Gooi het in de groep zou ik zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee het is een gekke reden waarom ik mopper...
Of ook weer niet, whatever
Zo rond het begin van de kerstvakantie leerden mijn beste vriendin en ik het fenomeen 'Les Enfoirés' kennen, nou nee okee om preciezer (en eerlijkerquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gooi het in de groep zou ik zeggen
In welk Amsterdams stadsdeel woon jij, als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(Inkt)vis = zooo niet mijn dingMaar bedankt. Je woont vast niet ver van hier, gezien je usericon en je voormalige onderschrift
Oud West for the winquote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk Amsterdams stadsdeel woon jij, als ik vragen mag?
Osdorp?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde kant van de stad als ik dus, alleen woon ik nog iets westelijker...
Mopperen over kleine dingen is best ok hoorquote:
Randje Amsterdam, Geuzenveld.quote:
'Spang' is een Surinaams woord wat zoiets betekent als 'druk maken'.quote:Spang is een woord dat we hier heeel vaak gebruiken en kennelijk niemand buiten de stadsgrens meer kent
Jaaa precies. AL is het neit zooo kleinquote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mopperen over kleine dingen is best ok hoor![]()
Ben ik ook erg goed in
Njaa maar zo gebruikt men het niet hierquote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Randje Amsterdaqm, Geuzenveld.
300 Meter vanaf de weilanden richting Zwanenburg...
[..]
'Spang' is een Surinaams woord wat zoiets betekent als 'druk maken'.
De kreet 'No spang' die Surinamers veel roepen, maken ze dan ook vaak echt waar...
whahaha dat lijkt er meer opquote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Van Wiki:
'Het woord 'Spang' betekent in het Surinaams overigens 'lekker' of 'geil', en kan daardoor voor eenieder die bekend is met het Sranang, wellicht een curieuze bijklank hebben.'
Zo ken ik het niet echt...
Oeh, dat laat ik me geen 2e keer zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je was om !8! uur thuis?Ok, volgende keer kom je dus echt wel bij mij crashen
![]()
Ja ik had echt last van plaatsvervangende schaamte en irritatiequote:En wat een debielen in de trein zeg![]()
quote:Ik heb last van een kater trouwensEn ik had niet eens zoveel gezopen
Ik word oud
Dan is het mij een raadsel hoe je aan zoveel views en posts bent gekomen in je foboquote:
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moetenquote:
Nou haal toch es niet de hele tijd mijn fobo er bij hier. Ook MM. Ik heb toch destijds echt op advies/aandringen van jullie er eentje geopend hoor...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het mij een raadsel hoe je aan zoveel views en posts bent gekomen in je fobo
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moeten
En dat is geen fatoequote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
tantoe is veel dacht ik..of "heel erg"
Drenthe!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Naaah dat zijn die leipe tjappies die dat brengen met hun lauwe smatjes en die weinig doekoes die echt loesoe moeten
Nee maar waar woon je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |