Nee, dat denk ik zeer zeker niet en dat bevestigde ik alleen maar.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Jij denkt dat dit de mening van een SPer is?Lijkt me eerder iets voor een PVV aanhanger...
Ik had in de trein geslapen en werd klaarwakker wakker. Dus tja..dan nog maar even kijken of ik wat bekenden kon spottenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je nog de kroeg in bent gedokenIk was zo gaar, toen ik mijn kussen raakte viel ik in slaap. Met kleren aan
5 is niet zoveel inderdaadquote:Enne, je had me dus meer alcohol willen voerenOverigens had ik echt niet veel op, 2 wijn bij Lien en ik geloof 3 in Club 8. Maar goed
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:05 schreef Etcetera het volgende:
mijn Firefox doet het niet![]()
en Internet Explorer wel
had het liever andersom gezien
wat heb je aan je knie?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..], dag lieve meid...
Wat doet het niet aan/in FF?
Vanmiddag een MRI-scan voor mijn knie.
Mag daarbij geen metalen in/aan/op me hebben, dus vanmorgen met veel pijn en moeite mijn ringen en oorbel afgedaan. Kettinkjes gingen wat makkelijker...
Heb nu allemaal ringafdrukken in mijn vingers staan, ben iets gegroeid sinds ik ze om heb gedaan...
Het vermoeden van de orthopeed is dat mijn kruisband afgescheurd is, na een klein ski-incident in 2003, waarbij mijn knie toen is verdraaid. Toen ook al MRI-scans gehad en toen kwam men niet verder dan een verrekling van de kruisband.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je aan je knie?
leuk spul joh sieraden
Hé, iemand met dezelfde ervaring...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:59 schreef Etcetera het volgende:
hmm mijn ervaring is dat er goed is te leven met een een gescheurde kruisband, ik heb het ook.
En een biostabiel helpt ook al nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Foxy Foxtrot met z'n elastieke benen,
Ik ga Tineke de Nooy niet sponsoren...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
En een biostabiel helpt ook al niet![]()
Verder heb je PM, en ben ik in verwachting
Nico Haakquote:Op maandag 21 januari 2008 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga Tineke de Nooy niet sponsoren...![]()
Het worden een hele bende jongens en meisjes!!quote:Jij hebt ook PM en mogen we al weten of het jongen of een meisje wordt...
O ja, die had ook zo'n ding...quote:
quote:Het worden een hele bende jongens en meisjes!!
Sjefke Buckley is er een van!!! En Tony Neef geef ik op ter adoptie!!
Welnee, hij heeft het over Foxy Foxtrot en elastieke beentjes, tja, dan ligt de biostabiel van Nico Haak natuurlijk op het puntje van je tong. Vooral ook omdat ie een maand nadat ie dat ding ging promoten het loodje legdequote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Etcetera het volgende:
is dit inside humor die ik compleet mis
Kei!!quote:oh ja Tony Neef z'n oma woont bij mij oma in de buurtben ik nou stoer of wat
Ik heb ER een musicalshow opname toegezegd waarop Tony Neef zijn kunstje opvoert...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Etcetera het volgende:
is dit inside humor die ik compleet mis
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft het over Foxy Foxtrot en elastieke beentjes, tja, dan ligt de biostabiel van Nico Haak natuurlijk op het puntje van je tong. Vooral ook omdat ie een maand nadat ie dat ding ging promoten het loodje legde![]()
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
En dat bedacht je toen je daar aankwam? Halverwege was een stuk handiger geweestquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vanochtend, toen ik bij de bieb aankwam, zo doorweekt dat ik maar meteen naar huis ben gefietst om wat droogs aan te trekken
En nu heb ik het koud
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
Mja, ik kwam van mn vriend, dus ik had ook geen handige kleren aan, gisteravond was het namelijk wel droog....quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat bedacht je toen je daar aankwam? Halverwege was een stuk handiger geweest
Werkelijk geen idee, normaal lig ik binnen no-time in coma als ik mn warme bedje zie.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hoe dat??
Ik leek prima in slaap te gaan vallen, maar toen lag mn vriend de halve nacht ontzettend te ronkenHeb dus ook veel wakker gelegen....
Nu krijg ik de indruk dat jij vannacht lekker onbekende 06 nummers hebt lopen draaien om mensen te irriterenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu krijg ik de indruk dat jij vannacht lekker onbekende 06 nummers hebt lopen draaien om mensen te irriteren
Heh.. ik heb het berichtje gelezen op t.net maar ik ga er niet vanuit dat het van de ene op de andere dag daar aan ligt. Dat ding ligt immers altijd al vlak naast me.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?
ja erg hequote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef MadMaster het volgende:
Etcetera, jullie waren afgelopen vrijdag overigens goed in het nieuws vanwege de 'Benny Neyman'-affaire.
Wat hebben jullie die arme man in hemelsnaam aangedaan...
En wat doet het bij je dragen van het shirt van je partner op afstand met je?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
nee onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die hun mobiel op hun slaapkamer hebben 's nachts minder goed in slaap vallen en minder diep slapen
ik vond het ook onzinnig hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh.. ik heb het berichtje gelezen op t.net maar ik ga er niet vanuit dat het van de ene op de andere dag daar aan ligt. Dat ding ligt immers altijd al vlak naast me.
Ik heb in een deuk gelegen om Albert Verlinde bij RTL Boulevard en de reakties die ze van DVHN en het Brabants Dagblad (meen ik) kregen. En die partner van Benny die helemaal overstelpt was met telefoontjes en zelfs condoleance-berichten...quote:
heb ik helaas gemistquote:Op maandag 21 januari 2008 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen om Albert Verlinde bij RTL Boulevard en de reakties die ze van DVHN en het Brabants Dagblad (meen ik) kregen. En die partner van Benny die helemaal overstelpt was met telefoontjes en zelfs condoleance-berichten...![]()
![]()
![]()
Sorry, maar is geen beter vermaak dan leedvermaak soms...
stupidquote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef Whiteguy het volgende:
Musicalpubliek bedrogen: neppers ipv sterren
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn vriend het stripje van Maaike Hartjes laten zien (die met dat T-shirt), en toen bood ie me zn vuile sokken aan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |