen op t.net maar ik ga er niet vanuit dat het van de ene op de andere dag daar aan ligt. Dat ding ligt immers altijd al vlak naast me.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?
ja erg hequote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef MadMaster het volgende:
Etcetera, jullie waren afgelopen vrijdag overigens goed in het nieuws vanwege de 'Benny Neyman'-affaire.
Wat hebben jullie die arme man in hemelsnaam aangedaan...
En wat doet het bij je dragen van het shirt van je partner op afstand met je?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
nee onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die hun mobiel op hun slaapkamer hebben 's nachts minder goed in slaap vallen en minder diep slapen
ik vond het ook onzinnig hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh.. ik heb het berichtje gelezen op t.net maar ik ga er niet vanuit dat het van de ene op de andere dag daar aan ligt. Dat ding ligt immers altijd al vlak naast me.
Ik heb in een deuk gelegen om Albert Verlinde bij RTL Boulevard en de reakties die ze van DVHN en het Brabants Dagblad (meen ik) kregen. En die partner van Benny die helemaal overstelpt was met telefoontjes en zelfs condoleance-berichten...quote:
heb ik helaas gemistquote:Op maandag 21 januari 2008 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen om Albert Verlinde bij RTL Boulevard en de reakties die ze van DVHN en het Brabants Dagblad (meen ik) kregen. En die partner van Benny die helemaal overstelpt was met telefoontjes en zelfs condoleance-berichten...![]()
![]()
![]()
Sorry, maar is geen beter vermaak dan leedvermaak soms...
stupidquote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef Whiteguy het volgende:
Musicalpubliek bedrogen: neppers ipv sterren
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn vriend het stripje van Maaike Hartjes laten zien (die met dat T-shirt), en toen bood ie me zn vuile sokken aan![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn vriend het stripje van Maaike Hartjes laten zien (die met dat T-shirt), en toen bood ie me zn vuile sokken aan![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |