In welk Amsterdams stadsdeel woon jij, als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(Inkt)vis = zooo niet mijn dingMaar bedankt. Je woont vast niet ver van hier, gezien je usericon en je voormalige onderschrift
Oud West for the winquote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk Amsterdams stadsdeel woon jij, als ik vragen mag?
Osdorp?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kant van de stad als ik dus, alleen woon ik nog iets westelijker...
Mopperen over kleine dingen is best ok hoorquote:
Randje Amsterdam, Geuzenveld.quote:
'Spang' is een Surinaams woord wat zoiets betekent als 'druk maken'.quote:Spang is een woord dat we hier heeel vaak gebruiken en kennelijk niemand buiten de stadsgrens meer kent
Jaaa precies. AL is het neit zooo kleinquote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mopperen over kleine dingen is best ok hoor![]()
Ben ik ook erg goed in
Njaa maar zo gebruikt men het niet hierquote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Randje Amsterdaqm, Geuzenveld.
300 Meter vanaf de weilanden richting Zwanenburg...
[..]
'Spang' is een Surinaams woord wat zoiets betekent als 'druk maken'.
De kreet 'No spang' die Surinamers veel roepen, maken ze dan ook vaak echt waar...
whahaha dat lijkt er meer opquote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Van Wiki:
'Het woord 'Spang' betekent in het Surinaams overigens 'lekker' of 'geil', en kan daardoor voor eenieder die bekend is met het Sranang, wellicht een curieuze bijklank hebben.'
Zo ken ik het niet echt...
Oeh, dat laat ik me geen 2e keer zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je was om !8! uur thuis?Ok, volgende keer kom je dus echt wel bij mij crashen
![]()
Ja ik had echt last van plaatsvervangende schaamte en irritatiequote:En wat een debielen in de trein zeg![]()
quote:Ik heb last van een kater trouwensEn ik had niet eens zoveel gezopen
Ik word oud
Dan is het mij een raadsel hoe je aan zoveel views en posts bent gekomen in je foboquote:
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moetenquote:
Nou haal toch es niet de hele tijd mijn fobo er bij hier. Ook MM. Ik heb toch destijds echt op advies/aandringen van jullie er eentje geopend hoor...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het mij een raadsel hoe je aan zoveel views en posts bent gekomen in je fobo
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moeten
En dat is geen fatoequote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
tantoe is veel dacht ik..of "heel erg"
Drenthe!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moeten
Nee maar waar woon je?
Zo da's nog ver gekomen danquote:
Hallo, moet ik er weer bij gehaald worden als 'bad example'...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou haal toch es niet de hele tijd mijn fobo er bij hier. Ook MM.
Ik zal maar niet zeggen wat ik normaal denk/zeg, als ik Nederlanders dit soort taal hoor uitkramen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jij bent een bad examplequote:Op zondag 20 januari 2008 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, moet ik er weer bij gehaald worden als 'bad example'...
Ik ben bang dat ik ongeveer dezelfde gedachte hebquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik normaal denk/zeg, als ik Nederlanders dit soort taal hoor uitkramen.
Dan ben ik namelijk zeker een 'bad example'...
Naah ik denk er wel ongeveer net zo over. Alleen spang is er bij mij in geslopenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik normaal denk/zeg, als ik Nederlanders dit soort taal hoor uitkramen.
Dan ben ik namelijk zeker een 'bad example'...
Ok, zal het niet meer doenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou haal toch es niet de hele tijd mijn fobo er bij hier. Ook MM. Ik heb toch destijds echt op advies/aandringen van jullie er eentje geopend hoor...
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Naah ik denk er wel ongeveer net zo over. Alleen spang is er bij mij in geslopen
Neuh tis wel een fijn woordje, het dekt zo veel en als je iemad buiten de stad spang noemt merkt ie het nietquote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Sloop er het er dan maar weer snel uit...
Ik vind het woord 'dekken' in deze context wat vreemd overkomen, maar vooruit dan maar weer...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neuh tis wel een fijn woordje, het dekt zo veel en als je iemad buiten de stad spang noemt merkt ie het niet
Jah maar er zit nogal een verschil tussen hen en mijzelf, als ik zo vrij mag zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'dekken' in deze context wat vreemd overkomen, maar vooruit dan maar weer...
Ik word alleen gestoord van die turbotaal, of hoe dat hedendaagse gewauwel ook mag heten vandaag de dag. Het slaat nergens op en er wordt een mate van 'incrowd' aan toegekend...![]()
![]()
Als ik hier de pubers zie rondlopen met hun petje achterstevoren, hun broek op hun enkels, taalgebruik van een 3-jarige met een semi-Surinaams/Marrokaans accent en als ik ze elkaar zie begroeten met een ritueel aan hand- en armgebaren, dan ben ik geneigd om een stalen neus, maat 43, tussen z'n laaghangende kruis te planten. Eens kijken wat voor armgebaren hij dan maakt...
En nee, ik stem zeker geen SP...
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'dekken' in deze context wat vreemd overkomen, maar vooruit dan maar weer...
Ik word alleen gestoord van die turbotaal, of hoe dat hedendaagse gewauwel ook mag heten vandaag de dag. Het slaat nergens op en er wordt een mate van 'incrowd' aan toegekend...![]()
![]()
Als ik hier de pubers zie rondlopen met hun petje achterstevoren, hun broek op hun enkels, taalgebruik van een 3-jarige met een semi-Surinaams/Marokkaans accent en als ik ze elkaar zie begroeten met een ritueel aan hand- en armgebaren, dan ben ik geneigd om een stalen neus, maat 43, tussen zo'n laaghangende kruis te planten. Eens kijken wat voor armgebaren hij dan maakt...
Ik zeg niet dat jij aan dit beeld voldoet (nog net niet...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jah maar er zit nogal een verschil tussen hen en mijzelf, als ik zo vrij mag zijn
Oh maar daar ben ik het helemaal mee eens. Maar het woordje spang wordt bij ons op school (een behoorlijk blanke school naar amsterdamse maatstaven, door alle types gebruikt. Ik zie het amper nog als een leenwoord, moet er ook telkens weer aan wennen dat anderen het niet kennen!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij aan dit beeld voldoet (nog net niet...), maar je rakelt toevallig wel een gevoelig onderwerp bij mij op...
Voor de goede orde, ik heb jaren in de Amsterdamse Bijlmermeer gewoond en heb vele donkere vrienden.
Maar die wannabee's die zich daar op één of andere domme manier aan menen te moeten spiegelen, daar krijg ik jeuk van...
Gutenachtquote:
Merci beaucoupquote:Op zondag 20 januari 2008 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Nou, een heel spangende avond dan nog...
Dat je nog de kroeg in bent gedokenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, dat laat ik me geen 2e keer zeggen
Nee maar, ik was in Rotterdam nog even in de kroeg gedoken en toen was het zo laat dat ik dacht dat de metro al zou rijden (7 uur) maar dat deed 'ie niet. Dus heb ik tot even voor 8 gewacht. En ik had geen zin meer om terug te lopen naar het station om een taxi te pakken. Anders had ik om 6 uur thuis geweest (mijn trein ging om :42, dat was erg gunstig)
Maar misschien is het volgende keer wel handig
[..]
Ja ik had echt last van plaatsvervangende schaamte en irritatie
[..]Ik zei toch dat je geen cola had moeten nemen
Hehe, ik vond Baby te Huur juist supertofquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat komt pas om kwart over 10, half uur later dan vorige week![]()
Dan blijf ik hier nog maar ff, want dat programma over die jongeren die een baby op proef krijgen is echt een zielig programma denk ik.
Jij denkt dat dit de mening van een SPer is?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Als ik hier de pubers zie rondlopen met hun petje achterstevoren, hun broek op hun enkels, taalgebruik van een 3-jarige met een semi-Surinaams/Marokkaans accent en als ik ze elkaar zie begroeten met een ritueel aan hand- en armgebaren, dan ben ik geneigd om een stalen neus, maat 43, tussen zo'n laaghangende kruis te planten. Eens kijken wat voor armgebaren hij dan maakt...
Sorry, maar ik 'üb' helemaal niks...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Merci beaucoup
Aber es stimmt gar nicht. So sagen wir es nicht. Du sollst mehr üben
quote:Het is de orginele Amsterdamse taal
zonder bekakte `r` maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
want het kan me niet verrotten welk dialect je praat
Nee, dat denk ik zeer zeker niet en dat bevestigde ik alleen maar.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Jij denkt dat dit de mening van een SPer is?Lijkt me eerder iets voor een PVV aanhanger...
Ik had in de trein geslapen en werd klaarwakker wakker. Dus tja..dan nog maar even kijken of ik wat bekenden kon spottenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je nog de kroeg in bent gedokenIk was zo gaar, toen ik mijn kussen raakte viel ik in slaap. Met kleren aan
5 is niet zoveel inderdaadquote:Enne, je had me dus meer alcohol willen voerenOverigens had ik echt niet veel op, 2 wijn bij Lien en ik geloof 3 in Club 8. Maar goed
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:05 schreef Etcetera het volgende:
mijn Firefox doet het niet![]()
en Internet Explorer wel
had het liever andersom gezien
wat heb je aan je knie?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..], dag lieve meid...
Wat doet het niet aan/in FF?
Vanmiddag een MRI-scan voor mijn knie.
Mag daarbij geen metalen in/aan/op me hebben, dus vanmorgen met veel pijn en moeite mijn ringen en oorbel afgedaan. Kettinkjes gingen wat makkelijker...
Heb nu allemaal ringafdrukken in mijn vingers staan, ben iets gegroeid sinds ik ze om heb gedaan...
Het vermoeden van de orthopeed is dat mijn kruisband afgescheurd is, na een klein ski-incident in 2003, waarbij mijn knie toen is verdraaid. Toen ook al MRI-scans gehad en toen kwam men niet verder dan een verrekling van de kruisband.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je aan je knie?
leuk spul joh sieraden
Hé, iemand met dezelfde ervaring...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:59 schreef Etcetera het volgende:
hmm mijn ervaring is dat er goed is te leven met een een gescheurde kruisband, ik heb het ook.
En een biostabiel helpt ook al nietquote:Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Foxy Foxtrot met z'n elastieke benen,
Ik ga Tineke de Nooy niet sponsoren...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
En een biostabiel helpt ook al niet![]()
Verder heb je PM, en ben ik in verwachting
Nico Haakquote:Op maandag 21 januari 2008 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga Tineke de Nooy niet sponsoren...![]()
Het worden een hele bende jongens en meisjes!!quote:Jij hebt ook PM en mogen we al weten of het jongen of een meisje wordt...
O ja, die had ook zo'n ding...quote:
quote:Het worden een hele bende jongens en meisjes!!
Sjefke Buckley is er een van!!! En Tony Neef geef ik op ter adoptie!!
Welnee, hij heeft het over Foxy Foxtrot en elastieke beentjes, tja, dan ligt de biostabiel van Nico Haak natuurlijk op het puntje van je tong. Vooral ook omdat ie een maand nadat ie dat ding ging promoten het loodje legdequote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Etcetera het volgende:
is dit inside humor die ik compleet mis
Kei!!quote:oh ja Tony Neef z'n oma woont bij mij oma in de buurtben ik nou stoer of wat
Ik heb ER een musicalshow opname toegezegd waarop Tony Neef zijn kunstje opvoert...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:29 schreef Etcetera het volgende:
is dit inside humor die ik compleet mis
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft het over Foxy Foxtrot en elastieke beentjes, tja, dan ligt de biostabiel van Nico Haak natuurlijk op het puntje van je tong. Vooral ook omdat ie een maand nadat ie dat ding ging promoten het loodje legde![]()
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
En dat bedacht je toen je daar aankwam? Halverwege was een stuk handiger geweestquote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was vanochtend, toen ik bij de bieb aankwam, zo doorweekt dat ik maar meteen naar huis ben gefietst om wat droogs aan te trekken
En nu heb ik het koud
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
pfft.. tot 04:30 wakker gelegen gisteren avond.
Mja, ik kwam van mn vriend, dus ik had ook geen handige kleren aan, gisteravond was het namelijk wel droog....quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat bedacht je toen je daar aankwam? Halverwege was een stuk handiger geweest
Werkelijk geen idee, normaal lig ik binnen no-time in coma als ik mn warme bedje zie.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hoe dat??
Ik leek prima in slaap te gaan vallen, maar toen lag mn vriend de halve nacht ontzettend te ronkenHeb dus ook veel wakker gelegen....
Nu krijg ik de indruk dat jij vannacht lekker onbekende 06 nummers hebt lopen draaien om mensen te irriterenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu krijg ik de indruk dat jij vannacht lekker onbekende 06 nummers hebt lopen draaien om mensen te irriteren
Heh.. ik heb het berichtje gelezen op t.net maar ik ga er niet vanuit dat het van de ene op de andere dag daar aan ligt. Dat ding ligt immers altijd al vlak naast me.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt je mobiele telefoon toevallig bij je op de kamer 's nachts?
ja erg hequote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef MadMaster het volgende:
Etcetera, jullie waren afgelopen vrijdag overigens goed in het nieuws vanwege de 'Benny Neyman'-affaire.
Wat hebben jullie die arme man in hemelsnaam aangedaan...
En wat doet het bij je dragen van het shirt van je partner op afstand met je?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
nee onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die hun mobiel op hun slaapkamer hebben 's nachts minder goed in slaap vallen en minder diep slapen
ik vond het ook onzinnig hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh.. ik heb het berichtje gelezen op t.net maar ik ga er niet vanuit dat het van de ene op de andere dag daar aan ligt. Dat ding ligt immers altijd al vlak naast me.
Ik heb in een deuk gelegen om Albert Verlinde bij RTL Boulevard en de reakties die ze van DVHN en het Brabants Dagblad (meen ik) kregen. En die partner van Benny die helemaal overstelpt was met telefoontjes en zelfs condoleance-berichten...quote:
heb ik helaas gemistquote:Op maandag 21 januari 2008 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen om Albert Verlinde bij RTL Boulevard en de reakties die ze van DVHN en het Brabants Dagblad (meen ik) kregen. En die partner van Benny die helemaal overstelpt was met telefoontjes en zelfs condoleance-berichten...![]()
![]()
![]()
Sorry, maar is geen beter vermaak dan leedvermaak soms...
stupidquote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef Whiteguy het volgende:
Musicalpubliek bedrogen: neppers ipv sterren
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn vriend het stripje van Maaike Hartjes laten zien (die met dat T-shirt), en toen bood ie me zn vuile sokken aan![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn vriend het stripje van Maaike Hartjes laten zien (die met dat T-shirt), en toen bood ie me zn vuile sokken aan![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |